Online
Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
6500 | 31. Dec 2017, 08:29 |
#2741
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
31 Dec 2017, 01:16:17 @R_BERGS rakstīja:
30 Dec 2017, 18:21:37 @V.I.P. rakstīja:
te pie diilera taapat retais brauc tikai.
...tavs dilers,ja bus vajadziba tev var atteikt ari garantiju ,del taa ka bullu ielas barda visticamak ieinstelejis tev neisto spido... [ Šo ziņu laboja 6500, 31 Dec 2017, 08:33:31 ]
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Bender | 31. Dec 2017, 09:26 |
#2742
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1846
Braucu ar: E91
|
30 Dec 2017, 21:59:33 @josi rakstīja:
30 Dec 2017, 21:16:36 @Bender rakstīja:
Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt?
Ja vajag ātri, tad aizsūti ziņu @Digital
Man bija XPROG-M klons, pāris FRM3 paguvu pacelt līdz tas nomira, bet oriģinālam vēl neesmu sabriedis.
Tu man jau pirms pāris gadiem nomainīji - viss iet | Offline | | |
josi | 31. Dec 2017, 12:44 |
#2743
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.
Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
| Offline | | |
karlsonss | 31. Dec 2017, 12:48 |
#2744
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| aha, izbrauc pa vaartiem un noklapee tas shujmashiinas suuc | Offline | | |
kars | 31. Dec 2017, 12:53 |
#2745
|
| Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Bmw galīgi nolaidies, kur prāts pirkt jaunu vai mazlietotu | Offline | | |
N53series | 31. Dec 2017, 13:18 |
#2746
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:
30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.
Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas. | Offline | | |
smudo | 31. Dec 2017, 13:48 |
#2747
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
31 Dec 2017, 13:18:33 @N53series rakstīja:
31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:
30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.
Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas.
Normāls cipars, ja tiešām tur ir +50 zs. To aprīkojumu varbūt varēs kādam ebay vai kādā forumā notirgot kādam, kas arī nevar pie viņiem aizbraukt. | Offline | | |
R_BERGS | 31. Dec 2017, 14:07 |
#2748
|
| Kopš: 15. Nov 2007
Ziņojumi: 16505
Braucu ar:
|
31 Dec 2017, 08:29:54 @6500 rakstīja:
31 Dec 2017, 01:16:17 @R_BERGS rakstīja:
30 Dec 2017, 18:21:37 @V.I.P. rakstīja:
te pie diilera taapat retais brauc tikai.
...tavs dilers,ja bus vajadziba tev var atteikt ari garantiju ,del taa ka bullu ielas barda visticamak ieinstelejis tev neisto spido...
Tas viss sūds
Tu galvenais, savam busam neaizmirsti jaunajā gadā iegādāties svaigu vinjeti, lai var atkal celt leišu ekonomiju [ Šo ziņu laboja R_BERGS, 31 Dec 2017, 14:08:46 ]
-----------------
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
| Offline | | |
|
Kaross | 31. Dec 2017, 14:19 |
#2749
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:
30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.
Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
Godīgi sakot, zinot kā flešojas EDC17 BMW bloki, es laikam neriskētu dzīt citu softu iekšā. Power klasi (cik zinu, tad arī CAS blokā jāmaina) laikam vēl nav baigi sarežģīti samainīt, bet tā flešošana tāds riskants pasākums. Nonest bloku ir pavisam viegli. Es labāk izvēlos savas metodes, tad vismaz ir backup un drošība, ka nebūs jāiegādājas jauns bloks par 1k+ Euro vai jāmeklē lietots.[ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Dec 2017, 14:24:31 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 31. Dec 2017, 14:37 |
#2750
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4368
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja nu kādam interesē, tad uzgāju info kā ar E-sys flašot F10/11 no 523i uz 528i.
Guide for flashing Fxx N53
As always:
we take no responsibility for any damage that may occur in relation to this document and the risk is entirely taken by those attempting to perform it
[ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Dec 2017, 14:47:04 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
N53series | 31. Dec 2017, 15:34 |
#2751
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
31 Dec 2017, 13:48:01 @smudo rakstīja:
31 Dec 2017, 13:18:33 @N53series rakstīja:
31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:
30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.
Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas.
Normāls cipars, ja tiešām tur ir +50 zs. To aprīkojumu varbūt varēs kādam ebay vai kādā forumā notirgot kādam, kas arī nevar pie viņiem aizbraukt.
man sanaaca:
intake manifold ar DISA vaarstiem: 250
CAS/DME power_class modificeeshana: 150
Intake paarmeshana: 50
+ pasha darbinjsh/laiks: programmeeshana, intake sagaadaashana.
Tiiri naudaas: 500, soljaru ieskaitot.
Shobriid cita probleema - jaarisina teema ar reduktoru [jaashaibo]. 3.shajaa robaa pie 4000..4500 apdzenot raujaas nost. | Offline | | |
wanksta | 07. Jan 2018, 11:43 |
#2752
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7377
Braucu ar: muti
| Kurš piedāvā, ziemas cenā?
| Offline | | |
N53series | 07. Jan 2018, 15:46 |
#2753
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| 1. ja kaadam ir F10/11 ar N53 dzineeju [523/528/530i], veelams ar NOx sisteemas probleemaam [tb., nobraukumu virs 120..150kkm], luugums PM;
2. ja kaads F10/11 ar N53 seerijas dzineeju iet uz tirdzinju, luugums padot zinju; nebiedee dzineeja un izpluudes sisteemas probleemas, kosmeetiski defekti;
3. ja kaadam perekupam ir NOx sensors no shiem auto [p/n 11787590402], luugums PM. Der lietots, nestraadaajosh, der bez zondes [nokniebtu vadu]. | Offline | | |
SnapOn | 09. Jan 2018, 21:30 |
#2754
|
| Kopš: 09. May 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 363
Braucu ar: M5
| F10 2010g krc aizskedzot auto kad auto aiziet tipa gulet uz spidometra deg Parking brake bridinajums,kadam ir bijusi pieredze ar to??
Ed ari akumlotoru tas. | Offline | | |
SteelRat | 09. Jan 2018, 22:18 |
#2755
|
| Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
|
07 Jan 2018, 11:43:21 @wanksta rakstīja:
Kurš piedāvā, ziemas cenā?
Domaa ziemaa stures letaak kaa vasaraa
-----------------
| Offline | | |
wanksta | 09. Jan 2018, 22:20 |
#2756
|
| Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7377
Braucu ar: muti
| A ko zin, pēc svētkiem naudas nav utt | Offline | | |
|
SteelRat | 09. Jan 2018, 22:23 |
#2757
|
| Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| tas gan
-----------------
| Offline | | |
6500 | 10. Jan 2018, 07:31 |
#2758
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Cik butu ziemas cena 200€
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Chris | 10. Jan 2018, 07:58 |
#2759
|
| Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Man arī lūdzu tādu iepakojiet, savu veco atdošu pa 100e ar visu airbag. | Offline | | |
SteelRat | 10. Jan 2018, 11:18 |
#2760
|
| Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| pa 100 eur veco Es pa 50 atdevu prefacelift defaulto, vai 70, jau vairs neatceros, un ari sskaa nometajas menesus 3 [ Šo ziņu laboja SteelRat, 10 Jan 2018, 11:23:37 ]
-----------------
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|