Online

Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
_mini_
03. Dec 2013, 12:52 #2721

Kopš: 03. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 171

Braucu ar:

CAA mani nosūtīja uz likumi.lv
Offline
kamikadzemk
03. Dec 2013, 13:07 #2722

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Pārlasīju...tāds rasols viņiem tur

Rekur izvilkums:

5. Saskaņā ar šiem noteikumiem Civilās aviācijas aģentūra piešķir kvalifikācijas atzīmi, kas dod tiesības lidojuma apkalpes locekļa apliecības turētājam veikt lidojumus ar noteiktu gaisa kuģi. Atbilstoši šiem noteikumiem Civilās aviācijas aģentūra piešķir:

5.1. amatierpilota kvalifikācijas atzīmi lidojumam ar šādiem gaisa kuģiem:

5.1.1. LAPL (A) SEPL – viendzinēja virzuļu sauszemes lidmašīna;

5.1.2. LAPL (TMG) – sertificēts motoplanieris;

5.1.3. (svītrots ar MK 20.08.2013. noteikumiem Nr.622);

5.1.4. LAPL (ULAL) – ultraviegla sauszemes lidmašīna;

5.1.5. (svītrots ar MK 20.08.2013. noteikumiem Nr.622);

5.1.6. LAPL (H) – helikopters;

5.1.7. LAPL (GYR) – žiroplāns;

5.1.8. LAPL (B) – mazās grupas gaisa balons;

5.1.9. LAPL (S) – planieris un motoplanieris;

5.1.10. LAPL (HG) – deltaplāns;

5.1.11. LAPL (MHG) – motodeltaplāns;

5.2. privātpilota līmeņa kvalifikācijas atzīmi lidojumam ar šādiem gaisa kuģiem:

5.2.1. BPL (S) – mazās grupas gaisa balons;

5.2.2. BPL (M) – vidējās grupas gaisa balons;

5.2.3. BPL (L) – lielās grupas gaisa balons;

5.2.4. SPL – planieris, motoplanieris vai sertificēts motoplanieris;

5.2.5. PPL (As) – dirižablis.



Būtībā sanāk, ka jaunajā redakcijā PPL ir pārsaukuši par APL tomēr vēl aizvien PPL izmanto baloniem, dirižabļiem un planieriem. Tomēr tas neizslēdz iespēju, ka daudzās skolās vēl aizvien tiek izmantots jēdziens PPL.

Izdomā kāds gaisa kuģa tips tevi interesē un pārejais jau būs tikai formalitātes. Skolā tev pateiks vai viņi var nodrošināt konkrētā gaisa kuģa licences iegūšanu vai nevar.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
LR
03. Dec 2013, 13:19 #2723

Kopš: 10. Jun 2013

Ziņojumi: 46

Braucu ar:


03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:

03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:

p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu



WTF



Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Tada shema ir visai izplatita. Kad CSDD saka dalit motorlaivu tiesibas, tad visi, kam bija buru jahtu tiesibas vareja pieteikties un viniem kursus, ko bija apguvusi uz buru jahtu ieskaitija automatiski. Un ta ka uz jahtu jamacas daudz vairak, tad CSDD atputas kugja papiirs tika dots automatiski. Tas pats bij ar profesionaliem jurniekiem.
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija.
Offline
soulfreak
03. Dec 2013, 13:41 #2724

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:

03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:

03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:

p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu



WTF



Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Tada shema ir visai izplatita. Kad CSDD saka dalit motorlaivu tiesibas, tad visi, kam bija buru jahtu tiesibas vareja pieteikties un viniem kursus, ko bija apguvusi uz buru jahtu ieskaitija automatiski. Un ta ka uz jahtu jamacas daudz vairak, tad CSDD atputas kugja papiirs tika dots automatiski. Tas pats bij ar profesionaliem jurniekiem.
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija.


nu nu, A kategorijas pieredze netiek paņemta no B kategorijas, paskaties kaut vai tiesībās

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 03 Dec 2013, 13:41:54 ]

Offline
S_2
03. Dec 2013, 14:00 #2725

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


03 Dec 2013, 13:41:35 soulfreak rakstīja:

03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:

03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:

03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:

p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu



WTF



Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
...
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija.


nu nu, A kategorijas pieredze netiek paņemta no B kategorijas, paskaties kaut vai tiesībās


Agrāk tā bija, tieši tā noliku A - tikai braukšana, teorija ieskaitījās no B.
Offline
arizah
03. Dec 2013, 14:54 #2726

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.


Nejau par to smiekls.
Tu pat nevari uzsākt CPL/ATPL mācības, ja tev jau nav gatava PPL licence, kur nu vēl vazāties apkārt ar CPL/ATPL licenci un iesniegt dokumentus uz PPL

tas ir tā kā iestāties vidusskolā ar doktora grādu.

[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2013, 15:20:15 ]

Offline
labaiss
03. Dec 2013, 15:30 #2727

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


03 Dec 2013, 14:54:19 arizah rakstīja:

03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.


Nejau par to smiekls.
Tu pat nevari uzsākt CPL/ATPL mācības, ja tev jau nav gatava PPL licence, kur nu vēl vazāties apkārt ar CPL/ATPL licenci un iesniegt dokumentus uz PPL

tas ir tā kā iestāties vidusskolā ar doktora grādu.

Var gan uzsākt.
Zem CPL/ATPL tev jau automātiski ir PPL.

[ Šo ziņu laboja labaiss, 03 Dec 2013, 15:34:16 ]

Offline
arizah
03. Dec 2013, 15:33 #2728

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu labi. visu var. dabon grāmatas, sēdi un mācies
bet tu saprati ko es domāju - nav dabā ATPL pilota, kuram nebūtu PPL.

[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2013, 15:34:21 ]

Offline
labaiss
03. Dec 2013, 15:42 #2729

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


03 Dec 2013, 15:33:58 arizah rakstīja:
nu labi. visu var. dabon grāmatas, sēdi un mācies
bet tu saprati ko es domāju - nav dabā ATPL pilota, kuram nebūtu PPL.

Sparatu, bet ja piekasāmies vārdiem, tad fiziski nav PPL papīrs, jo atsevišķi tas nav vajadzīgs, ja ej uz CPL vai ATPL(F).
Offline
labaiss
03. Dec 2013, 15:47 #2730

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


03 Dec 2013, 15:46:07 S_2 rakstīja:
ATPL mācīties bez PPL licences varēja tikai vienā variantā, ja mācies integrēto kursu, kādu vismaz vēl gluži nesen šajā Eiropās galā nevies īsti nepiedāvāja... šādā variantā ir iespējams "ATPL pilots, kuram nebūtu PPL". Tagad būtu kas mainījies?

Tieši tā, integrētais kurss!
Pameklē, ir akadēmijas, kuras to piedāvā eiropā!!
Offline
arizah
03. Dec 2013, 16:00 #2731

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Visi tagad skries un visu meklēs. labaiss, te neviens vārdiem nepiekasās, visiem viss ir un runa bija par jēgu, ja nesaprati.

Nu un, ja akadēmija Zviedrijā, kura pēc 5 nedēļām tevi aizsūta uz gadu uz San-Diego, izpilda kritēriju "šajā Eiropas galā", tad arī tā nu ir atrasta.
Offline
labaiss
03. Dec 2013, 16:08 #2732

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Es jau jēgu sapratu. Es jau piekasījos vārdiem
Ir arī tuvākas akadēmijas, kas nesūta uz San Diego.
Peace!

[ Šo ziņu laboja labaiss, 03 Dec 2013, 16:08:51 ]

Offline
Ch
03. Dec 2013, 21:22 #2733

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu

nevaru.

Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks.
Offline
Ch
03. Dec 2013, 22:27 #2734

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


03 Dec 2013, 22:04:17 bertons rakstīja:

03 Dec 2013, 21:22:54 Ch rakstīja:

01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu

nevaru.

Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks.


ar tehnisko staavokli tiem 757 tak viss kaartiibaa, vai ne?

protams
Offline
henis
03. Dec 2013, 22:44 #2735

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju

01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
Offline
Marteens
05. Dec 2013, 21:54 #2736

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Apkalpei noteikti nāksies pastrādāt pie šļakatnieku nokopšanas salonā.
Offline
Ch
05. Dec 2013, 23:39 #2737

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Dec 2013, 22:05:07 bertons rakstīja:

03 Dec 2013, 22:44:48 henis rakstīja:
Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju

01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu



eksperts neesmu, bet to ka neviens patiesiibu neteiks nojautu

nu tad aviaacijas insaideri pastaastiet kapeec airbaltic YL-BBN nokraasots speciaalaa kraasojumaa tikai no vienas puses???? otrai nauda kraasai nepietika or what???? : ddd


nu vai tad pusi nokrāsot nav uz pusi lētak.?
Offline
PASSATizhi
06. Dec 2013, 02:44 #2738

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

spriežot pēc tā, ka otru bildi nerāda, pisaks pret zemi bija pamatīgs
Offline
e34
06. Dec 2013, 07:27 #2739

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


06 Dec 2013, 02:30:20 bertons rakstīja:
pamēģināju CPH nosēsties ņemot laikapstākļus reālajā laikā - x-wind ~55knots

gāja lejā šādi:



nosēdās šādi:






Offline
Puce
06. Dec 2013, 10:48 #2740

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Lūk būs video ar tiem pašiem aparātiem, bet jau ar veiksmīgu piezemēšanos:

Spied "Play", lai skatītos video!



05 Dec 2013, 21:49:22 adolfs rakstīja:
http://youtu.be/0GGjFEI4Z7Q


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo