Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 29 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
akmentinsh
11. Jan 2010, 21:23 #2681

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


11 Jan 2010, 21:15:44 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 20:00:49 Driver rakstīja:
man negribas no iphona pusstundu rakstit referatu ar posta lielumu viena lapa, ja kadam tas tiktiesham interese, tad varu pastastit tad, kad bus ieradies uz kadu remontu/diagnostiku vai ari kada poweristu tusaa.
Bet jums pashiem ir izvele darit ka vien gribas un izlemt vai klausit/neklausit ieteikumam.

11 Jan 2010, 18:30:38 zinatnieks rakstīja:

11 Jan 2010, 18:26:49 Driver rakstīja:

Neko pamato un skaidrot rakstiski netaisos, bus parak garsh palags uzrakstits un dalja tapat neko nesapratis


Lūdzu, ja nav slinkums, tad varbūt var dažos teikumos. Paldies!



ko tu moci cilveekus? pasaki ka gjenjgjeri cep nost un basta.
http://www.apemotors.lv/accessories/(S(fhpbir2qqpumkv45vsze3g45))/Article.aspx?aID=614&cID=150&grossid=-4&p=1
Offline
-JUREVICH-
11. Jan 2010, 21:28 #2682

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


11 Jan 2010, 20:18:51 DSSD rakstīja:

11 Jan 2010, 20:16:09 dog rakstīja:

11 Jan 2010, 20:14:07 other rakstīja:

11 Jan 2010, 20:08:30 DSSD rakstīja:

11 Jan 2010, 17:34:42 DSSD rakstīja:
Ja auto nav uz mana vaarda, es driikstu ar vinju paarvietoties pa Igauniju?

zin kaads?


Ja nav īpašnieka tad laikam vajag pilnvaru.

Links
te arī ir aprakstīts kkas

rakstiits , ka vajag
http://www.visitestonia.com/en/travel-transport...drive-to-estonia

Cik tur esmu vazājies kā arī leišos nav neviens prasijis!Ja brauc ārā no ES tad toč vajag!
Offline
RaL
11. Jan 2010, 21:32 #2683

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3520

Braucu ar: kruīzu

ķimijas spečuki varat pateikt, kas manis pierakstītajā ir nepareizi?

sāļu hirdolīzē skābu reakciju dod sāļi, kuru sastāvā ir metāli no mazākaktīvām gāzēm.

man tāda aizdoma, ka izcelto esmu ar kaut ko sajaucis?

otrs teikums, kas ir pareizs, lai būtu vieglāk uztver par ko ir runa:
bāziska reakcija notiek, ja to veido anjoni no vāju skābju atlikumiem.

[ Šo ziņu laboja raivis88, 11 Jan 2010, 21:33:15 ]

Offline
-JUREVICH-
11. Jan 2010, 21:55 #2684

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi

audi 200 aķi lādē 14,5v uzsilst vis gerai kādas 10 min griežās viss cikiniekā pēc tam sāk raustīties dzinējs un degvielas sūknis haotiski maina toni(droši vien tapēc arī raustās)Karoč uz klemmēm 16v mainiju gan ģenerātoru gan tableti po
Kāds var pateikt kas par H!Cik liela iespējamība ka divi ģenerātori ar vienādu klizmu?
P.S par audi nenolikt

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 11 Jan 2010, 22:06:15 ]

Offline
Foxijs
11. Jan 2010, 22:41 #2685

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3169

Braucu ar:

Kāds Style ir šiem diskiem? nosaukums.
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 22:41 #2686

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

Kadas paduškas iet e30 2.5, kantainās vai apaļās? un velviens jautājums skruve jaliek mazajā caurumā vai garenajā?
Offline
dzosua
11. Jan 2010, 22:47 #2687

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


11 Jan 2010, 22:41:04 Foxijs rakstīja:
Kāds Style ir šiem diskiem? nosaukums.
http://content0-foto.inbox.lv/albums113886402/resort11/08-11-2009/PICT0358.jpg

style 25
Offline
Driver
11. Jan 2010, 22:50 #2688

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

auto nesastav tikai no akjisha, startera un generatora.
Ja labi pacenshas, tad var dabuut ari 300V piikji, kas bus tikai vienu vai divas milisekundes garsh, bet pietiekams lai kautko sapistu (un ne lidz galam, bet pa pusei)

11 Jan 2010, 21:15:44 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 20:00:49 Driver rakstīja:
man negribas no iphona pusstundu rakstit referatu ar posta lielumu viena lapa, ja kadam tas tiktiesham interese, tad varu pastastit tad, kad bus ieradies uz kadu remontu/diagnostiku vai ari kada poweristu tusaa.
Bet jums pashiem ir izvele darit ka vien gribas un izlemt vai klausit/neklausit ieteikumam.

11 Jan 2010, 18:30:38 zinatnieks rakstīja:

11 Jan 2010, 18:26:49 Driver rakstīja:

Neko pamato un skaidrot rakstiski netaisos, bus parak garsh palags uzrakstits un dalja tapat neko nesapratis


Lūdzu, ja nav slinkums, tad varbūt var dažos teikumos. Paldies!



ko tu moci cilveekus? pasaki ka gjenjgjeri cep nost un basta.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kitaps
11. Jan 2010, 22:50 #2689

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1267

Braucu ar: jaunām zondēm


11 Jan 2010, 00:31:50 -JUREVICH- rakstīja:

10 Jan 2010, 23:57:07 Kitaps rakstīja:
Problēma ar e28 524td pečku, braucot kā tiek sasniegti 2k rpm sāk pūst aukstu gaisu, braucot ap 1 - 1.8k rpm viss normāli silda, kur varētu būt problēma? Ūdenssūknis? Gaiss kaut kur? Tukšgaitā strādājot viss norm... Atmetot rpm zem 2k arī braucot uzreiz sāk sildīt...
Motors nekarst?


Nē, nekarst nemaz, īstenībā pat ar jauno termostatu temperatūra pārsvarā uzturas mazliet zem vidus stāvokļa.

[ Šo ziņu laboja Kitaps, 11 Jan 2010, 22:50:49 ]

Offline
personall
11. Jan 2010, 22:53 #2690

Kopš: 13. Oct 2008

Ziņojumi: 480

Braucu ar: traktorspēku s80

Ja es 540 kuzovā ar mehāniku ielieku no 525d motoru un tomāta kārbu, tad kādi papīri man CSDD būs jākārto?
Offline
charbis
11. Jan 2010, 22:53 #2691

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


11 Jan 2010, 22:41:09 Armandss rakstīja:
Kadas paduškas iet e30 2.5, kantainās vai apaļās? un velviens jautājums skruve jaliek mazajā caurumā vai garenajā?

spilveni ir apalji. par kaadu caurumu runaa?
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 23:00 #2692

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa
Offline
PowerBMW
11. Jan 2010, 23:03 #2693

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


11 Jan 2010, 22:53:25 personall rakstīja:
Ja es 540 kuzovā ar mehāniku ielieku no 525d motoru un tomāta kārbu, tad kādi papīri man CSDD būs jākārto?

motora maiņa no benzina uz diesel problēmu nekādu nevaidzetu but
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 23:14 #2694

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


11 Jan 2010, 22:53:27 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 22:41:09 Armandss rakstīja:
Kadas paduškas iet e30 2.5, kantainās vai apaļās? un velviens jautājums skruve jaliek mazajā caurumā vai garenajā?

spilveni ir apalji. par kaadu caurumu runaa?
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa
Offline
charbis
11. Jan 2010, 23:15 #2695

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


11 Jan 2010, 23:00:23 Armandss rakstīja:
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa

cik atceros, tad pumpa uz tilta.
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 23:28 #2696

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


11 Jan 2010, 23:15:08 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 23:00:23 Armandss rakstīja:
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa

cik atceros, tad pumpa uz tilta.
Pumpa uz tilta pareizi bet kurā no diviem caurumiem garenajā vai parastajā jāliek skruve?
Offline
charbis
11. Jan 2010, 23:34 #2697

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


11 Jan 2010, 23:28:03 Armandss rakstīja:

11 Jan 2010, 23:15:08 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 23:00:23 Armandss rakstīja:
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa

cik atceros, tad pumpa uz tilta.
Pumpa uz tilta pareizi bet kurā no diviem caurumiem garenajā vai parastajā jāliek skruve?

nesaprotu par ko tu runaa, bet atbilde ir te: http://www.bavariancar.lv/?coll=2&type=10&a...up=11&det=39
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 23:35 #2698

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


11 Jan 2010, 23:29:58 riddler rakstīja:

11 Jan 2010, 23:28:03 Armandss rakstīja:

11 Jan 2010, 23:15:08 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 23:00:23 Armandss rakstīja:
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa

cik atceros, tad pumpa uz tilta.
Pumpa uz tilta pareizi bet kurā no diviem caurumiem garenajā vai parastajā jāliek skruve?


tak ieliec taa lai pumpa atbilst un viss, tur pahodu divos veidos ielikt nevar
liku bet vienāpusē paduska taisni a otra šķībi,jo tie caurumi tiltā viens ir tuvāk viens tālāk.
Offline
Armandss
11. Jan 2010, 23:41 #2699

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


11 Jan 2010, 23:35:05 Armandss rakstīja:

11 Jan 2010, 23:29:58 riddler rakstīja:

11 Jan 2010, 23:28:03 Armandss rakstīja:

11 Jan 2010, 23:15:08 charbis rakstīja:

11 Jan 2010, 23:00:23 Armandss rakstīja:
paduškai ir skruve un pumpa a tiltam ir garens caurums un parasts. kurā caurumā jaliek skruve un kurā pumpa

cik atceros, tad pumpa uz tilta.
Pumpa uz tilta pareizi bet kurā no diviem caurumiem garenajā vai parastajā jāliek skruve?


tak ieliec taa lai pumpa atbilst un viss, tur pahodu divos veidos ielikt nevar
liku bet vienāpusē paduska taisni a otra šķībi,jo tie caurumi tiltā viens ir tuvāk viens tālāk.
liels paldies
Offline
aupinsh
11. Jan 2010, 23:43 #2700

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Kas varētu būt par šaizi, auto stāv uz vietas un rūc 1k rpm, aķi nelādē, bet ja iedod cukā kkur uz 5k rpm, lādē, kas tas varētu būt,ģenģera oglītes?

[ Šo ziņu laboja aupinsh, 11 Jan 2010, 23:44:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo