Online
Pašreiz BMWPower skatās 187 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
_mini_ | 03. Dec 2013, 12:52 |
#2721
|
| Kopš: 03. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 171
Braucu ar:
| CAA mani nosūtīja uz likumi.lv | Offline | | |
kamikadzemk | 03. Dec 2013, 13:07 |
#2722
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Pārlasīju...tāds rasols viņiem tur
Rekur izvilkums:
5. Saskaņā ar šiem noteikumiem Civilās aviācijas aģentūra piešķir kvalifikācijas atzīmi, kas dod tiesības lidojuma apkalpes locekļa apliecības turētājam veikt lidojumus ar noteiktu gaisa kuģi. Atbilstoši šiem noteikumiem Civilās aviācijas aģentūra piešķir:
5.1. amatierpilota kvalifikācijas atzīmi lidojumam ar šādiem gaisa kuģiem:
5.1.1. LAPL (A) SEPL – viendzinēja virzuļu sauszemes lidmašīna;
5.1.2. LAPL (TMG) – sertificēts motoplanieris;
5.1.3. (svītrots ar MK 20.08.2013. noteikumiem Nr.622);
5.1.4. LAPL (ULAL) – ultraviegla sauszemes lidmašīna;
5.1.5. (svītrots ar MK 20.08.2013. noteikumiem Nr.622);
5.1.6. LAPL (H) – helikopters;
5.1.7. LAPL (GYR) – žiroplāns;
5.1.8. LAPL (B) – mazās grupas gaisa balons;
5.1.9. LAPL (S) – planieris un motoplanieris;
5.1.10. LAPL (HG) – deltaplāns;
5.1.11. LAPL (MHG) – motodeltaplāns;
5.2. privātpilota līmeņa kvalifikācijas atzīmi lidojumam ar šādiem gaisa kuģiem:
5.2.1. BPL (S) – mazās grupas gaisa balons;
5.2.2. BPL (M) – vidējās grupas gaisa balons;
5.2.3. BPL (L) – lielās grupas gaisa balons;
5.2.4. SPL – planieris, motoplanieris vai sertificēts motoplanieris;
5.2.5. PPL (As) – dirižablis.
Būtībā sanāk, ka jaunajā redakcijā PPL ir pārsaukuši par APL tomēr vēl aizvien PPL izmanto baloniem, dirižabļiem un planieriem. Tomēr tas neizslēdz iespēju, ka daudzās skolās vēl aizvien tiek izmantots jēdziens PPL.
Izdomā kāds gaisa kuģa tips tevi interesē un pārejais jau būs tikai formalitātes. Skolā tev pateiks vai viņi var nodrošināt konkrētā gaisa kuģa licences iegūšanu vai nevar.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
LR | 03. Dec 2013, 13:19 |
#2723
|
| Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
|
03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:
03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:
p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu
WTF
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Tada shema ir visai izplatita. Kad CSDD saka dalit motorlaivu tiesibas, tad visi, kam bija buru jahtu tiesibas vareja pieteikties un viniem kursus, ko bija apguvusi uz buru jahtu ieskaitija automatiski. Un ta ka uz jahtu jamacas daudz vairak, tad CSDD atputas kugja papiirs tika dots automatiski. Tas pats bij ar profesionaliem jurniekiem.
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija. | Offline | | |
soulfreak | 03. Dec 2013, 13:41 |
#2724
|
| Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6607
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:
03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:
p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu
WTF
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Tada shema ir visai izplatita. Kad CSDD saka dalit motorlaivu tiesibas, tad visi, kam bija buru jahtu tiesibas vareja pieteikties un viniem kursus, ko bija apguvusi uz buru jahtu ieskaitija automatiski. Un ta ka uz jahtu jamacas daudz vairak, tad CSDD atputas kugja papiirs tika dots automatiski. Tas pats bij ar profesionaliem jurniekiem.
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija.
nu nu, A kategorijas pieredze netiek paņemta no B kategorijas, paskaties kaut vai tiesībās [ Šo ziņu laboja soulfreak, 03 Dec 2013, 13:41:54 ] | Offline | | |
S_2 | 03. Dec 2013, 14:00 |
#2725
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
03 Dec 2013, 13:41:35 soulfreak rakstīja:
03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
03 Dec 2013, 12:40:41 SuperSonic rakstīja:
03 Dec 2013, 12:27:50 arizah rakstīja:
p.s. Lai gan palasīju tālāk - jo dziļāk mežā, jo vairāk malkas:
"26. Ja uz amatierpilota apliecību pretendē komercpilots, aviolīniju transporta pilots vai privātpilots, Civilās aviācijas aģentūra pilnā apjomā ieskaita viņa nolidojumu stundas, kas veiktas ar tās pašas kategorijas gaisa kuģi."
jāsaka tā - paldies par to pašu
WTF
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
...
Tiesi tapat savulaik ejot uz A kategoriju mocim ieskaitija B kategorijas teoriju, ja taada jau bija.
nu nu, A kategorijas pieredze netiek paņemta no B kategorijas, paskaties kaut vai tiesībās
Agrāk tā bija, tieši tā noliku A - tikai braukšana, teorija ieskaitījās no B.
| Offline | | |
arizah | 03. Dec 2013, 14:54 |
#2726
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Nejau par to smiekls.
Tu pat nevari uzsākt CPL/ATPL mācības, ja tev jau nav gatava PPL licence, kur nu vēl vazāties apkārt ar CPL/ATPL licenci un iesniegt dokumentus uz PPL
tas ir tā kā iestāties vidusskolā ar doktora grādu.[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2013, 15:20:15 ] | Offline | | |
labaiss | 03. Dec 2013, 15:30 |
#2727
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
03 Dec 2013, 14:54:19 arizah rakstīja:
03 Dec 2013, 13:19:06 LR rakstīja:
Nu, ja Tev jau ir augstaakas kategorijas tiesiibas, tad kaut kaadu apsverumu delj njemot zemaako Tev lidojumu stundas jau ieskaitaas tajaas obligatajaas, ko vajag.
Nejau par to smiekls.
Tu pat nevari uzsākt CPL/ATPL mācības, ja tev jau nav gatava PPL licence, kur nu vēl vazāties apkārt ar CPL/ATPL licenci un iesniegt dokumentus uz PPL
tas ir tā kā iestāties vidusskolā ar doktora grādu.
Var gan uzsākt.
Zem CPL/ATPL tev jau automātiski ir PPL.[ Šo ziņu laboja labaiss, 03 Dec 2013, 15:34:16 ] | Offline | | |
arizah | 03. Dec 2013, 15:33 |
#2728
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu labi. visu var. dabon grāmatas, sēdi un mācies
bet tu saprati ko es domāju - nav dabā ATPL pilota, kuram nebūtu PPL. [ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2013, 15:34:21 ] | Offline | | |
|
labaiss | 03. Dec 2013, 15:42 |
#2729
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
03 Dec 2013, 15:33:58 arizah rakstīja:
nu labi. visu var. dabon grāmatas, sēdi un mācies
bet tu saprati ko es domāju - nav dabā ATPL pilota, kuram nebūtu PPL.
Sparatu, bet ja piekasāmies vārdiem, tad fiziski nav PPL papīrs, jo atsevišķi tas nav vajadzīgs, ja ej uz CPL vai ATPL(F).
| Offline | | |
labaiss | 03. Dec 2013, 15:47 |
#2730
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
03 Dec 2013, 15:46:07 S_2 rakstīja:
ATPL mācīties bez PPL licences varēja tikai vienā variantā, ja mācies integrēto kursu, kādu vismaz vēl gluži nesen šajā Eiropās galā nevies īsti nepiedāvāja... šādā variantā ir iespējams "ATPL pilots, kuram nebūtu PPL". Tagad būtu kas mainījies?
Tieši tā, integrētais kurss!
Pameklē, ir akadēmijas, kuras to piedāvā eiropā!! | Offline | | |
arizah | 03. Dec 2013, 16:00 |
#2731
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Visi tagad skries un visu meklēs. labaiss, te neviens vārdiem nepiekasās, visiem viss ir un runa bija par jēgu, ja nesaprati.
Nu un, ja akadēmija Zviedrijā, kura pēc 5 nedēļām tevi aizsūta uz gadu uz San-Diego, izpilda kritēriju "šajā Eiropas galā", tad arī tā nu ir atrasta. | Offline | | |
labaiss | 03. Dec 2013, 16:08 |
#2732
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Es jau jēgu sapratu. Es jau piekasījos vārdiem
Ir arī tuvākas akadēmijas, kas nesūta uz San Diego.
Peace![ Šo ziņu laboja labaiss, 03 Dec 2013, 16:08:51 ] | Offline | | |
Ch | 03. Dec 2013, 21:22 |
#2733
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
nevaru.
Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks. | Offline | | |
Ch | 03. Dec 2013, 22:27 |
#2734
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
03 Dec 2013, 22:04:17 bertons rakstīja:
03 Dec 2013, 21:22:54 Ch rakstīja:
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
nevaru.
Katrā ziņā viens no 757 LV nav rādījies pāris mēnešus. Bet viss notiks.
ar tehnisko staavokli tiem 757 tak viss kaartiibaa, vai ne?
protams | Offline | | |
henis | 03. Dec 2013, 22:44 |
#2735
|
| Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
| Offline | | |
Marteens | 05. Dec 2013, 21:54 |
#2736
|
| Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Apkalpei noteikti nāksies pastrādāt pie šļakatnieku nokopšanas salonā. | Offline | | |
|
Ch | 05. Dec 2013, 23:39 |
#2737
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
05 Dec 2013, 22:05:07 bertons rakstīja:
03 Dec 2013, 22:44:48 henis rakstīja:
Tev kā aviācijas ekspertam jau vajadzēja zināt, ka reāli ir aizliegts izpaust jebkādu informāciju
01 Dec 2013, 22:06:28 bertons rakstīja:
pastāsti Tu
eksperts neesmu, bet to ka neviens patiesiibu neteiks nojautu
nu tad aviaacijas insaideri pastaastiet kapeec airbaltic YL-BBN nokraasots speciaalaa kraasojumaa tikai no vienas puses???? otrai nauda kraasai nepietika or what???? : ddd
nu vai tad pusi nokrāsot nav uz pusi lētak.? | Offline | | |
PASSATizhi | 06. Dec 2013, 02:44 |
#2738
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| spriežot pēc tā, ka otru bildi nerāda, pisaks pret zemi bija pamatīgs | Offline | | |
e34 | 06. Dec 2013, 07:27 |
#2739
|
| Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
06 Dec 2013, 02:30:20 bertons rakstīja:
pamēģināju CPH nosēsties ņemot laikapstākļus reālajā laikā - x-wind ~55knots
gāja lejā šādi:
nosēdās šādi:
| Offline | | |
Puce | 06. Dec 2013, 10:48 |
#2740
|
| Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Lūk būs video ar tiem pašiem aparātiem, bet jau ar veiksmīgu piezemēšanos:
Spied "Play", lai skatītos video!
05 Dec 2013, 21:49:22 adolfs rakstīja:
http://youtu.be/0GGjFEI4Z7Q
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|