Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Czars
18. Jan 2016, 18:47 #2721

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Tu dzivo Vācijā un tevi satrauc, cik LV maksā degviela?
Offline
smilee45
18. Jan 2016, 19:05 #2722

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:


18 Jan 2016, 18:47:10 Czars rakstīja:
Tu dzivo Vācijā un tevi satrauc, cik LV maksā degviela?

bet protams, jo kā lielākā daļa ārzemēs dzīvojošie, vēlamies atgriezties Vnk neizprotami, ka cena nekrītas lv...
Offline
HiJaCKeR
18. Jan 2016, 19:10 #2723

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


18 Jan 2016, 18:41:52 smilee45 rakstīja:
Riebjas pilnīgi, ka lv nemet zemē degvielas cenas. Vācijā pilsētiņā kurā dzīvoju katru otro dienu met zemē cenu pa 1centu, tgd jau 86centi litrā... Barela cena ir nieiedomajami maza, bet cena lv pieturas augsta...


Nestē disels 0.893 eur, plus vēl ir atlaide Nestes kartei Un Rimi kopā 3,7 centi

vot ja ceļu nodoklis būtu pie mums degvielā ierēķināts, kā Igaunijā un Lietuvā, tad būtu ļoti labi
Offline
edgars80
18. Jan 2016, 21:12 #2724

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42

e91, 318d, 2008.g.

Leca ārā no pirmā roba, dažbrīd nevarēja pat tai pirmajā robā ielikt. Kaut kur kāds ieteica mainīt kārbu (remontēt pagrūti, jo neesot pieejamas jaunas daļas ).
Nomainam kārbu (lietotu), spararatu. Nu jau ir labāk, pirmajā robā ielikt var vienmēr, lec ārā tik pie straujākas uzsākšanas. Uzsūtam sajūga komplektu.
Nomainam arī to, nekādu izmaiņu!
Visi citi pārnesumi slēdzas/saslēdzas perfekti!
Kulisei ābolā lufte minimāla.

Ko darīt? Pameklēt citu kārbu? Pārlasīt kulisi?
Offline
eiriks
18. Jan 2016, 21:27 #2725

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw

cik izmksā darbs 2.0d nomainīt kvēlsveces+relejs un ieplūdes kolektoram izravēt sieniņas? motors n2, ja tas ,ko maina.
Offline
Czars
18. Jan 2016, 22:26 #2726

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100

Edgars80 - kulises sinhronizatorus skatijaties?
Offline
edgars80
18. Jan 2016, 22:52 #2727

Kopš: 05. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4525

Braucu ar: 42


18 Jan 2016, 22:26:51 Czars rakstīja:
Edgars80 - kulises sinhronizatorus skatijaties?


kur man te jāskatās?

Offline
BeumeeN
19. Jan 2016, 08:13 #2728

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

E90 2.0d kurš skaitās labāks motors vecais 110kw vai 120kw? Vai nekāda atšķirība?
Offline
Alexisonfire
19. Jan 2016, 08:37 #2729

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


18 Jan 2016, 21:12:13 edgars80 rakstīja:
e91, 318d, 2008.g.

Leca ārā no pirmā roba, dažbrīd nevarēja pat tai pirmajā robā ielikt. Kaut kur kāds ieteica mainīt kārbu (remontēt pagrūti, jo neesot pieejamas jaunas daļas ).
Nomainam kārbu (lietotu), spararatu. Nu jau ir labāk, pirmajā robā ielikt var vienmēr, lec ārā tik pie straujākas uzsākšanas. Uzsūtam sajūga komplektu.
Nomainam arī to, nekādu izmaiņu!
Visi citi pārnesumi slēdzas/saslēdzas perfekti!
Kulisei ābolā lufte minimāla.

Ko darīt? Pameklēt citu kārbu? Pārlasīt kulisi?

Foršs meistars Tev
Offline
Alexisonfire
19. Jan 2016, 08:42 #2730

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


19 Jan 2016, 08:13:36 BeumeeN rakstīja:
E90 2.0d kurš skaitās labāks motors vecais 110kw vai 120kw? Vai nekāda atšķirība?

318d 2005–2007 M47TU2D20 90 kW
318d 2007–2011 N47D20 105 kW
320d 2005–2009 M47TU2D20 120 kW

jo vairāk jaudas, jo labāk... bet
The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.

Un M47 ir redzēti servisos ar izjukušām kloķvārpstām u.c. kaitēm.

Ja nav nojāts vai notīts - braukt var. N47 ķēdes resurss 100tkm

[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 19 Jan 2016, 08:45:00 ]

Offline
HaL
19. Jan 2016, 09:09 #2731

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

BR - atrodi man bēšu E93 M3 salonu

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
vamis
19. Jan 2016, 09:20 #2732

Kopš: 24. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar: E93


18 Jan 2016, 18:41:52 smilee45 rakstīja:
Riebjas pilnīgi, ka lv nemet zemē degvielas cenas. Vācijā pilsētiņā kurā dzīvoju katru otro dienu met zemē cenu pa 1centu, tgd jau 86centi litrā... Barela cena ir nieiedomajami maza, bet cena lv pieturas augsta...


Austrijaa cenas taadas pat kā pag gadā.
1,42 eur/l par premium diesel

LV pīkstēt nav pamata, jāpriecājas vēl
Offline
Chainsaw
19. Jan 2016, 09:38 #2733

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri


19 Jan 2016, 08:42:19 Alexisonfire rakstīja:

19 Jan 2016, 08:13:36 BeumeeN rakstīja:
E90 2.0d kurš skaitās labāks motors vecais 110kw vai 120kw? Vai nekāda atšķirība?

318d 2005–2007 M47TU2D20 90 kW
318d 2007–2011 N47D20 105 kW
320d 2005–2009 M47TU2D20 120 kW

jo vairāk jaudas, jo labāk... bet
The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.

Un M47 ir redzēti servisos ar izjukušām kloķvārpstām u.c. kaitēm.

Ja nav nojāts vai notīts - braukt var. N47 ķēdes resurss 100tkm



ķēdi nemaina, bet spriegotāju, no nulles līdz 150k mierīgi brauc ar oriģinālo, tad pie dilēra uz spriegotāja maiņu un viss gerai
Offline
AF
19. Jan 2016, 09:46 #2734

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

vispār jau BMW brošūrās un manuāļos ir minēts konkrēti ķedes attiecīgi pievadu un visu ap to saistīto mehānismu nomaiņu ik pēc 100k
Offline
kkkkk
19. Jan 2016, 10:08 #2735

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


19 Jan 2016, 09:46:41 AF rakstīja:
vispār jau BMW brošūrās un manuāļos ir minēts konkrēti ķedes attiecīgi pievadu un visu ap to saistīto mehānismu nomaiņu ik pēc 100k


gribi teikt, ka kedei tads pats resurs kā siksnai, nu nez nez tad tā kede tada naudas izskasana vien ir. bet nu labi man ir cits info, tadelj no stress
Offline
Kaross
19. Jan 2016, 10:09 #2736

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Diezgan rēcīgi. BMW maina ķēdi ik pēc 100 000km. Audi jaunās zobenes ik pēc 180 000km.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
AV
19. Jan 2016, 10:47 #2737

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500


19 Jan 2016, 10:09:40 Kaross rakstīja:
Diezgan rēcīgi. BMW maina ķēdi ik pēc 100 000km. Audi jaunās zobenes ik pēc 180 000km.

Nu, nav e90 jamaina kedi ik pa 100kkm, bet Audi 3.2 benzinam gan kedi mainam ik pa 100.000km - vienam gimenes a6 tikko jau otro reizi nomainijam

[ Šo ziņu laboja AV, 19 Jan 2016, 10:47:48 ]

Offline
streetlife
19. Jan 2016, 12:13 #2738

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


ķēdi nemaina, bet spriegotāju, no nulles līdz 150k mierīgi brauc ar oriģinālo, tad pie dilēra uz spriegotāja maiņu un viss gerai



nu jā pamatā maina spriegotāju, jo tur esot tā problēma, bet tas ir atkarīgs no situācijas. Dīleris var nomainīt arī ķēdi, nobraukums jau ir lielāks un ķēde iznēsājusies.
Offline
Martini
21. Jan 2016, 09:45 #2739

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6281

Braucu ar: PORSCHE

Visiem pirmas serijas un trešas serijas BMW tb e9x un e8x ir priekšejas hadenes ričagi! jauni iepakojuma lemforder! lielie abam pusem un mazais vienai pusei neatceros kurai! pirkti APE kļūdas pēc un tagad metajas garaža! Pārdošu protams letak neka APE 29475666
Offline
dmotors
21. Jan 2016, 13:29 #2740

Kopš: 16. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Mpak



Jauni Sachs pr. amiši e90 e91 120 euro.

[ Šo ziņu laboja dmotors, 21 Jan 2016, 13:30:23 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo