Autors | Ziņojums |
Instigater | 25. May 2018, 13:28 |
#2681
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
25 May 2018, 11:16:50 @protams rakstīja:
25 May 2018, 10:44:19 @Eicheberg rakstīja:
Es domaju ka jaunajam golfam sobrid del MQB platformas isti pat nav konkurentu, pohuj ja kadam citam auto ir labaks aprikojums, kada jega spaidit kkadas extra podzinas, ja piekari tu jutisi katru dienu? Pa to cenu tas auto braucas vnk pizdata.
Lielākā daļa vagA tiek liktas uz šīs platformas, tākā Skoda un Seat braucas tāpat
Ļoti daudzi ir uz MQB, kaut gan komforts nenāk tikai no platformas vien.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform |
Offline | |
|
cmax | 25. May 2018, 14:15 |
#2682
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1073
Braucu ar:
|
25 May 2018, 13:28:11 @Instigater rakstīja:
25 May 2018, 11:16:50 @protams rakstīja:
25 May 2018, 10:44:19 @Eicheberg rakstīja:
Es domaju ka jaunajam golfam sobrid del MQB platformas isti pat nav konkurentu, pohuj ja kadam citam auto ir labaks aprikojums, kada jega spaidit kkadas extra podzinas, ja piekari tu jutisi katru dienu? Pa to cenu tas auto braucas vnk pizdata.
Lielākā daļa vagA tiek liktas uz šīs platformas, tākā Skoda un Seat braucas tāpat
Ļoti daudzi ir uz MQB, kaut gan komforts nenāk tikai no platformas vien.
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform
Varbūt man izpratne par komfortu ir nepareiza bet 6 golfs ir mīkstāks, līganāks un klusāks par 7. Varbūt tur pie vainas ka mazmotoriem nāk monolīts aizmugurējais tilts. Salona apdare arī varbūt uz tausti ir labāka bet pie 50k jau diezgan manāmi sākusi čabēt. |
Offline | |
|
kars | 25. May 2018, 14:20 |
#2683
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| 7'ais ir par ~100kg vieglāks par 5'/6' kas noteikti ir + ,droši vien ka tas arī kādā veidā atsaucās uz skaņas izolāciju/komfortu
Continuing a trend weve seen ever since the first VW Golf, the Mk7 model has grown in relation to its predecessor. Its 150mm longer, 13mm wider and slightly lower, but only by 4mm.
Model-for-model the new car is lighter too – dropping from 1229 kg in the old 1.2 TSI, to 1205 kg for the new model. Some variants are up to 100kg lighter, on the new MQB platform.
Aerodynamics have improved too – the new car is 10 percent more aerodynamic than the old model, with a drag coefficient of 0.27 – not far off a Toyota Prius.[ Šo ziņu laboja kars, 25 May 2018, 14:22:42 ] |
Offline | |
|
Remjanis | 25. May 2018, 16:56 |
#2684
|
|
Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
25 May 2018, 10:18:40 @Kalnz rakstīja:
25 May 2018, 10:12:39 @Agritis rakstīja:
Golfs der, tik te viens personāžs izteicās, ka tas esot "sifiliss"
Uz šo brīdi varianti ir golfs un auris. Golfs tiek ņemts kā etalons un pēc viņa tiek mērīti citi auto - pēc cenas, pēc aprīkojuma tajā cenā, pēc salona kvalitātes utml.
Škodai nebija neviena piemērota modeļa pēc izmēriem, oktāvija ir par lielu
Ar Auris braucu jau ~60k km
Pa garantiju mainīta stūres reika, atsaites, navigācija un iespējams vēl ko esmu aizmirsis!
Kopš "dzimšanas" kkas grab priekšas hadenē, kur nevar atrast vainu, tāpēc ar Amservs mainījis atsaites, reiku u.tml bet kā grab tā grab!
Mana izvēle krita uz Auri, jo tas "draudzējas" ar gāzi! Patēriņš (ar gāzi) 4-5EUR/100km
Par grabēšanu uz gruntenes piekrītu.Grab priekšējās kolodkas,to var pārliecināties braucot pavisam viegli piespiežot bremzi un turpinot braukt. Graboņa pazūd,risinājumu īsti neesmu atradis,kamēr jaunas kolodkas viss ok. |
Offline | |
|
Gordenfromlv | 25. May 2018, 18:17 |
#2685
|
|
Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| 0-60k km, KIA RIO 2016.g., protams neiet grupā ar Golf 7, i30 un Ceedu, bet izņemot eļļas un br.klučus nekas nav bijis.
Ja uztaisīt vibro un skaņas izolāciju, ir ok, kā dirsas pārvietotājs, sievai darbā ir 2017.g. Golf 7, tīri patika, var redzēt, ka apdares materiāli galvas tiesu augstāki, visādas gudrās fīčas, lai gan Kia ir pilnākajā pakā.
Mūzika atbilstoša, izolācija ir ok, patika adaptīvais kruīzs, kurš sabremzē vai uzņem ātrumu pats, atkarībā no priekšā braucošā un settingiem. Krč, ko gribēju teikt, drusku piemaksātu, bet ņemtu Vācieti
|
Offline | |
|
Agritis | 01. Jun 2018, 14:35 |
#2686
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Kas ir tā "fiška" - palīgs braukšanai kalnā vai palīgs braukšanas uzsākšanai (vai kautkā līdzīgi)? Vai tad automātkārbām šāds "palīgs" nav by-default, vai arī tas ir tikai klasiskajam automātam ar hidrotransformatoru, kad draivā atlaižot bremzi, auto sāk lēnām kustēties uz priekšu? [ Šo ziņu laboja Agritis, 01 Jun 2018, 14:36:10 ] |
Offline | |
|
cipargalva | 01. Jun 2018, 14:48 |
#2687
|
|
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Auto tur bremzi, kamēr nesajūt vilkmi uz priekšu. |
Offline | |
|
rihardsv | 01. Jun 2018, 14:55 |
#2688
|
|
Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Honda - Ja auto ir slīpumā, auto tur spiedienu bremžu sistēmā apmeram 2 sekundes- sajūtot vilkmi vai pēc 2 sec bremzes tiek atlaistas. |
Offline | |
|
|
RG | 01. Jun 2018, 16:08 |
#2689
|
|
Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Gadu nobraucu ar savu KIA Sportage. 30K km.
Auto super patika. Bet dīleris kaka.
Pārdošanas apjomi milzīgi, bet maiņas auto nepietiek. "Nejauši" ieliek neoriģinālas detaļas. Attieksme pret klientu apmierinoša vai slikta. Atkarībā no problēmas nopietnības.
Meistaru servisā nepietiek, tādēļ mašīna var nostāvēt vairākas dienas un tai klāt neviens nenāks.
Īsāk sakot, KIA iesaku, bet dīleri izvēlieties rūpīgāk. |
Offline | |
|
Gordenfromlv | 01. Jun 2018, 16:18 |
#2690
|
|
Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| Skatoties, kurš dīleris ir kaka, ForumAuto, jā, ir kaka, bet MitauMotors Jelgavā nav kaka, vismaz mana pieredze ir tāda! |
Offline | |
|
Pauliic | 01. Jun 2018, 18:44 |
#2691
|
|
Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| dzīve piespiedusi šobrīd nedaudz braukt ar jaunu golf - ļoti labs auto, pēc passat (abi universāļi) nav dižas atšķirības, ja nu vienīgi kaimiņu skaudība
ir sajūta, ka vw ir vairāk pievērsuši uzmanību golfam, vadība, drivers car feel utt golfā ir labāks kā pasātā + tie paši motori (150zs petrol) iet par kārtu labāk dēļ svara
aktīvais kruīzs gan met erroru šajās karstajās dienās
ja būtu pašam jāpērk par savu naudu, vienīgais arguments par labu passat būtu jau pieminētais kaimiņu respekts,nu labi, varbūt bērni golfā vairāk nospārda beņķu aizmugures[ Šo ziņu laboja Pauliic, 01 Jun 2018, 18:47:05 ]
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv |
Offline | |
|
Agritis | 04. Jun 2018, 16:32 |
#2692
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Vai mūsdienās ir vēl pieejami "golfa" izmēra auto ar "klasisko" automātu? Rokos pa tirgoņu web-lapām, wikipēdiju un no tirgoņiem salonā uzzināto, un kautkā man šķiet, ka vairs nav
Tikai dsg vai kautkādi pus-manuālie verķi |
Offline | |
|
GirtzB | 04. Jun 2018, 16:37 |
#2693
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| BMW 1er
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
cmax | 04. Jun 2018, 17:54 |
#2694
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1073
Braucu ar:
|
04 Jun 2018, 16:32:36 @Agritis rakstīja:
Vai mūsdienās ir vēl pieejami "golfa" izmēra auto ar "klasisko" automātu? Rokos pa tirgoņu web-lapām, wikipēdiju un no tirgoņiem salonā uzzināto, un kautkā man šķiet, ka vairs nav
Tikai dsg vai kautkādi pus-manuālie verķi
Varžēdājiem vēl varētu būt. Pēdējā laidiena C3 toč bija parastais. |
Offline | |
|
Sch | 04. Jun 2018, 18:12 |
#2695
|
|
Kopš: 28. May 2002
Ziņojumi: 424
Braucu ar: Toyota
|
04 Jun 2018, 16:32:36 @Agritis rakstīja:
Vai mūsdienās ir vēl pieejami "golfa" izmēra auto ar "klasisko" automātu? Rokos pa tirgoņu web-lapām, wikipēdiju un no tirgoņiem salonā uzzināto, un kautkā man šķiet, ka vairs nav
Tikai dsg vai kautkādi pus-manuālie verķi
Neesmu 100% pārliecināts, bet painteresējies par Mazda 3
|
Offline | |
|
BigDog24 | 04. Jun 2018, 18:33 |
#2696
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Labākais ko esmu atradis no mazajiem vāģiem- Suzuki Vitara. Paaugstināts klīrenss, Aisin hidrotransf. automāts, bluetooth, atpakaļskata kamera, metāliska krāsa (interesantas krāsas), 3 gadu garantija (17'690 eur)
Interesants apskats youtubee (krievu val)[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Jun 2018, 18:46:28 ] |
Offline | |
|
|
Agritis | 04. Jun 2018, 20:03 |
#2697
|
|
Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Piekrītu, ideja par škodu tika atmesta jau ieejot salonā |
Offline | |
|
ervuha | 04. Jun 2018, 20:16 |
#2698
|
|
Kopš: 28. May 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
| Ir bijuši visādi auto, taču neteiktu, ka Fabia ir tik slikta, kā te runā. Ja nepieciešams tīri lai pārvietotos, nekāda vaina. |
Offline | |
|
viesulis | 04. Jun 2018, 20:18 |
#2699
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Fabio ir totāls šits. Ja ir jāizvēlas starp Moskviču vai Fabiu, tad protams otro. Īpaši tras 3 cilindru rijošais ļureklis, kas sastrēgumos raustās. Labākais kas tur ir VAG grupas podziņas un komplektēšanas kvalitāte. LV apstākļos nav nepieciešamības pēc tāda auto. |
Offline | |
|
jurrus | 04. Jun 2018, 20:42 |
#2700
|
|
Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Baigi piekasīgie eksperti novākušies |
Offline | |
|