Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
sn
30. Dec 2017, 19:39 #2681

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Gatis neko nedalīsies, jo brauc ar E sēriju, F sērijas ir redzējis tikai "klientu" auto.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
josi
30. Dec 2017, 19:43 #2682

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 20:07 #2683

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


To jūsu pieminēto elm327 pa lēto nelietoju...nemaz nelietoju! Te viens minēja, ka to sūdu lieto un viss strādà un mani sauc par lašaru, ka lietoju oriģinālo dārgo Carly adapteru!
Nekādu gĺuku nekad nav bijis...lai gan savu autiņu esmu pāraktivizējis ntās reizes uz priekšu atpakaĺ! No sākuma glaunākai mašīnai vr rādīt, ka šī opcija nekodējas. Izslēdz motoru un iedarbini, var kodēties! Pirms aktivizēt kādu fīču,attiecīgi tiek brīdināts ies vai neies un ko tas var radīt! Nemaz kreisās fīčas,kas nav paredzētas neaktivizējas! Man,piemēram, uz E70 neaktivizē pagriezienus HUD, bet uz E6x aktivizēja!
Šeit, izklausās,neviens Carly nelieto un dzīvē rokā nav turējuši,tēlojot pārāk gudrus un lepni bagātus, bet noteikti zina, ko tas dara un kā tas viss izskatās!
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 20:10 #2684

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 12:38:16 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 12:21:53 @Elviss rakstīja:

30 Dec 2017, 12:10:35 @sn rakstīja:
no preFL e53 pārsēdās uz preFL e70 un tagad ir F un G sēriju elektroinzenieris?

Pēc Tavas loģikas, katram servisa čalim jābūt jaunākajam bembim, lai rubītu fišku


ne obligaati, bet, piemeeram, ja 'specam' nav vad. apl., tad [man] ir skaidrs, ka, piemeeram, no dzineeju vadiibaam vinjsh nejeedz neko, ibo to algoritmus var izpeetiit [literatuura ir nulle] tikai - braucot, logojot, peetot - un taa pa apli.

man gribeetos teikt - ja tu prasi naudu par pakalpojumu [nevis vnk chomam 'piekodee'], tam/tai seerijai auto vajadzeetu buut pieejamam 24/7, lai var 99 meegjinaajumos risinaat probleemu [ja taada paraadaas], nevis meeneshiem mociit klienta auto savaa seetsviduu, paraleeli spamojot RU forumos.
Es jau nerunaaju par taadu extru [kas buutu tikai normaali] - E/F seeriju provodka [ar iespeeju konkreetu moduli piesleegt virtuaalaa CANaa] uz galda. Ja taada pasaakuma nav - tas nav liimenis, kur var teikt - specs/profs. Tas ir amatieris ar.. veelmi nopelniit. imho.


Nevajag pārspīlēt. Kuram ir tā pravotka uz galda? Tāda sajūta, ka dzīvo kaut kādā pasakā. Kodēt BMW var tikai izredzētie inženieri, kas izgājuši kursus Bavārijā un tad vēl rezervē jābūt mašīnai uz kuras kaut ko testēt, kas nebūt nav nepieciešams. Ir jāsamaksā nauda par normālu instrumentu un viss nokārtosies.
Piemēram: https://auto-explorer.com/bmw-explorer/
Tapēc normāliem instrumentiem ir suports, reizēm abonēšanas maksa un tur sēž cilvēki, kas testē, ņemās, meklē "bug'us" u.t.t.
Taisnība ir tikai tam, ka BMW ir idiotiski kodēt kaut ko. VAGa gadījumā pie tādām problēmām nevar nonākt. Jābūt laikam pilnīgam dārzenim.
Vispār nafig piekasījies tam Carly kodētājam? Lai ņemās, kodē un ja nograus kaut ko, būs mācība. Jāsies, meklēs blokus, meklēs kodētājus, dabūs pa galvu. Tak pofig. Atradies visgudrais, kurš māca cilvēkiem dzīvot.

Tev tā F vai G sērija ir? Tev kāds uzbāžās ar kodēšanu. Sēdi un kodē savu auto kaut 5 x dienā. Nelaid nevienu lohu klāt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
N53series
30. Dec 2017, 20:14 #2685

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:10:35 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 12:38:16 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 12:21:53 @Elviss rakstīja:

30 Dec 2017, 12:10:35 @sn rakstīja:
no preFL e53 pārsēdās uz preFL e70 un tagad ir F un G sēriju elektroinzenieris?

Pēc Tavas loģikas, katram servisa čalim jābūt jaunākajam bembim, lai rubītu fišku


ne obligaati, bet, piemeeram, ja 'specam' nav vad. apl., tad [man] ir skaidrs, ka, piemeeram, no dzineeju vadiibaam vinjsh nejeedz neko, ibo to algoritmus var izpeetiit [literatuura ir nulle] tikai - braucot, logojot, peetot - un taa pa apli.

man gribeetos teikt - ja tu prasi naudu par pakalpojumu [nevis vnk chomam 'piekodee'], tam/tai seerijai auto vajadzeetu buut pieejamam 24/7, lai var 99 meegjinaajumos risinaat probleemu [ja taada paraadaas], nevis meeneshiem mociit klienta auto savaa seetsviduu, paraleeli spamojot RU forumos.
Es jau nerunaaju par taadu extru [kas buutu tikai normaali] - E/F seeriju provodka [ar iespeeju konkreetu moduli piesleegt virtuaalaa CANaa] uz galda. Ja taada pasaakuma nav - tas nav liimenis, kur var teikt - specs/profs. Tas ir amatieris ar.. veelmi nopelniit. imho.


Nevajag pārspīlēt. Kuram ir tā pravotka uz galda? Tāda sajūta, ka dzīvo kaut kādā pasakā. Kodēt BMW var tikai izredzētie inženieri, kas izgājuši kursus Bavārijā un tad vēl rezervē jābūt mašīnai uz kuras kaut ko testēt, kas nebūt nav nepieciešams. Ir jāsamaksā nauda par normālu instrumentu un viss nokārtosies.
Piemēram: https://auto-explorer.com/bmw-explorer/
Tapēc normāliem instrumentiem ir suports, reizēm abonēšanas maksa un tur sēž cilvēki, kas testē, ņemās, meklē "bug'us" u.t.t.
Taisnība ir tikai tam, ka BMW ir idiotiski kodēt kaut ko. VAGa gadījumā pie tādām problēmām nevar nonākt. Jābūt laikam pilnīgam dārzenim.
Vispār nafig piekasījies tam Carly kodētājam? Lai ņemās, kodē un ja nograus kaut ko, būs mācība. Jāsies, meklēs blokus, meklēs kodētājus, dabūs pa galvu. Tak pofig. Atradies visgudrais, kurš māca cilvēkiem dzīvot.

Tev tā F vai G sērija ir? Tev kāds uzbāžās ar kodēšanu. Sēdi un kodē savu auto kaut 5 x dienā. Nelaid nevienu lohu klāt.


tev toch taa provodka nav uz galda, bet ar to nav ko lepoties!
tb, tu man provee pateikt - es/man nekaa no taa nav, un tu esi lohs, ka kaut ko taadu piemini?
nu, ok, savaaci 1K par to explorer, veel 1k par ecu explorer, un.. aidaa..
katrs straadaa savaa liimenii, bet tas ir kruta - klupt man virsuu, ka saku - vechi, ja prasiet naudu, piedaaavaajiet limeni?
Offline
Elviss
30. Dec 2017, 20:18 #2686

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22139

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Eu, koderi, start/stop sistēmu var norubīt pavisam?

-----------------

RT Translations
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 20:20 #2687

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Adapteris ir visiem bmw modeļiem kopš 2004.g. ko uskatu par ērtu izgudrojumu, ka var lasīt pilnīgi visus modeļus!
Android ligzdas kabelis ir autiņiem līdz 2004.g. plus atsevišķi čipošanai caur aplikāciju ar 'biļešu' palīdzību!
Offline
N53series
30. Dec 2017, 20:20 #2688

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:07:30 @terausneruse rakstīja:

To jūsu pieminēto elm327 pa lēto nelietoju...nemaz nelietoju! Te viens minēja, ka to sūdu lieto un viss strādà un mani sauc par lašaru, ka lietoju oriģinālo dārgo Carly adapteru!
Nekādu gĺuku nekad nav bijis...lai gan savu autiņu esmu pāraktivizējis ntās reizes uz priekšu atpakaĺ! No sākuma glaunākai mašīnai vr rādīt, ka šī opcija nekodējas. Izslēdz motoru un iedarbini, var kodēties! Pirms aktivizēt kādu fīču,attiecīgi tiek brīdināts ies vai neies un ko tas var radīt! Nemaz kreisās fīčas,kas nav paredzētas neaktivizējas! Man,piemēram, uz E70 neaktivizē pagriezienus HUD, bet uz E6x aktivizēja!
Šeit, izklausās,neviens Carly nelieto un dzīvē rokā nav turējuši,tēlojot pārāk gudrus un lepni bagātus, bet noteikti zina, ko tas dara un kā tas viss izskatās!


nedomaaju, ka tev kas pieleks, bet citiem, mok, noderees.

jaasaprot, ka konkreeto funkciju preciizi apraksti [ar kaadaam komandaam, kaadas adreeees statusa biti tiek glabaati, u.t.t.] info NAV dokumenteeta. tb., razhotaajs to nesniedz.
kaa Carly u.c. pie taas tiek? meegjina hakot skriptus, kaa diilera apriikojums komunicee, logo datus, ko diilera aprikojums paarsuuta blokiem.
diemzheel, savietojamiibas probleemas, iznjeemumus, config ierobezhojumus - to visu zin tikai razhotaajs. taapeec F seerijai, to apgreidojot online modee, ntie GB ar datiem tiek atsuutiiti TIESHI tai/konkreetajai mashinai atbilstoshi.
Pat, ja Carly nenogljuko, pat, ja adapters negljuko, taa ir laimes speele. Man pajaat, ja kaads nobrikos to savu FRM. es vnk sniedzu info, lai nav kaa ar nozagtajiem drotiem - paligaa bljaavieni FB. tiesa gan, man nav iluuziju, ka kaads baigi ieklausies
Offline
N53series
30. Dec 2017, 20:21 #2689

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:20:14 @terausneruse rakstīja:

Adapteris ir visiem bmw modeļiem kopš 2004.g. ko uskatu par ērtu izgudrojumu, ka var lasīt pilnīgi visus modeļus!
Android ligzdas kabelis ir autiņiem līdz 2004.g. plus atsevišķi čipošanai caur aplikāciju ar 'biļešu' palīdzību!



wat? shis jau ir kaut kas episks
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 20:23 #2690

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


30 Dec 2017, 20:21:30 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:20:14 @terausneruse rakstīja:

Adapteris ir visiem bmw modeļiem kopš 2004.g. ko uskatu par ērtu izgudrojumu, ka var lasīt pilnīgi visus modeļus!
Android ligzdas kabelis ir autiņiem līdz 2004.g. plus atsevišķi čipošanai caur aplikāciju ar 'biļešu' palīdzību!



wat? shis jau ir kaut kas episks


Protams, pat tev tā nemaz nav.
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 20:29 #2691

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 20:14:51 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:10:35 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 12:38:16 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 12:21:53 @Elviss rakstīja:

30 Dec 2017, 12:10:35 @sn rakstīja:
no preFL e53 pārsēdās uz preFL e70 un tagad ir F un G sēriju elektroinzenieris?

Pēc Tavas loģikas, katram servisa čalim jābūt jaunākajam bembim, lai rubītu fišku


ne obligaati, bet, piemeeram, ja 'specam' nav vad. apl., tad [man] ir skaidrs, ka, piemeeram, no dzineeju vadiibaam vinjsh nejeedz neko, ibo to algoritmus var izpeetiit [literatuura ir nulle] tikai - braucot, logojot, peetot - un taa pa apli.

man gribeetos teikt - ja tu prasi naudu par pakalpojumu [nevis vnk chomam 'piekodee'], tam/tai seerijai auto vajadzeetu buut pieejamam 24/7, lai var 99 meegjinaajumos risinaat probleemu [ja taada paraadaas], nevis meeneshiem mociit klienta auto savaa seetsviduu, paraleeli spamojot RU forumos.
Es jau nerunaaju par taadu extru [kas buutu tikai normaali] - E/F seeriju provodka [ar iespeeju konkreetu moduli piesleegt virtuaalaa CANaa] uz galda. Ja taada pasaakuma nav - tas nav liimenis, kur var teikt - specs/profs. Tas ir amatieris ar.. veelmi nopelniit. imho.


Nevajag pārspīlēt. Kuram ir tā pravotka uz galda? Tāda sajūta, ka dzīvo kaut kādā pasakā. Kodēt BMW var tikai izredzētie inženieri, kas izgājuši kursus Bavārijā un tad vēl rezervē jābūt mašīnai uz kuras kaut ko testēt, kas nebūt nav nepieciešams. Ir jāsamaksā nauda par normālu instrumentu un viss nokārtosies.
Piemēram: https://auto-explorer.com/bmw-explorer/
Tapēc normāliem instrumentiem ir suports, reizēm abonēšanas maksa un tur sēž cilvēki, kas testē, ņemās, meklē "bug'us" u.t.t.
Taisnība ir tikai tam, ka BMW ir idiotiski kodēt kaut ko. VAGa gadījumā pie tādām problēmām nevar nonākt. Jābūt laikam pilnīgam dārzenim.
Vispār nafig piekasījies tam Carly kodētājam? Lai ņemās, kodē un ja nograus kaut ko, būs mācība. Jāsies, meklēs blokus, meklēs kodētājus, dabūs pa galvu. Tak pofig. Atradies visgudrais, kurš māca cilvēkiem dzīvot.

Tev tā F vai G sērija ir? Tev kāds uzbāžās ar kodēšanu. Sēdi un kodē savu auto kaut 5 x dienā. Nelaid nevienu lohu klāt.


tev toch taa provodka nav uz galda, bet ar to nav ko lepoties!
tb, tu man provee pateikt - es/man nekaa no taa nav, un tu esi lohs, ka kaut ko taadu piemini?
nu, ok, savaaci 1K par to explorer, veel 1k par ecu explorer, un.. aidaa..
katrs straadaa savaa liimenii, bet tas ir kruta - klupt man virsuu, ka saku - vechi, ja prasiet naudu, piedaaavaajiet limeni?


Man nav un nafig nevajag. Es ar to nenodarbojos, jo labi zinu kāda jāšanās tā ir un cik idiotiski viss tas kopā ir uzbūvēts. Kāda velna pēc kodējot kādu konkrētu bloku vai un funkcijas ir vajadzīgi n-tie GB. Murgs.
Man ir citas iekārtas un citiem mērķiem un tev pat nav nojausmas kādas. Varu tikai pateikt droši, ka tās iekārtas ir tava E60 cenā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
karro
30. Dec 2017, 20:33 #2692

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4620

Braucu ar: studentu variantu

kungi, pēdējais laiks traukties uz veikaliem un ieķert

jo nupat ballīte ar savstarpēju atliešanu uz galvām sāk uzņemt apgriezienus, kā skatos
Offline
JZ
30. Dec 2017, 20:36 #2693

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus
Offline
N53series
30. Dec 2017, 20:45 #2694

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:29:18 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 20:14:51 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:10:35 @Kaross rakstīja:

30 Dec 2017, 12:38:16 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 12:21:53 @Elviss rakstīja:

30 Dec 2017, 12:10:35 @sn rakstīja:
no preFL e53 pārsēdās uz preFL e70 un tagad ir F un G sēriju elektroinzenieris?

Pēc Tavas loģikas, katram servisa čalim jābūt jaunākajam bembim, lai rubītu fišku


ne obligaati, bet, piemeeram, ja 'specam' nav vad. apl., tad [man] ir skaidrs, ka, piemeeram, no dzineeju vadiibaam vinjsh nejeedz neko, ibo to algoritmus var izpeetiit [literatuura ir nulle] tikai - braucot, logojot, peetot - un taa pa apli.

man gribeetos teikt - ja tu prasi naudu par pakalpojumu [nevis vnk chomam 'piekodee'], tam/tai seerijai auto vajadzeetu buut pieejamam 24/7, lai var 99 meegjinaajumos risinaat probleemu [ja taada paraadaas], nevis meeneshiem mociit klienta auto savaa seetsviduu, paraleeli spamojot RU forumos.
Es jau nerunaaju par taadu extru [kas buutu tikai normaali] - E/F seeriju provodka [ar iespeeju konkreetu moduli piesleegt virtuaalaa CANaa] uz galda. Ja taada pasaakuma nav - tas nav liimenis, kur var teikt - specs/profs. Tas ir amatieris ar.. veelmi nopelniit. imho.


Nevajag pārspīlēt. Kuram ir tā pravotka uz galda? Tāda sajūta, ka dzīvo kaut kādā pasakā. Kodēt BMW var tikai izredzētie inženieri, kas izgājuši kursus Bavārijā un tad vēl rezervē jābūt mašīnai uz kuras kaut ko testēt, kas nebūt nav nepieciešams. Ir jāsamaksā nauda par normālu instrumentu un viss nokārtosies.
Piemēram: https://auto-explorer.com/bmw-explorer/
Tapēc normāliem instrumentiem ir suports, reizēm abonēšanas maksa un tur sēž cilvēki, kas testē, ņemās, meklē "bug'us" u.t.t.
Taisnība ir tikai tam, ka BMW ir idiotiski kodēt kaut ko. VAGa gadījumā pie tādām problēmām nevar nonākt. Jābūt laikam pilnīgam dārzenim.
Vispār nafig piekasījies tam Carly kodētājam? Lai ņemās, kodē un ja nograus kaut ko, būs mācība. Jāsies, meklēs blokus, meklēs kodētājus, dabūs pa galvu. Tak pofig. Atradies visgudrais, kurš māca cilvēkiem dzīvot.

Tev tā F vai G sērija ir? Tev kāds uzbāžās ar kodēšanu. Sēdi un kodē savu auto kaut 5 x dienā. Nelaid nevienu lohu klāt.


tev toch taa provodka nav uz galda, bet ar to nav ko lepoties!
tb, tu man provee pateikt - es/man nekaa no taa nav, un tu esi lohs, ka kaut ko taadu piemini?
nu, ok, savaaci 1K par to explorer, veel 1k par ecu explorer, un.. aidaa..
katrs straadaa savaa liimenii, bet tas ir kruta - klupt man virsuu, ka saku - vechi, ja prasiet naudu, piedaaavaajiet limeni?


Man nav un nafig nevajag. Es ar to nenodarbojos, jo labi zinu kāda jāšanās tā ir un cik idiotiski viss tas kopā ir uzbūvēts. Kāda velna pēc kodējot kādu konkrētu bloku vai un funkcijas ir vajadzīgi n-tie GB. Murgs.
Man ir citas iekārtas un citiem mērķiem un tev pat nav nojausmas kādas. Varu tikai pateikt droši, ka tās iekārtas ir tava E60 cenā.


ko tu te blato? man saakt blatot ar apriikojuma cipariem, kas uz mana galda izvietoti?
meegjini savu pachotu pacelt? jeb domaa, ka tavi klienti taadu blatoshanu noveertees?
kaut kaads smurgulju kantoris - mans vienigais secinaajums, tavu leeto bazaru lasot.
Offline
N53series
30. Dec 2017, 20:48 #2695

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:36:07 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus


wat? kaa tu domaa, kuru no tur mineetajaam operaacijaam izveiks taalbrauceejs koderis?
kaa tu domaa, kuru no operaacijaam normaali izveiks musu krutaakie 'speci'?
lai tupa paarrakstitiu to frm, tu zvaniisi paaris nedeeljas, gaidiisi, maksaasi parsimts naudas, tevi regulaari chakarees ar terminjiem, staastiis baikas..
Offline
terausneruse
30. Dec 2017, 20:54 #2696

Kopš: 23. Sep 2017

Ziņojumi: 224

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤



Man toč nekādas operācijas no tiem blokiem nav jāvelk ārā
Man tur,par laimi, tumša bilde es tik ar savu līko pirkstu aktivizē, ko drīkst, priecājos par rezultàtu un iesaku citiem

Laimīgu JG
Offline
JZ
30. Dec 2017, 20:55 #2697

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:48:47 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:36:07 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus


wat? kaa tu domaa, kuru no tur mineetajaam operaacijaam izveiks taalbrauceejs koderis?
kaa tu domaa, kuru no operaacijaam normaali izveiks musu krutaakie 'speci'?
lai tupa paarrakstitiu to frm, tu zvaniisi paaris nedeeljas, gaidiisi, maksaasi parsimts naudas, tevi regulaari chakarees ar terminjiem, staastiis baikas..


es tagad aizdomājos vai imantai parakstā nav frm bloku atdzīvināšana parādijusies

es jau nerunāju par tālbraucēju, vairāk par to kā stāstiji ka tur onlainā vācietis kaut kā to bloku pacelt tik ir spējīgs, ko diezgan garantēti viņš bez vietējā pērtiķa, kas pieliks icp pie tās plates, viņš neizdarīs

p.s. man nav nevienam jāzvana lai tur minētās darbības izveiktu, un ne jau tādēļ ka man nav f10 vai pat e90
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:00 #2698

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:55:36 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 20:48:47 @N53series rakstīja:

30 Dec 2017, 20:36:07 @JZ rakstīja:

30 Dec 2017, 19:43:23 @josi rakstīja:

30 Dec 2017, 19:00:27 @JZ rakstīja:
kas tiem FRM notiek? kaut kas ne tur sarakstās, kad programmē caur šinu?

Īsumā - nobrūk dati iekš EEPROM, kurš tiek emulēts caur D-Flash, un pie nākamās bloka pārstartēšanas (vienalga, vai pēc kodēšanas, vai reseta caur diagnostiku, vai vienkārši akumulatora atvienošanas) tas vairs neielādējas.

http://frm3.ru/teoriya



http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1189062

pavirši palasiju pāris lapas, neizklausās tik traģiski kā kaspič te mēģina mālēt, negribās ticēt ka lētais adapteris būs pie vainas tiem eepromu gļukiem, nu, ne vairāk kā tāda pati pārrakstīšana izmantojot "oriģinālos" tūļus


wat? kaa tu domaa, kuru no tur mineetajaam operaacijaam izveiks taalbrauceejs koderis?
kaa tu domaa, kuru no operaacijaam normaali izveiks musu krutaakie 'speci'?
lai tupa paarrakstitiu to frm, tu zvaniisi paaris nedeeljas, gaidiisi, maksaasi parsimts naudas, tevi regulaari chakarees ar terminjiem, staastiis baikas..


es tagad aizdomājos vai imantai parakstā nav frm bloku atdzīvināšana parādijusies

es jau nerunāju par tālbraucēju, vairāk par to kā stāstiji ka tur onlainā vācietis kaut kā to bloku pacelt tik ir spējīgs, ko diezgan garantēti viņš bez vietējā pērtiķa, kas pieliks icp pie tās plates, viņš neizdarīs

p.s. man nav nevienam jāzvana lai tur minētās darbības izveiktu, un ne jau tādēļ ka man nav f10 vai pat e90



pag, pag.. atvainojos par jautajumu - vai tev ir pamatsaprashana par shiim teemaam? laikam nav, jo mes par principiaali dazhaadam probleemaam runaajam.
viena - atminjas datu nobrukshana deelj hardware probleemaam.
otra - sw nograushana delj nekorektas iejaukshanaas [programmeeshana/kodeeshana].

es patieshaam negribu nevienam neko pieraadiit.
Offline
N53series
30. Dec 2017, 21:00 #2699

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


30 Dec 2017, 20:54:46 @terausneruse rakstīja:


Man toč nekādas operācijas no tiem blokiem nav jāvelk ārā
Man tur,par laimi, tumša bilde es tik ar savu līko pirkstu aktivizē, ko drīkst, priecājos par rezultàtu un iesaku citiem

Laimīgu JG


paldies par godigu atbildi veiksmi biznesaa!
Offline
Kaross
30. Dec 2017, 21:02 #2700

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4368

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Dec 2017, 20:45:43 @N53series rakstīja:


ko tu te blato? man saakt blatot ar apriikojuma cipariem, kas uz mana galda izvietoti?
meegjini savu pachotu pacelt? jeb domaa, ka tavi klienti taadu blatoshanu noveertees?
kaut kaads smurgulju kantoris - mans vienigais secinaajums, tavu leeto bazaru lasot.


Kas ir? Aizskāru? Cik var lasīt to sūdu ko Tu te raksti?! Es visu laiku centos būt neitrāls un ar tevi neiesaistīties dialogos, bet nu vienkārši apnicis. Ieej kādā topikā izlasīt ko sakarīgu, tur priekšā viens vecs īgns onka, kurš māca mazos dzīvot. Viemēr tev kādam jāpiepisās.
Man pačots nav jāpaceļ. Klientu pietiek. Pats sāki pļūtit par to kas man ir un kas man nav. To arī paskaidroju - nemeloju. Ja tevi tas aizskar - dziļi pie dirsas.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo