Autors | Ziņojums |
6500 | 12. Jan 2016, 10:09 |
#2661
|
|
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
11 Jan 2016, 23:43:38 MMS rakstīja:
11 Jan 2016, 22:09:22 6500 rakstīja:
9,5j et23 riepa 245/35/18
Super! Atsperes un amishi stoc vai modificeti?
Paldies
Coiloveri Cobra evo1
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Kaross | 12. Jan 2016, 11:03 |
#2662
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?
Nissens 140 Euro jauns.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
josi | 12. Jan 2016, 11:18 |
#2663
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Dzimtais Valeo pat lētāk sanāk
|
Offline | |
|
Kalnz | 12. Jan 2016, 11:20 |
#2664
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Gribu universāli + tomātu + benzīnu = NAV piedāvājumu!
Dīzeļi gan vairāk kā vajag...
wtf? |
Offline | |
|
DrumB | 12. Jan 2016, 11:41 |
#2665
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Tāpēc, ka tādu salikumu no pārdevēja viedokļa pārdot ir nereāli Tapēc arī neieved un nav piedāvājumu. |
Offline | |
|
smilee45 | 12. Jan 2016, 16:36 |
#2666
|
|
Kopš: 26. Jan 2014
Ziņojumi: 987
Braucu ar:
| Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja? |
Offline | |
|
daddy | 12. Jan 2016, 16:46 |
#2667
|
|
Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 441
Braucu ar: F11.e34
|
12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?
kā tikt klāt - http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BM...ge_Replacing.htm
vienā galā attaisi vāciņu un saeļļo buksi, otrā galā pie bukses brīvi var tikt klāt. pēc procedūras nekas nečīkst. |
Offline | |
|
pekinens | 12. Jan 2016, 16:50 |
#2668
|
|
Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
|
12 Jan 2016, 16:46:18 daddy rakstīja:
12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?
kā tikt klāt - http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BM...ge_Replacing.htm
vienā galā attaisi vāciņu un saeļļo buksi, otrā galā pie bukses brīvi var tikt klāt. pēc procedūras nekas nečīkst.
šitads pats diy nav priekš spoguļa, kurš atlokas par daudz? |
Offline | |
|
|
charbis | 12. Jan 2016, 17:11 |
#2669
|
|
Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
|
12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?
nevar būt. savam 330d liku jaunu sajūgu + kurvi (LUK) 130 eur. |
Offline | |
|
Kalnz | 12. Jan 2016, 17:46 |
#2670
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
12 Jan 2016, 17:11:07 charbis rakstīja:
12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?
nevar būt. savam 330d liku jaunu sajūgu + kurvi (LUK) 130 eur.
bez spararata |
Offline | |
|
oskars11 | 12. Jan 2016, 18:22 |
#2671
|
|
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?
tepat lv ir lētāk tas komplekts |
Offline | |
|
Negantelis | 12. Jan 2016, 20:54 |
#2672
|
|
Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
|
12 Jan 2016, 11:20:25 Kalnz rakstīja:
Gribu universāli + tomātu + benzīnu = NAV piedāvājumu!
Dīzeļi gan vairāk kā vajag...
wtf?
Normāla prasība,piedāvājumu nav gan. Mobilē var atrast bet cena protams.ir par ~3stabiem lielāka. A,ko darīt. Pats arī vienu brīdi gribēju šādu salikumu jo šobrīd tāds ir e46. |
Offline | |
|
Alexisonfire | 14. Jan 2016, 08:37 |
#2673
|
|
Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| pirms 1 1/2 gad. e46 sajūga komplekts maksāja 250 uz m57. nomaiņa kādi 80
paldies [daddy]
ar ko eļļot? sintētisko velo ķēžu eļļu? [ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 14 Jan 2016, 08:38:15 ] |
Offline | |
|
mm325 | 14. Jan 2016, 19:35 |
#2674
|
|
Kopš: 20. Oct 2007
No: Valmiera
Ziņojumi: 1347
Braucu ar: zilu 4.6is
| Kas ir kartera ventilacijas filtra originalrazotajs?
|
Offline | |
|
warchief | 16. Jan 2016, 09:43 |
#2675
|
|
Kopš: 06. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 208
Braucu ar: Eiropas gada auto
| Cik patiesībā slikti ir ar benzīna N52 motoriem (konkrēti 2.5)? Ir kāda atšķirība "izturībā" no 3.0?
Dzirdētas un lasītas šausmas par eļļu plūdiem un zvanošiem motoriem.
Kas tur varētu būt dārgākās remonta pozīcijas?
Reāli gadā nobraucot vidēji 12K km negribas čakarēties ar dīzeļproblēmām. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 16. Jan 2016, 10:30 |
#2676
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Jan 2016, 09:43:34 warchief rakstīja:
Cik patiesībā slikti ir ar benzīna N52 motoriem (konkrēti 2.5)? Ir kāda atšķirība "izturībā" no 3.0?
Dzirdētas un lasītas šausmas par eļļu plūdiem un zvanošiem motoriem.
Kas tur varētu būt dārgākās remonta pozīcijas?
Reāli gadā nobraucot vidēji 12K km negribas čakarēties ar dīzeļproblēmām.
N52 problēma, ka vācieši nofeiloja ar motora galvu, slikti tiek eļļota sadalene ar kompensatoriem. Šī problēma vairak skar tos, kuri brauca īsus attalumus, teiksim pilsētas režīmā. Pie maziem apgrizieniem ir eļļošanas deficīts. Protams, var nomainīt sadaleni, kompensatorus uz jaunāka tipa. Šim motoram vajag dot apgriezienus, lai tas eļļotos kārtīgi. Nu un eļļu jāmaina pie ~10 kkm, lai eļļa skalo motoru.
Ko es varu ieteikt 2.5 vai 3.0 ? Ņem kurš labāk patīk. Obligāti pirms pirkšanas uz diagnostiku. Paklausies kāda motoram skaņa ir aukstam/siltam/darba temperatūrā.
Manam auto ir dzirdami smalki, klusi cik-cik-cik trokšņi, kas parādās kaut kur pēc ~3 min pēc dzinēja starta, kad silst tas un nomet tukšgaitas apgriezienus un pazūd kad ir uzsilis. Varbūt tie ir kompensatori, es nezinu.
Ja stāvoklis N52 kārtībā, tad tas ir super motors, ass, patīkami griežas.
Pēc 2010. gada šīs problēmas jau ir novērstas.
Edit: labāk tomēr 3.0, lasi josi komentāru[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Jan 2016, 11:01:28 ] |
Offline | |
|
|
RaL | 16. Jan 2016, 10:41 |
#2677
|
|
Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| Pie aptuveni kāda nobraukuma varētu saskarties ar šo problēmu? |
Offline | |
|
josi | 16. Jan 2016, 10:41 |
#2678
|
|
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| Atbilstoši šim un daudzai citai informācijai, tad konkrēti ar 2.5l N52 lielākā bēda ir nevis slikta eļļošana bet gan eļļas rīšana dēļ virzuļgrupas konstrukcijas problēmām.
Ar 3.0l N52B30 tādu problēmu nav, jo tur jau sākotnēji nāk cita virzuļgrupa.
|
Offline | |
|
HiJaCKeR | 16. Jan 2016, 10:46 |
#2679
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
| Sanāk tad 3.0 savādāki virzuļi nekā 2.5. To, ka 2.5 rij eļļu biju lasījis, tik biju domājis, ka tas kaut kāds mīts. |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 16. Jan 2016, 10:49 |
#2680
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Jan 2016, 10:41:03 raivis88 rakstīja:
Pie aptuveni kāda nobraukuma varētu saskarties ar šo problēmu?
Ir video, kur N52 klab kā dīzeļi, savam auto neko tādu neesu novērojis un noskrējiens ir 242 kkm. |
Offline | |
|