Online

Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
AV89
29. Mar 2015, 12:29 #26601

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kāds ir VW LT MAXi garums?
Internetā dažādi dati parādās, kravas kaste itkā ar sprinteri ir iedentiska, sprinterim rakstīts 5.90m, bet LT tur 6.50 ko es apšaubu. Ārā lietus smidzina, un garās mērlentas nav pa rokai
Offline
dete
29. Mar 2015, 16:37 #26602

Kopš: 12. Jan 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 252

Braucu ar: auto

sveiki , paradijusies problema pec degvielas filtra mainjas ( gaiss sistema nav ) youtubs

ir kadam sita bijis ? un sita vinjs lec visu laiku , braucot nekadu problemu ,

[ Šo ziņu laboja dete, 29 Mar 2015, 16:39:46 ]

Offline
Mixxx2005
29. Mar 2015, 18:03 #26603

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

e46 grab reika pie pilnīgi izgrieztiem ratiem, citas problēmas nav (nav novērota brīvkustība).

Pie vainas varētu būt sazobe vai arī tur iekšā galos ir kādas bukses ,ko varētu nomainīt?

p.s. kur varētu redzēt reikas "parts breakout" rasējumu?

p.s.s. apmēram 30° kritumā pie noslāpēta dzinēja ,ieliekot otrajā pārnesumā nedaudz kustās uz priekšu. šādu lauku kompresijas testa rezultātu ir vērts izmeklēt tālāk?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 29 Mar 2015, 18:08:06 ]

Offline
dzuris
29. Mar 2015, 19:43 #26604

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Mar 2015, 18:03:18 Mixxx2005 rakstīja:
e46 grab reika pie pilnīgi izgrieztiem ratiem, citas problēmas nav (nav novērota brīvkustība).

Pie vainas varētu būt sazobe vai arī tur iekšā galos ir kādas bukses ,ko varētu nomainīt?

p.s. kur varētu redzēt reikas "parts breakout" rasējumu?

p.s.s. apmēram 30° kritumā pie noslāpēta dzinēja ,ieliekot otrajā pārnesumā nedaudz kustās uz priekšu. šādu lauku kompresijas testa rezultātu ir vērts izmeklēt tālāk?


mosk sajugs iesakuma pie tiem slipumiem? mosk divmasnieks tik daudz padodas?
Offline
blackone
29. Mar 2015, 19:59 #26605

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:

Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?
Offline
dzuris
29. Mar 2015, 20:00 #26606

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Mar 2015, 19:59:57 blackone rakstīja:
Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?


ja tiek uzdotys jautajums tad loti gruti.
Offline
uksits
29. Mar 2015, 20:05 #26607

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


29 Mar 2015, 19:59:57 blackone rakstīja:
Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?

loti vienkarshi ja ir 32mm spaneris
Offline
uksits
29. Mar 2015, 20:06 #26608

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


29 Mar 2015, 20:00:51 dzuris rakstīja:

29 Mar 2015, 19:59:57 blackone rakstīja:
Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?


ja tiek uzdotys jautajums tad loti gruti.

taks beidz smirdet , normalu jautajumu uzdeva
Offline
edzhaans
29. Mar 2015, 20:39 #26609

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ja nav slinkums var uzmeistarot no lieka bleķa spectūli, lai nebūtu jāpielieto kuvalda. Fleksis+bleķis, ja tāds ir pa rokai. Nu un 32mm.
Offline
blackone
29. Mar 2015, 20:56 #26610

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:


29 Mar 2015, 19:59:57 blackone rakstīja:
Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?

Kautkad agrāk E34 esmu mainījis,laikam darbības tādas pašas.
Offline
uksits
29. Mar 2015, 21:00 #26611

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel

ja viss tas pats
Offline
blackone
29. Mar 2015, 21:04 #26612

Kopš: 11. Nov 2010

No: Talsi

Ziņojumi: 297

Braucu ar:


29 Mar 2015, 21:00:33 uksits rakstīja:
ja viss tas pats

Offline
IngusSeflers
29. Mar 2015, 21:22 #26613

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


29 Mar 2015, 20:31:22 Sancix rakstīja:
32 atslēga, āmurs, un kreisā vītne.
Offline
dzuris
29. Mar 2015, 21:30 #26614

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


29 Mar 2015, 20:06:17 uksits rakstīja:

29 Mar 2015, 20:00:51 dzuris rakstīja:

29 Mar 2015, 19:59:57 blackone rakstīja:
Cik sarežģīti nomainīt mājas apstākļos ventilatora termomuftu E46 320i?


ja tiek uzdotys jautajums tad loti gruti.

taks beidz smirdet , normalu jautajumu uzdeva


dums jautajums, ja prasitu vai var majas apstaklos varstus caur izputeju samainit, tad butu..

te kur mineja par atslegam, bija gadijums ka vajadzeja 92mm atslegu.. pasi metinajam no 7mm dzelza ja rodas jautajums kur tada nak, tad deutz fahr aizmugurejiem parvadiem tilta..
Offline
Meeris
29. Mar 2015, 22:02 #26615

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo

Ja kompresijas pakāpe ir kkur starp 10.5-11.0 : 1, tad var gāzt 95. benzinu?
Offline
JZ
29. Mar 2015, 22:08 #26616

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


29 Mar 2015, 22:02:14 Meeris rakstīja:
Ja kompresijas pakāpe ir kkur starp 10.5-11.0 : 1, tad var gāzt 95. benzinu?


var būt gan ka var, gan arī ka nē, drīzāk jāskatās ir uz konkrēto aizdedzes vadību, vai tai ir iespēja adaptēties pietiekami plašā diapazonā, lai tiktu galā ar iespējamu detonāciju

var būt un ir motori, kam, pie kompresijas pakāpes pat zem 9:1, ar 95 braukāt ir ļoti neieteicams
Offline
Meeris
29. Mar 2015, 22:24 #26617

Kopš: 21. Mar 2013

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 100

Braucu ar: BiTurbo


29 Mar 2015, 22:08:30 JZ rakstīja:

29 Mar 2015, 22:02:14 Meeris rakstīja:
Ja kompresijas pakāpe ir kkur starp 10.5-11.0 : 1, tad var gāzt 95. benzinu?


var būt gan ka var, gan arī ka nē, drīzāk jāskatās ir uz konkrēto aizdedzes vadību, vai tai ir iespēja adaptēties pietiekami plašā diapazonā, lai tiktu galā ar iespējamu detonāciju

var būt un ir motori, kam, pie kompresijas pakāpes pat zem 9:1, ar 95 braukāt ir ļoti neieteicams


bosh 413 red label vadība.
motors m50 vanos
standarta kompresijas pakāpe vinam jau nāk 10.5:1
Offline
gintc
29. Mar 2015, 22:31 #26618

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Auto e53 3.0d
doma profilaksei iztīrīt intercooleri + egr un nomainīt kartera vent. Ir vēl kas ko derētu bonusā izdarīt un ar ko un kā labāk to intercooleri tiiriit?

Paldies!
Offline
Mixxx2005
29. Mar 2015, 22:52 #26619

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


29 Mar 2015, 19:43:40 dzuris rakstīja:

29 Mar 2015, 18:03:18 Mixxx2005 rakstīja:
e46 grab reika pie pilnīgi izgrieztiem ratiem, citas problēmas nav (nav novērota brīvkustība).

Pie vainas varētu būt sazobe vai arī tur iekšā galos ir kādas bukses ,ko varētu nomainīt?

p.s. kur varētu redzēt reikas "parts breakout" rasējumu?

p.s.s. apmēram 30° kritumā pie noslāpēta dzinēja ,ieliekot otrajā pārnesumā nedaudz kustās uz priekšu. šādu lauku kompresijas testa rezultātu ir vērts izmeklēt tālāk?


mosk sajugs iesakuma pie tiem slipumiem? mosk divmasnieks tik daudz padodas?


otrajā lēni ripo un var dzirdēt kā virzuļi kustas .
trešajā diezgan labi jau ripo.


Par reiku laikam svarīgāk, ir parts breakdown?
Offline
funkyasshit
30. Mar 2015, 00:05 #26620

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kads varbūt zin vai ir spēlējies ar kādu no zirnekļa dizaina programmām? Kādu varbūt var ieteikt, kuru papētīt. Šobrīd atradu 4T header wizard, bet nevaru nekādu info atrast par viņu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo