Autors | Ziņojums |
labaiss | 03. Dec 2013, 16:08 |
#2732
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Es jau jēgu sapratu. Es jau piekasījos vārdiem
Ir arī tuvākas akadēmijas, kas nesūta uz San Diego.
Peace![ Šo ziņu laboja labaiss, 03 Dec 2013, 16:08:51 ] |
Offline | |
|
Ch | 03. Dec 2013, 21:22 |
#2733
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
nevaru.
Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks. |
Offline | |
|
Ch | 03. Dec 2013, 22:27 |
#2734
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
03 Dec 2013, 22:04:17 bertons rakstīja:
03 Dec 2013, 21:22:54 Ch rakstīja:
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
nevaru.
Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks.
ar tehnisko staavokli tiem 757 tak viss kaartiibaa, vai ne?
protams |
Offline | |
|
henis | 03. Dec 2013, 22:44 |
#2735
|
|
Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
|
Offline | |
|
Marteens | 05. Dec 2013, 21:54 |
#2736
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Apkalpei noteikti nāksies pastrādāt pie šļakatnieku nokopšanas salonā. |
Offline | |
|
Ch | 05. Dec 2013, 23:39 |
#2737
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
05 Dec 2013, 22:05:07 bertons rakstīja:
03 Dec 2013, 22:44:48 henis rakstīja:
Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
eksperts neesmu, bet to ka neviens patiesiibu neteiks nojautu
nu tad aviaacijas insaideri pastaastiet kapeec airbaltic YL-BBN nokraasots speciaalaa kraasojumaa tikai no vienas puses???? otrai nauda kraasai nepietika or what???? : ddd
nu vai tad pusi nokrāsot nav uz pusi lētak.? |
Offline | |
|
PASSATizhi | 06. Dec 2013, 02:44 |
#2738
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| spriežot pēc tā, ka otru bildi nerāda, pisaks pret zemi bija pamatīgs |
Offline | |
|
e34 | 06. Dec 2013, 07:27 |
#2739
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
06 Dec 2013, 02:30:20 bertons rakstīja:
pamēģināju CPH nosēsties ņemot laikapstākļus reālajā laikā - x-wind ~55knots
gāja lejā šādi:
nosēdās šādi:
|
Offline | |
|
|
Puce | 06. Dec 2013, 10:48 |
#2740
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Lūk būs video ar tiem pašiem aparātiem, bet jau ar veiksmīgu piezemēšanos:
Spied "Play", lai skatītos video!
05 Dec 2013, 21:49:22 adolfs rakstīja:
http://youtu.be/0GGjFEI4Z7Q
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
GintsK | 06. Dec 2013, 11:51 |
#2741
|
|
Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
| Iepriekš atvainojos par stulbu jautājumu... Kad ir tāds vējš, lidmašīnu var nosēdināt autopilots? Vai ir tā, ka labā laikā sēdina autopilots, sliktā - aizmirstās iemaņas izmēģina pilots? |
Offline | |
|
S_2 | 06. Dec 2013, 11:59 |
#2742
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
05 Dec 2013, 23:33:44 user rakstīja:
http://www.apollo.lv/zinas/zinams-kapec-boeing-...ecas-zeme/625783
kazaņas avārija.
nesaprotu tikai - pilotu sarunas nav pilnībā atšifrētas! ko tur šifrēt? vai tad nav balss ierakstu, ka dzirdi normālu tekstu?
domāju, ar "atšifrēšanu" varētu būt apzīmētas darbības, ka vispirms tehniski dabū saturu laukā, tad to izliek un papīra, un tad piesien reālajai situācijai - flight data ierakstiem, dispečeru radara ierakstiem utt, tad visu analizē. Nav nemaz tik vienkārši, ir gadījies līdzīgos procesos piedalīties... |
Offline | |
|
matrixxxx | 06. Dec 2013, 15:05 |
#2743
|
|
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Veca juurnieku paruna:
Tad kad kaijas lido ar tirsu pa priekshu, tad labaak juuraa neiet.
Vareetu attiecinaat arii uz aviaaciju. |
Offline | |
|
Jancuks | 07. Dec 2013, 19:34 |
#2744
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
05 Dec 2013, 22:05:07 bertons rakstīja:
03 Dec 2013, 22:44:48 henis rakstīja:
Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
eksperts neesmu, bet to ka neviens patiesiibu neteiks nojautu
nu tad aviaacijas insaideri pastaastiet kapeec airbaltic YL-BBN nokraasots speciaalaa kraasojumaa tikai no vienas puses???? otrai nauda kraasai nepietika or what???? : ddd
Nokrāsots tajā pusē kurā ir durvis - normāla prakse. |
Offline | |
|
RVR | 07. Dec 2013, 21:19 |
#2745
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
|
07 Dec 2013, 18:51:38 bertons rakstīja:
Europ-Star opens a new base in Riga
http://www.europ-star.com/content/en/company.php#riga
Rakstā pieminētais cilvēks ar šo biznesu Rīgā nodarbojas jau ļoti sen.
http://www.fcg.aero/ |
Offline | |
|
Ch | 09. Dec 2013, 15:02 |
#2746
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
07 Dec 2013, 19:44:19 bertons rakstīja:
07 Dec 2013, 19:34:49 Jancuks rakstīja:
Nokrāsots tajā pusē kurā ir durvis - normāla prakse.
kapeik varbūt tā arī ir normāla prakse, bet civilizētās kompānijas ja krāso tad krāso abas puses
Vai tev ir kaut mazākā nojausma cik tas izmaksā? |
Offline | |
|
kamikadzemk | 09. Dec 2013, 15:16 |
#2747
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
09 Dec 2013, 14:58:39 user rakstīja:
nav nedaudz sviests?
http://www.apollo.lv/zinas/labas-zinas-tiem-kas...idmasinam/626426
lidojuma režīmā tak visu laiku visi izmanto? air baltic piedāvā iznomāt planšeti un filmu skatīties
Atslēgas vārdi - manevrēšanas, pacelšanās, nolaišanās laikā. Līdz šim nevarēja šajās fāzēs lietot elektroniskās ierīces.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
|
arizah | 09. Dec 2013, 15:23 |
#2748
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
09 Dec 2013, 15:02:21 Ch rakstīja:
Vai tev ir kaut mazākā nojausma cik tas izmaksā?
tas izmaksā tieši 2x vairāk nekā nokrāsot pusi.
un jā - vēl mazāk maksā nekrāsot vispār
a moš pareizā formula bija krāsot ceturtdaļu |
Offline | |
|
RVR | 09. Dec 2013, 16:27 |
#2749
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
| Smartlynx baltas mēdz būt tāpēc, ka viņi bieži vien izpilda citu kompāniju regulāros reisus. Mēdz arī noslēgt līgumus par ilglaicīgu citu kompāniju reisu izpildi, tad viņiem vispār ir citas krāsas, ne savējās. Rīgā var redzēt tikai pāris viņu lidmašīnas, vispār viņiem ir 9 gabali A320 (plus vēl viens, kas reģistrēts SmartLynx Estonia), agrāk bija arī divi B767.
P.S. to noformējumu, man šķiet, līmē, nevis krāso, bet nu detaļas es nepārzinu[ Šo ziņu laboja 91, 09 Dec 2013, 16:37:04 ] |
Offline | |
|
Miks44 | 10. Dec 2013, 09:47 |
#2750
|
|
Kopš: 09. Jul 2007
Ziņojumi: 913
Braucu ar: EVO
| Man brīvdienās sanāca pabojāt Ryaner labo statistiku ar kavētajiem reisiem, un reiss izlidoja tikai nākošajā dienā. Par pamatu bija radaru problēmas Anglijā un pēc tam itkā Ryaner ekipāžāi beidzās 12h laiks, kad viņi var nonstopā strādāt un tādēļ atcēlās.
Kāds zin cik ir parasti tās stundas, cik viena ekipāža var strādāt? (12h vau cits?)
Un no kura brīž līdz kuram to skaita? (no plānotā pirmā lidojuma sākuma līdz pēdējā lidojuma plānotajam nosēšanās brīdīm?) |
Offline | |
|
Marteens | 10. Dec 2013, 23:37 |
#2751
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Viss mazāk tur paveicās kādam puisītim kurš zeķes ievēlējās [ Šo ziņu laboja Marteens, 10 Dec 2013, 23:37:37 ] |
Offline | |
|