Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 35 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
zinatnieks
11. Jan 2010, 17:19 #2641

Kopš: 25. Aug 2007

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 17:22 #2642

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

Jā, dēl sprieguma krituma, jeb strāvas Neesmu elektiķis
Offline
zinatnieks
11. Jan 2010, 17:23 #2643

Kopš: 25. Aug 2007

Ziņojumi: 102

Braucu ar:


11 Jan 2010, 17:22:12 Srakans rakstīja:
Jā, dēl sprieguma krituma, jeb strāvas Neesmu elektiķis


Atbilde neder
Offline
AndrisK
11. Jan 2010, 17:25 #2644

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu


11 Jan 2010, 17:22:12 Srakans rakstīja:

11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

Jā, dēl sprieguma krituma, jeb strāvas Neesmu elektiķis

Jā...ģenerātoru varot sačakarēt
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 17:26 #2645

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


11 Jan 2010, 17:23:35 zinatnieks rakstīja:

11 Jan 2010, 17:22:12 Srakans rakstīja:
Jā, dēl sprieguma krituma, jeb strāvas Neesmu elektiķis


Atbilde neder

Tev zinātniskajam darbam vai realitātei? Vēl jau arī tas, ka ģenerators arī paldies neteiks
Offline
bmwaddict
11. Jan 2010, 17:26 #2646

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

Muļķības.. Nav jāslāpē kad otrs mēģina pielaist. Ieteikums ir vienīgi pieslēgšanas brīdī abas mašīnas nedrīkst būt iedarbinātā stāvoklī, tb, vienai jābūt izslēgtai aizdedzei.

Pamatojums? Tā vienkārši ir. Skolā gāji?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 11 Jan 2010, 17:27:06 ]

Offline
mrpresident
11. Jan 2010, 17:30 #2647

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:


11 Jan 2010, 13:33:56 valvoline rakstīja:
Var kāds ieteikt kādu sakarīgu pirti ar baseinu Rīgā/ Rīgas rajonā? Cilvēkiem ~10it.

www.dubultmuiza.lv loti patika. nesen tur svineja masa dzimshanas dienu patiesham viss labi bija un cena normala un saimnieki loti sakarigi!
Offline
zinatnieks
11. Jan 2010, 17:30 #2648

Kopš: 25. Aug 2007

Ziņojumi: 102

Braucu ar:

Kādam vēl ir kādi varianti? Skolā iemācīja, ka labāk nedot atbildi, nekā dot nepareizu
Offline
PowerBMW
11. Jan 2010, 17:32 #2649

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


11 Jan 2010, 17:26:17 bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

Muļķības.. Nav jāslāpē kad otrs mēģina pielaist. Ieteikums ir vienīgi pieslēgšanas brīdī abas mašīnas nedrīkst būt iedarbinātā stāvoklī, tb, vienai jābūt izslēgtai aizdedzei.

Pamatojums? Tā vienkārši ir. Skolā gāji?

HVZ vakar viens E90 piepipeja JEEP un nomira-respektivi pārdega kaut kur kads drošinatajs vai kas! tas atrodas pie aka tadā melnā kastitē-jo aiz tas vairs strava talāk no aķa negāja
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 17:34 #2650

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


11 Jan 2010, 17:32:40 PowerBMW rakstīja:

11 Jan 2010, 17:26:17 bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

Muļķības.. Nav jāslāpē kad otrs mēģina pielaist. Ieteikums ir vienīgi pieslēgšanas brīdī abas mašīnas nedrīkst būt iedarbinātā stāvoklī, tb, vienai jābūt izslēgtai aizdedzei.

Pamatojums? Tā vienkārši ir. Skolā gāji?

HVZ vakar viens E90 piepipeja JEEP un nomira-respektivi pārdega kaut kur kads drošinatajs vai kas! tas atrodas pie aka tadā melnā kastitē-jo aiz tas vairs strava talāk no aķa negāja

Nu bet tā arī ir. Ja moskvičš žigulim, tad poh. Jo gudrāka ķerra, jo lietderīgāk to ir izdarīt
Offline
DSSD
11. Jan 2010, 17:34 #2651

Kopš: 23. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1073

Braucu ar: E36

Ja auto nav uz mana vaarda, es driikstu ar vinju paarvietoties pa Igauniju?
Offline
bmwaddict
11. Jan 2010, 17:38 #2652

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Jan 2010, 17:30:44 zinatnieks rakstīja:
Kādam vēl ir kādi varianti? Skolā iemācīja, ka labāk nedot atbildi, nekā dot nepareizu

Nu kā lai tev pastāsta. Viss ir elementri. Lielāko slodzi startējot caur vadiem tāpat uzņemās akumulātors, nevis ģenerātors. Tad jau ieslēdzot tālos, miglas, sēdekļu apsildi, logu apsildi, pečku uz max arī varētu nokurināt ģenerātoru, bet tas nenotiek.. Un vēl jau ir jautājums cik lielu strāvu tur caur piepīpējamajiem vadiem vispār var nosūkt, tur jau ir diezgan liels sprieguma kritums anyway
Vienīgais risks tajā visā ir tad, ka tā otra mašīna pielec - tad otrai mašīnai ģenerators var turēt augstākus tos 14.5V nekā pirmajai un tad viņas tur viena otru jauc, respektīvi tad pastāv risks sabojāt sprieguma stabilizātotu vienam vai otram auto, bet vienk nevajag gāzēt vājprātā, jo tam ģenerātoram tāpat ir savs nosēdies aķis liela slodze plus pierēķini sprieguma kritumu caur vadiem.. Respektīvi, kad pielec tad momentā vadu nost un viss būs čiki.
Offline
Srakans
11. Jan 2010, 17:41 #2653

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Es tā nedarītu jebkurā gadījumā, bet nu jāskatās tad arī manuālis Dzirdēti visādi brīnumi. Konkrēti ar S70, kuram ar kkādi bloki nosvila
Offline
Driver
11. Jan 2010, 18:26 #2654

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jan 2010, 17:19:59 zinatnieks rakstīja:
Jautājums par "piepīpēšanu" jeb jumpstart:

Vai auto, kurš dod piepīpēt, ir jānoslāpē dzinējs, kad tiek mēģināts iedarbināt auto, kam nosēdies akumulators? Atbildi pamatot

tam kas dod piepipet ir jabut obligati noslapetam, bet vislabak ari nonjemt vadus. Donora auto izmantot nevis kaa akji, bet gan kaa ladetaju prieksh nospragusha auto. Tas nozime, iedarbinat, uzlikt vadus, pagaidit kadas minutes 15-20, noslapet, nonjemt vadus un TIKAI TAD SKILT SPRAGONI.

Neko pamato un skaidrot rakstiski netaisos, bus parak garsh palags uzrakstits un dalja tapat neko nesapratis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
11. Jan 2010, 18:30 #2655

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Jan 2010, 18:26:49 Driver rakstīja:
tam kas dod piepipet ir jabut obligati noslapetam, bet vislabak ari nonjemt vadus. Donora auto izmantot nevis kaa akji, bet gan kaa ladetaju prieksh nospragusha auto. Tas nozime, iedarbinat, uzlikt vadus, pagaidit kadas minutes 15-20, noslapet, nonjemt vadus un TIKAI TAD SKILT SPRAGONI.

Neko pamato un skaidrot rakstiski netaisos, bus parak garsh palags uzrakstits un dalja tapat neko nesapratis

nu protams pirms tam vajag palaadeet to otru akji kaadas minuutes 10 un tad shkjilt..

bet tu tomeer pacenties uzraksti, jo citaadi daljai rodas iespaids ka tu nemaz nezini

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 11 Jan 2010, 18:33:19 ]

Offline
zinatnieks
11. Jan 2010, 18:30 #2656

Kopš: 25. Aug 2007

Ziņojumi: 102

Braucu ar:


11 Jan 2010, 18:26:49 Driver rakstīja:

Neko pamato un skaidrot rakstiski netaisos, bus parak garsh palags uzrakstits un dalja tapat neko nesapratis


Lūdzu, ja nav slinkums, tad varbūt var dažos teikumos. Paldies!
Offline
hoseee
11. Jan 2010, 18:50 #2657

Kopš: 25. Mar 2009

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Viņu

jautaajums spechukiem,,,kaa E36 gaazes pedaali nonjemt no griidas ? uz kaadu principu vinjsh tur turaas ? vnk vajag dabuut aaraa griidas paklaaju
Offline
bmw_erix
11. Jan 2010, 19:37 #2658

Kopš: 04. Jul 2009

Ziņojumi: 61

Braucu ar: rīga 13


11 Jan 2010, 18:50:20 hoseee rakstīja:
jautaajums spechukiem,,,kaa E36 gaazes pedaali nonjemt no griidas ? uz kaadu principu vinjsh tur turaas ? vnk vajag dabuut aaraa griidas paklaaju
No otras puses ir āķītis,ar skrūvgrizni atķibini to
Offline
AndrisK
11. Jan 2010, 19:39 #2659

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu

Kāda firma labāka aķiem...Varta vs Deta Senator
Offline
AndrisK
11. Jan 2010, 19:47 #2660

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu


11 Jan 2010, 19:39:10 AndrisK rakstīja:
Kāda firma labāka aķiem...Varta vs Deta Senator

Un vēl...lādējot aķi kādam spriegumam jābūt???
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo