Online

Pašreiz BMWPower skatās 214 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Bagio
30. Apr 2015, 21:51 #27341

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Vai kāds zin, vai igauņiem ir tāds saits, kā mums salīdzini.lv?
Offline
Driver
30. Apr 2015, 21:58 #27342

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


30 Apr 2015, 20:53:29 jkkk rakstīja:
cik slikti ir uzsākt ar automātu turot bremzi, uzgāzējot līdz 2k rpm un tad atlaižot bremzi?

Papildus slodze uz muftu, itseviski, ja iemin gazi grida un kad apgriezieni pacelushies lidz max vertibai, laiz valja bremzi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Automaniaks
30. Apr 2015, 22:50 #27343

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168

Kur Rīgā tirgo detaļas rolleriem?
Vajag cilindru...
Offline
Christian
01. May 2015, 09:23 #27344

Kopš: 19. Jun 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 972

Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S

kur var atrast īsto un patieso AdBlock, savādāk visu laiku izmet kaut kādus kreisos
Offline
Mikels
01. May 2015, 11:37 #27345

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4942

Braucu ar: cieņu

Kur lai sodien nobalansē riepas
Offline
Czars
01. May 2015, 11:53 #27346

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


01 May 2015, 11:37:39 Mikels rakstīja:
Kur lai sodien nobalansē riepas

aiz biķernieku nestes, teritorijā ir labs serviss ar ļoti labu attieksmi pret darbu .kkads TKM vai KTM
Offline
ATB
01. May 2015, 11:59 #27347

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Nepieciešams padoms, veči.

Pacients - 94.gada Ford F150. Lieta tāda, ka automātiskā kārba dara brīnumus - pārslēdzas ar smagiem sitieniem. Ne tikai pārslēdzoties starp ātrumiem, bet arī tajā momentā kad stāvot uz vietas ieslēdz reverse/drive pozīciju. Gribētu zināt no tehniskās puses - tad kas man tajā kārbā ir nobeidzies? Pieņemu, ka varbūt tā ir elektriska vaina, jo kompis izmeta kļūdas, kuras ir saistītas ar kārbas darbību:

624 - Solenoid Circuit Failure - Electronic Pressure Control current is high
632 - Transmission Control Switch should be cycled once between engine ID

Par to, ka tas ir elektronisks gļuks esmu pārliecinātsp ar 50%, jo tikko palīdu apakšā un ieraudzīju, ka no kārbas sūcas mazliet eļļa, tādēļ jau laicīgi gribu uzzināt, kas varētu būt par mehānismiem nobeigušies.

Zinu cik spēcīga ir interneta diagnostika, bet nu pirms braucu uz Recro vai kur citur, gribu vēl pats pārbaudīt ko paša spēkiem varu izdarīt.
Offline
JZ
01. May 2015, 12:32 #27348

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

solenoids ir elektromagnets, pārspriegums var būt tikai tinumu bojājuma dēļ, vai arī kaut kur pienākošajos vados ir īsais (var būt bojāta arī izejas ķēde iekš paša vadības bloka, bet tur vajag biš zināšanas un prasmi, tādēļ to nestāstīšu), un, ja tas vārsts ir atbildīgs par kaut kādiem tur eļļas spiedieniem, tad, ļoti iespējams, ka tas ir tas, kas regulē eļļas spiedienu pie pārslēgšanās, tb "noņem" tos asos cirtienus

noņem karteri, vārstu bloku, un atrod vainīgo solenoidu un pamēri pretestības tinumiem, ja blakus ir vēl kāds identisks solenoids - salīdzini ar tiem, izzvani vadus no vadības bloka līdz kārbas štekerim

pie reizes var attaisīt vārstu bloku vaļā uz pusēm un pastīties vai tur nepeld kaut kas, izkustināt visus vārstus zem solenoidiem, novērtē to stāvokli, vai nav traģisks nodilums, švīkas, salūzušas atsperes, vai kāds neķeras kaut kur utt, nekā sarežģīta nav, un super ultra tīru darba vietu arī nevajag, ieteicams lai pie rokas ir mazā dinamometriskā atslēga, jo tur, vismaz bmw kārbu gadījumā, skrūves var viegli apraut, un pievilkšanas spēki bija 6-8nm, M6 skrūves vai taml., precīzi neatceros

p.s. viss šis ir izdarāms kārbai esot uz auto, vienk noņemot tās karteri, pie reizes var jaunu filtru ielikt un eļļu nomainīt, par sliktu nenāks, tur visdrīzākais ir sarkanais atf, kas nemaksā neko
Offline
JZ
01. May 2015, 12:33 #27349

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Apr 2015, 20:53:29 jkkk rakstīja:
cik slikti ir uzsākt ar automātu turot bremzi, uzgāzējot līdz 2k rpm un tad atlaižot bremzi?


samērā slikti, jo liecina par garīga rakstura problēmām, iesaku vērsties pie speciālistiem
Offline
ATB
01. May 2015, 13:11 #27350

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Paldies.
Apskatījos eļļas līmeni - ir par daudz. Bet eļļas krāsa ir normāla. Par eļļas līmeni runājot, tam nevajadzētu būt par daudz, jo samērā nesen nomainījam un pielējām to pilnu (bet ne par daudz). Varbūt pie vainas ir tas, ka filtrs ir izkritis no vietas (amerikāņu forumos lasīju, ka šīm kārbām tā ir bērnu slimība). Varbūt tas kaut ko ietekmē?

Offline
JZ
01. May 2015, 13:32 #27351

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

ja tur nav kaut kādi gļuki pašā vadības blokā saistībā ar to solenoida pārspriegumu, tad eļļas stāvoklim/līmenim nekādā veidā nevajadzētu to pirmo kļūdu ietekmēt, tai vajadzētu būt saistītai tīri ar elektrību

palielināts eļļas līmenis var būt dēļ uzputotas eļļas, kas varētu būt dēļ tā filtra, kas būtu izkustējies, un eļļas sūknis vairs neceļ visu eļļu no kartera caur filtru, bet sūc garām gaisu gar filtra blīvējumu, jebkurā gadījumā tā būtu pirmā lieta, kas jānovērš, jo dēļ uzputotas eļļas hidraulikā var būt jebkāda veida gļuki vai ātri nobeigties detaļas sūknī vai muftē, eļļa var nenonākt līdz gultņiem utt
Offline
ATB
01. May 2015, 15:45 #27352

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Pēc ilgākām pārdomām vedīšu uz servisu

Pamanīju vēl vienu simptomu. Lieta tāda, ka kārbai ir vairāki režīmi: P R N D 2 1

Interesanti ir tas, ka sitieni notiek tikai vai nu ieliekot R vai D pozīcijā (un D pozīcijā arī pārslēdzot ātrumus notiek sitieni, ko jau minēju). BET. Ieliekot 2 vai 1 (no parkinga/neitrāla/reverss pozīcijas) nekādu sitienu nav (arī ne pie pārslēgšanās). Kāpēc tā?

[ Šo ziņu laboja ATB, 01 May 2015, 15:45:42 ]

Offline
JUZIKS
01. May 2015, 17:02 #27353

Kopš: 31. Oct 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 30

Braucu ar: E36/E30

Kāds var izskaidrot vai zin kur apskatīties shēmu kā darbojas masas slēdzis gan no mašīnas iekšpuses,gan ārpus tās trosē??
Offline
JZ
01. May 2015, 17:02 #27354

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tu prasi cilvēkam uzminēt šaha noteikumus skatoties spēli no vidus, un tad vēl ik pa brīdim liec jaunus kauliņus uz spēles laukuma... tāds hokejs mums nav vajadzīgs

sāc ar to elektrogļuku novēršanu, jo to var izdarīt bez kārbas nost ņemšanas, tiec galā ar to filtru, nolej lieko eļļu, ja līmenis par augstu, tad tā var putot tikai dēļ tā ka uzsūknētajam nav kur laicīgi notecēt, un tad var skatīties kas tur ne/notiek
Offline
JZ
01. May 2015, 17:06 #27355

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 May 2015, 17:02:28 JUZIKS rakstīja:
Kāds var izskaidrot vai zin kur apskatīties shēmu kā darbojas masas slēdzis gan no mašīnas iekšpuses,gan ārpus tās trosē??


zemāk bilde elektrībai, par trosi jau nu tur būtu jābūt pašsaprotami, ja nav, ved pie zinātājiem to likt, pirms kaut kas tiek nodedzināts

Offline
ATB
01. May 2015, 17:16 #27356

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


01 May 2015, 17:02:32 JZ rakstīja:
tu prasi cilvēkam uzminēt šaha noteikumus skatoties spēli no vidus, un tad vēl ik pa brīdim liec jaunus kauliņus uz spēles laukuma... tāds hokejs mums nav vajadzīgs

sāc ar to elektrogļuku novēršanu, jo to var izdarīt bez kārbas nost ņemšanas, tiec galā ar to filtru, nolej lieko eļļu, ja līmenis par augstu, tad tā var putot tikai dēļ tā ka uzsūknētajam nav kur laicīgi notecēt, un tad var skatīties kas tur ne/notiek


Okey, sorry Skatīšos kas pa lietu...
Offline
Moroz
01. May 2015, 18:33 #27357

Kopš: 04. Sep 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 844

Braucu ar: 346zs.

Cik maksa E53 nopulet aizmugurejos lukturu (tikai videjos) un salabot pikseļus?
Offline
ATB
01. May 2015, 18:55 #27358

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Vēl pēdējo reizi pakritīšu uz nerviem

DTC 624, 625, P1746, P1747 The Electronic Pressure Control solenoid is a variable force solenoid. The variable-force type solenoid is an electro-hydraulic actuator combining a solenoid and a regulating valve. It supplies electronic pressure control which regulates transmission line pressure and line modulator pressure. This is done by producing resisting forces to the main regulator and the line modulator circuits. These two pressures control clutch application pressures. Failed off — maximum electronic pressure control pressure, harsh engagements and shifts. May flash transmission control indicator lamp. CAUTION: The electronic pressure control pressure output from the variable force solenoid is NOT adjustable. Any modification to the electronic pressure control solenoid will affect the transmission warranty. (*Output circuit check, generated only by electrical condition.) Possible causes, Damaged harness connector. Damaged EPC solenoid. Damaged MLP sensor. Intermittent harness continuity. Damaged PCM connector pins. Pin Point testing


Izceltais teksts tulkojot nozīmē to, ka ja tas solenoīds ir sapisies, tad tas var izraisīt sitienus, kad liek ātrumā un kad pārslēdzās, vai ne?
Offline
Kalnz
01. May 2015, 19:20 #27359

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kas var izvalcēt abas priekšējās arkas e46?
Vajag ASAP

PM
Offline
Driver
01. May 2015, 19:33 #27360

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


01 May 2015, 18:55:49 ATB rakstīja:
Vēl pēdējo reizi pakritīšu uz nerviem

DTC 624, 625, P1746, P1747 The Electronic Pressure Control solenoid is a variable force solenoid. The variable-force type solenoid is an electro-hydraulic actuator combining a solenoid and a regulating valve. It supplies electronic pressure control which regulates transmission line pressure and line modulator pressure. This is done by producing resisting forces to the main regulator and the line modulator circuits. These two pressures control clutch application pressures. Failed off — maximum electronic pressure control pressure, harsh engagements and shifts. May flash transmission control indicator lamp. CAUTION: The electronic pressure control pressure output from the variable force solenoid is NOT adjustable. Any modification to the electronic pressure control solenoid will affect the transmission warranty. (*Output circuit check, generated only by electrical condition.) Possible causes, Damaged harness connector. Damaged EPC solenoid. Damaged MLP sensor. Intermittent harness continuity. Damaged PCM connector pins. Pin Point testing


Izceltais teksts tulkojot nozīmē to, ka ja tas solenoīds ir sapisies, tad tas var izraisīt sitienus, kad liek ātrumā un kad pārslēdzās, vai ne?

Varetu pakomentet, bet JZ jau visu pateica + man nervi tadi vaaji. Kaa ari izklausas, ka labak pasham nekur nelist, bet dot uzreiz kadam, kas saprot, kas darams

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo