Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 223 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
02. May 2015, 15:25 #27381

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


02 May 2015, 13:41:34 edzhaans rakstīja:

02 May 2015, 12:56:03 hijack rakstīja:
E36 stūres reika pēc maiņas ir kka jaatgaiso? šad tad pazūd pastiprinātājs

Skaties vai nav putas bačokā. Stūre lēnām jāgroza no atdures līdz atdurei procesa laikā. Internetā ir iespējamie varianti kā atgaisot.


drīzāk jāsāk ir ar jautājumu - kad pēdējo reizi bija mainīts eļļas bačoks? jo bmw, visā savā gudrībā, uzkonstruēja to bačoku ar iestrādātu filtru (maksā ~20-25eur), ko nevar nomainīt atsevišķi, tādēļ reizi pa reizei ir jāmaina tas bačoks, citādi līdz sūknim nenonāk pietiekams daudzums eļļas, veidojas kavitācija, sabojā sūkni, zūd ražība - stūre reizēm kļūst smaga, kad pietrūkst spiediena sistēmā
Offline
wanksta
02. May 2015, 16:13 #27382

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti


02 May 2015, 14:40:19 LA rakstīja:
Zinu, ka daudz apspriesta tēma, bet neko konkrētu tā arī neatradu.

Cik ir ptuvenās izmaksas, lai LT mašīnu uzliktu uz tranzīta V/N un apdrošinātu? LV netiks reģistrēta.


Tranzītnieki tak tur pa kādiem 30eiro iet
Online
sergis15
02. May 2015, 17:01 #27383

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

sataisiet manu drotu internātā!!!
karoč ir gaiss tosolā.
m52 + gāzes iekārta, esmu mainījis klimas vārstus, sulo pečkai blīves vai radiators.
reāli motortelpā un zem mašīnas tosola noplūdes nemanu, bet tosols lēnām zūd, ir jāpielej.
bet nejau tur tā problēma, paliekot siltākam, gāzes iekārta atslēdzas vai neieslēdzas, atskrūvē vaļā korķi, iziet gaiss šņākdams un uz sitiena parasti aiziet gāze.
šodien mēģināju atgaisot, uzdzinu purnu uz rampas, nāca burbuļi, pēc tam norimās, bet ik pēc 1minūtes, vai pusminūtes dzen ārā burbuļus, uzgāzējot ļoti daudz dzen ārā.
gaisoju ar aizvērtu bačoka korķi, pilnu tosola līmeni, pečka max, un gaisošanas korķi izskrūvētu.
spiediens tosolā nav, trubu jebkuru var izspiest cauri, var karstam dzinējam skrūvēt vaļā korķus, un nekur neko nepūš laukā.
arī nekarst dzinējs, it kā viss ir normāli, tikai nesanāk iepist kapeiku dēļ tā gaisa
jautājums, kur ir problēma?


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
hrusts
02. May 2015, 17:36 #27384

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


02 May 2015, 17:01:15 sergis15 rakstīja:
sataisiet manu drotu internātā!!!
karoč ir gaiss tosolā.
m52 + gāzes iekārta, esmu mainījis klimas vārstus, sulo pečkai blīves vai radiators.
reāli motortelpā un zem mašīnas tosola noplūdes nemanu, bet tosols lēnām zūd, ir jāpielej.
bet nejau tur tā problēma, paliekot siltākam, gāzes iekārta atslēdzas vai neieslēdzas, atskrūvē vaļā korķi, iziet gaiss šņākdams un uz sitiena parasti aiziet gāze.
šodien mēģināju atgaisot, uzdzinu purnu uz rampas, nāca burbuļi, pēc tam norimās, bet ik pēc 1minūtes, vai pusminūtes dzen ārā burbuļus, uzgāzējot ļoti daudz dzen ārā.
gaisoju ar aizvērtu bačoka korķi, pilnu tosola līmeni, pečka max, un gaisošanas korķi izskrūvētu.
spiediens tosolā nav, trubu jebkuru var izspiest cauri, var karstam dzinējam skrūvēt vaļā korķus, un nekur neko nepūš laukā.
arī nekarst dzinējs, it kā viss ir normāli, tikai nesanāk iepist kapeiku dēļ tā gaisa
jautājums, kur ir problēma?


nu tu tak pats atbildēji uz savu jautājumu, sulo pečkai blīves vai radiators,pa turieni arī tiek gaiss iekšā!!! izslēdz pečku, atgaiso, ja viss štokos, tad vari braukt, kamēr pečku neieslēgsi

[ Šo ziņu laboja hrusts, 02 May 2015, 17:36:56 ]

Offline
Kalnz
02. May 2015, 18:14 #27385

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kas var izvalcēt abas priekšējās arkas e46?
Vajag ASAP

PM
Offline
Czars
02. May 2015, 18:53 #27386

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


02 May 2015, 14:33:41 Martinsse rakstīja:
Cik sarežģīti e46tajam ir ielikt multistūri, ja pirmstam ir nākusi parastā stūre, bez pogām?

Pietiek nomainīts stūres lentu + stūri vai vēl kāds papildus gemars ir?
kur stūres štekeri nāk, tur ir vadi, ja viņu nav, tad viņi ir jaizvelk. Tā vismaz ir priekš e39
Offline
sergis15
02. May 2015, 19:02 #27387

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


02 May 2015, 17:36:13 hrusts rakstīja:

02 May 2015, 17:01:15 sergis15 rakstīja:



nu tu tak pats atbildēji uz savu jautājumu, sulo pečkai blīves vai radiators,pa turieni arī tiek gaiss iekšā!!! izslēdz pečku, atgaiso, ja viss štokos, tad vari braukt, kamēr pečku neieslēgsi

gribēju dzirdēt to, ka sulojoša pečka to nevar ietekmēt
zbal, internets ņikuja nemāk saremontēt

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
funkyasshit
02. May 2015, 19:06 #27388

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Tev logi nesvīst ciet, ka pečka pil?
Tak iepis sealer un gerai!







P.S - Tas bija joks, lūdzu, nelieto sealeru. Vai arī lieto, vēlāk varēsim parunāt par citām problēmām..varbūt.
Offline
sergis15
02. May 2015, 19:26 #27389

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


02 May 2015, 19:06:07 funkyasshit rakstīja:
Tev logi nesvīst ciet, ka pečka pil?
Tak iepis sealer un gerai!






P.S - Tas bija joks, lūdzu, nelieto sealeru. Vai arī lieto, vēlāk varēsim parunāt par citām problēmām..varbūt.

svīst tikai ja karstais hujārī
karoč, zbal, būs jājauc viss panelis


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
JZ
02. May 2015, 21:46 #27390

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

mūžīgais stāsts par m52 dzesēšanas problēmām... sāc ar to ka sataisi motoru (izpūstā gaisa blīve), tad būs jānomaina termostata korpuss noteikti (tie vērpjas un sāk laist garām), pie reizes var ielikt jaunu termostatu, tad, abi radiātori jāpārbauda vai pie spiediena nesāk laist garām, un sulot var ne pats pečkas radiātors, bet oringi trubām, kas no motora starpsienas savienojuma iet uz pečkas radiātoru, ko, starp citu, vienam variantam varēja nomainīt neārdot puspaneli ārā

un atgaisošanai nav jādanco apkārt ugunskuram un jātur mašīnu slīpumā, tas var palīdzēt bet NAV nepieciešams

p.s. kamēr tur priekšā viss noārdīts, var pie reizes arī jaunu ūdenssūkni uzlikt, tas ir papildus pārdesmit eur par detaļu un pusstunda darba

remonts pus mašīnas vērtībā
Offline
dzuris
03. May 2015, 02:44 #27391

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


02 May 2015, 21:46:15 JZ rakstīja:
mūžīgais stāsts par m52 dzesēšanas problēmām... sāc ar to ka sataisi motoru (izpūstā gaisa blīve), tad būs jānomaina termostata korpuss noteikti (tie vērpjas un sāk laist garām), pie reizes var ielikt jaunu termostatu, tad, abi radiātori jāpārbauda vai pie spiediena nesāk laist garām, un sulot var ne pats pečkas radiātors, bet oringi trubām, kas no motora starpsienas savienojuma iet uz pečkas radiātoru, ko, starp citu, vienam variantam varēja nomainīt neārdot puspaneli ārā

un atgaisošanai nav jādanco apkārt ugunskuram un jātur mašīnu slīpumā, tas var palīdzēt bet NAV nepieciešams

p.s. kamēr tur priekšā viss noārdīts, var pie reizes arī jaunu ūdenssūkni uzlikt, tas ir papildus pārdesmit eur par detaļu un pusstunda darba

remonts pus mašīnas vērtībā


Esi gudris ka skudris teiksu tev..
Korpusu vel sava lietosanas laika mainiju, termostatu ari. Galvas blive tur ne prichom. Kad man saka zust tosols uz kadiem 6-8k/ap 500ml tad apjautajos cilvekam kas hujari ar tadu pasu gandriz 10 gadus un vins pateica ta. Dari ko gribi, bet no ta vala netiek. Ari mainijis peckas radiatorus gajis cauri visiem savienojumiem utt. Vins bija piefiksejis ka pirms nebija gazes tad nedaudz mazak tosols zuda. Bet nopluzu nekur nav.
Runajot par pecku.
Savieno trubas pa taisno kopa pai neiet nekados varstos un radikos ieksa lai paliek tikkai motora dzese. Ja tad vel zu, tad mekle kaski motora, ja ne tad tikkai pecka.
Par atgaisosanu.
NEKAD neesmu tizlojies ar rampam utt. Ielej tosolu, pec apmeram 50km pareju pari limeniem un braucu..
sitas dzisanas uz augsu ir tizlosanas ar sudigiem udenssukniem vairak..
Offline
GirtzB
03. May 2015, 02:48 #27392

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Ieliec sūkni ar metāla rotoru nevis plastikāta...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Archie
03. May 2015, 10:46 #27393

Kopš: 22. Mar 2011

Ziņojumi: 442

Braucu ar:

Nezinu kurā topikā jautāt....
Vajadziigs filatēlists. ir kaads no klātesošajiem? Varbuut kaads zin kur taadu mekleet?
Offline
EdijsG
03. May 2015, 11:12 #27394

Kopš: 02. Jun 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 390

Braucu ar: auto

Ir kads seit kas nodarbojas ar auto signalizaciju ustadisanu? Vajadzetu uzstadit divdurvigam golfam. PM
Offline
Inspector
03. May 2015, 13:19 #27395

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem

Ir te kāds kurš pēc rAudi VIN'a var apskatīties kko sīkāk par auto?
Offline
JZ
03. May 2015, 14:21 #27396

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


03 May 2015, 02:44:49 dzuris rakstīja:

02 May 2015, 21:46:15 JZ rakstīja:
mūžīgais stāsts par m52 dzesēšanas problēmām... sāc ar to ka sataisi motoru (izpūstā gaisa blīve), tad būs jānomaina termostata korpuss noteikti (tie vērpjas un sāk laist garām), pie reizes var ielikt jaunu termostatu, tad, abi radiātori jāpārbauda vai pie spiediena nesāk laist garām, un sulot var ne pats pečkas radiātors, bet oringi trubām, kas no motora starpsienas savienojuma iet uz pečkas radiātoru, ko, starp citu, vienam variantam varēja nomainīt neārdot puspaneli ārā

un atgaisošanai nav jādanco apkārt ugunskuram un jātur mašīnu slīpumā, tas var palīdzēt bet NAV nepieciešams

p.s. kamēr tur priekšā viss noārdīts, var pie reizes arī jaunu ūdenssūkni uzlikt, tas ir papildus pārdesmit eur par detaļu un pusstunda darba

remonts pus mašīnas vērtībā


Esi gudris ka skudris teiksu tev..
Korpusu vel sava lietosanas laika mainiju, termostatu ari. Galvas blive tur ne prichom. Kad man saka zust tosols uz kadiem 6-8k/ap 500ml tad apjautajos cilvekam kas hujari ar tadu pasu gandriz 10 gadus un vins pateica ta. Dari ko gribi, bet no ta vala netiek. Ari mainijis peckas radiatorus gajis cauri visiem savienojumiem utt. Vins bija piefiksejis ka pirms nebija gazes tad nedaudz mazak tosols zuda. Bet nopluzu nekur nav.
Runajot par pecku.
Savieno trubas pa taisno kopa pai neiet nekados varstos un radikos ieksa lai paliek tikkai motora dzese. Ja tad vel zu, tad mekle kaski motora, ja ne tad tikkai pecka.
Par atgaisosanu.
NEKAD neesmu tizlojies ar rampam utt. Ielej tosolu, pec apmeram 50km pareju pari limeniem un braucu..
sitas dzisanas uz augsu ir tizlosanas ar sudigiem udenssukniem vairak..


klausi vien muļķības no djediem... es no personīgas pieredzes visu to rakstu, tieši tas pats scenārijs, neliels, pastāvīgs dzesēšanas šķidruma zudums, un pilnībā to novērst varēja tikai pēc motora pārjaukšanas un pārslīpēšanas, piedevām galva/bloks bija taisni, vienkārši bija zudis hermētiskums 5. vai 6. cilindram, kas ir raksturīgi (jau no m20 laikiem), jauna blīve, jauns sūknis, jauns termostata korpuss, jauns lielais radiātors, un pilnīgi nekāda dzesēšanas šķidruma zuduma pāris gadu laikā

djedi tādu remontu netaisa un stāta pasakas, jo lētāk ir reizi pāris nedēļās pieliet biš antifrīza, nekā uzticēt kādam to visu izdarīt kvalitatīvi un nesačakarēt vēl 5 lietas pa ceļam

un tiem m52, dēļ plastmasas termostata korpusiem, plīstošiem izplešanās bačokiem, gļukojošiem pludiņiem, un ūdens sūkņiem, kam aplūzt lāpstas, bez izņēmuma kaut kādā brīdī ir bijis pārkarsēts motors, kas arī noved pie visām šīm problēmām, tur nav absolūti nekāda strīda par to, tā vienkārši ir un viss
Offline
aluksnietis
03. May 2015, 15:39 #27397

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90

Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

[ Šo ziņu laboja aluksnietis, 03 May 2015, 15:40:22 ]

Offline
Alexisonfire
03. May 2015, 16:23 #27398

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

ar ko mērīji un kā pieslēdzi?
Offline
josi
03. May 2015, 16:24 #27399

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Nezinu, kas tā par situāciju, bet maksimālā strāva parasti ir norādīta uz paša ģeneratora, tipiski tie ir 90-140A, no kuriem vismaz 50% ģeneratoram ir jānodrošina jau pie brīvgaitas apgriezieniem.
Offline
_Eddy_
03. May 2015, 17:11 #27400

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’

Ir Latvijaa kaads normaals uznjeemums vai patieshaam normaals cilveeks, kas var uztaisiit kapitaalo remontu 2001g vw diizelim?
Nu taa, lai ir izdariits viss, ko vajag un veel drusku labaak.
Nauda un terminji nav trauceeklis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo