Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
6500
31. Dec 2017, 08:29 #2741

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


31 Dec 2017, 01:16:17 @R_BERGS rakstīja:

30 Dec 2017, 18:21:37 @V.I.P. rakstīja:

te pie diilera taapat retais brauc tikai.





...tavs dilers,ja bus vajadziba tev var atteikt ari garantiju ,del taa ka bullu ielas barda visticamak ieinstelejis tev neisto spido...

[ Šo ziņu laboja 6500, 31 Dec 2017, 08:33:31 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Bender
31. Dec 2017, 09:26 #2742

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1846

Braucu ar: E91


30 Dec 2017, 21:59:33 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 21:16:36 @Bender rakstīja:
Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt?

Ja vajag ātri, tad aizsūti ziņu @Digital
Man bija XPROG-M klons, pāris FRM3 paguvu pacelt līdz tas nomira, bet oriģinālam vēl neesmu sabriedis.



Tu man jau pirms pāris gadiem nomainīji - viss iet
Offline
josi
31. Dec 2017, 12:44 #2743

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.

Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i
Offline
karlsonss
31. Dec 2017, 12:48 #2744

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

aha, izbrauc pa vaartiem un noklapee tas shujmashiinas suuc
Offline
kars
31. Dec 2017, 12:53 #2745

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Bmw galīgi nolaidies, kur prāts pirkt jaunu vai mazlietotu
Offline
N53series
31. Dec 2017, 13:18 #2746

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.

Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i



tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas.
Offline
smudo
31. Dec 2017, 13:48 #2747

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


31 Dec 2017, 13:18:33 @N53series rakstīja:

31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.

Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i



tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas.


Normāls cipars, ja tiešām tur ir +50 zs. To aprīkojumu varbūt varēs kādam ebay vai kādā forumā notirgot kādam, kas arī nevar pie viņiem aizbraukt.
Offline
R_BERGS
31. Dec 2017, 14:07 #2748

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16505

Braucu ar:


31 Dec 2017, 08:29:54 @6500 rakstīja:

31 Dec 2017, 01:16:17 @R_BERGS rakstīja:

30 Dec 2017, 18:21:37 @V.I.P. rakstīja:

te pie diilera taapat retais brauc tikai.





...tavs dilers,ja bus vajadziba tev var atteikt ari garantiju ,del taa ka bullu ielas barda visticamak ieinstelejis tev neisto spido...

Tas viss sūds
Tu galvenais, savam busam neaizmirsti jaunajā gadā iegādāties svaigu vinjeti, lai var atkal celt leišu ekonomiju

[ Šo ziņu laboja R_BERGS, 31 Dec 2017, 14:08:46 ]



-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
Kaross
31. Dec 2017, 14:19 #2749

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.

Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i



Godīgi sakot, zinot kā flešojas EDC17 BMW bloki, es laikam neriskētu dzīt citu softu iekšā. Power klasi (cik zinu, tad arī CAS blokā jāmaina) laikam vēl nav baigi sarežģīti samainīt, bet tā flešošana tāds riskants pasākums. Nonest bloku ir pavisam viegli. Es labāk izvēlos savas metodes, tad vismaz ir backup un drošība, ka nebūs jāiegādājas jauns bloks par 1k+ Euro vai jāmeklē lietots.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Dec 2017, 14:24:31 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
31. Dec 2017, 14:37 #2750

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja nu kādam interesē, tad uzgāju info kā ar E-sys flašot F10/11 no 523i uz 528i.

Guide for flashing Fxx N53

As always:
we take no responsibility for any damage that may occur in relation to this document and the risk is entirely taken by those attempting to perform it

[ Šo ziņu laboja Kaross, 31 Dec 2017, 14:47:04 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
31. Dec 2017, 15:34 #2751

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


31 Dec 2017, 13:48:01 @smudo rakstīja:

31 Dec 2017, 13:18:33 @N53series rakstīja:

31 Dec 2017, 12:44:27 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 23:16:58 @Kaross rakstīja:
atp#$%^, cirvi!
Tev e-pastu aizsūtīt vai vēstuli rakstisku, lai tavā cietajā paurī iedzīto to, ko jau uzrakstīju. Mazlitrāžas benzīnniekus neaiztieku un neinteresē. Jājies pats. Viņu ir aptuveni 5% no visu auto kopskaita. Netaisos tajās miskastēs un viņu nebeidzamajās problēmās iedziļināties. Tu taču pats pietiekoši gudrs esi. Flašu iekšā pareizos softus un priecājies.

Patiesībā jau tā ir visai perspektīva tēma - čiptunings ar pašas rūpnīcas līdzekļīem, it sevišķi tagad, kad arī BMW ir parādījušies mazlitrāžas turbo benzīna dzinēji. Ņemam, teiksim, F30 320i, nomainām power class iekš DME un FEM, iešujam niknāku rūpnīcas softu, un pa boksa vārtiem izbrauks jau 328i



tieshi taa.
taapat kaa ar to N53 upgrade. oficiaali to piedaavaa tikai viens - Mosselmann. Ja nebrauc pie vinjiem, jaamaksaa par vinju dongle, tad par vinju tooli [kaa saprotu, apsnjikaats BMW Explorer], tad veel par softa modificeeshanu. Kopaa ap 1K. Un ir dofiga cilveeku, kas ir izveikushi. Jo - piemet intake ar DISA, paarmet power class CASaa un DME, ieshuj softu un.. ieguvums ir krutaaks kaa diizeljiem. piedevaam - viss korekti, bez forseeshanas.


Normāls cipars, ja tiešām tur ir +50 zs. To aprīkojumu varbūt varēs kādam ebay vai kādā forumā notirgot kādam, kas arī nevar pie viņiem aizbraukt.


man sanaaca:
intake manifold ar DISA vaarstiem: 250
CAS/DME power_class modificeeshana: 150
Intake paarmeshana: 50
+ pasha darbinjsh/laiks: programmeeshana, intake sagaadaashana.
Tiiri naudaas: 500, soljaru ieskaitot.
Shobriid cita probleema - jaarisina teema ar reduktoru [jaashaibo]. 3.shajaa robaa pie 4000..4500 apdzenot raujaas nost.
Offline
wanksta
07. Jan 2018, 11:43 #2752

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7377

Braucu ar: muti

Kurš piedāvā, ziemas cenā?

Offline
N53series
07. Jan 2018, 15:46 #2753

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

1. ja kaadam ir F10/11 ar N53 dzineeju [523/528/530i], veelams ar NOx sisteemas probleemaam [tb., nobraukumu virs 120..150kkm], luugums PM;
2. ja kaads F10/11 ar N53 seerijas dzineeju iet uz tirdzinju, luugums padot zinju; nebiedee dzineeja un izpluudes sisteemas probleemas, kosmeetiski defekti;
3. ja kaadam perekupam ir NOx sensors no shiem auto [p/n 11787590402], luugums PM. Der lietots, nestraadaajosh, der bez zondes [nokniebtu vadu].
Offline
SnapOn
09. Jan 2018, 21:30 #2754

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 363

Braucu ar: M5

F10 2010g krc aizskedzot auto kad auto aiziet tipa gulet uz spidometra deg Parking brake bridinajums,kadam ir bijusi pieredze ar to??
Ed ari akumlotoru tas.
Offline
SteelRat
09. Jan 2018, 22:18 #2755

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95


07 Jan 2018, 11:43:21 @wanksta rakstīja:
Kurš piedāvā, ziemas cenā?




Domaa ziemaa stures letaak kaa vasaraa

-----------------
Offline
wanksta
09. Jan 2018, 22:20 #2756

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7377

Braucu ar: muti

A ko zin, pēc svētkiem naudas nav utt
Offline
SteelRat
09. Jan 2018, 22:23 #2757

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

tas gan

-----------------
Offline
6500
10. Jan 2018, 07:31 #2758

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Cik butu ziemas cena 200€

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Chris
10. Jan 2018, 07:58 #2759

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

Man arī lūdzu tādu iepakojiet, savu veco atdošu pa 100e ar visu airbag.
Offline
SteelRat
10. Jan 2018, 11:18 #2760

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

pa 100 eur veco Es pa 50 atdevu prefacelift defaulto, vai 70, jau vairs neatceros, un ari sskaa nometajas menesus 3

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 10 Jan 2018, 11:23:37 ]



-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo