Online
Pašreiz BMWPower skatās 155 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
alxz | | Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
|
17 Jan 2017, 20:00:25 @edzhaans rakstīja:
17 Jan 2017, 19:58:28 @dzuris rakstīja:
17 Jan 2017, 19:53:01 @Alxz rakstīja:
kaut kā nav pohuj kāds motors? e39 nav domāts gonšikiem, ja vien tas nav M5. 2.5d man iet labi un komplektācija arī ir tuvu max, tāpēc div'bļa'astoņi onanisti varat turpināt ostīt gāzi.
Ja ja ja.. Dirs talak, katram kam ir 2.5 tie dzili sirdi skumst par 30zs iztrukumu
Bet visi sapņo par M5 vai 4.4. Gan 523i īpašnieki, gan arī 530d īpašnieki.
tikai m5. gribējās jau, ļoti, tikai ekAnomiskums neder priekš daily car.
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Jan 2017, 20:02:29 @rekeds rakstīja:
m5 ir 5l, vai ne?
kpc m5 ir tik ļoti vairāk zirgu kā 4.4?
becoz racecar. Gan jau, ka visas komponentes kaltas, visas pielaides ir minimālas, kompresija, galvām kanāli brīvāk plūst, ir droseles un pa virsu litrāža. | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| kalts "tipo" nozīmē, ka lielākus spiedienus/slodzes tur?
jāiet gūglēt par droselēm, e36 topikā ar lasīju, ka čibriki tur jeņķus pret eiropu salīdzināja, ka eiropai drosele un tpc ar krietni vairāk zirgu kā jeņķu m36.[ Šo ziņu laboja rekeds, 17 Jan 2017, 20:08:19 ] | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Jan 2017, 20:07:20 @rekeds rakstīja:
kalts "tipo" nozīmē, ka lielākus spiedienus/slodzes tur?
Tu tak zini ar ko ir labāki kaltie diski vs lietie diski. Protams, kalts ir izturīgāks.
edit: USA vispār dabuja to ko dabuja. Lai savā JūEsEj dabūtu M3 man šķiet jeņķu bmw klubs taisīja petīciju, un lai viss ietu gludi viņi dabūja savu US spec E36 M3. Viena drosele un smagi aplasīts S50 un tas bija tikai sākums. Ja pagooglē tas pat īsti nav M dzinējs, abiem tirgiem bija vispār pilnībā dažādi dzinēji. ... ai, karoč lasi.
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=14[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jan 2017, 20:19:14 ] | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| par diskiem biju dzirdējis, par kaltiem motoriem ne. es tak dīzelists
ja tic powerim, tad mums ir labs tas, kas šrotā
drosele ir tipo gaisa ieplūde, e36 m3 tipo katram cilindram sava "ieplūde"?
blat, man visu laiku drosele ar elektroniku saistījās nevis ar gaisa ieplūdi | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
17 Jan 2017, 20:16:08 @rekeds rakstīja:
par diskiem biju dzirdējis, par kaltiem motoriem ne. es tak dīzelists
ja tic powerim, tad mums ir labs tas, kas šrotā
drosele ir tipo gaisa ieplūde, e36 m3 tipo katram cilindram sava "ieplūde"?
blat, man visu laiku drosele ar elektroniku saistījās nevis ar gaisa ieplūdi
nejau kalts dzinējs, bet kloķvārpstas, klaņi utt.
Jā, drosele regulē gaisa plūsmu! Veciem dīzeļiem vispār droseles nav!
par M57 nezinu, gan jau ka ir pat MAFs.. | Offline | | |
arturs022 | | Kopš: 06. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 16
Braucu ar: BMW E61 525d
| sveiki.manam 530d e39 ar automatisko kārbu.auto ir kkada problēma un nevaru noskaidrot kas tieši tas ir.kad pabraucu mazliet agresīvāk tad sāk parādīties skaņa itkā kkas rīvejas.tā skana nāk no no priekšas pa vidu.itkā no spararata,nu vismaz no salota liekas kad ta skaņa nāk no turienes.un kad straujāk uzsāku braukt ir tāds klikščis itkā kkas pakustās priekšā.atpakaļgaita ari kad straujak uzsāku sāk rīvēties kkas.pati kārba pārslēdas un strāda ideāli.kadam ir kādas idejas kas tas varētu būt | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
17 Jan 2017, 19:51:35 @rekeds rakstīja:
17 Jan 2017, 19:47:29 @Mixzzz rakstīja:
Kad aizņemies dīzeli un pa šoseju braucot kājas salst
nu tik traki nebija
šoziem pie pirmā mīnusa ripinot uz rēzekni, skatos, ka bultiņa zem "vidus", tātad ap 70-74 grādiem, nomainīju mazo, 81-86. gaidu, kad atnāks sūknis ar lielo, gribas redzēt, vai būs kā citi te rakstīja, ka pie mīnusiem arī 91-94 turās.
Nevar būt ka dīzelis pie 44+'c dzeses šķidruma vēl nesilda
Tas būs nopists pensīns
Man pie mīnusiem vispār silst kā jauna meitene zem segas | Offline | | |
|
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| Tev mīnusos virs 90 turas vai zem? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
17 Jan 2017, 22:30:15 @rekeds rakstīja:
Tev mīnusos virs 90 turas vai zem?
Nu principa precizi 9o. Gan ziema gan vasara
Nee. Diršu. Tikko pielaists no rita un noslapets ir zem 9o | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Jan 2017, 22:28:05 @RenegadeX rakstīja:
17 Jan 2017, 19:51:35 @rekeds rakstīja:
17 Jan 2017, 19:47:29 @Mixzzz rakstīja:
Kad aizņemies dīzeli un pa šoseju braucot kājas salst
nu tik traki nebija
šoziem pie pirmā mīnusa ripinot uz rēzekni, skatos, ka bultiņa zem "vidus", tātad ap 70-74 grādiem, nomainīju mazo, 81-86. gaidu, kad atnāks sūknis ar lielo, gribas redzēt, vai būs kā citi te rakstīja, ka pie mīnusiem arī 91-94 turās.
Nevar būt ka dīzelis pie 44+'c dzeses šķidruma vēl nesilda
Tas būs nopists pensīns
Man pie mīnusiem vispār silst kā jauna meitene zem segas
Nu nez, viņš silst dirsā lēni un uz vietas stāvot uzsilst līdz Max 65C 525 Īpašniekam teicu, ka jāmaina termostati, bet viņš liek mīksto... [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 18 Jan 2017, 08:05:58 ] | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
18 Jan 2017, 08:00:35 @Mixzzz rakstīja:
17 Jan 2017, 22:28:05 @RenegadeX rakstīja:
17 Jan 2017, 19:51:35 @rekeds rakstīja:
17 Jan 2017, 19:47:29 @Mixzzz rakstīja:
Kad aizņemies dīzeli un pa šoseju braucot kājas salst
nu tik traki nebija
šoziem pie pirmā mīnusa ripinot uz rēzekni, skatos, ka bultiņa zem "vidus", tātad ap 70-74 grādiem, nomainīju mazo, 81-86. gaidu, kad atnāks sūknis ar lielo, gribas redzēt, vai būs kā citi te rakstīja, ka pie mīnusiem arī 91-94 turās.
Nevar būt ka dīzelis pie 44+'c dzeses šķidruma vēl nesilda
Tas būs nopists pensīns
Man pie mīnusiem vispār silst kā jauna meitene zem segas
Nu nez, viņš silst dirsā lēni un uz vietas stāvot uzsilst līdz Max 65C 525 Īpašniekam teicu, ka jāmaina termostati, bet viņš liek mīksto...
Radiatora trubas pataustat tacu. Pie cik gradiem mauj silts uz radiatoru | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Jan 2017, 08:11:20 @RenegadeX rakstīja:
18 Jan 2017, 08:00:35 @Mixzzz rakstīja:
17 Jan 2017, 22:28:05 @RenegadeX rakstīja:
17 Jan 2017, 19:51:35 @rekeds rakstīja:
17 Jan 2017, 19:47:29 @Mixzzz rakstīja:
Kad aizņemies dīzeli un pa šoseju braucot kājas salst
nu tik traki nebija
šoziem pie pirmā mīnusa ripinot uz rēzekni, skatos, ka bultiņa zem "vidus", tātad ap 70-74 grādiem, nomainīju mazo, 81-86. gaidu, kad atnāks sūknis ar lielo, gribas redzēt, vai būs kā citi te rakstīja, ka pie mīnusiem arī 91-94 turās.
Nevar būt ka dīzelis pie 44+'c dzeses šķidruma vēl nesilda
Tas būs nopists pensīns
Man pie mīnusiem vispār silst kā jauna meitene zem segas
Nu nez, viņš silst dirsā lēni un uz vietas stāvot uzsilst līdz Max 65C 525 Īpašniekam teicu, ka jāmaina termostati, bet viņš liek mīksto...
Radiatora trubas pataustat tacu. Pie cik gradiem mauj silts uz radiatoru
Nu tur jau bez taustīšanas skaidrs, ka tur iet karstais tosols un termostats ir ieķīlējis | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| Lieciet iekšā kartonu | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
18 Jan 2017, 08:22:46 @RenegadeX rakstīja:
Lieciet iekšā kartonu
Vakar jau tāda doma bija zb, ka pa šoseju braucot kājas salst vai logs svīst ciet | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| Tikko puelaidu 0'c
Pec 2min 15'c un braucu
Pec 5 min jau pus silto un 44'c
Vel pec 5 min 50
Vel pec 10min 74' bulta pa vidu
Vel pec 10min 84' un slapeju jau nost jo esmu pie darba.
Ta ari sildos ar m57d30[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 18 Jan 2017, 09:05:27 ] | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Pamatā ja m57 darbojas webasto, tad jāsalst lielākoties nav ari pie ne visai labiem termostatiem, tik krāsns degvielu ēd. | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
18 Jan 2017, 09:34:55 @Digital rakstīja:
Pamatā ja m57 darbojas webasto, tad jāsalst lielākoties nav ari pie ne visai labiem termostatiem, tik krāsns degvielu ēd.
man webasta nedarbojas esmu noslinkojis savest kārtībā. | Offline | | |
aleks-cer | | Kopš: 28. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 262
Braucu ar: E39 530da
|
18 Jan 2017, 09:50:07 @RenegadeX rakstīja:
18 Jan 2017, 09:34:55 @Digital rakstīja:
Pamatā ja m57 darbojas webasto, tad jāsalst lielākoties nav ari pie ne visai labiem termostatiem, tik krāsns degvielu ēd.
man webasta nedarbojas esmu noslinkojis savest kārtībā.
Neko tu vienīgais mana ar nosprāga šoziem jāmaina dzesēšanas šķidruma sūknis, mow kāds ir darījis cik grūti, cik maksā, jeb varbūt tur oglītes standarta beidzāš? | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Daudz lapas uz aizmuguri bija links uz krievu forumu kā tās oglītes mainīt. Tas esot vienīgais, kas beidzoties tiem motoriņiem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|