Online
Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
sys9291 | 02. Mar 2018, 10:44 |
#2621
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| nav nav savs propellers. Saistība ir ar plūsmu priekšējās vidējās lūkās (nu tās, kas pūš uz seju) | Offline | | |
CP17 | 02. Mar 2018, 11:52 |
#2622
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| E60 vispār tā ventelatoru uzparikte ir konstruēta čerez žopu, tas inženieris kko labu pīpējis liekas, hvz, es pat būtu priecīgāks, ja būtu manuālas kruķilkas manam e60
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Omulis | 02. Mar 2018, 12:55 |
#2623
|
| Kopš: 25. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2093
Braucu ar: Ford Escort RS 82', BMW e46 M-Sport touring, BMW I3s
| Nesteidzīgi tiek pārdots akurāti lietots, uzpasēts un visādi citādi mīlēts e61 ļoti labā gan tehniskā, gan vizuālā stāvoklī!
Marka: BMW
Modelis: 535D M-Sport
Gads: 2007.03 FL
Dzinējs: 3.0D 286hp
Dzinēja tips: Dīzels
Kārba: Automātiska
Virsbūves tips: Vagons
Krāsa: Carbonshwartz
Salons: Tumši brūns, napas ādas komforta salons
Nobraukums: 335 000 km ( viss caurskatāms)
Papildaprīkojums:
S205A Automātiskā pārnesumkārba
S217A Aktīvā stūre
S261A Sānu airbegi aizmugurē
S2NPA OEM BMW diski- double spoke 135
S302A Signalizācija
S316A Elektro bagažās nodalījuma vaks
S319A Integrētā universālā tālvadības pults
S320A Bez modeļa uzraksta
S322A Komforta paka ( Key less go)
P337A M- Sporta paka
S339A Shadow-Line
S386A Jumta reliņi
S402A Elektro panarāmas lūka
S417A Štorkas aizmugurejām durvīm
S423A Velūra paklājiņi
S430A Interjers / ārpus spogulis ar automātisko aptumšošanu
S431A Interior mirror with automatic-dip
S456A Komforta sēdekļi ar apsildi
S464A Slēpju caurums ar somu.
S470A Isofix-System
S493A Papildus nodalījumi pagāžas nodalījumā
S494A Sēdekļu apsildes priekšā
S496A Sēdekļu apsildes aizmugurē
S4BYA Īsta bambusa koka tumšā apdare
S502A Lampu mazgātāji
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Bi- xsenona gaismas
S524A Aktīvās gaismas
S563A Gaismas paka
S5ACA High-beam assistant ( tālās gaismas pašas slēdzās iekšā un ārā)
S5DFA Aktīvais kruīzs arStop&Go funkciju
S609A Navigation system Professional
S610A Head-up displejs
S612A BMW Assist
S616A BMW Online
S620A Balss vadība
S633A Telefons
S672A CD mainītājs 6CD moš 8CD
S6AAA BMW TeleServices SOS poga
S6FLA USB/Audio ieeja
S704A M Sporta piekare
S710A M ādas stūre
S715A M paka
S752A Individual audio system ( kā mēs visi zinām pati jaudīgākā, kas nākusi BMW )
S775A Headlining anthracite
P7A2A Innovation Package II
Ja kādam interesē , kas sīkāk PM.
Nebūs pa lēto. Nebūs arī pa dārgo. Adekvāta cena auto stāvoklim.
[ Šo ziņu laboja Omulis, 02 Mar 2018, 13:05:03 ]
----------------- http://www.unfoto.lv
| Offline | | |
CP17 | 02. Mar 2018, 12:58 |
#2624
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Nepareiz topix
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Staris | 02. Mar 2018, 13:26 |
#2625
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| + nav notīts spido. Tātad jaunajam īpašniekam jau uzreiz pēc iegādes ir izdevumi
| Offline | | |
Bamperis | 02. Mar 2018, 13:49 |
#2626
|
| Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4791
Braucu ar: 07`e61 530d///M
|
02 Mar 2018, 10:44:54 @sys9291 rakstīja:
nav nav savs propellers. Saistība ir ar plūsmu priekšējās vidējās lūkās (nu tās, kas pūš uz seju)
Sapratu,tad nav ponjas,jo ja nebuutu tunelii kkas salikts kaa vajag,tad nepustu vispaar uz aizmuguri
02 Mar 2018, 11:52:54 @CP17 rakstīja:
E60 vispār tā ventelatoru uzparikte ir konstruēta čerez žopu, tas inženieris kko labu pīpējis liekas, hvz, es pat būtu priecīgāks, ja būtu manuālas kruķilkas manam e60
Jaa,ir taada iipatneeja taa uzparikte,kad vasaraa jaukshu salonu araa,lai liktu logic,tad paskatishos,pagaidam aizmugures vidus lai staav ciet | Offline | | |
6500 | 02. Mar 2018, 14:12 |
#2627
|
| Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| E6x CiC komplekts ... 700€
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
LG | 02. Mar 2018, 18:22 |
#2628
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: E53/E70
| Labs vakars. E61, atslēga dzīvo savu dzīvi, grib ver vaļā no pults grib nevar vaļā no pults antenas bloks dzivs, ne absūbējis nekā savādāk, vadi mainīti bagažnieka durviss Kas par vainu var būt
Paldies.. | Offline | | |
|
Devilangelo | 04. Mar 2018, 09:16 |
#2629
|
| Kopš: 10. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 677
Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...
|
02 Mar 2018, 18:22:18 @LG rakstīja:
Labs vakars. E61, atslēga dzīvo savu dzīvi, grib ver vaļā no pults grib nevar vaļā no pults antenas bloks dzivs, ne absūbējis nekā savādāk, vadi mainīti bagažnieka durviss Kas par vainu var būt
Paldies..
Raksti PM, pārbaudīsim atslēgu.. | Offline | | |
gunars_b | 04. Mar 2018, 13:22 |
#2630
|
| Kopš: 25. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 241
Braucu ar: 525d
| Sveiki,
Uzradās problēmas - E61 bagāžnieka durvju soft close pārstāja darboties (tas ekscentriskais metāla puļķis, kas bagāžnieka grīdā negriežas) un pneimopiekares self leveling vairs neieslēdz kompresoru līdz ar to kļūda panelī. Kāds var ieteikt, kur izdiagnosticēt un salabot šo? Es liktu uz mitrumu bagāžniekā un no tā izrietošām sekām - koroziju uz kontaktiem. | Offline | | |
Dzerve | 05. Mar 2018, 10:47 |
#2631
|
| Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
| Kur es varētu noskaidrot kārbām kodus?!
Gribu zināt vai man derēs kārba no E61 525d 2006.gada ja pašām ir E60 530d 2004.gada...
Win kodi auto
Wbanj51070cv08038 donors
Wbanc71010b620636 mans | Offline | | |
Angelz | 05. Mar 2018, 10:56 |
#2632
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
05 Mar 2018, 10:47:30 @Dzerve rakstīja:
Kur es varētu noskaidrot kārbām kodus?!
Gribu zināt vai man derēs kārba no E61 525d 2006.gada ja pašām ir E60 530d 2004.gada...
Win kodi auto
Wbanj51070cv08038 donors
Wbanc71010b620636 mans
RealOEM?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
frishh_ | 05. Mar 2018, 13:56 |
#2633
|
| Kopš: 06. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: BMW 530d E60
| Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.[ Šo ziņu laboja frishh_, 05 Mar 2018, 13:59:12 ] | Offline | | |
CP17 | 05. Mar 2018, 14:00 |
#2634
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Kompis tev atvērs maku, tas nav e30
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
N53series | 05. Mar 2018, 14:13 |
#2635
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.
kas taas par pamaaciibaam?
kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'... | Offline | | |
sys9291 | 05. Mar 2018, 14:17 |
#2636
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
04 Mar 2018, 13:22:27 @gunars_b rakstīja:
Sveiki,
Uzradās problēmas - E61 bagāžnieka durvju soft close pārstāja darboties (tas ekscentriskais metāla puļķis, kas bagāžnieka grīdā negriežas) un pneimopiekares self leveling vairs neieslēdz kompresoru līdz ar to kļūda panelī. Kāds var ieteikt, kur izdiagnosticēt un salabot šo? Es liktu uz mitrumu bagāžniekā un no tā izrietošām sekām - koroziju uz kontaktiem.
nu apskaties zem zapaskas putuplastiem - varbūt tur jau var zivis zvejot... | Offline | | |
|
frishh_ | 05. Mar 2018, 14:24 |
#2637
|
| Kopš: 06. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: BMW 530d E60
|
05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.
kas taas par pamaaciibaam?
kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...
Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.
Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.
Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam
Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze[ Šo ziņu laboja frishh_, 05 Mar 2018, 14:26:35 ] | Offline | | |
N53series | 05. Mar 2018, 14:33 |
#2638
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:
05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.
kas taas par pamaaciibaam?
kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...
Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.
Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.
Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam
Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze
iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee. | Offline | | |
Angelz | 05. Mar 2018, 16:00 |
#2639
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
05 Mar 2018, 14:33:22 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:
05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.
kas taas par pamaaciibaam?
kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...
Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.
Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.
Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam
Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze
iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee.
Ja jau DME/CAS sync būtu pie vainas tad nevarētu pielaist auto. Šajā gadījumā var tikai KOMBI "izliekas par beigtu".
Cik saprotu tad konkrētā a/m ir bez start pogas ar mehānisko atslēgu 2003/2004 gada?
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | 05. Mar 2018, 16:03 |
#2640
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
05 Mar 2018, 16:00:37 @Angelz rakstīja:
05 Mar 2018, 14:33:22 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 14:24:59 @frishh_ rakstīja:
05 Mar 2018, 14:13:21 @N53series rakstīja:
05 Mar 2018, 13:56:08 @frishh_ rakstīja:
Auto - bmw e60 530d prefacelift, 160kw
Problēma sekojoša:
No rīta pagriežot atslēgu instrumetu panelis nevienu dzīvības pazīmi neizdvesa. Viss pārējais strādā, idrive, mūzika, pagriezieni, avareikas, tikai neviena gaismiņa, bultiņa instrumentu panelī.
Mašīna pieleca no pusapgrieziena.
Pārbaudīts: Drošinātāji cimdu nodalījumā, paspiesti drošinātāji bagāžniekā. Noņemtas abas klemmes uz 2h, nekādu izmaiņu.
Kas pirms tam notika: ceturtdien nevarēju pielaist. Piepīpēju pēc pamācībām. Uzreiz krokodili nost. Tajā dienā uz 6 stundām uzliku lādēties akumulatoru(darbā). 5dien leca normāli. 6dien un 7dien mašīna netika kustināta. Bet 5dien viss strādāja ideāli.
Vai tiešām akumulators savu atdevis(mainīts 2015. gada martā, vismaz marķiera uzraksts uz akb tā saka) vai arī instrumentu panelis pakaļā.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu/tādu pašu problēmu.
kas taas par pamaaciibaam?
kuras pamaaciibas maaca nonjemt akji nost, lai laadeetu?
jeb spaidiit droshinaataajus? man pat bail jautaat, kaa izpaudaas to 'paarbaudiishana'...
Pamacība PIEPIĪPĒŠANĀ - mīnuss klemme nosākuma tur , tad tur, plus kleme tur, tad tur..
Neviens nav ņēmis nost aķi, lai uzlādētu.
Paspiesti drošinātāji nozīmē, viegli ar pirkstu pāriet visiem pāri, ja nu kādam nav kontakts.
Drošīnātāju pārbaudīšana-izņemti un vizuāli pārbaudīti visi drošinātāji,kas atbild par instrumenta paneli pēc shēmas, kas man ir uz nakļeikas, tur kur aptieciņa stāv.
Vecīt, da jebal varēji pat nekomentēt. Tikai sev un man laiku iztērēji. Nākošreiz izlasi nevis no katras rindkopas tver pa vārdam
Izskatās, ka arī es sev tagad laiku iztērēju, jo ieliku problēmu ar cerību, ka kādam ir bijusi pieredze
iespeejams, ka DME/CAS sinhronizaacija noraavusies.
bet toch fuse spaidiishana neliidzees. arii mutes bruukjeeshana nee.
Ja jau DME/CAS sync būtu pie vainas tad nevarētu pielaist auto. Šajā gadījumā var tikai KOMBI "izliekas par beigtu".
Cik saprotu tad konkrētā a/m ir bez start pogas ar mehānisko atslēgu 2003/2004 gada?
pag, es tieshi taa arii sapratu: KOMBI lampinjas nedeg, starteet nemeegjina [attieciigi - nekaada pielaishana nav iespeejama]...
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|