Autors | Ziņojums |
Gr1nch | |
Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 743
Braucu ar: grāmatvedībā neuzskaitītu pamatlīdzekli
|
29 Apr 2015, 09:47:52 Cibulis rakstīja:
Kuru m20 spararatu labāk likt virsū m52b28?
Uzreiz no 2.0 vai no 2.5 un atvieglināt uz kādiem 7kg?
Labāk ir 2.0, protams ja atradīsi labu ...
Tik tam spararatam vajadzēs vēl mainīt kroni, lai der m52 |
Offline | |
|
enimaals | |
Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
29 Apr 2015, 09:49:35 matrixxxx rakstīja:
29 Apr 2015, 09:43:21 uldens1 rakstīja:
nu blin,cilveks pat elementarako pamatskolas fiziku nerubī
Un taads veel kautko domaa graaPstiities gar bremzju sisteemu
nu visi nevar zinàt visu. |
Offline | |
|
enimaals | |
Kopš: 08. Feb 2015
Ziņojumi: 1238
Braucu ar:
|
29 Apr 2015, 00:29:18 JZ rakstīja:
28 Apr 2015, 21:37:59 enimaals rakstīja:
28 Apr 2015, 14:25:57 JZ rakstīja:
27 Apr 2015, 21:44:39 enimaals rakstīja:
No kāda autiņa meklēt galgeno bremžu cilindru,lai neliktu vakumņiku?zinu,zinu,bet citu variantu pagaidām nav.meklēt ar max lielu diametru?kam tàds varētu būt?ir kāds kas brauc bez vakuma pastiprinātāja?
otrādi, nevis max lielu diam cilindru, bet max mazu tev vajag, tikai jāņem vērā ka tam attiecīgi būs lielāks darba gājiens
ford transit kaut kādiem ap 1995-2000 gadu bija kaut kādi kompakta izmēra, apmēram kā bildē, tur viss kopā ir, sūknis, akumulātors utt, bilde tik lai saprotams kā izskatās:
http://tinyurl.com/pwzlj7k
Cilindram ar lielāku iekšējo diametru nebūs lielāks izspiesšanas spēks ražība vai kā lai to nosauc
atbalsta laukums, kādēļ 5t kāpurķēžu traktors negrimst zemē kur nogrimst 1t smags vieglais auto, tādēļ ka svars izdalās uz saskares laukumu
nu un bremžu sistēma ir tas pats tik apgriezts otrādi, ar konstantu spēku spiežot uz bremžu pedāli lielāku spiedienu hidrauliskajā sistēmā varēs radīt ar mazāka diametra virzulīti, tik jāņem vērā ka tas mazākais virzulītis arī kustinās mazāk eļļas, tādēļ nāksies to spiest tālāk - un te var runāt par ražību, ko pieminēji nevietā
uzliksi labākus supportus, precīzākus cilindrus, cietākas manžetes, teflona trubas gumijas vietā un bremžu pedālis vairs nebūs jāspiež, piemēram, 15cm dziļumā, bet tikai 5
nu un hidrauliskās sistēmas otrā galā - supportā, pie konstanta spiediena sistēmā, lielāku spiedienu klucim pret bremžu disku spēs radīt lielāka diametra virzulītis, jo spiediens tiek "reizināts", nevis "dalīts"
paldies.līdz bremzèm vēl pailgi,bet sāku jau vākt info un atceros ka kaut kad sen powerà vīri apcilāja šo tēmu.atmiņā palika ka liekot lielu cilindru un esot gerai.vot i nolaźojos |
Offline | |
|
520i | |
Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2688
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| 805 2 CO sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 CH sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 Gaisa pāruma koeficients neiekļaujas pieļaujamajā diapazonā.
škoda octavia 2010.gads 1.4 tsi
cik slikti izskatās?
CO (%): 2.62
CO paaugst.(%): 2.59
HC (ppm): 318.[ Šo ziņu laboja 520i, 29 Apr 2015, 17:14:28 ] |
Offline | |
|
Inspector | |
Kopš: 31. Jul 2014
Ziņojumi: 522
Braucu ar: atvērtiem logiem
|
29 Apr 2015, 10:43:53 Atonioo rakstīja:
28 Apr 2015, 21:17:15 Atonioo rakstīja:
ODB2 scanner
Kaads varbuut var kaut ko pateikt par sho?
vai sho
t70
varees kaut ko padariit?
Gribētos domāt ka neko vairāk paspēlēt tetri un formuliņas |
Offline | |
|
Inspector | |
Kopš: 31. Jul 2014
Ziņojumi: 522
Braucu ar: atvērtiem logiem
|
29 Apr 2015, 17:11:21 520i rakstīja:
805 2 CO sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 CH sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 Gaisa pāruma koeficients neiekļaujas pieļaujamajā diapazonā.
škoda octavia 2010.gads 1.4 tsi
cik slikti izskatās?
CO (%): 2.62
CO paaugst.(%): 2.59
HC (ppm): 318.
Nu autiņiem pēc 2003. pieļaujamais CO brīvgaitā 0,3% un pie paaugstinātiem apgriezieniem 0,2%
Sākumā jau gjau standarts jāpārbauda - gaisa masas mērītājs un lambdas [ Šo ziņu laboja Inspector, 29 Apr 2015, 17:42:07 ] |
Offline | |
|
piradzinjsh | |
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2294
Braucu ar: vienu radzi
| Ir kāds veids kā sadabūt auto datus?? Iepriekš bija VNZ KE-12.
Pārdots, pēc numura vairs neatrod csdd. Numurs tika paturēts, auto tagad cits numurs.[ Šo ziņu laboja piradzinjsh, 29 Apr 2015, 18:48:36 ] |
Offline | |
|
haizenberg | |
Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
| ir kadi varianti salikt pa metkam m57n dzineju bez spec instrumenta kurs nak uz sadalenem?? |
Offline | |
|
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
29 Apr 2015, 17:40:23 Inspector rakstīja:
29 Apr 2015, 17:11:21 520i rakstīja:
805 2 CO sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 CH sastāvs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo robežvērtību.
805 2 Gaisa pāruma koeficients neiekļaujas pieļaujamajā diapazonā.
škoda octavia 2010.gads 1.4 tsi
cik slikti izskatās?
CO (%): 2.62
CO paaugst.(%): 2.59
HC (ppm): 318.
Nu autiņiem pēc 2003. pieļaujamais CO brīvgaitā 0,3% un pie paaugstinātiem apgriezieniem 0,2%
Sākumā jau gjau standarts jāpārbauda - gaisa masas mērītājs un lambdas
a varbut vienkarshi pie ellas mainas ,vai izputeja remonta meistari izgrieza katalizatoru? bet ja pat bez katallizatora ir pa lielu atgazes! |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
29 Apr 2015, 17:36:14 Inspector rakstīja:
29 Apr 2015, 10:43:53 Atonioo rakstīja:
28 Apr 2015, 21:17:15 Atonioo rakstīja:
ODB2 scanner
Kaads varbuut var kaut ko pateikt par sho?
vai sho
t70
varees kaut ko padariit?
Gribētos domāt ka neko vairāk paspēlēt tetri un formuliņas
chusku nepavilks? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Apr 2015, 23:20:31 panama rakstīja:
Vēljoprojām mn aktuāli. Lieta tāda E46 2000g sportvagons centrālā atslēga neloģiski strādā. Ar orģinālo pulti slēdzas šofera durvis, bendzīn vāks, pakaļējā lūka vaļā gan ciet, bet pārējās 3 pasažieru durvis nestrādā podzinjas tik mazliet nokustas. Un ar salona pogu slēdzas ar tik šofera durvis, pakaļējā lūka un bendzin vāks, bet pasažieru 3 durvis vispār nereāģē. Vai air kāds ar tādu nelogiku saskāries, ko var lietas labā darīt lai vis normāli funkcionētu? GM5 bloks smainīts
Iesakumam precizi nodefektet auto
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Apr 2015, 10:11:30 ritvarsox rakstīja:
E46.
Kā var saslēgt sporta režīmu kopā ar drive režīmu? Tā kā redzams video.
E46 320d
A kas tur ir TAADS viss kaa no rupnicas.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
panama | |
Kopš: 11. Mar 2010
Ziņojumi: 14
Braucu ar: Braucu
|
29 Apr 2015, 22:50:59 Driver rakstīja:
28 Apr 2015, 23:20:31 panama rakstīja:
Vēljoprojām mn aktuāli. Lieta tāda E46 2000g sportvagons centrālā atslēga neloģiski strādā. Ar orģinālo pulti slēdzas šofera durvis, bendzīn vāks, pakaļējā lūka vaļā gan ciet, bet pārējās 3 pasažieru durvis nestrādā podzinjas tik mazliet nokustas. Un ar salona pogu slēdzas ar tik šofera durvis, pakaļējā lūka un bendzin vāks, bet pasažieru 3 durvis vispār nereāģē. Vai air kāds ar tādu nelogiku saskāries, ko var lietas labā darīt lai vis normāli funkcionētu? GM5 bloks smainīts
Iesakumam precizi nodefektet auto
Jau defektēju, takā neesmu elektroniķis tas prasa ilgāku laiku sapratu tik to ka slēgājot ar pulti, spriegums uz visam durvīm vienāds iet pie noteiktas darbības noteiktos vados, bet pasažieru 3 durvis negrib kustēt. [ Šo ziņu laboja panama, 29 Apr 2015, 23:42:51 ] |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Kas par gļuku...
Motronic ar vienu lambdu.
Braucot citreiz tahometra bultiņa sāk kustēties pati par sevi un motors sāk raustīties un ja neuzgāzē virs kādiem 2000, tad noslāpst. Tad atkal ģluks pāriet un viss kā parasti, bet kad nevajag tad tas gļuks sākas. Sveces, svečvadi, rotors un sadalītājs jauni un labas kvalitātes.. |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Gaisa daudzuma mērītājs? |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
29 Apr 2015, 23:47:56 stucers rakstīja:
Kas par gļuku...
Motronic ar vienu lambdu.
Braucot citreiz tahometra bultiņa sāk kustēties pati par sevi un motors sāk raustīties un ja neuzgāzē virs kādiem 2000, tad noslāpst. Tad atkal ģluks pāriet un viss kā parasti, bet kad nevajag tad tas gļuks sākas. Sveces, svečvadi, rotors un sadalītājs jauni un labas kvalitātes..
Tahometram pie dirsas sveces un svechvadi.
Ari gaisa meritajs pohuj
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Tas, ka apgriezieni lēkā - jā, bet noslāpt gan var dēļ tā.
Vēl gaisu var raut garām kaut kur. |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
29 Apr 2015, 23:55:07 funkyasshit rakstīja:
Tas, ka apgriezieni lēkā - jā, bet noslāpt gan var dēļ tā.
Vēl gaisu var raut garām kaut kur.
Dīvaini, tad jau citreiz rauj un citreiz nerauj....
Vai arī kompim nepatīk ja pil virsū ūdens caur stakanu? |
Offline | |
|
jkkk | |
Kopš: 30. Dec 2012
Ziņojumi: 420
Braucu ar:
| cik slikti ir uzsākt ar automātu turot bremzi, uzgāzējot līdz 2k rpm un tad atlaižot bremzi? |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
30 Apr 2015, 20:53:29 jkkk rakstīja:
cik slikti ir uzsākt ar automātu turot bremzi, uzgāzējot līdz 2k rpm un tad atlaižot bremzi?
Nu DSG kārbām tā strādā launch control. |
Offline | |
|