Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M5 E39

AutorsZiņojums
plakanais
08. Sep 2010, 10:42 #2721

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Sep 2010, 10:37:26 SteelRat rakstīja:
nu jaa, bet vai jams deres 1:1 un cik tac spararac maksa


vajadzeetu dereet, jo ne viena vien mashiina ar taadu brauc. + Yankee tirgo kaa baigo tuuna kitu, kursh sastaav no parastaam origjinaaldetaljaam

Offline
SteelRat
08. Sep 2010, 10:43 #2722

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

interesanti butu uzzinat cik maksa tac spararac un sajuugs es gan uzkliku visu jaunu original, bet un pec gadiem 3/4 jau akal bus jamaina

-----------------
Offline
Puxxx
08. Sep 2010, 10:46 #2723

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

sajuugs veikala cena laikam bija kaut kaadi 180ls un spararats kaut kas ap 500.

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
SteelRat
08. Sep 2010, 10:48 #2724

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

tam v12

-----------------
Offline
plakanais
08. Sep 2010, 10:55 #2725

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Sep 2010, 10:48:15 SteelRat rakstīja:
tam v12



Flywheel 10.720kg

11 22 1 736 395

€420.00

At-pressure plate D=280MM

21 21 2 228 106 €218.50


Offline
SteelRat
08. Sep 2010, 10:58 #2726

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

nu ja tur viss der 1:1 tad nakamreiz jaliek tas

-----------------
Offline
Puce
08. Sep 2010, 11:31 #2727

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Steel, uzmanies, būs tāda saķere, ka nelaidīs vaļā.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Puxxx
08. Sep 2010, 11:33 #2728

Kopš: 01. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4203

Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l

ble tagad sapisaat man praatu! hvz ko dariit!!

-----------------
Happy Drift Friends

RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli!
Offline
HaL
08. Sep 2010, 11:40 #2729

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


08 Sep 2010, 10:55:36 Bute rakstīja:

08 Sep 2010, 10:48:15 SteelRat rakstīja:
tam v12



Flywheel 10.720kg

11 22 1 736 395

€420.00

At-pressure plate D=280MM

21 21 2 228 106 €218.50




pēc BMAuto:

11221736395 Flywheel 372.56Ls ar PVN
un
21212228106 RMFD.PRESS.P 225.52Ls ar PVN

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Ugunsdzesejs
08. Sep 2010, 11:49 #2730

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk?
Offline
HaL
08. Sep 2010, 11:54 #2731

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo


08 Sep 2010, 11:49:28 Ugunsdzesejs rakstīja:
stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk?

visdrīzāk būs mīkstāka gaita, vieglāka pārslēgšanās un uzsākšana.. bet jā, var samazināties throttle response

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
plakanais
08. Sep 2010, 12:03 #2732

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Sep 2010, 11:54:05 HaL rakstīja:

08 Sep 2010, 11:49:28 Ugunsdzesejs rakstīja:
stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk?

visdrīzāk būs mīkstāka gaita, vieglāka pārslēgšanās un uzsākšana.. bet jā, var samazināties throttle response


kaadeelj lai vinjsh grieztos gausaak, ja 280nieks sver par 7kg mazaak?
Offline
HaL
08. Sep 2010, 13:58 #2733

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

paga paga - tu gribi teikt, ka oriģinālais spararats sver 17kg?

ja ir vieglāks + lielāks, tad jau tas ir mega risinājums - lielāka rotējošā masa, lēnāk krīt apgriezieni atmetoties un vieglāks - apgriezieni ceļas ātrāk kruta!

edit.. nevis lielāka rotējošā masa, bet lielāks rotējošais laukums domāts!

[ Šo ziņu laboja HaL, 08 Sep 2010, 14:06:01 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
SteelRat
08. Sep 2010, 14:02 #2734

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

tas v12 ari ir dubultmasas utt, ja ja tad uz ko ta svara atshkjiriba un kauka neticas ka ietu virsu tik vienkarshi

-----------------
Offline
janeks7
08. Sep 2010, 14:03 #2735

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


08 Sep 2010, 13:58:50 HaL rakstīja:
paga paga - tu gribi teikt, ka oriģinālais spararats sver 17kg?

ja ir vieglāks + lielāks, tad jau tas ir mega risinājums - lielāka rotējošā masa, lēnāk krīt apgriezieni atmetoties un vieglāks - apgriezieni ceļas ātrāk kruta!

Nu M5 spararats ir ar demferi,tāpēc tāds svars
Offline
SteelRat
08. Sep 2010, 14:05 #2736

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

un tas tipo nav vajadzigs

-----------------
Offline
plakanais
08. Sep 2010, 14:10 #2737

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


08 Sep 2010, 14:05:41 SteelRat rakstīja:
un tas tipo nav vajadzigs


nav, jo sajuuga disks ir ar demfera atspereem.

Es ar savam E34 nomainiiju no 14,8 uz 5,5kg, kudish dziiviigaaks palika
Offline
walder
08. Sep 2010, 14:12 #2738

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8566

Braucu ar: 7 seat MPV

Gribat teikt, ka tas ir BMW inženieru fail
Offline
HaL
08. Sep 2010, 14:16 #2739

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

nu jā - tikko pamanīju, ka M5 sajūgs ir bez demferiem, V12 ar...

es uz savas ādas notestēju sajūgu ar un bez (ne uz bmw, bet nu..), sparatam nebija demferi (līdz ar to vienā no setupiem nebija demferu vispār) - pa lielam starpības nekādas, ar demferiem mazliet mīkstāk atlaižas un mīkstāk sāk braukt + vispār bez demferiem ātrāk dilst, tas varētu būt iemesls M5 arī, ka ātrāk dilst, jo nav uz sajūga diska demferu

šajā gadījumā ja demferi noņemti no spararata un ir uz sajūga diska - imho pat ir labāk un arī svara/laukuma ieguvums ir

šitais tūns ja ir iespēja ir jānomēģina Puxx

[ Šo ziņu laboja HaL, 08 Sep 2010, 14:18:43 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
GirtzB
08. Sep 2010, 14:17 #2740

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nevis fail bet solis ikdienai lietojamāka auto virzienā.
Divmasu spararats labāk noslāpē dzinēja raksturu un panāk mazāku vibrāciju uz transmisiju...
Savukārt oldschool cietais vienmasnieks ir vieglāks motors ātrāk reaģē uz jebkādām gāzes pedāļa stāvokļa izmaiņām, attiecīgi ikdienas lamerim nepatīk, atvilcējam der.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 08 Sep 2010, 14:18:01 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo