Autors | Ziņojums |
Maa | |
Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
17 Apr 2015, 18:02:13 Driver rakstīja:
17 Apr 2015, 14:18:54 JZ rakstīja:
16 Apr 2015, 21:42:59 intiss rakstīja:
16 Apr 2015, 20:32:38 Driver rakstīja:
15 Apr 2015, 22:59:42 intiss rakstīja:
Ir kāds saskāries vai redzējis kur m50b25 gaisa mērītāja iekšas pārliek uz kāda V8 mērītāja korpusu. Man vajag oem diametrā 80 pāriet uz d=90. Vispār kko tādu izdarot, mērītājs rādītu pareizi vai tomēr iesūkšanas laukumu mainot dati būs ļoti nepareizi?
Tu pats nezini, ko gribi, kapec gribi un kadas bus tam sekas.
Bez realas un pamatotas vajadzibas tas nav jadara.
Uzliku resnaku droseli nav pamatota vajadziba.
ja es visu zinātu, nemaz te nerakstītu.
kā iepriekš rakstīju, ka tilpums tgd ir apm 3.1l un ir ieplūde no 3.2 m3, viņam nāk lielāks mērītājs, tpc arī domāju, ka vai manam arī nevajag, lai tur nav sašaurinājums
ja tas ir sportam, un vēlas dabūt labu rezultātu, tad jāliek ir tam paredzētu motora vadību bez MAF un jāregulē no nulles, jo tā ieplūdes kolektora un galvas/bloka kombinācija, visdrīzākais, neatbildīs nevienai standarta kartei
ja tas ir kaut kāds low budget pasākums atkal, tad liec to pašu 80mm MAFu un aizmirsti par to lietu, pāriet uz 90mm ar 80mm devēju iekšā būs pārāk dārgi pret teorētiski iespējamu kaut kādu tur pāris zs pieaugumu kopumā - tur nav pilnīgi nekā vienkārša, un leimaņa valodā to visu nevar izstāstīt
+1, bet
visletakais bus uzlikt 1gen paaudzes gazes iekartu ar mixera diametru 90 un pieregulet kadu maisijumu vien gribas ar skruvju palidzibu
Ko tu ar to velies teikt gmm problemu tas neatrisina |
Offline | |
|
Inspector | |
Kopš: 31. Jul 2014
Ziņojumi: 522
Braucu ar: atvērtiem logiem
| Spečuki - kāds var pateikt RAL kodu priekš Ferric Grey vai Gunmetal? |
Offline | |
|
stereophonic | |
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8243
Braucu ar: MV524
| kur internetā meklēt rezerves daļas ARISTON ledusskapjiem??
-----------------
|
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Gribu nopirkt INPU. Varbūt kādam ir kāds piedāvājums vai var iedot linku no jebaja? Liekas visas vienādas - 18$ vai 52$.
Ko te kāds var komentēt? Gribētos arī ar veco OBD vadu komplektā, bet ja ir kāds labs piedāvājums, tad nopirktu to atsevišķi. |
Offline | |
|
Zigulists | |
Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku? |
Offline | |
|
haizenberg | |
Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
|
17 Apr 2015, 22:46:02 funkyasshit rakstīja:
17 Apr 2015, 22:39:27 streetlife rakstīja:
17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?
ja tev ir manualis, tad tev tos klapīšu ieplūdniekā nemaz nav.
Ja ir vecais M57 un manuālis, tad nav, ja ir TU, tad swirl flaps ir abos kārbas variantos.
kadas sekas ir tad kad tas swirl flaps izbeidzas un noklust dzineja,reali viena man tur ir iekritusi un kautko sacakarejusi,nav kompresijas viena cil,lidzarto sprausla nestrada,un autins uz 5cil sance....auto 2004g 530d... |
Offline | |
|
V_V | |
Kopš: 11. Feb 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau
|
18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
teh.vazelīns ir dialekrtiķis un elektrību NEvada.
pretestība ρ 10*16 Ω∙cm un caurlaidība ε 2[ Šo ziņu laboja V_V, 19 Apr 2015, 00:51:43 ] |
Offline | |
|
mrc | |
Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
17 Apr 2015, 20:50:41 mrc rakstīja:
Un atkal jautājums par to nolāpīto E39 pneimu - regulēja, regulēja, beidzās
Karoče pakaļa lejā un vairs nepumpē.
Lieku likmi uz sensoru, kompresoru vai kādu mazu, jauku caurumu maisā.
Varētu jau protams uzlīmēt stabo.lv uzlīmi un tēlot lowrider, bet kaut kā ņe aļo.
Kāds var ieteikt kādu vietu (Rīga vai uz Madonas pusi) kur cilvēki kaut ko no tām lietām šarī un arī remontē?
kāds? Kur? |
Offline | |
|
|
Gunto | |
Kopš: 16. Apr 2015
Ziņojumi: 437
Braucu ar:
|
17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?
Sāku ņemt šo to nost - ieplūdnieks noņemts un konstatēju, ka manam auto tās klapes nav. Auto 2002. gada ar automātisko kārbu.
Turbīna tāda pusbeigta, ko likt virsū? GT2260V?
Ir kāds kas zin par tiem bamperiem? Tie kas tirgojas pa 150Eur ir taisni vai šķirbas pēc uzstādīšanas, ka maz neliekas? |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
nevajaga nemaz vazelinu,var solidolu litolu un citaus naftas froduktus smeret, es parasti litolu usmereju sasubejushos kontaktos,tas loti palidz,kadreiz no viena auto elektrika iemacijos |
Offline | |
|
rapido | |
Kopš: 03. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1679
Braucu ar: 400h
|
19 Apr 2015, 00:46:14 haizenberg rakstīja:
17 Apr 2015, 22:46:02 funkyasshit rakstīja:
17 Apr 2015, 22:39:27 streetlife rakstīja:
17 Apr 2015, 20:47:52 Gunto rakstīja:
Ir nepieciešamība paremontēt M57 142kW dīzeli. Kaut kur dzirdēts, ka esot kaut kādas klapes ieplūdes kolektorā utt.
Vai ir kādi niknāki smidzinātāji pieejami, kur leņķis tāds pats kā standarta smidzinātājiem?
Ieteikumi par turbīnu?
Kas ir ar tiem bamperiem, it kā M tipa vai kaut kas tāds universāls? Normāli uzstādīt vai paliek šķirbas, ka labāk nemaz nedomāt?
ja tev ir manualis, tad tev tos klapīšu ieplūdniekā nemaz nav.
Ja ir vecais M57 un manuālis, tad nav, ja ir TU, tad swirl flaps ir abos kārbas variantos.
kadas sekas ir tad kad tas swirl flaps izbeidzas un noklust dzineja,reali viena man tur ir iekritusi un kautko sacakarejusi,nav kompresijas viena cil,lidzarto sprausla nestrada,un autins uz 5cil sance....auto 2004g 530d...
tie swirl flapi ir tērauda un attiecīgi sataisa normālu damage cilindrā un var arī turbīnu sačakarēt. |
Offline | |
|
JZ | |
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
19 Apr 2015, 12:35:49 nagla rakstīja:
18 Apr 2015, 23:24:30 Zigulists rakstīja:
lamerisks jautājums, bet - vai tehniskais vazelīns vada elektrību?
Tobiš - ja saspiežu to iekšā gaismas slēdzī ar domu lai mitrumā nerodas kondensāts un kontakti nesūbē... Tas strādās jeb tur būs īsais visu laiku?
nevajaga nemaz vazelinu,var solidolu litolu un citaus naftas froduktus smeret, es parasti litolu usmereju sasubejushos kontaktos,tas loti palidz,kadreiz no viena auto elektrika iemacijos
autoelektriķim jau nu vajadzēja lietot un mācīt arī citus lietot tam mērķim tieši paredzētus produktus, nevis to, kas ir pa rokai
ir pūšamie aerosoli tīrīšanai un silikona smēres tieši kontaktiem, nenotek, nesmērē visu sev apkārt utt, nav traģiski dārgi un nopērkami autoveikalos |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Kontaktus, kas jau ir saoksidejusies un nav izjaucami, lai mehaniski visu lidz pedejam noberztu, smeret jau ir par velu
Vai profilakses nolukos pilnigi visur kautko obligati vajag iepust stipri saubos. Tas nav kraans, kuram aiz priekshadas var sasmeret vazelinu, ejot uz kautkadu kreiso un krasaino ljauzu diseni.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Pagaidām no visiem apskatītajiem INPA, šis likās vislabākais, jo "it kā" esot ignition detection circuit.
Negribu ticēt, ka neviens te nevar sniegt nekādus komentārus.
INPA |
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Jautājums spečukiem
M57 nevar piedarbināt normālā veidā, nekādu, šat tad gan pielec bez problēmām.
vienīgo kļūdu met par kloķenes devēju.
Kuriozs jau tāds, ka pielaižot auto ar starta gāzi viss aiziet, auto rūc un brauc bez bēdām.
Saprotu ka vajag pārbaudīt pretestību - itkā jābūt 580 omiem
bet var būt vēl kaut kur problēma varētu slēpties?
Degvielas spiediena regulātors sūknī ir jauns, un tiklīdz auto pielec tad momenta parādās spiediens reilā u.t.t
|
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Var būt, ka kāda sprausla grūž visu atplūdē un nav spiediena startējot. Var uztaisīt vienkārši atplūdes testu vai arī aizvest pārbaudīt sprauslas. Tas ir minējums, var nebūt arī vaina. |
Offline | |
|
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Nē tās, nav tur viss pārbaudīts |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16210
Braucu ar:
|
19 Apr 2015, 17:40:05 AF rakstīja:
Jautājums spečukiem
M57 nevar piedarbināt normālā veidā, nekādu, šat tad gan pielec bez problēmām.
vienīgo kļūdu met par kloķenes devēju.
Kuriozs jau tāds, ka pielaižot auto ar starta gāzi viss aiziet, auto rūc un brauc bez bēdām.
Saprotu ka vajag pārbaudīt pretestību - itkā jābūt 580 omiem
bet var būt vēl kaut kur problēma varētu slēpties?
Degvielas spiediena regulātors sūknī ir jauns, un tiklīdz auto pielec tad momenta parādās spiediens reilā u.t.t
viņiem reizem ari sadalenes deveju rada ka kloķenes deveju |
Offline | |
|
funkyasshit | |
Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Iedarbināšanai gadijumā nevajag tikai kloļenes stavokli? Ja mašīna strādā un pēkšņi pazūd kloļenes stāvoklis viņš var kaut kā strādāt, bet noslāpējot vairs neiedarbināsi. |
Offline | |
|
AF | |
Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Njā noraujot štekeri no sadalenes devēja arī izmeta kļūdu uz kloķeni
Un pat ar starta gāzi auto knapi pielec, bet tālāk viss ok, auto iet ļoti labi |
Offline | |
|