Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
01. May 2015, 20:24 #27361

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 May 2015, 18:55:49 ATB rakstīja:
Vēl pēdējo reizi pakritīšu uz nerviem

DTC 624, 625, P1746, P1747 The Electronic Pressure Control solenoid is a variable force solenoid. The variable-force type solenoid is an electro-hydraulic actuator combining a solenoid and a regulating valve. It supplies electronic pressure control which regulates transmission line pressure and line modulator pressure. This is done by producing resisting forces to the main regulator and the line modulator circuits. These two pressures control clutch application pressures. Failed off — maximum electronic pressure control pressure, harsh engagements and shifts. May flash transmission control indicator lamp. CAUTION: The electronic pressure control pressure output from the variable force solenoid is NOT adjustable. Any modification to the electronic pressure control solenoid will affect the transmission warranty. (*Output circuit check, generated only by electrical condition.) Possible causes, Damaged harness connector. Damaged EPC solenoid. Damaged MLP sensor. Intermittent harness continuity. Damaged PCM connector pins. Pin Point testing


Izceltais teksts tulkojot nozīmē to, ka ja tas solenoīds ir sapisies, tad tas var izraisīt sitienus, kad liek ātrumā un kad pārslēdzās, vai ne?


nu tādēļ jau es teicu - sāc ar tās kļūdas labošanu - solenoids-vadi-vadības bloks, pa ceļam līdz solenoidam paskaties kas tur ar to filtru un eļļas līmeni
Offline
ATB
01. May 2015, 20:37 #27362

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Veči, to es jau sapratu. Es tikai gribēju zināt, vai esmu pareizi iztulkojis
Offline
aluksnietis
01. May 2015, 21:59 #27363

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90

Problēma tāda, ka mašīna iedarbināta, pilnīgi viss izslēgts, un aizmugurējā ģeneratora + vada nāk ārā 30 ampēri, un nokrītās tikai līdz 25 ampēriem, cik noprotu, tas ir pārak daudz, un tajā pašā laikā viņš ņem strāvu no akumalatora un nespēj pielādēt (akumalators 1 gadu vecs, tur viss ok), ģeneratoru ņēma nost teica, ka tur arī viss ok, un ja visu mašīnā saslēdz visu ko ir iespējams, tas skaitlis paceļās līdz 35 ampēriem, un spidometrā sadeg visas lampiņas ( avārijas režīms ieslēdzās), baudījām visus + vadus tur arī viss ok, kas varētu būt nokāries, ka mašīna tik daudz enerģijas patērē???
ceru, ka sapratāt!

[ Šo ziņu laboja aluksnietis, 01 May 2015, 22:01:36 ]

Offline
Burkaans
01. May 2015, 22:31 #27364

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


01 May 2015, 21:59:23 aluksnietis rakstīja:
Problēma tāda, ka mašīna iedarbināta, pilnīgi viss izslēgts, un aizmugurējā ģeneratora + vada nāk ārā 30 ampēri, un nokrītās tikai līdz 25 ampēriem, cik noprotu, tas ir pārak daudz, un tajā pašā laikā viņš ņem strāvu no akumalatora un nespēj pielādēt (akumalators 1 gadu vecs, tur viss ok), ģeneratoru ņēma nost teica, ka tur arī viss ok, un ja visu mašīnā saslēdz visu ko ir iespējams, tas skaitlis paceļās līdz 35 ampēriem, un spidometrā sadeg visas lampiņas ( avārijas režīms ieslēdzās), baudījām visus + vadus tur arī viss ok, kas varētu būt nokāries, ka mašīna tik daudz enerģijas patērē???
ceru, ka sapratāt!

Nesapratu pilnīgi neko, tikai ja strāva ir 30 A tad pie 12V sprieguma tava patērētāja jauda ir 360W, kaut gan ticamāk, ka diez vai proti lietot mērierīces un tad ko sarakstīji ir pilnīgs bleķis.
Offline
dreimanis_lv
01. May 2015, 22:31 #27365

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Kādam nav gali Saulriešu šrotā. vajag atlaides
Offline
Burkaans
01. May 2015, 22:33 #27366

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


01 May 2015, 22:31:35 dreimanis_lv rakstīja:
Kādam nav gali Saulriešu šrotā. vajag atlaides
Sauriešu
Offline
dreimanis_lv
01. May 2015, 22:37 #27367

Kopš: 28. Mar 2008

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: two turbo on board

Offline
Driver
02. May 2015, 00:28 #27368

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 May 2015, 21:59:23 aluksnietis rakstīja:
Problēma tāda, ka mašīna iedarbināta, pilnīgi viss izslēgts, un aizmugurējā ģeneratora + vada nāk ārā 30 ampēri, un nokrītās tikai līdz 25 ampēriem, cik noprotu, tas ir pārak daudz, un tajā pašā laikā viņš ņem strāvu no akumalatora un nespēj pielādēt (akumalators 1 gadu vecs, tur viss ok), ģeneratoru ņēma nost teica, ka tur arī viss ok, un ja visu mašīnā saslēdz visu ko ir iespējams, tas skaitlis paceļās līdz 35 ampēriem, un spidometrā sadeg visas lampiņas ( avārijas režīms ieslēdzās), baudījām visus + vadus tur arī viss ok, kas varētu būt nokāries, ka mašīna tik daudz enerģijas patērē???
ceru, ka sapratāt!

Vispr pieeja intersanta merit cik A iet ieksha akji un cik ara no taa, atkariba vai auto noslapets vai darbojosh.
Bet tomer ari voltaza (vairakas vietas un vairakos brizos) butu jazin, bet kopa ar amperazu jau varetu lot skaistu defekta bildi salikt.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V_V
02. May 2015, 01:49 #27369

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

E39 bagažniekā virs AKB ir drošinātāju ligzdas. No tām 6-as ir ejošas. No tiem viens ir 25A -izdedzis. kam viņš??? nav shēma, nevaru noskaidrot.
Offline
Driver
02. May 2015, 01:51 #27370

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 May 2015, 01:49:03 V_V rakstīja:
E39 bagažniekā virs AKB ir drošinātāju ligzdas. No tām 6-as ir ejošas. No tiem viens ir 25A -izdedzis. kam viņš??? nav shēma, nevaru noskaidrot.

Neredzu ar acim, nevaru paskatities shemaa
Tagad tapat nevaresu paluret, jo kompis nav blakus...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
V_V
02. May 2015, 02:01 #27371

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

kam iet 25A vispār.? shēma bija uz tā vāka bet kaut kur atlīmējusies un pazaudēta.
Offline
ilmars4998
02. May 2015, 03:24 #27372

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28


02 May 2015, 02:01:36 V_V rakstīja:
kam iet 25A vispār.? shēma bija uz tā vāka bet kaut kur atlīmējusies un pazaudēta.


Links
Offline
otomars
02. May 2015, 08:45 #27373

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


02 May 2015, 01:51:51 Driver rakstīja:

02 May 2015, 01:49:03 V_V rakstīja:
E39 bagažniekā virs AKB ir drošinātāju ligzdas. No tām 6-as ir ejošas. No tiem viens ir 25A -izdedzis. kam viņš??? nav shēma, nevaru noskaidrot.

Neredzu ar acim, nevaru paskatities shemaa
Tagad tapat nevaresu paluret, jo kompis nav blakus...

nu tad hulji drukaa
Offline
operators
02. May 2015, 11:10 #27374

Kopš: 25. Mar 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Octavia RS

Ir noskatīts 2007gada 330d. Vienīgais, kas mulsina ir pēc csdd datiem jauda-155kw. Nebiju par tādu jaudas versiju dzirdējis. Kāds var kaut ko komentēt?
Offline
V_V
02. May 2015, 11:55 #27375

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


02 May 2015, 03:24:31 ilmars4998 rakstīja:

02 May 2015, 02:01:36 V_V rakstīja:
kam iet 25A vispār.? shēma bija uz tā vāka bet kaut kur atlīmējusies un pazaudēta.


Links


katram auto modelim atšķiras drošinātāju izvietojums un bez shēmas ir bēdīgi. Lielākoties 25A aizmugurējiem drošinātājiem nāk uz ABS DSC, bet man tās funkcionē ar visu izdegušo drošinātāju
moška kāds var apskatīties dzīvē shēmu savam E39 virs AKB - kādai iekārtai pieslēgts 25A drošinātājs ???
Offline
Driver
02. May 2015, 11:56 #27376

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 May 2015, 08:45:23 otomars rakstīja:

02 May 2015, 01:51:51 Driver rakstīja:

02 May 2015, 01:49:03 V_V rakstīja:
E39 bagažniekā virs AKB ir drošinātāju ligzdas. No tām 6-as ir ejošas. No tiem viens ir 25A -izdedzis. kam viņš??? nav shēma, nevaru noskaidrot.

Neredzu ar acim, nevaru paskatities shemaa
Tagad tapat nevaresu paluret, jo kompis nav blakus...

nu tad hulji drukaa

Lai tu savu pauri aizietu pret stendri taa uzklapetu un jautatajs ieliktu bildi no sava auto, lai velak varu paluret.

Jo tas, ka tas 25 ir iebazts svesha cauruma ir pilnigi neiespejami


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hijack
02. May 2015, 12:56 #27377

Kopš: 16. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: BMW e46

E36 stūres reika pēc maiņas ir kka jaatgaiso? šad tad pazūd pastiprinātājs
Offline
edzhaans
02. May 2015, 13:41 #27378

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 May 2015, 12:56:03 hijack rakstīja:
E36 stūres reika pēc maiņas ir kka jaatgaiso? šad tad pazūd pastiprinātājs

Skaties vai nav putas bačokā. Stūre lēnām jāgroza no atdures līdz atdurei procesa laikā. Internetā ir iespējamie varianti kā atgaisot.
Offline
Martinsse
02. May 2015, 14:33 #27379

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Cik sarežģīti e46tajam ir ielikt multistūri, ja pirmstam ir nākusi parastā stūre, bez pogām?

Pietiek nomainīts stūres lentu + stūri vai vēl kāds papildus gemars ir?

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 02 May 2015, 14:34:01 ]

Offline
LA
02. May 2015, 14:40 #27380

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Zinu, ka daudz apspriesta tēma, bet neko konkrētu tā arī neatradu.

Cik ir ptuvenās izmaksas, lai LT mašīnu uzliktu uz tranzīta V/N un apdrošinātu? LV netiks reģistrēta.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo