Autors | Ziņojums |
plakanais | 08. Sep 2010, 10:42 |
#2721
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Sep 2010, 10:37:26 SteelRat rakstīja:
nu jaa, bet vai jams deres 1:1 un cik tac spararac maksa
vajadzeetu dereet, jo ne viena vien mashiina ar taadu brauc. + Yankee tirgo kaa baigo tuuna kitu, kursh sastaav no parastaam origjinaaldetaljaam
|
Offline | |
|
SteelRat | 08. Sep 2010, 10:43 |
#2722
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| interesanti butu uzzinat cik maksa tac spararac un sajuugs es gan uzkliku visu jaunu original, bet un pec gadiem 3/4 jau akal bus jamaina
-----------------
|
Offline | |
|
Puxxx | 08. Sep 2010, 10:46 |
#2723
|
|
Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| sajuugs veikala cena laikam bija kaut kaadi 180ls un spararats kaut kas ap 500.
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! |
Offline | |
|
SteelRat | 08. Sep 2010, 10:48 |
#2724
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| tam v12
-----------------
|
Offline | |
|
plakanais | 08. Sep 2010, 10:55 |
#2725
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Sep 2010, 10:48:15 SteelRat rakstīja:
tam v12
Flywheel 10.720kg
11 22 1 736 395
€420.00
At-pressure plate D=280MM
21 21 2 228 106 €218.50
|
Offline | |
|
SteelRat | 08. Sep 2010, 10:58 |
#2726
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| nu ja tur viss der 1:1 tad nakamreiz jaliek tas
-----------------
|
Offline | |
|
Puce | 08. Sep 2010, 11:31 |
#2727
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Steel, uzmanies, būs tāda saķere, ka nelaidīs vaļā.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Puxxx | 08. Sep 2010, 11:33 |
#2728
|
|
Kopš: 01. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4203
Braucu ar: 840i, e61 LCI, 740d, 328is, 344TT, M3 Sport Evolution - e30: M5 e39 ; GANG BANG bus 5.7l
| ble tagad sapisaat man praatu! hvz ko dariit!!
----------------- Happy Drift Friends
RJ Motorsports - Auto remonts - nebūs pa kapeikām, bet sataisīsim pa rubli! |
Offline | |
|
|
HaL | 08. Sep 2010, 11:40 |
#2729
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
|
08 Sep 2010, 10:55:36 Bute rakstīja:
08 Sep 2010, 10:48:15 SteelRat rakstīja:
tam v12
Flywheel 10.720kg
11 22 1 736 395
€420.00
At-pressure plate D=280MM
21 21 2 228 106 €218.50
pēc BMAuto:
11221736395 Flywheel 372.56Ls ar PVN
un
21212228106 RMFD.PRESS.P 225.52Ls ar PVN
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
Ugunsdzesejs | 08. Sep 2010, 11:49 |
#2730
|
|
Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk? |
Offline | |
|
HaL | 08. Sep 2010, 11:54 |
#2731
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
|
08 Sep 2010, 11:49:28 Ugunsdzesejs rakstīja:
stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk?
visdrīzāk būs mīkstāka gaita, vieglāka pārslēgšanās un uzsākšana.. bet jā, var samazināties throttle response
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
plakanais | 08. Sep 2010, 12:03 |
#2732
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Sep 2010, 11:54:05 HaL rakstīja:
08 Sep 2010, 11:49:28 Ugunsdzesejs rakstīja:
stulbs jautājums no manas puses, bet vai ar to V12 sajūgu un spararatu, tas motors neiegriezīsies gausāk?
visdrīzāk būs mīkstāka gaita, vieglāka pārslēgšanās un uzsākšana.. bet jā, var samazināties throttle response
kaadeelj lai vinjsh grieztos gausaak, ja 280nieks sver par 7kg mazaak? |
Offline | |
|
HaL | 08. Sep 2010, 13:58 |
#2733
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| paga paga - tu gribi teikt, ka oriģinālais spararats sver 17kg?
ja ir vieglāks + lielāks, tad jau tas ir mega risinājums - lielāka rotējošā masa, lēnāk krīt apgriezieni atmetoties un vieglāks - apgriezieni ceļas ātrāk kruta!
edit.. nevis lielāka rotējošā masa, bet lielāks rotējošais laukums domāts![ Šo ziņu laboja HaL, 08 Sep 2010, 14:06:01 ]
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
SteelRat | 08. Sep 2010, 14:02 |
#2734
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| tas v12 ari ir dubultmasas utt, ja ja tad uz ko ta svara atshkjiriba un kauka neticas ka ietu virsu tik vienkarshi
-----------------
|
Offline | |
|
janeks7 | 08. Sep 2010, 14:03 |
#2735
|
|
Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
08 Sep 2010, 13:58:50 HaL rakstīja:
paga paga - tu gribi teikt, ka oriģinālais spararats sver 17kg?
ja ir vieglāks + lielāks, tad jau tas ir mega risinājums - lielāka rotējošā masa, lēnāk krīt apgriezieni atmetoties un vieglāks - apgriezieni ceļas ātrāk kruta!
Nu M5 spararats ir ar demferi,tāpēc tāds svars |
Offline | |
|
SteelRat | 08. Sep 2010, 14:05 |
#2736
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| un tas tipo nav vajadzigs
-----------------
|
Offline | |
|
|
plakanais | 08. Sep 2010, 14:10 |
#2737
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Sep 2010, 14:05:41 SteelRat rakstīja:
un tas tipo nav vajadzigs
nav, jo sajuuga disks ir ar demfera atspereem.
Es ar savam E34 nomainiiju no 14,8 uz 5,5kg, kudish dziiviigaaks palika |
Offline | |
|
walder | 08. Sep 2010, 14:12 |
#2738
|
|
Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8566
Braucu ar: 7 seat MPV
| Gribat teikt, ka tas ir BMW inženieru fail |
Offline | |
|
HaL | 08. Sep 2010, 14:16 |
#2739
|
|
Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| nu jā - tikko pamanīju, ka M5 sajūgs ir bez demferiem, V12 ar...
es uz savas ādas notestēju sajūgu ar un bez (ne uz bmw, bet nu..), sparatam nebija demferi (līdz ar to vienā no setupiem nebija demferu vispār) - pa lielam starpības nekādas, ar demferiem mazliet mīkstāk atlaižas un mīkstāk sāk braukt + vispār bez demferiem ātrāk dilst, tas varētu būt iemesls M5 arī, ka ātrāk dilst, jo nav uz sajūga diska demferu
šajā gadījumā ja demferi noņemti no spararata un ir uz sajūga diska - imho pat ir labāk un arī svara/laukuma ieguvums ir
šitais tūns ja ir iespēja ir jānomēģina Puxx [ Šo ziņu laboja HaL, 08 Sep 2010, 14:18:43 ]
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
|
Offline | |
|
GirtzB | 08. Sep 2010, 14:17 |
#2740
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nevis fail bet solis ikdienai lietojamāka auto virzienā.
Divmasu spararats labāk noslāpē dzinēja raksturu un panāk mazāku vibrāciju uz transmisiju...
Savukārt oldschool cietais vienmasnieks ir vieglāks motors ātrāk reaģē uz jebkādām gāzes pedāļa stāvokļa izmaiņām, attiecīgi ikdienas lamerim nepatīk, atvilcējam der.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 08 Sep 2010, 14:18:01 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|