Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 277 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Maa
18. Apr 2015, 10:53 #27081

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


17 Apr 2015, 18:02:13 Driver rakstīja:

17 Apr 2015, 14:18:54 JZ rakstīja:

16 Apr 2015, 21:42:59 intiss rakstīja:

16 Apr 2015, 20:32:38 Driver rakstīja:

15 Apr 2015, 22:59:42 intiss rakstīja:
Ir kāds saskāries vai redzējis kur m50b25 gaisa mērītāja iekšas pārliek uz kāda V8 mērītāja korpusu. Man vajag oem diametrā 80 pāriet uz d=90. Vispār kko tādu izdarot, mērītājs rādītu pareizi vai tomēr iesūkšanas laukumu mainot dati būs ļoti nepareizi?

Tu pats nezini, ko gribi, kapec gribi un kadas bus tam sekas.
Bez realas un pamatotas vajadzibas tas nav jadara.
Uzliku resnaku droseli nav pamatota vajadziba.

ja es visu zinātu, nemaz te nerakstītu.
kā iepriekš rakstīju, ka tilpums tgd ir apm 3.1l un ir ieplūde no 3.2 m3, viņam nāk lielāks mērītājs, tpc arī domāju, ka vai manam arī nevajag, lai tur nav sašaurinājums



ja tas ir sportam, un vēlas dabūt labu rezultātu, tad jāliek ir tam paredzētu motora vadību bez MAF un jāregulē no nulles, jo tā ieplūdes kolektora un galvas/bloka kombinācija, visdrīzākais, neatbildīs nevienai standarta kartei

ja tas ir kaut kāds low budget pasākums atkal, tad liec to pašu 80mm MAFu un aizmirsti par to lietu, pāriet uz 90mm ar 80mm devēju iekšā būs pārāk dārgi pret teorētiski iespējamu kaut kādu tur pāris zs pieaugumu kopumā - tur nav pilnīgi nekā vienkārša, un leimaņa valodā to visu nevar izstāstīt

+1, bet
visletakais bus uzlikt 1gen paaudzes gazes iekartu ar mixera diametru 90 un pieregulet kadu maisijumu vien gribas ar skruvju palidzibu

Ko tu ar to velies teikt gmm problemu tas neatrisina
Offline
Inspector
18. Apr 2015, 12:02 #27082

Kopš: 31. Jul 2014

Ziņojumi: 522

Braucu ar: atvērtiem logiem

Spečuki - kāds var pateikt RAL kodu priekš Ferric Grey vai Gunmetal?
Offline
stereophonic
18. Apr 2015, 18:46 #27083

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

kur internetā meklēt rezerves daļas ARISTON ledusskapjiem??

-----------------

Offline
funkyasshit
18. Apr 2015, 22:18 #27084

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Gribu nopirkt INPU. Varbūt kādam ir kāds piedāvājums vai var iedot linku no jebaja? Liekas visas vienādas - 18$ vai 52$.
Ko te kāds var komentēt? Gribētos arī ar veco OBD vadu komplektā, bet ja ir kāds labs piedāvājums, tad nopirktu to atsevišķi.
Offline
Zigulists
18. Apr 2015, 23:24 #27085

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
Offline
haizenberg
19. Apr 2015, 00:46 #27086

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


17 Apr 2015, 22:46:02 funkyasshit rakstīja:

17 Apr 2015, 22:39:27 streetlife rakstīja:

17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?

ja tev ir manualis, tad tev tos klapīšu ieplūdniekā nemaz nav.


Ja ir vecais M57 un manuālis, tad nav, ja ir TU, tad swirl flaps ir abos kārbas variantos.

kadas sekas ir tad kad tas swirl flaps izbeidzas un noklust dzineja,reali viena man tur ir iekritusi un kautko sacakarejusi,nav kompresijas viena cil,lidzarto sprausla nestrada,un autins uz 5cil sance....auto 2004g 530d...
Offline
V_V
19. Apr 2015, 00:47 #27087

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau


18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?


teh.vazelīns ir dialekrtiķis un elektrību NEvada.

pretestība ρ 10*16 Ω∙cm un caurlaidība ε 2

[ Šo ziņu laboja V_V, 19 Apr 2015, 00:51:43 ]

Offline
mrc
19. Apr 2015, 01:49 #27088

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


17 Apr 2015, 20:50:41 mrc rakstīja:
Un atkal jautājums par to nolāpīto E39 pneimu - regulēja, regulēja, beidzās
Karoče pakaļa lejā un vairs nepumpē.
Lieku likmi uz sensoru, kompresoru vai kādu mazu, jauku caurumu maisā.
Varētu jau protams uzlīmēt stabo.lv uzlīmi un tēlot lowrider, bet kaut kā ņe aļo.
Kāds var ieteikt kādu vietu (Rīga vai uz Madonas pusi) kur cilvēki kaut ko no tām lietām šarī un arī remontē?

kāds? Kur?
Offline
Gunto
19. Apr 2015, 11:20 #27089

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:


17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?

Sāku ņemt šo to nost - ieplūdnieks noņemts un konstatēju, ka manam auto tās klapes nav. Auto 2002. gada ar automātisko kārbu.
Turbīna tāda pusbeigta, ko likt virsū? GT2260V?
Ir kāds kas zin par tiem bamperiem? Tie kas tirgojas pa 150Eur ir taisni vai šķirbas pēc uzstādīšanas, ka maz neliekas?
Offline
nagla
19. Apr 2015, 12:35 #27090

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
nevajaga nemaz vazelinu,var solidolu litolu un citaus naftas froduktus smeret, es parasti litolu usmereju sasubejushos kontaktos,tas loti palidz,kadreiz no viena auto elektrika iemacijos
Offline
rapido
19. Apr 2015, 13:22 #27091

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1679

Braucu ar: 400h


19 Apr 2015, 00:46:14 haizenberg rakstīja:

17 Apr 2015, 22:46:02 funkyasshit rakstīja:

17 Apr 2015, 22:39:27 streetlife rakstīja:

17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?

ja tev ir manualis, tad tev tos klapīšu ieplūdniekā nemaz nav.


Ja ir vecais M57 un manuālis, tad nav, ja ir TU, tad swirl flaps ir abos kārbas variantos.

kadas sekas ir tad kad tas swirl flaps izbeidzas un noklust dzineja,reali viena man tur ir iekritusi un kautko sacakarejusi,nav kompresijas viena cil,lidzarto sprausla nestrada,un autins uz 5cil sance....auto 2004g 530d...

tie swirl flapi ir tērauda un attiecīgi sataisa normālu damage cilindrā un var arī turbīnu sačakarēt.
Offline
JZ
19. Apr 2015, 13:31 #27092

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 Apr 2015, 12:35:49 nagla rakstīja:

18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
nevajaga nemaz vazelinu,var solidolu litolu un citaus naftas froduktus smeret, es parasti litolu usmereju sasubejushos kontaktos,tas loti palidz,kadreiz no viena auto elektrika iemacijos


autoelektriķim jau nu vajadzēja lietot un mācīt arī citus lietot tam mērķim tieši paredzētus produktus, nevis to, kas ir pa rokai

ir pūšamie aerosoli tīrīšanai un silikona smēres tieši kontaktiem, nenotek, nesmērē visu sev apkārt utt, nav traģiski dārgi un nopērkami autoveikalos
Offline
Driver
19. Apr 2015, 13:40 #27093

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kontaktus, kas jau ir saoksidejusies un nav izjaucami, lai mehaniski visu lidz pedejam noberztu, smeret jau ir par velu

Vai profilakses nolukos pilnigi visur kautko obligati vajag iepust stipri saubos. Tas nav kraans, kuram aiz priekshadas var sasmeret vazelinu, ejot uz kautkadu kreiso un krasaino ljauzu diseni.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
funkyasshit
19. Apr 2015, 16:04 #27094

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Pagaidām no visiem apskatītajiem INPA, šis likās vislabākais, jo "it kā" esot ignition detection circuit.
Negribu ticēt, ka neviens te nevar sniegt nekādus komentārus.

INPA
Offline
AF
19. Apr 2015, 17:40 #27095

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Jautājums spečukiem
M57 nevar piedarbināt normālā veidā, nekādu, šat tad gan pielec bez problēmām.

vienīgo kļūdu met par kloķenes devēju.
Kuriozs jau tāds, ka pielaižot auto ar starta gāzi viss aiziet, auto rūc un brauc bez bēdām.

Saprotu ka vajag pārbaudīt pretestību - itkā jābūt 580 omiem
bet var būt vēl kaut kur problēma varētu slēpties?

Degvielas spiediena regulātors sūknī ir jauns, un tiklīdz auto pielec tad momenta parādās spiediens reilā u.t.t
Offline
funkyasshit
19. Apr 2015, 17:43 #27096

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Var būt, ka kāda sprausla grūž visu atplūdē un nav spiediena startējot. Var uztaisīt vienkārši atplūdes testu vai arī aizvest pārbaudīt sprauslas. Tas ir minējums, var nebūt arī vaina.
Offline
AF
19. Apr 2015, 17:45 #27097

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nē tās, nav tur viss pārbaudīts
Offline
uldens1
19. Apr 2015, 17:49 #27098

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


19 Apr 2015, 17:40:05 AF rakstīja:
Jautājums spečukiem
M57 nevar piedarbināt normālā veidā, nekādu, šat tad gan pielec bez problēmām.

vienīgo kļūdu met par kloķenes devēju.
Kuriozs jau tāds, ka pielaižot auto ar starta gāzi viss aiziet, auto rūc un brauc bez bēdām.

Saprotu ka vajag pārbaudīt pretestību - itkā jābūt 580 omiem
bet var būt vēl kaut kur problēma varētu slēpties?

Degvielas spiediena regulātors sūknī ir jauns, un tiklīdz auto pielec tad momenta parādās spiediens reilā u.t.t

viņiem reizem ari sadalenes deveju rada ka kloķenes deveju
Offline
funkyasshit
19. Apr 2015, 17:54 #27099

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Iedarbināšanai gadijumā nevajag tikai kloļenes stavokli? Ja mašīna strādā un pēkšņi pazūd kloļenes stāvoklis viņš var kaut kā strādāt, bet noslāpējot vairs neiedarbināsi.
Offline
AF
19. Apr 2015, 18:23 #27100

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Njā noraujot štekeri no sadalenes devēja arī izmeta kļūdu uz kloķeni
Un pat ar starta gāzi auto knapi pielec, bet tālāk viss ok, auto iet ļoti labi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo