Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
bliss1
25. Apr 2012, 09:16 #2701

Kopš: 17. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar:


25 Apr 2012, 00:45:33 audi_a4 rakstīja:
..
manas izmaksas pa soseju braucot uz benzinu ir 8 lati/100km. ar gazi buuss +2 litri, jeb 4,2 lati. ...


Tiešām patēriņa pieaugums ~25%? Nu nu..
Offline
NautMEN
25. Apr 2012, 09:28 #2702

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


25 Apr 2012, 00:45:33 audi_a4 rakstīja:
tikko aprekjinaju gazes "izdevigumu. taatad:

pie henrihs man gazes iekartu uzstadit izmaksa 720ls.

manas izmaksas pa soseju braucot uz benzinu ir 8 lati/100km. ar gazi buuss +2 litri, jeb 4,2 lati. pierekinam sildisanu ar benzinu, papildus apkopes gazes iekartai. tatad mans ietaupijums buus 3,5 lati uz 100km.

taatad, lai man atpelnitos iekarta, man ir jaaizbrauc uz aluksni un atpakalj (400km) 48 reizes. taka gada ir 52 nedeljas, man katru nedeljas nogali butu jabrauc uz aluuksni un atpakalj.

ok. tatad braucam katru nedelas nogali uz aluksni. paiet gads. pienemsim, ka es turpinu katru nedelas nogali braukt uz aluksni.
nakamaja gada esmu ietaupijis 780ls+30 (52 nedelas +4). dalits uz divi = 410ls gadaaaa. dalits uz 12 = 34 ls menesii.

t.i. reali sanaak, tikai katrs 4 brauciens uz aluksni bus par velti. tas 410ls gada ir pie 20800km nobraukuma gada (400X52), kas ir nu teiksu godigi, samera liels nobraukums.

kungi, kur jus redzat 50% ekonomiju? es te redzu tikai 25% ekonomiju. un tas ir pie nosacijuma, ka gazes iekarta stradas nevainojami bez atteikumiem 41tk no vietas.

tatad reala ekonomija nedaudz vairak ka 1 lats dienaa. diezgan shvaki es teiksu.


Vēl var pagrozīt matemātiku šādi:
Ja Tu gadā nobrauc 20.000km tad tev garantija būs divi gadi jeb 40.000km. 365dienas*2gadi=730dienas
Ja tev garantija ir 730dienas un iekārta maksā 720Ls tad tu piemaksa katru dienu zem lata, lai ietaupītu vairāk kā 50% uz degvielas rēķina
Offline
konussib
25. Apr 2012, 09:58 #2703

Kopš: 01. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1543

Braucu ar: visādiem volvo


24 Apr 2012, 22:46:25 crime rakstīja:
visaadus vojaadzherus, utt. droshi gaazeejat, bet 7er ar gaazi


7er jau bez problēmām - auto galvenā funkcija ir max komforts, uzmetot gāzi neko nezaudē, tikai mēneša izmaksas (varbūt pat strādā mierīgāk, jo gāze vienmērīgāk/lēnāk sadeg). Vienkāršī jāpāriet ir pāri stereotipam, ka gāze ir kapeikpišana...

Bet M un visādus STI/EVO gāzēt gan ir jocīgi, ņemot vērā, ka nopērc sporta auto, sačipo, ieliec kaut kādus vieglos beņķus, diskus, utt, bet tad vienkārši iemet extra 75 kg uz aizmugurējās ass un nocērt 5% jaudas.
Offline
Jancuks
25. Apr 2012, 10:26 #2704

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:


24 Apr 2012, 23:44:52 edzulis rakstīja:
Draiveram pašam drīz būs gāze, ja jau šobrīd nav

KA tik nav tā, ka pret gāzi ir tie, kas nevar atļauties iekārtu, bet katru dienu lej pa 5ls un mierina sevi, ka gāze sux

draiveram jau tak no senseniem laikiem bija e34 ar pirmaas paaudzes gazespliti
Offline
Arturiks
25. Apr 2012, 10:30 #2705

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


25 Apr 2012, 09:58:36 konussib rakstīja:

24 Apr 2012, 22:46:25 crime rakstīja:
visaadus vojaadzherus, utt. droshi gaazeejat, bet 7er ar gaazi


7er jau bez problēmām - auto galvenā funkcija ir max komforts, uzmetot gāzi neko nezaudē, tikai mēneša izmaksas (varbūt pat strādā mierīgāk, jo gāze vienmērīgāk/lēnāk sadeg). Vienkāršī jāpāriet ir pāri stereotipam, ka gāze ir kapeikpišana...

Bet M un visādus STI/EVO gāzēt gan ir jocīgi, ņemot vērā, ka nopērc sporta auto, sačipo, ieliec kaut kādus vieglos beņķus, diskus, utt, bet tad vienkārši iemet extra 75 kg uz aizmugurējās ass un nocērt 5% jaudas.

Toties iedot dirsās maksā 3Ls nevis 5 Ls.

JA man būtu plāns turēt stieni ilgāk par gadu vai diviem, sen jau pie vecā būtu aizvedi sgāzi ielikt.:P
Offline
BROCKERIS
25. Apr 2012, 10:34 #2706

Kopš: 17. Dec 2007

Ziņojumi: 163

Braucu ar: C3H8 un C4H10 maisījumu

Nekas tur jocīgs nav (braukt ar gāzētu EVO utt). Ir cilvēki, kas tādus auto izmanot ikdienā, nobraucot 100 un vairāk km dienā, nevis tikai brīvdienās pa trasi.
Runājot par izsvarojumu, lielākā daļa auto pat iegūst pareizāku proporciju no balona (tiem, kam vairāk par 50% uz priekšējās ass balstās), arī smaguma centrs rezerves riteņa vietā ir samērā zems.

Par Lupo kā risinājumu... Iedomājos kur tādam autiņam var ielikt bērna ratiņus, cik ērti var sēdēt aizmugurējie pasažieri, kādu komfortu un drošības līmeni tas nodrošina...
http://www.youtube.com/watch?v=xULPu3pcNOE

[ Šo ziņu laboja BROCKERIS, 25 Apr 2012, 10:35:18 ]

Offline
Arturiks
25. Apr 2012, 10:41 #2707

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Te ir specene ko Vecais atsūtīja subāram. Ja ņem matrix HD tad principā vsp nav nekādas starpības - Gāze vai Benzīns.

Matrix ir visātrākās sprauslas, kalpo 420'000km. Ar Fast sprauslām tev pietiks ikdienas braukšanai(4000-5000rpm) ar HD varēsi mīt pilnu pūpēdi HD sprauslām ir divreiz lielāka ražība 160Nlm. Vienīgais jautājums ir par sprauslu daudzumu.. reāli pietiek ar vienu srauslu bloku(viņam ir izeja uz četriem podiem), bet tad sprauslu bloks ir jānovieto pa vidu un jāvelk uz ieplūdi uz abām pusēm 2+2 - šādi arī ir Dubajā uztasīts.. man tas variants nepatīk - pārāk liels attālums starp sprauslu bloku un ieplūdes sprauslu. Vēl pameklēšu informāciju(Dubajas serviss nedod ziņu), bet 99% ka nāksies likt 2 X Matrix Fast/HD. Cenu starpība praktiski nemainās vai sprauslu blokam ir četras izejas vai divas. Attiecīgi tāme pieaugs par vienu sprauslu bloku. Nesaku kā tā būs, bet laicīgi pabrīdinu ka tas ir iespējams. Citas sprauslas vispār šo dzinēju nevar izvilkt.. Dubajā no sākuma tika liktas Zavoli, tad HANA, tad Keihin un beigās uzliekot Matrix aizgāja precīzi.
Pati iekārta ir pilnīgi autonoma, iekārta pēc dzinēja piedarbināšanas(uz bendzīna) autogāzes sitēmai veic visu sensoru diagnostiku un spiediena pārbaudi - sistēmas hermētiskumu. Tiklīdz reduktora temperatūra(saslēgts ar motora dzesēšanas sistēmu) sasniedz 30 grādus sistēma pati pāriet uz autogāzi. Rezerves riteņa vietā būs uzstādīts 68litru balons-tvertne. Uzpildes mehānisms zem benzīnbākas vāciņa. Degvielas displejs digitāls-programējams, no 100%-0%.. attaino katru iztērēto bākas %.
Projekta ilgums sastādīs pilnu darba nedēļu.. kā redzi tāmē darba izmaksas ir minimums ko varu atļauties nedēļu aizņemot boksu, jo šādi projeti ir sirdslieta Šāda paša koplektācija(ar diviem HD un 6cil. ECU) tika nokomplektēta uz Nissan 350Z

Visi daiļdirsēji, laipni lūdzu izteikties.
Offline
Ri
25. Apr 2012, 10:44 #2708

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Kā ir ar pārslēgšanās temperatūru? Šobrīd ir uzstādīts 40 vai 45 grādi, bet ņemot vērā to, ka laukā paliek siltāks, varbūt var likt zemāk? Teiksim 25 vai 30 grādus? Vai arī tas nebūs veselīgi tehnikai?
Offline
Arturiks
25. Apr 2012, 10:47 #2709

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


25 Apr 2012, 10:44:44 adolfs rakstīja:
bet tu jau neesi maksaataajs (tm)

edit: es par arturiku

Dengi ne problema.
Offline
Staris
25. Apr 2012, 10:48 #2710

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


25 Apr 2012, 10:44:20 Ri rakstīja:
Kā ir ar pārslēgšanās temperatūru? Šobrīd ir uzstādīts 40 vai 45 grādi, bet ņemot vērā to, ka laukā paliek siltāks, varbūt var likt zemāk? Teiksim 25 vai 30 grādus? Vai arī tas nebūs veselīgi tehnikai?

pa vasaru tāpat ārā no rīta būs 20+ grādi. Kā piedarbināsi uz bendzīna tā uzsils līdz tiem 40 grādiem minūtes laikā
Offline
nagla
25. Apr 2012, 10:50 #2711

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


25 Apr 2012, 10:44:20 Ri rakstīja:
Kā ir ar pārslēgšanās temperatūru? Šobrīd ir uzstādīts 40 vai 45 grādi, bet ņemot vērā to, ka laukā paliek siltāks, varbūt var likt zemāk? Teiksim 25 vai 30 grādus? Vai arī tas nebūs veselīgi tehnikai?
nebus gan labi, slikti darbosies kamer uzsils normali. varbut pa kadi 5 gradi var nonemt un viss!
Offline
Ri
25. Apr 2012, 10:56 #2712

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Skaidrs, nav jēgas to darīt.
Offline
audi_a4
25. Apr 2012, 11:06 #2713

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


25 Apr 2012, 01:43:44 NautMEN rakstīja:

25 Apr 2012, 00:45:33 audi_a4 rakstīja:
tikko aprekjinaju gazes "izdevigumu. taatad:

pie henrihs man gazes iekartu uzstadit izmaksa 720ls.

manas izmaksas pa soseju braucot uz benzinu ir 8 lati/100km. ar gazi buuss +2 litri, jeb 4,2 lati. pierekinam sildisanu ar benzinu, papildus apkopes gazes iekartai. tatad mans ietaupijums buus 3,5 lati uz 100km.

taatad, lai man atpelnitos iekarta, man ir jaaizbrauc uz aluksni un atpakalj (400km) 48 reizes. taka gada ir 52 nedeljas, man katru nedeljas nogali butu jabrauc uz aluuksni un atpakalj.

ok. tatad braucam katru nedelas nogali uz aluksni. paiet gads. pienemsim, ka es turpinu katru nedelas nogali braukt uz aluksni.
nakamaja gada esmu ietaupijis 780ls+30 (52 nedelas +4). dalits uz divi = 410ls gadaaaa. dalits uz 12 = 34 ls menesii.

t.i. reali sanaak, tikai katrs 4 brauciens uz aluksni bus par velti. tas 410ls gada ir pie 20800km nobraukuma gada (400X52), kas ir nu teiksu godigi, samera liels nobraukums.

kungi, kur jus redzat 50% ekonomiju? es te redzu tikai 25% ekonomiju. un tas ir pie nosacijuma, ka gazes iekarta stradas nevainojami bez atteikumiem 41tk no vietas.

tatad reala ekonomija nedaudz vairak ka 1 lats dienaa. diezgan shvaki es teiksu.

Tas ka Tu to pasniedz ir skaisti, bet matemātika tev ir nepabeigta

Var arī tā to pagrozīt.

10.000km - iekārta apmaksājas. Un pieņem to kā patiesību nevis kā dalāmo
20.000km - 800Ls 1 gadā jeb 800/12=66.66Ls mēnesī
30.000km - 1600Ls 2 gados jeb 1600/2/12 =66.66Ls mēnesī
utt.

Un tad sanāk:
~2Ls dienā
~66Ls mēnesī
~800Ls gadā

Nu nezinu vai 800Ls ir ekonomija vai nav
Gadā viena lieka reize uz Tenerifi netraucē


kur tu rauj, ka iekarta atmaksajas 10 tuukstoshos?

pie ietaupijuma 3,5 lati/100km kas ari bus realais ietaupijums, 720 lati nevar atmaksaaties 10 tukstusos

iekarta atmaksajas pie nobraukuma nedaudz zem 20tk. iekartas cenu ari ir jarekjina pie izdevumiem, ja neesi pamaniijis un vina maksaa ne vairak un ne mazaak kaa 720 latus

[ Šo ziņu laboja audi_a4, 25 Apr 2012, 11:07:30 ]

Offline
Laoshi
25. Apr 2012, 11:13 #2714

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Es pēc sava konta pārskata redzu, ka ietaupījums uz degvielu ir 120 - 150Ls mēnesī, ziemā mazāk, vasarā vairāk. Iekārta atmaksājusies sen.
Offline
nagla
25. Apr 2012, 11:14 #2715

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

ja visus shos 20k/km bezina cena staves uz vietas!
Offline
Laoshi
25. Apr 2012, 11:19 #2716

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Apr 2012, 11:14:00 nagla rakstīja:
ja visus shos 20k/km bezina cena staves uz vietas!


Jā, ja ņem vērā, ka cenas starpība starp benzīnu un gāzi visu laiku pieaug, tad iekārta atmaksājas vēl ātrāk. Pirms gadiem 7 varēja iesipt 25 santīmus, tagad 68
Offline
NautMEN
25. Apr 2012, 11:24 #2717

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:



kur tu rauj, ka iekarta atmaksajas 10 tuukstoshos?

pie ietaupijuma 3,5 lati/100km kas ari bus realais ietaupijums, 720 lati nevar atmaksaaties 10 tukstusos

iekarta atmaksajas pie nobraukuma nedaudz zem 20tk. iekartas cenu ari ir jarekjina pie izdevumiem, ja neesi pamaniijis un vina maksaa ne vairak un ne mazaak kaa 720 latus


Pasakaini kā Tu iegūsti ietaupījumu 3.50Ls
Pieņemot, ka Tu tikai pa šoseju brauc, kur tev tērē 8L/100km. Vēl pasakaināk Tu pieliki gāzes patēriņu +2L
Tas +2L sanāks pa pilsētu no krustojuma uz krustojumu ar gāzi grīdā. Pa šoseju labi ja litrs kāt.
Un apkopi Tu arī pasakaini ierēķināji 70Ls tā droši x2 uzliki uzcenojumu


Labāk pamēģini parēķināt savādāk.
1. Cik vidēji km. Tu mēnesī nobrauc!?
2. Cik izmaksā benzīns Ls pa mēnesi !?
3. Sadali šo summu uz pusēm tik Tu ietaupītu reāli ja tev būtu gāzes iekārta.
4. Sadali iekārtas cenu ar ietaupīto summu un tik ilgā laika iekārta atmaksājas.

Piem: Opelis 2001gd. STAG iekārta ~450Ls
1. 1000km. vai ~ 33km. (nav daudz vidēji dienā)
2. 80Ls degvielā ja ņem ka vidēji tērē 8l/100Km jauktā režīmā un benzīns maksā 1Ls.
3. Tātad mēnesī ietaupās ~40Ls
4. 450Ls/40Ls=11.25Ls tātad iekārta apmaksājas 12 mēnešos vai gada laika


Tur arī rauju, ka atmaksājas gada laikā

[ Šo ziņu laboja NautMEN, 25 Apr 2012, 11:38:50 ]

Offline
audi_a4
25. Apr 2012, 11:31 #2718

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs


25 Apr 2012, 11:24:32 NautMEN rakstīja:


kur tu rauj, ka iekarta atmaksajas 10 tuukstoshos?

pie ietaupijuma 3,5 lati/100km kas ari bus realais ietaupijums, 720 lati nevar atmaksaaties 10 tukstusos

iekarta atmaksajas pie nobraukuma nedaudz zem 20tk. iekartas cenu ari ir jarekjina pie izdevumiem, ja neesi pamaniijis un vina maksaa ne vairak un ne mazaak kaa 720 latus


Pasakaini kā Tu iegūsti ietaupījumu 3.50Ls
Pieņemot, ka Tu tikai pa šoseju brauc, kur tev tērē 8L/100km. Vēl pasakaināk Tu pieliki gāzes patēriņu +2L
Tas +2L sanāks pa pilsētu no krustojuma uz krustojumu ar gāzi grīdā. Pa šoseju labi ja litrs kāt.
Un apkopi Tu arī pasakaini ierēķināji 70Ls tā droši x2 uzliki uzcenojumu




kaa dabuju ka +2 litri? taa dabuuju: http://www.heinrihs-gaze.lv/index.php?sadala=42

Pat gazes uzstaditajs sho faktu nenoliedz.
dargajam HANA sprauslam paterins bus 1-3 litri vairak. Valtek piemeram bus ka minimums 3-4 litri vairak. un nav ko stastit ka paterins neatshkjiras, tas ir mulkjibas.
8 litri benzina maksaa 8 latus. 10 litri gazes maksaa 4,20 latus. + pierekjinam sildisanas_+ apkopes, tas bus ari tie 30 santimi klat uz katriem 100km. ziema noteikti vel vairak.

tie visi ir izdevumi. viss ir jaaskaita kopaa. tikai idiotam pie manis nosaukta paterinja var sanakt 5 lati ietaupijums.

[ Šo ziņu laboja audi_a4, 25 Apr 2012, 11:33:06 ]

Offline
nagla
25. Apr 2012, 11:41 #2719

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nu tad nau ko pist pratu 280ls un uzliek klasiku un miers,shchil lidz -10 uz gazes ja labi strada termoststs!
Offline
Laoshi
25. Apr 2012, 11:43 #2720

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


25 Apr 2012, 11:41:28 nagla rakstīja:
nu tad nau ko pist pratu 280ls un uzliek klasiku un miers,shchil lidz -10 uz gazes ja labi strada termoststs!


Jā, tas ir ideāls variants, ietaupās vēl vairāk uz sildīšanu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo