Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22 [ Šo ziņu laboja janchikz, 19 Jul 2019, 10:35:34 ] | Offline | | |
Chris | | Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| Varu piedāvāt tehniski un vizuāli teicamu f15.
14.g. 3.0D, komforts, pano, head up, navi profesional u.t.t. 28,9k EUR.
Sīkāk PM. | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4689
Braucu ar: Q7
|
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600 | Online | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3780
Braucu ar: 41
|
19 Jul 2019, 11:51:03 @HUBLOC rakstīja:
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600
Norm cena :tas_ira_stils: | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
|
19 Jul 2019, 11:56:11 @RR04 rakstīja:
19 Jul 2019, 11:51:03 @HUBLOC rakstīja:
19 Jul 2019, 10:33:57 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 10:29:44 @KM rakstīja:
19 Jul 2019, 09:54:14 @janchikz rakstīja:
19 Jul 2019, 06:31:28 @daulex rakstīja:
18 Jul 2019, 11:25:25 @E53V8 rakstīja:
Interesē Bmw X5 e53 3.0d no 2004-2007g. Max pilns:
DSP, melnie griezti, panorāmas lūka, komforta salons, IS pack. Vēlamss bez pneimo piekares.
Ir ko piedāvāt - sutiet PM.
P.s. ss.lv - tiek skatīts.
Neēsi ebrējs, ņem tikai ar pneimo.
Jā, +400 ar kapeikām risks, bet pavisām cita mašīna un ar r20 kā uz mākoņa, nevis veļas mašīna. Un padomā, kādas izredzes, ka pneimo vēl nav pārlasīta? Ja bija oem pneimo un joprojām tā stāv un pēc kompja viss ar viņu čotka, un ar acīm var redzēt, ka nav ķīna, tad iepriekšējāis īpašnieks nebija galīgais kapeiku pisējs, kas imho ir svarīgākāis 15g vecā mašīnā.
Ja tik un tā, kapeika > komforts: nekādā gadījumā neņem mašīnas, kurām pēc vin ir opcija: sport suspension settings. Nah to nevienām nevajag - vadamība objektīvi neuzlabojas (nu nav tur būtiskas atšķirības), bet komforts kardināli mainās. Sport suspension settings + r20 = kā nosēdināta žurka pēc braukšanas komforta.
Tak nevajag pārspīlēt, jā, ar paduškām patīkamāka braukšana, bet nav tik traki ar tām sport suspension settings. Ja liekas, ka e53 ir ciets, pabrauc ar r20/21 ar G klasi
skaidrs ka ir ciets gan 53 gan 70, bet g klasei nemaz nevajag r21, pats nobraukaju ar r18, nekada vaina
Es vairāk salīdzināju vienādus izmērus. Man arī bija R18 no sākuma, uzliku r20, bet jebkurā gadījumā cietības ziņā, G klase, manuprāt, ir viscietākā starp apvidniekiem/suv. Man ar R20 liekas, ka tas jau ir max izmērs, hvz kā brauc tie geļiku īpašnieki ar r21/22
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/g300/edekd.html
apskatos uz salona paneli, apskatos cenu 21 600
Norm cena :tas_ira_stils:
sis jau pavisam antikais 463. ap 99 gadu.
Bet ari Q7 FL neizcelas ar skaistu un modernu paneli | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3780
Braucu ar: 41
| Nez par ko tur šausmināties un brīnīties. Geļiks ir stila auto (vismaz es to tā saucu), roku darbs un jauns domenikā maksāja ap 100k eur, t.i. plikākā iespējamā cena. (iepriekšējais modelis) | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Gaška ir pārcenots, nekvalitatīvs klucis, braukt ir nogurdinoši, bet nav otrs auto kurš man tik loti patiktu. Īpaši tā skana aizverot durvis un kaut kāda visatlautības sajūta parkojoties, braucot.
Esmu vairākkārt gribējis iegādāties G klasi, bet rūsa un kaudze ar problēmām par 30k nav prātīgi.
Šis interesants variants:
G350 | Offline | | |
|
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Neviens G nav redzēts ielas malā ar mentiem runājamies
drošvien tapēc, ka baidās stādināt, jo varētu būt mafijas boss, kokaīna importētājs un līdzīga kolorīta personība | Offline | | |
Zhix | | Kopš: 26. May 2011
Ziņojumi: 322
Braucu ar: PSRS motorīti!
| Pērku e91 LCI:
* vismaz 2,0d
* vēlams manuāli, bet izskatīšu arī automātu
* jo pilnāks, jo labāk
* budžets 7k eur.
PM.
Varbūt kāds kaut ko zin par šiem? Pirmajam pēc VIN nav M paka.
Links1
Links2 | Offline | | |
HUBLOC | | Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4689
Braucu ar: Q7
|
19 Jul 2019, 12:51:37 @ozo rakstīja:
Gaška ir pārcenots, nekvalitatīvs klucis, braukt ir nogurdinoši, bet nav otrs auto kurš man tik loti patiktu. Īpaši tā skana aizverot durvis un kaut kāda visatlautības sajūta parkojoties, braucot.
Esmu vairākkārt gribējis iegādāties G klasi, bet rūsa un kaudze ar problēmām par 30k nav prātīgi.
Šis interesants variants:
G350
jā, šis uz pārējo fona ar savu izskatu vēl velk uz to cenu, nez vai cena final. Tā skaņa taisot durvis ciet ir tikai Bezprisosku indivīdiem | Online | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Ne1 G klasei nav prisoskas | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
19 Jul 2019, 13:46:49 @ozo rakstīja:
Ne1 G klasei nav prisoskas
Tā kaste ar tiem 211hp arī kko kustas? | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Tas G ir kautko vērts tikai ar V8.Tajā saļeriniekā tas ir apsmiekls. | Offline | | |
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
19 Jul 2019, 19:33:53 @e34 rakstīja:
Tas G ir kautko vērts tikai ar V8.Tajā saļeriniekā tas ir apsmiekls.
Es arī esmu ievērojis ka visi pieturā sāk rēkt, kad G350 pabrauc garām | Offline | | |
pelu_junkurs | | Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2340
Braucu ar: žurx
|
19 Jul 2019, 21:01:03 @bertons rakstīja:
Labaak g350 nekaa 2litru 5 seerija
+ | Offline | | |
|
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8443
Braucu ar: Braucu ar
| Vajag dīzeli, universāli, manuāli, cenā līdz 4k.
Passat B6, Vectra, Mondeo? 5tais BMW ar šādiem nosacījumiem ir vai nu daži gab E39, vai paši lētākie E61, ne vieni ne otri neizklausās ok.
Neder Golf, A4, V70, Touran, Astra, Focus, E46 - par mazu
[ Šo ziņu laboja badmoon, 20 Jul 2019, 23:23:04 ] | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| Avensis. | Offline | | |
kizka | | Kopš: 29. May 2007
Ziņojumi: 803
Braucu ar:
| https://www.ss.com/msg/ru/transport/cars/bmw/x5....html?1563697764
BMW X5 3.0D ļoti laba kompliktacija
Cena 11900 eur 2007g. Nobr 238500 | Offline | | |
Peasant | | Kopš: 14. Sep 2016
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
| https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=281336323
E60 535d 2007 FL pilna kompliktacija, cena 9900 eur
mob: 26415258 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|