Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
N53series
30. Dec 2017, 21:04 #2701

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:02:11 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 20:45:43 @N53series rakstīja:


ko tu te blato? man saakt blatot ar apriikojuma cipariem, kas uz mana galda izvietoti?
meegjini savu pachotu pacelt? jeb domaa, ka tavi klienti taadu blatoshanu noveertees?
kaut kaads smurgulju kantoris - mans vienigais secinaajums, tavu leeto bazaru lasot.


Kas ir? Aizskāru? Cik var lasīt to sūdu ko Tu te raksti?! Es visu laiku centos būt neitrāls un ar tevi neiesaistīties dialogos, bet nu vienkārši apnicis. Ieej kādā topikā izlasīt ko sakarīgu, tur priekšā viens vecs īgns onka, kurš māca mazos dzīvot. Viemēr tev kādam jāpiepisās.
Man pačots nav jāpaceļ. Klientu pietiek. Pats sāki pļūtit par to kas man ir un kas man nav. To arī paskaidroju - nemeloju. Ja tevi tas aizskar - dziļi pie dirsas.


cieniijams biznesmenis
noveelu veiksmi naakoshajaa gadaa, taa turpinaat
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 21:13 #2702

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 20:48:47 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:36:07 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus


wat? kaa tu domaa, kuru no tur mineetajaam operaacijaam izveiks taalbrauceejs koderis?
kaa tu domaa, kuru no operaacijaam normaali izveiks musu krutaakie 'speci'?
lai tupa paarrakstitiu to frm, tu zvaniisi paaris nedeeljas, gaidiisi, maksaasi parsimts naudas, tevi regulaari chakarees ar terminjiem, staastiis baikas..


Izlasot šo tiešām liekas, ka tev pat nav sajēgas kas Latvijā notiek, ko cilvēki kodē, programmē.
Ja šo procedūru, kas ir parasta eeprom pārrakstīšana, VIN pierakstīšana un winkpf update uzskati par kaut ko mega sarežģītu un parastam cilvēkam nepaceļamu, tad atvaino, bet Tu tiešām esi iedomīgs auns. Un visus uzskati par muļķiem.

Te arī novēlu visu to pašu ko Tu man.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 21:14 #2703

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Kas tas par nepatīkamu tautieti tādu? Kaut kāda mākslīga iedomība,lepnums... visi lohi apkārt...visi kodēšanas iekārtu lietotāji lohi...viņš super guru, pareģo mistiskas problēmas,kuras laikam nemaz nepastāv!
Alkohols tik drosmīgai sarunai?
Offline
Bender
30. Dec 2017, 21:16 #2704

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1846

Braucu ar: E91

Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt? iCarly to var?
Tupa nosprāga mainot aķi no želeinieka uz parasto un nepiekodējot maiņu. Bija ahūnais piedzīvojums braukt pie Josi 120 km pēc maiņas varianta (joprojām ahūnais paldies, ka izručīja) bez gaismām, pavarotņikiem, bremžēm un bonūsā nemaz neslēdzāmu auto uz nakti
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:17 #2705

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:13:37 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 20:48:47 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:36:07 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus


wat? kaa tu domaa, kuru no tur mineetajaam operaacijaam izveiks taalbrauceejs koderis?
kaa tu domaa, kuru no operaacijaam normaali izveiks musu krutaakie 'speci'?
lai tupa paarrakstitiu to frm, tu zvaniisi paaris nedeeljas, gaidiisi, maksaasi parsimts naudas, tevi regulaari chakarees ar terminjiem, staastiis baikas..


Izlasot šo tiešām liekas, ka tev pat nav sajēgas kas Latvijā notiek, ko cilvēki kodē, programmē.
Ja šo procedūru, kas ir parasta eeprom pārrakstīšana, VIN pierakstīšana un winkpf update uzskati par kaut ko mega sarežģītu un parastam cilvēkam nepaceļamu, tad atvaino, bet Tu tiešām esi iedomīgs auns. Un visus uzskati par muļķiem.

Te arī novēlu visu to pašu ko Tu man.


hmm.. atceros, ka - zvaniiju tev, un vajadzeeja sho vienkaarsho operaciju izveikt - ar ecu explorer paardziit dampu, paardziit ISN, VIN un.. tu sho nespeeji..
taapeec ieteikums - mazaak blato, vairaak dari

Offline
Angelz
30. Dec 2017, 21:21 #2706

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


30 Dec 2017, 21:13:37 @Kaross rakstīja:

Ja šo procedūru, kas ir parasta eeprom pārrakstīšana, VIN pierakstīšana un winkpf update uzskati par kaut ko mega sarežģītu un parastam cilvēkam nepaceļamu, tad atvaino, bet Tu tiešām esi iedomīgs auns. Un visus uzskati par muļķiem.


Tik vnk nebūs, pacelt back FRM.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
JZ
30. Dec 2017, 21:21 #2707

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:00:02 @N53series rakstīja:

pag, pag.. atvainojos par jautajumu - vai tev ir pamatsaprashana par shiim teemaam? laikam nav, jo mes par principiaali dazhaadam probleemaam runaajam.
viena - atminjas datu nobrukshana deelj hardware probleemaam.
otra - sw nograushana delj nekorektas iejaukshanaas [programmeeshana/kodeeshana].

es patieshaam negribu nevienam neko pieraadiit.


problēma ir ka kaut kādu iemeslu dēļ tas emulētais eeproms nobrūk, tu saki - dēļ lētajiem can adapteriem un tālbraucējiem, kas spaida softā pogas un nesaprot ko dara, es lasu to topiku un saprotu ka tā ir kaut kāda vispārīga dzelziska problēma, vai nu čipā, vai tā apsaitē, tas mani neinteresē, bet nobrūk tie vienkārši tāpat, pat īpašu pagarinātu garantiju viņi tur us&a ir izcīnijuši

un atjaunot tādu bloku iespējams samērā vienkārši, nu, ne vienkārši tālbraucējam, bet man tas nesagādātu problēmas, jo ir bijusi darīšana ar gan ar vienkāršu eepromu rakstīšanu, gan icp, var būt tev arī, kaut gan hz, jo tu te tā uzreiz par tiem vāciešiem onlainiem, bmw ag un jauniem blokiem...

es man liekas tev vienreiz jau teicu, nevajag uzskatīt visus apkārt par idiotiem, jo tas uzreiz nenozīmē ka tu esi gudrākais, bet var izrādīties ka tikai centrālais
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:25 #2708

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:21:56 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 21:00:02 @N53series rakstīja:

pag, pag.. atvainojos par jautajumu - vai tev ir pamatsaprashana par shiim teemaam? laikam nav, jo mes par principiaali dazhaadam probleemaam runaajam.
viena - atminjas datu nobrukshana deelj hardware probleemaam.
otra - sw nograushana delj nekorektas iejaukshanaas [programmeeshana/kodeeshana].

es patieshaam negribu nevienam neko pieraadiit.


problēma ir ka kaut kādu iemeslu dēļ tas emulētais eeproms nobrūk, tu saki - dēļ lētajiem can adapteriem un tālbraucējiem, kas spaida softā pogas un nesaprot ko dara, es lasu to topiku un saprotu ka tā ir kaut kāda vispārīga dzelziska problēma, vai nu čipā, vai tā apsaitē, tas mani neinteresē, bet nobrūk tie vienkārši tāpat, pat īpašu pagarinātu garantiju viņi tur us&a ir izcīnijuši

un atjaunot tādu bloku iespējams samērā vienkārši, nu, ne vienkārši tālbraucējam, bet man tas nesagādātu problēmas, jo ir bijusi darīšana ar gan ar vienkāršu eepromu rakstīšanu, gan icp, var būt tev arī, kaut gan hz, jo tu te tā uzreiz par tiem vāciešiem onlainiem, bmw ag un jauniem blokiem...

es man liekas tev vienreiz jau teicu, nevajag uzskatīt visus apkārt par idiotiem, jo tas uzreiz nenozīmē ka tu esi gudrākais, bet var izrādīties ka tikai centrālais


tevis nosuutiitaja linkaa ir aprakstiita VIENA NO probleemaam.

es? nee, es nekad neko neesmu programmeejis. nerunaajot par softu rakstiishanu, sheemu izstraadi, pcb projekteeshanu. neko no taa.

par bmw teemu - nee, nezinu, kas ir oem icom, kas ir online mode, neko no taa.
veel jautaajumi?
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 21:29 #2709

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


30 Dec 2017, 21:16:36 @Bender rakstīja:
Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt? iCarly to var?
Tupa nosprāga mainot aķi no želeinieka uz parasto un nepiekodējot maiņu. Bija ahūnais piedzīvojums braukt pie Josi 120 km pēc maiņas varianta (joprojām ahūnais paldies, ka izručīja) bez gaismām, pavarotņikiem, bremžēm un bonūsā nemaz neslēdzāmu auto uz nakti


Carly jau neko neremontē kā Tu plānoji piekodēt parasto aķi agm vietā? kad mainīju sev agm aķi, intereses pēc mēģināju nospiest uz parasto...nemaz neļauj...nu var būt ĺautu, bet pirms apstiprināt, izlec pop up ar brīdinājumu!
Vienam džekam uz E6x piekalibrēju un problēma par izlādi pazuda! Tas,tiešām, aizņem acu mirkli ar Carly
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 21:29 #2710

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Neatceros gan tādu zvanu, bet pirmkārt man nav ECU explorer, otrkārt es jau teicu, ka es to nedaru.
Nafig man ņemties, pētīt lietas, kuras man nav vajadzīgas, lai vienreiz izlīdzētu kādam.
Es jau teicu, man darba pietiek. Esmu pietiekoši noslogots, lai neuzņemtos lietas, kuras ikdienā nedaru un kuras man prasītu 1,5-2x ilgāku laikā kā kādam, kas to dara ikdienā.
Bet tas nenozīmē, kas to nevaru izdarīt. Tajā linkā viss taču priekšā ir uzrakstīts. Tur nevajag baigo ābeci. Pilns nets ar to kā darboties ar winkpf, kā pierakstīt blokiem VIN. To pašu UPA var ebay china klonu nopirkt, kas ļoti normāli strādā un aiziet - koderis ir dzimis. Tu te uzbur baigo sāgu no salīdzinoši vienkāršām lietām.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Dec 2017, 21:31:05 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 21:33 #2711

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 21:21:53 @Angelz rakstīja:

30 Dec 2017, 21:13:37 @Kaross rakstīja:

Ja šo procedūru, kas ir parasta eeprom pārrakstīšana, VIN pierakstīšana un winkpf update uzskati par kaut ko mega sarežģītu un parastam cilvēkam nepaceļamu, tad atvaino, bet Tu tiešām esi iedomīgs auns. Un visus uzskati par muļķiem.


Tik vnk nebūs, pacelt back FRM.


Iespējams. Es vadījos pēc tā, kas rakstīts linkā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:33 #2712

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:29:58 @Kaross rakstīja:
Neatceros gan tādu zvanu, bet pirmkārt man nav ECU explorer, otrkārt es jau teicu, ka es to nedaru.
Nafig man ņemties, pētīt lietas, kuras man nav vajadzīgas, lai vienreiz izlīdzētu kādam.
Es jau teicu, man darba pietiek. Esmu pietiekoši noslogots, lai neuzņemtos lietas, kuras ikdienā nedaru un kuras man prasītu 1,5-2x ilgāku laikā kā kādam, kas to dara ikdienā.
Bet tas nenozīmē, kas to nevaru izdarīt. Tajā linkā viss taču priekšā ir uzrakstīts. Tur nevajag baigo ābeci. Pilns nets ar to kā darboties ar winkpf, kā pierakstīt blokiem VIN. To pašu UPA var ebay china klonu nopirkt, kas ļoti normāli strādā un aiziet - koderis ir dzimis. Tu te uzbur baigo sāgu no salīdzinoši vienkāršām lietām.



tb, tavupraat - ja tev atnes nobrukushu frm, jaariikojaas kaa postaa rakstiits? ar garantiju! profesionaali!
par to paareejo - runa bija/ir par benziinu chiposhanu.

un interesanti, ko tu piemini to KFP? virs CAS3+, jaunajiem dzineeju vadiibas blokiem n shit tas nav [pa tupo] piemerojams.. ja akcents uz paveciem diizeljiem - jaa, ok, bet te it kaa par F seeriju teema.
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:34 #2713

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:29:17 @terausneruse rakstīja:

30 Dec 2017, 21:16:36 @Bender rakstīja:
Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt? iCarly to var?
Tupa nosprāga mainot aķi no želeinieka uz parasto un nepiekodējot maiņu. Bija ahūnais piedzīvojums braukt pie Josi 120 km pēc maiņas varianta (joprojām ahūnais paldies, ka izručīja) bez gaismām, pavarotņikiem, bremžēm un bonūsā nemaz neslēdzāmu auto uz nakti


Carly jau neko neremontē kā Tu plānoji piekodēt parasto aķi agm vietā? kad mainīju sev agm aķi, intereses pēc mēģināju nospiest uz parasto...nemaz neļauj...nu var būt ĺautu, bet pirms apstiprināt, izlec pop up ar brīdinājumu!
Vienam džekam uz E6x piekalibrēju un problēma par izlādi pazuda! Tas,tiešām, aizņem acu mirkli ar Carly



yesss!
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 21:41 #2714

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 21:33:53 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 21:29:58 @Kaross rakstīja:
Neatceros gan tādu zvanu, bet pirmkārt man nav ECU explorer, otrkārt es jau teicu, ka es to nedaru.
Nafig man ņemties, pētīt lietas, kuras man nav vajadzīgas, lai vienreiz izlīdzētu kādam.
Es jau teicu, man darba pietiek. Esmu pietiekoši noslogots, lai neuzņemtos lietas, kuras ikdienā nedaru un kuras man prasītu 1,5-2x ilgāku laikā kā kādam, kas to dara ikdienā.
Bet tas nenozīmē, kas to nevaru izdarīt. Tajā linkā viss taču priekšā ir uzrakstīts. Tur nevajag baigo ābeci. Pilns nets ar to kā darboties ar winkpf, kā pierakstīt blokiem VIN. To pašu UPA var ebay china klonu nopirkt, kas ļoti normāli strādā un aiziet - koderis ir dzimis. Tu te uzbur baigo sāgu no salīdzinoši vienkāršām lietām.



tb, tavupraat - ja tev atnes nobrukushu frm, jaariikojaas kaa postaa rakstiits? ar garantiju! profesionaali!
par to paareejo - runa bija/ir par benziinu chiposhanu.

un interesanti, ko tu piemini to KFP? virs CAS3+, jaunajiem dzineeju vadiibas blokiem n shit tas nav [pa tupo] piemerojams.. ja akcents uz paveciem diizeljiem - jaa, ok, bet te it kaa par F seeriju teema.


Tu laikam nelasi to ko te rakstu. Es nelaboju ne FRM, ne CAS, ne kādus citus blokus. Tikai un vienīgi dzinēji. Tavā koderu valodā DDE, DME.
Joprojām - tavu zvanu neatceros un neesmu saglabājis.
Bet ja bija runa par tava 523i (vai kāds tev tur bija) chiptuningu, tad nav brīnums, ka es tev atteicu. Kad jūs cilvēki sapratīsiet to, ka no sūda zeltu neizspiedīsi? Ko Tu gribēji? Dabūt 3 zs klāt?
Benzīnus čipoju un arī daudz patīkamāk ar tādiem ir strādāt kā ar dīzeļiem, bet tikai un vienīgi turbomotorus, ne jau kaut kādus mazlitrāžas atmosfērniekus.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 30 Dec 2017, 21:43:08 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:45 #2715

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:41:53 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 21:33:53 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 21:29:58 @Kaross rakstīja:
Neatceros gan tādu zvanu, bet pirmkārt man nav ECU explorer, otrkārt es jau teicu, ka es to nedaru.
Nafig man ņemties, pētīt lietas, kuras man nav vajadzīgas, lai vienreiz izlīdzētu kādam.
Es jau teicu, man darba pietiek. Esmu pietiekoši noslogots, lai neuzņemtos lietas, kuras ikdienā nedaru un kuras man prasītu 1,5-2x ilgāku laikā kā kādam, kas to dara ikdienā.
Bet tas nenozīmē, kas to nevaru izdarīt. Tajā linkā viss taču priekšā ir uzrakstīts. Tur nevajag baigo ābeci. Pilns nets ar to kā darboties ar winkpf, kā pierakstīt blokiem VIN. To pašu UPA var ebay china klonu nopirkt, kas ļoti normāli strādā un aiziet - koderis ir dzimis. Tu te uzbur baigo sāgu no salīdzinoši vienkāršām lietām.



tb, tavupraat - ja tev atnes nobrukushu frm, jaariikojaas kaa postaa rakstiits? ar garantiju! profesionaali!
par to paareejo - runa bija/ir par benziinu chiposhanu.

un interesanti, ko tu piemini to KFP? virs CAS3+, jaunajiem dzineeju vadiibas blokiem n shit tas nav [pa tupo] piemerojams.. ja akcents uz paveciem diizeljiem - jaa, ok, bet te it kaa par F seeriju teema.


Tu laikam nelasi to ko te rakstu. Es nelaboju ne FRM, ne CAS, ne kādus citus blokus. Tikai un vienīgi dzinēji. Tavā koderu valodā DDE, DME.
Joprojām - tavu zvanu neatceros un neesmu saglabājis.
Bet ja bija runa par tava 523i (vai kāds tev tur bija) chiptuningu, tad nav brīnums, ka es tev atteicu. Kad jūs cilvēki sapratīsiet to, ka no sūda zeltu neizspiedīsi? Ko Tu gribēji? Dabūt 3 zs klāt?
Benzīnus čipoju un arī daudz patīkamāk ar tādiem ir strādāt kā ar dīzeļiem, bet tikai un vienīgi turbomotorus, ne jau kaut kādus mazlitrāžas atmosfērniekus.


nu, re. atbraucaam.
iesaku paskatiities, ar ko atskjiras N53B30 U0 no N53B30 O0.
starpiiba ir.. 60hp; 50nm
bet, piekriitu - ar veciem diizljiem straadaat - patiikamaak. bez bazara.

Offline
-SAIMNIEKS-
30. Dec 2017, 21:48 #2716

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m

tiesam tada atskiriba?
Offline
josi
30. Dec 2017, 21:59 #2717

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


30 Dec 2017, 21:16:36 @Bender rakstīja:
Jopt! Man ir beigts FRM, kurš piesakās atdzīvināt?

Ja vajag ātri, tad aizsūti ziņu @Digital
Man bija XPROG-M klons, pāris FRM3 paguvu pacelt līdz tas nomira, bet oriģinālam vēl neesmu sabriedis.
Offline
JZ
30. Dec 2017, 22:15 #2718

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Dec 2017, 21:48:42 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
tiesam tada atskiriba?


zini kā būt gudram, zināt ka tavā 525 ir tik pat kā tas pats motors kas 530, bet softs neļauj droseli līdz galam atvērt?

jānāk powerā un jāčurā visiem uz galvas, lai labāk justos...
Offline
N53series
30. Dec 2017, 22:21 #2719

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 22:15:51 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 21:48:42 @-SAIMNIEKS- rakstīja:
tiesam tada atskiriba?


zini kā būt gudram, zināt ka tavā 525 ir tik pat kā tas pats motors kas 530, bet softs neļauj droseli līdz galam atvērt?

jānāk powerā un jāčurā visiem uz galvas, lai labāk justos...


diivainas tev sajuutas. tb., komfortabli juuties starp jumta relinju piedaavaajumiem, disku apsprieshanu un bildeem ar 2 litru diizeljiem? tad nav sajuuta, ka esi nejeedzosh?
mjaa, par to es nepadomaaju. no sirds atvainojos shejienes komuunai. negribeeju, lai juus justos kaa nejegas un stulbenji.
Offline
hasans
30. Dec 2017, 22:24 #2720

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Es pareizi esmu sapratis? Kaspichs ir bmw guru, kursh savu bmw ved remontet pie citiem un zvanas citiem, lai kaut ko nocipo vai piekode hvz. Kapec pats neveic visas tas darbibas?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo