Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
6500
12. Jan 2016, 10:09 #2661

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


11 Jan 2016, 23:43:38 MMS rakstīja:

11 Jan 2016, 22:09:22 6500 rakstīja:
9,5j et23 riepa 245/35/18


Super! Atsperes un amishi stoc vai modificeti?

Paldies


Coiloveri Cobra evo1

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Kaross
12. Jan 2016, 11:03 #2662

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?


Nissens 140 Euro jauns.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
josi
12. Jan 2016, 11:18 #2663

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Dzimtais Valeo pat lētāk sanāk
Offline
Kalnz
12. Jan 2016, 11:20 #2664

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Gribu universāli + tomātu + benzīnu = NAV piedāvājumu!
Dīzeļi gan vairāk kā vajag...
wtf?
Offline
DrumB
12. Jan 2016, 11:41 #2665

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Tāpēc, ka tādu salikumu no pārdevēja viedokļa pārdot ir nereāli Tapēc arī neieved un nav piedāvājumu.
Offline
smilee45
12. Jan 2016, 16:36 #2666

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 987

Braucu ar:

Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?
Offline
daddy
12. Jan 2016, 16:46 #2667

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 441

Braucu ar: F11.e34


12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?

kā tikt klāt - http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BM...ge_Replacing.htm
vienā galā attaisi vāciņu un saeļļo buksi, otrā galā pie bukses brīvi var tikt klāt. pēc procedūras nekas nečīkst.
Offline
pekinens
12. Jan 2016, 16:50 #2668

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


12 Jan 2016, 16:46:18 daddy rakstīja:

12 Jan 2016, 10:01:44 Alexisonfire rakstīja:
kāds ir mainījis to mūžīgi čikstošo pečkas ventilatoru?
no priekšas tiek klāt, neizņemot visu paneli?
venķiks kosmosu maksā?

kā tikt klāt - http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BM...ge_Replacing.htm
vienā galā attaisi vāciņu un saeļļo buksi, otrā galā pie bukses brīvi var tikt klāt. pēc procedūras nekas nečīkst.


šitads pats diy nav priekš spoguļa, kurš atlokas par daudz?
Offline
charbis
12. Jan 2016, 17:11 #2669

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?

nevar būt. savam 330d liku jaunu sajūgu + kurvi (LUK) 130 eur.
Offline
Kalnz
12. Jan 2016, 17:46 #2670

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


12 Jan 2016, 17:11:07 charbis rakstīja:

12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?

nevar būt. savam 330d liku jaunu sajūgu + kurvi (LUK) 130 eur.


bez spararata
Offline
oskars11
12. Jan 2016, 18:22 #2671

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


12 Jan 2016, 16:36:11 smilee45 rakstīja:
Šķiet, ka sajūgs iet uz beigām.
Uzsākot braukt (reizēm) mierīgi atlaižot sajūgu, vissbiežāk korķos auto raustas. Uz vietas stāvot mēdz arī vibrēt. Ja maina, tad maina sajūgu komplektu+sparratu pareizi? Jo galu galā pārējās sajūga daļas arī būs nodilušas un pa vienam kaut ko mainīt cipars salasīsies vēl lielāks.
LV, nezinu kurā inet veikalā servisa cilvēks skatījās 1,2k eiro komplekts+spararats. Ebay uzmetu aci 480~~eiro.
Sajūga komplekts+spararats
E90 120kw 2006, augstāk minētajā linkā, tad nu arī ir viss nepieciešamais ja?
tepat lv ir lētāk tas komplekts
Offline
Negantelis
12. Jan 2016, 20:54 #2672

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


12 Jan 2016, 11:20:25 Kalnz rakstīja:
Gribu universāli + tomātu + benzīnu = NAV piedāvājumu!
Dīzeļi gan vairāk kā vajag...
wtf?


Normāla prasība,piedāvājumu nav gan. Mobilē var atrast bet cena protams.ir par ~3stabiem lielāka. A,ko darīt. Pats arī vienu brīdi gribēju šādu salikumu jo šobrīd tāds ir e46.
Offline
Alexisonfire
14. Jan 2016, 08:37 #2673

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

pirms 1 1/2 gad. e46 sajūga komplekts maksāja 250 uz m57. nomaiņa kādi 80

paldies [daddy]

ar ko eļļot? sintētisko velo ķēžu eļļu?

[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 14 Jan 2016, 08:38:15 ]

Offline
mm325
14. Jan 2016, 19:35 #2674

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1347

Braucu ar: zilu 4.6is

Kas ir kartera ventilacijas filtra originalrazotajs?
Offline
warchief
16. Jan 2016, 09:43 #2675

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto

Cik patiesībā slikti ir ar benzīna N52 motoriem (konkrēti 2.5)? Ir kāda atšķirība "izturībā" no 3.0?
Dzirdētas un lasītas šausmas par eļļu plūdiem un zvanošiem motoriem.
Kas tur varētu būt dārgākās remonta pozīcijas?

Reāli gadā nobraucot vidēji 12K km negribas čakarēties ar dīzeļproblēmām.
Offline
HiJaCKeR
16. Jan 2016, 10:30 #2676

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Jan 2016, 09:43:34 warchief rakstīja:
Cik patiesībā slikti ir ar benzīna N52 motoriem (konkrēti 2.5)? Ir kāda atšķirība "izturībā" no 3.0?
Dzirdētas un lasītas šausmas par eļļu plūdiem un zvanošiem motoriem.
Kas tur varētu būt dārgākās remonta pozīcijas?

Reāli gadā nobraucot vidēji 12K km negribas čakarēties ar dīzeļproblēmām.

N52 problēma, ka vācieši nofeiloja ar motora galvu, slikti tiek eļļota sadalene ar kompensatoriem. Šī problēma vairak skar tos, kuri brauca īsus attalumus, teiksim pilsētas režīmā. Pie maziem apgrizieniem ir eļļošanas deficīts. Protams, var nomainīt sadaleni, kompensatorus uz jaunāka tipa. Šim motoram vajag dot apgriezienus, lai tas eļļotos kārtīgi. Nu un eļļu jāmaina pie ~10 kkm, lai eļļa skalo motoru.

Ko es varu ieteikt 2.5 vai 3.0 ? Ņem kurš labāk patīk. Obligāti pirms pirkšanas uz diagnostiku. Paklausies kāda motoram skaņa ir aukstam/siltam/darba temperatūrā.

Manam auto ir dzirdami smalki, klusi cik-cik-cik trokšņi, kas parādās kaut kur pēc ~3 min pēc dzinēja starta, kad silst tas un nomet tukšgaitas apgriezienus un pazūd kad ir uzsilis. Varbūt tie ir kompensatori, es nezinu.

Ja stāvoklis N52 kārtībā, tad tas ir super motors, ass, patīkami griežas.

Pēc 2010. gada šīs problēmas jau ir novērstas.

Edit: labāk tomēr 3.0, lasi josi komentāru

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Jan 2016, 11:01:28 ]

Offline
RaL
16. Jan 2016, 10:41 #2677

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

Pie aptuveni kāda nobraukuma varētu saskarties ar šo problēmu?
Offline
josi
16. Jan 2016, 10:41 #2678

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

Atbilstoši šim un daudzai citai informācijai, tad konkrēti ar 2.5l N52 lielākā bēda ir nevis slikta eļļošana bet gan eļļas rīšana dēļ virzuļgrupas konstrukcijas problēmām.

Ar 3.0l N52B30 tādu problēmu nav, jo tur jau sākotnēji nāk cita virzuļgrupa.
Offline
HiJaCKeR
16. Jan 2016, 10:46 #2679

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

Sanāk tad 3.0 savādāki virzuļi nekā 2.5. To, ka 2.5 rij eļļu biju lasījis, tik biju domājis, ka tas kaut kāds mīts.
Offline
HiJaCKeR
16. Jan 2016, 10:49 #2680

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Jan 2016, 10:41:03 raivis88 rakstīja:
Pie aptuveni kāda nobraukuma varētu saskarties ar šo problēmu?

Ir video, kur N52 klab kā dīzeļi, savam auto neko tādu neesu novērojis un noskrējiens ir 242 kkm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo