Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Ridlihs
23. Jan 2017, 19:28 #26641

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos


aiziet, stāsti!
Offline
Driver
23. Jan 2017, 19:32 #26642

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 15:08:02 @rekeds rakstīja:

23 Jan 2017, 12:00:06 @Ridlihs rakstīja:
Bijušā TA darbinieka vārdi: P kategoriski nedrīkstēja bùt.


ir šķirba starp P un N? :/

ja neskaita, ka P "nobloķē". vakar gūglējot kkādu servisinga manuāli atradu, tur par emisijām ķiķīgi uzskricelētes.

ieliek P, izslēdz uz 30 sec, ieslēdz, uzdzen 2k. done
ja neiziet tad atkal, izslēdz uz 30sec, neaiztiekot kloķi, atstāj P un testē vēlreiz. nekāda dročīšana kā pie mums.

Tapec butu jauki, ja TA ietu pie dileriem un pec dileru normativiem. Nevis viena maisa baztu e30 524 un 46 330d pec vienota valsts standarta

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
abyss
23. Jan 2017, 19:32 #26643

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8248

Braucu ar: e39 523

manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu
Online
Driver
23. Jan 2017, 19:35 #26644

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 19:32:44 @abyss rakstīja:
manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu

Un tagad tik nesaki, ka auto nav puveklis, ja pat resnie vadi ir nopuvushi.

Ja slieksnjos ir metals vai makrofleksis?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kriii
23. Jan 2017, 19:40 #26645

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


23 Jan 2017, 19:28:59 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos


aiziet, stāsti!


Kopš nopirku auto bija klasiskā problēma, kas ir TISā, nostāvot nakti, ieliekot D kādu brīdi jāpagaida vai bik jāuzgāzē, lai auto sāktu kustēties.

Pēdējos 3 mēnešus pie lielākas slodzes brīžiem neforši slēdzās, tā kā neilgi padomāja, paslīdēja, tad ar mikro grūdienu. Šodien no rīta pamanīju it kā muftes gļukus, brīžiem uzgāzējot apgriezieni kāpa, bet ātrāk nekustējās. Tas jau mani morāli sagatavoja izdevumiem, iespējams, uz 4 cipariem

Vakarā mājās braucot slēdzās brīžiem tāpat kā no rīta, līdz uz šosejas izmeta maģisko paziņojumu par trains.failsafe mode. Atpakaļgaita vēl ir Pielaižot vakarā vēl ievēroju uz pāris sekundēm tādu skaņu it kā kaut kas pa sauso grieztos.

Man bija cerības uz mufti, bet pēc error kodiem ir 4 un 5 ātruma monitorings. Jāved vien pie zinošiem cilvēkiem. Ko ieteiksiet?
Offline
abyss
23. Jan 2017, 19:42 #26646

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8248

Braucu ar: e39 523


23 Jan 2017, 19:35:20 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 19:32:44 @abyss rakstīja:
manas startera problēmas beidzās ar nopuvušu + vadu

Un tagad tik nesaki, ka auto nav puveklis, ja pat resnie vadi ir nopuvushi.

Ja slieksnjos ir metals vai makrofleksis?

Puvīte pamazām parādās uz stūriem, bagāžnieka vākā ir pāris rūsas pleķi. Par slieksņiem hz, uz domkrata pacelt varu ar to pietiek.
Online
dzuris
23. Jan 2017, 19:49 #26647

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Skatos jums raziga diena

Man ritosa atkal grab, jei bogu, jabrauka ar st33?
Offline
Mikus188
23. Jan 2017, 19:53 #26648

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Aha , žižņ govno ! Čeinžeris vairs diskus neatrod
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:01 #26649

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 19:53:31 @Mikus188 rakstīja:
Aha , žižņ govno ! Čeinžeris vairs diskus neatrod


kārtridžu nedod ārā?
Offline
Mikus188
23. Jan 2017, 20:04 #26650

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


23 Jan 2017, 20:01:43 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 19:53:31 @Mikus188 rakstīja:
Aha , žižņ govno ! Čeinžeris vairs diskus neatrod


kārtridžu nedod ārā?
dod , neatrod nevienu disku ! nedēļu nepalietoju un nomira no garlaicības
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:10 #26651

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 19:40:36 @kriii rakstīja:

23 Jan 2017, 19:28:59 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 18:13:15 @kriii rakstīja:
Kungi, uzņemiet mani beigto automāta kārbu klubiņā. Pat nebija uz CSDD jābrauc. Plašāka informācija sekos


aiziet, stāsti!


Kopš nopirku auto bija klasiskā problēma, kas ir TISā, nostāvot nakti, ieliekot D kādu brīdi jāpagaida vai bik jāuzgāzē, lai auto sāktu kustēties.

Pēdējos 3 mēnešus pie lielākas slodzes brīžiem neforši slēdzās, tā kā neilgi padomāja, paslīdēja, tad ar mikro grūdienu. Šodien no rīta pamanīju it kā muftes gļukus, brīžiem uzgāzējot apgriezieni kāpa, bet ātrāk nekustējās. Tas jau mani morāli sagatavoja izdevumiem, iespējams, uz 4 cipariem

Vakarā mājās braucot slēdzās brīžiem tāpat kā no rīta, līdz uz šosejas izmeta maģisko paziņojumu par trains.failsafe mode. Atpakaļgaita vēl ir Pielaižot vakarā vēl ievēroju uz pāris sekundēm tādu skaņu it kā kaut kas pa sauso grieztos.

Man bija cerības uz mufti, bet pēc error kodiem ir 4 un 5 ātruma monitorings. Jāved vien pie zinošiem cilvēkiem. Ko ieteiksiet?


eļļa nav izpūsta bonusā? man e39 pēc kārtīgas slodzītes (vilku kādas 40 min +-160 km/h izpūta eļļu no kārbas tā, ka viss aizmugurējais logs eļļā bija pirms tam pāris reižu bija izmeststs trains.failsafe mode un avārijas režīmā sāka kārba darboties, restartējot viss OK , un tā divas reizes līdz tai eļļas izpūšanai neiedziļinājos kas notika - marihuāns - cita kārba - gāžam tālāk. vienīgi tas, ka tā darot garantija 0, ka arī ar "jauno" tā nebūs.

Varu pateikt, lai neved uz Recro pagaidām būšu pats pēc pāris dienām ar reālu pieredzi par meistaru , kuru pats visiem iesaku, ja viss OK, tad droši pie viņa. var ar visu auto, viņa kolēģis noņems-uzliks.

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 23 Jan 2017, 20:11:32 ]

Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:12 #26652

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 20:04:03 @Mikus188 rakstīja:

23 Jan 2017, 20:01:43 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 19:53:31 @Mikus188 rakstīja:
Aha , žižņ govno ! Čeinžeris vairs diskus neatrod


kārtridžu nedod ārā?
dod , neatrod nevienu disku ! nedēļu nepalietoju un nomira no garlaicības


ak neatrod, sorry, startā pārlasijos

man sākumā neatrada kādus 3 diskus, tad iesprūda kārtridžš, bet tas bija pirms kārbas dažas dienas, tā ka šobrīd man tas pofig galīgi, tikšu galā ar kārbu, tad sadomāšu ko ar muzonu.

[ Šo ziņu laboja Ridlihs, 23 Jan 2017, 20:32:51 ]

Offline
kriii
23. Jan 2017, 20:25 #26653

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia


23 Jan 2017, 20:10:33 @Ridlihs rakstīja:
eļļa nav izpūsta bonusā? man e39 pēc kārtīgas slodzītes (vilku kādas 40 min +-160 km/h izpūta eļļu no kārbas tā, ka viss aizmugurējais logs eļļā bija pirms tam pāris reižu bija izmeststs trains.failsafe mode un avārijas režīmā sāka kārba darboties, restartējot viss OK , un tā divas reizes līdz tai eļļas izpūšanai neiedziļinājos kas notika - marihuāns - cita kārba - gāžam tālāk. vienīgi tas, ka tā darot garantija 0, ka arī ar "jauno" tā nebūs.

Varu pateikt, lai neved uz Recro pagaidām būšu pats pēc pāris dienām ar reālu pieredzi par meistaru , kuru pats visiem iesaku, ja viss OK, tad droši pie viņa. var ar visu auto, viņa kolēģis noņems-uzliks.


Eļļa nav izpūsta. Restartējot kādu brīdi viss ir ok, bet nu tukšgaitā ir neforša skaņa, it kā kaut kas pa sauso maltos.
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:30 #26654

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.

kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?
Offline
Driver
23. Jan 2017, 20:33 #26655

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Jan 2017, 20:30:44 @Ridlihs rakstīja:
ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.

kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?

Ja tur skaidas, tad pohuj.
Ja karbu var mazgat un remontet, tad muftu mazgat nevar, tik citu.
Saremontejot karbu un uzliekot atpakal shito pashu muftu, sudi bus atpakal sistema

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldzaa
23. Jan 2017, 20:42 #26656

Kopš: 14. Jan 2015

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

jau pirms 2 mēnešiem rakstīju par savu kārbu...ir problēmas sākuma (varbūt jau vidus) daļa. Aizdomas par hidromuftu. Biju Vitransā uz diagonostiku. nu mufta iet uz beigām... pilna restaurācija kārbai ar garantiju ap 800eur(laikam tā toreiz teica). Pēc jautājuma - vai ja atdod tagad ejošu uz restaurāciju, vai atvelk kā mironi kaut kas mainās cenas ziņā? atbilde bija - jebkurā gadījumā 800 eur. nu tad tā arī braucu - pie lielas slodzes brīžiem pārslēdzas ar nelielu sitienu, uz šosejas berot virsū, kad izslēdzas tas hidromuftas bloķētājs(hvz kā zinātniski sauca) reizēm ir ass sitiens...
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:55 #26657

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 20:33:07 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 20:30:44 @Ridlihs rakstīja:
ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.

kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?

Ja tur skaidas, tad pohuj.
Ja karbu var mazgat un remontet, tad muftu mazgat nevar, tik citu.
Saremontejot karbu un uzliekot atpakal shito pashu muftu, sudi bus atpakal sistema


nu tāpēc tā mufta bija plēsta mošk vaļā, lai visu ārā varētu dabūt
Offline
Ridlihs
23. Jan 2017, 20:57 #26658

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


23 Jan 2017, 20:42:24 @uldzaa rakstīja:
jau pirms 2 mēnešiem rakstīju par savu kārbu...ir problēmas sākuma (varbūt jau vidus) daļa. Aizdomas par hidromuftu. Biju Vitransā uz diagonostiku. nu mufta iet uz beigām... pilna restaurācija kārbai ar garantiju ap 800eur(laikam tā toreiz teica). Pēc jautājuma - vai ja atdod tagad ejošu uz restaurāciju, vai atvelk kā mironi kaut kas mainās cenas ziņā? atbilde bija - jebkurā gadījumā 800 eur. nu tad tā arī braucu - pie lielas slodzes brīžiem pārslēdzas ar nelielu sitienu, uz šosejas berot virsū, kad izslēdzas tas hidromuftas bloķētājs(hvz kā zinātniski sauca) reizēm ir ass sitiens...


brauksi līdz beigām?
Offline
edzhaans
23. Jan 2017, 20:57 #26659

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


23 Jan 2017, 20:55:06 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 20:33:07 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 20:30:44 @Ridlihs rakstīja:
ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.

kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?

Ja tur skaidas, tad pohuj.
Ja karbu var mazgat un remontet, tad muftu mazgat nevar, tik citu.
Saremontejot karbu un uzliekot atpakal shito pashu muftu, sudi bus atpakal sistema


nu tāpēc tā mufta bija plēsta mošk vaļā, lai visu ārā varētu dabūt

Kā var atplēst kaut ko tādu, tad visticamāk vnk aizmetināt. Kas to visu balansēja pēc tam ?
Tas izklausās pēc vietējiem Vasjas remontarbiem, kur kardānu pieķer ar elektrodu un tad brīnās kapēc viss kratās, par to nekad neesat aizdomājušies ? Diskus tak visi normāli cilvēki arī balansē, ne tā ?
Offline
RSAWorkshop
23. Jan 2017, 21:00 #26660

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2017, 20:55:06 @Ridlihs rakstīja:

23 Jan 2017, 20:33:07 @Driver rakstīja:

23 Jan 2017, 20:30:44 @Ridlihs rakstīja:
ja neliksi citu kārbu, tad labāk nebrauc ar šo vairāk. kad tam e39 norāvu kārbu, tad visa eļļa bija ar metāla skaidām un maziem metāla gabaliem + mufta bija plēsta jau vaļā un metināta ciet izskatījas tā nesmuki.

kāds pašam bija rīcības plāns ko tagad darīt?

Ja tur skaidas, tad pohuj.
Ja karbu var mazgat un remontet, tad muftu mazgat nevar, tik citu.
Saremontejot karbu un uzliekot atpakal shito pashu muftu, sudi bus atpakal sistema


nu tāpēc tā mufta bija plēsta mošk vaļā, lai visu ārā varētu dabūt
Vispār hidrotransformatorus zāģē vaļā, tīra, kaut ko maina tad metina ciet un balansē un tas prieks maksā ap 80eur Rīgā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo