Online

Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
audi_a4
24. Apr 2012, 14:03 #2621

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

Nagla nesagrozi faktus, es jau ari rakstiju ka ja apstakli spiestu tad gazi sen jau butu uzlicis.

Seit smagi jutams tas, ka tie kas lieto gazi slavina tapec ka VINI to lieto. Un tas tatad ir pats labakais. Un to ka gazei tomer naak bonusa visadas nebusanas, to gan neviens negrib atzit. Es ari kad lietoju gazi tapat nenoliedzu ka zud jauda nedaudz un ka balons tomer sagada neertibas. Nelielas, bet tas ir neertibas. Ari neregulari uzvedijosa smaka no izputeja nav nekas briemsigs. Tomer ta ir lieta kas ir. Logiski ka braucot to nejut, bet pastavot uz vietas ar valeju logu vai pabraucot atpakalgaita ta smaka uzvedi. Un to man neviens neiestastis ka ta nav taisniba.

Bet tas jau nav pasaules gals. Stresam nav pamata ar to var sadzivot.
Offline
Laoshi
24. Apr 2012, 14:06 #2622

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Nu bet ļoti loģiski. Apsvēru gāzes + un -, un gāzi ieliku, nevis tikai runāju. Esmu apmierināts un iesaku citiem Blakus pat bija tēma par ///M gāzēšanu
Offline
SteelRat
24. Apr 2012, 14:07 #2623

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163801

Braucu ar: E95

Atkarigs no sitemas un uzliksahnas kvalitates, man dzipam nekadas problemaz lidzsim nav bijushas vispar , nobraukc ~ 30k km ar gazi, pie ~ 60 sprauslu apkopa, ja vaig, un mauc talaak
gen1/2 protams ka ir probleemas, bet nu tos vecos sitemas ar nevaig likt

-----------------
Offline
SteelRat
24. Apr 2012, 14:09 #2624

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163801

Braucu ar: E95

aa, vel no regulacijas laikam daudz kas atkariigs

-----------------
Offline
Araajz
24. Apr 2012, 14:23 #2625

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28299

Braucu ar: E39

Laiki mainās Tas gan bija tad, kad nebija tādu iekārtu, bet tāpat


Offline
SteelRat
24. Apr 2012, 14:32 #2626

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163801

Braucu ar: E95

5tajaa gadaa bija gen 1/2 sistemas, tas patiesham nerulee ari vel tagad

-----------------
Offline
Pivot
24. Apr 2012, 14:34 #2627

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits

Šodien piebrauca paziņa ar 745i 2005. g. Es šim prasu- kas tu bumeru nosēdināji? Nē, šis parau vaļā, a tur pa pus bagāžnieku apaļais 100L balons ar gāzi. Nu bez diršanas - pakaļa pa zemi. Izskatījās, ka tur pilns bagāžs ar kartupeļiem. Nu un ja vēl aizmugurē 3 purni iesēžas. HVZ.

Nezinu, izskatījās diezgan slimi. Ja liek zapaskas vietā, tad laikam tik lielu/smagu nevar ielikt?
Offline
SZ
24. Apr 2012, 14:38 #2628

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

privātai lietošanai autogāze noteikti atmaksājas un salīdzinoši ātrā periodā visa iekārta ir atmaksājusies.

Bet ir daži BET, kas būtu visiem jāievēro pirms dot auto uz pārbūvi, vissvarīgakais laikam, ir uzlikšanas iekārtas ražotājs un darba jeb instalācijas kvalitāte.

Dots 2010.gada Opel Astra, iekārta tika likta viena no Rīgas "labakajiem" kantoriem, izmaksāja Ls 600 uz 4 podiem. Viss perfekti, izmaksas uz 100 Km fantastiskas, visi sit plaukstas un danco ap ugunskuru. Bet , apdzenot, apmēram, uz 90 km/h- dzinējs raustās un rīstās, jāsāk dikti plānot apdzīšanas manevrs.... 3 reizes bijām pie Lielmeistariem - Vse dokmenti v porjadke- izdrukas apliecinot, ka iekārtai kļūdu nav. Brauciet pie Opel dīlera....

Opel dīleris, savukārt, sūta uz 3 burtiem atpakaļ pie Gāzes meistariem. Laika un nervu patēriņš konkrēts un neesmu ping ponga fans.

Secinājums, ja nevar uzlikt pie Vecā, piemēram, tad jāsāk stingri izvērtēt visi plusi un mīnusi.

P.S. Ar Veco pazīstams esmu, viņu gan nepārstāvu, autogāzi ikdienā nelietoju

[ Šo ziņu laboja SZ, 24 Apr 2012, 14:43:45 ]

Offline
Laoshi
24. Apr 2012, 14:39 #2629

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Apr 2012, 14:34:45 Pivot rakstīja:
Šodien piebrauca paziņa ar 745i 2005. g. Es šim prasu- kas tu bumeru nosēdināji? Nē, šis parau vaļā, a tur pa pus bagāžnieku apaļais 100L balons ar gāzi. Nu bez diršanas - pakaļa pa zemi. Izskatījās, ka tur pilns bagāžs ar kartupeļiem. Nu un ja vēl aizmugurē 3 purni iesēžas. HVZ.

Nezinu, izskatījās diezgan slimi. Ja liek zapaskas vietā, tad laikam tik lielu/smagu nevar ielikt?


Zapaskas vietā var ielikt salīdzinoši mazu balonu, viņš bieži dabūs braukāt pa tankiem. Paziņam pasaki, lai par ietaupīto naudiņu nomaina atsperes. Starp citu, gāze sver 2x mazāk, kā benzīns - 50kg + 10kg balons. Ja iesēžas druknāks meičuks, tad izpūtējs gar zemi
Offline
SteelRat
24. Apr 2012, 14:42 #2630

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163801

Braucu ar: E95

tas veelreiz pierada seno patiesiibu



-----------------
Offline
Laoshi
24. Apr 2012, 14:44 #2631

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Apr 2012, 14:38:37 SZ rakstīja:
privātai lietošanai autogāze noteikti atmaksājas un salīdzinoši ātrā periodā visa iekārta ir atmaksājusies.

Bet ir daži BET, kas būtu visiem jāievēro pirms dot auto uz pārbūvi, vissvarīgakais laikam, ir uzlikšanas iekārtas cena un darba instalācijas kvalitāte.

Dots 2010.gada Opel Astra, iekārta tika likta viena no Rīgas "labakajiem" kantoriem, izmaksāja Ls 600 uz 4 podiem. Viss perfekti, izmaksas uz 100 Km fantastiskas, visi sit plaukstas un danco ap ugunskuru. Bet , apdzenot, apmēram, uz 90 km/h- dzinējs raustās un rīstās, jāsāk dikti plānot apdzīšanas manevrs.... 3 reizes bijām pie Lielmeistariem - Vse dokmenti v porjadke- izdrukas apliecinot, ka iekārtai kļūdu nav. brauciet pie Opel dīlera.

Opel dīleris savukārt, sūta uz 3 burtiem atpakaļ pie Gazes meistariem. Laika un nervu patēriņš konkrēts.

Secinājums, ja nevar uzlikt pie Vecā, piemēram, tad jāsak stingri izvērtēt visi plusi un mīnsui.


Paskaties, vai pie visiem ātrumiem rīstās uz noteiktiem apgriezieniem. Noraksti reduktora modeli, paskaties, uz cik zs viņš ir domāts un cik ir auto. Parasti jābūt biki vairāk. Kurš tad bija "labais" kantoris?
Offline
Pivot
24. Apr 2012, 14:47 #2632

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


24 Apr 2012, 14:39:28 Laoshi rakstīja:

Zapaskas vietā var ielikt salīdzinoši mazu balonu, viņš bieži dabūs braukāt pa tankiem. Paziņam pasaki, lai par ietaupīto naudiņu nomaina atsperes. Starp citu, gāze sver 2x mazāk, kā benzīns - 50kg + 10kg balons. Ja iesēžas druknāks meičuks, tad izpūtējs gar zemi


Nu tad varbūt tāpēc tik tizli sanāk, ka gāze balons ir praktiski aiz pakaļējās ass. Tu pieej pie savas lamatas un ar 50..60kg svaru uzspied uz aizmugurējā kapota. Redzēsi kā saspiežas atsperes.
Tas nav tas pats kas mammis pakaļējā beņķī.
Offline
nagla
24. Apr 2012, 14:47 #2633

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


24 Apr 2012, 14:07:32 SteelRat rakstīja:
Atkarigs no sitemas un uzliksahnas kvalitates, man dzipam nekadas problemaz lidzsim nav bijushas vispar , nobraukc ~ 30k km ar gazi, pie ~ 60 sprauslu apkopa, ja vaig, un mauc talaak
gen1/2 protams ka ir probleemas, bet nu tos vecos sitemas ar nevaig likt
hvz,man pat 1. paaudze strada ideali.tiesa reduktors ir pa lielu ,bija pirkts un domats citai mashinai,tagat noversu vienu gaisa suci un pat saregulejas labi viss,iepejams ta ir monoinzhektoru kada ipatniba,jo iet viss labi,nereizi nekas nav shavis!

[ Šo ziņu laboja nagla, 24 Apr 2012, 14:50:40 ]

Offline
Laoshi
24. Apr 2012, 14:54 #2634

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


24 Apr 2012, 14:47:41 Pivot rakstīja:

24 Apr 2012, 14:39:28 Laoshi rakstīja:

Zapaskas vietā var ielikt salīdzinoši mazu balonu, viņš bieži dabūs braukāt pa tankiem. Paziņam pasaki, lai par ietaupīto naudiņu nomaina atsperes. Starp citu, gāze sver 2x mazāk, kā benzīns - 50kg + 10kg balons. Ja iesēžas druknāks meičuks, tad izpūtējs gar zemi


Nu tad varbūt tāpēc tik tizli sanāk, ka gāze balons ir praktiski aiz pakaļējās ass. Tu pieej pie savas lamatas un ar 50..60kg svaru uzspied uz aizmugurējā kapota. Redzēsi kā saspiežas atsperes.
Tas nav tas pats kas mammis pakaļējā beņķī.


Nu hvz, kas tie par drotiem. Es uzkāpju uz āķa, viņš man nošūpojas un par 2-4cm nosēžas, nu nekas traģisks Lai gan, tas bumers nosēžas, ja pielej pilnu degvielas bāku (kas noteikti nav 40 litri)?
Offline
Amakatanav
24. Apr 2012, 16:33 #2635

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


24 Apr 2012, 14:47:41 Pivot rakstīja:

24 Apr 2012, 14:39:28 Laoshi rakstīja:

Zapaskas vietā var ielikt salīdzinoši mazu balonu, viņš bieži dabūs braukāt pa tankiem. Paziņam pasaki, lai par ietaupīto naudiņu nomaina atsperes. Starp citu, gāze sver 2x mazāk, kā benzīns - 50kg + 10kg balons. Ja iesēžas druknāks meičuks, tad izpūtējs gar zemi


Nu tad varbūt tāpēc tik tizli sanāk, ka gāze balons ir praktiski aiz pakaļējās ass. Tu pieej pie savas lamatas un ar 50..60kg svaru uzspied uz aizmugurējā kapota. Redzēsi kā saspiežas atsperes.
Tas nav tas pats kas mammis pakaļējā beņķī.

Tad jau pielejot pilnu bāku benzīna 100l tam bumeram būtu tik pat ļoti jānosēžas? vismaz būtu, ja nebūtu balons...
Offline
Pivot
24. Apr 2012, 17:38 #2636

Kopš: 22. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 140

Braucu ar: vī eits


24 Apr 2012, 16:33:16 Amakatanav rakstīja:
ielejot pilnu bāku benzīna 100l tam bumeram būtu tik pat ļoti jānosēžas? vismaz būtu, ja nebūtu balons...


Bāka nav aiz pakaļējās ass. Svars (pasažieri, benzīns u.tt.) kas ir starp asīm tomēr vairāk vai mazāk dalās gan uz priekšu gan pakaļu. A te sanāk tik uz pakaļu. Varbūt tas balons čalim vienkārši par lielu...
Un starp citu... arī ražotājs atkarībā no modeļa paredz bagāžā vest un īslaicīgi glabāt tikai kādus 100..150 kg, ja nemaldos.
Offline
Amakatanav
24. Apr 2012, 18:38 #2637

Kopš: 06. Jul 2009

Ziņojumi: 1793

Braucu ar: muti pa ausīm.


24 Apr 2012, 17:38:37 Pivot rakstīja:

24 Apr 2012, 16:33:16 Amakatanav rakstīja:
ielejot pilnu bāku benzīna 100l tam bumeram būtu tik pat ļoti jānosēžas? vismaz būtu, ja nebūtu balons...


Bāka nav aiz pakaļējās ass. Svars (pasažieri, benzīns u.tt.) kas ir starp asīm tomēr vairāk vai mazāk dalās gan uz priekšu gan pakaļu. A te sanāk tik uz pakaļu. Varbūt tas balons čalim vienkārši par lielu...
Un starp citu... arī ražotājs atkarībā no modeļa paredz bagāžā vest un īslaicīgi glabāt tikai kādus 100..150 kg, ja nemaldos.

100kg uz aizmugurējās ass (slodze uz aizmuguējiem riteņiem) ir tik pat vai pat vairāk, kā 60kg aiz aizmugurējās ass.
Tāpēc pakaļa pa zemi velkās ne dēļ balona.
gāze 1l=0.5kg
Offline
audi_a4
24. Apr 2012, 19:29 #2638

Kopš: 11. Feb 2012

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: Shiirs garantee, pljek pljek un gatavs

nee nee, pakalja pa zemi velkas jo bumbieris ir nojaats. a nojaats vins ir tapec ka ipasnieks ir kapeikmiilis un brauc uz gaazi. taa vismaz teiktu Draivers

tapec es ari rakstiju ka jaliek pec iespejas mazaks balons, jo pildities tagad var uz katra stuura, taa nav problema. a liels balons safis pederes un amjus. nejau no pirksta es to izziidu.
Offline
cipargalva
24. Apr 2012, 19:32 #2639

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro

Es saprotu, ka gāze ir un way to go ikvienam benzīna lējējam...
Lai nu tā būtu, bet nu, džeki, tā slavināšana tiešām izskatās smieklīga no malas
Dažs labs te tiešām ar putām uz lūpām un miskastes maisiem galvā būtu ar mieru pierādīt savu taisnību Ogres Statoilā. Kaut vai izsostītu balonu tukšu, lai parādītu, cik tas pasākums ir labs". Un viss tas tikai tāpēc, ka pats lieto gāzi.
Jums siltāk ap sirdi paliks, ja pārliecināsiet tos neticīgos par gāzes labumu un viņi pievienosies Jūsu pulciņam?

Pašam nav bijuši gāzēti auto, pret to visu esmu neitrāls. Kad apstākļi spiedīs, varbūt sagāzēšu. Taču ne pie tāda gada nobraukuma, kāds manam auto ir tagad.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 24 Apr 2012, 19:33:18 ]

Offline
Shkodists
24. Apr 2012, 19:51 #2640

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


24 Apr 2012, 13:18:09 audi_a4 rakstīja:

24 Apr 2012, 12:43:44 nagla rakstīja:
un ko tu gaidi,kad kads lugs tev piedoshanu,jo piechakareja vairakas reizes uzstadot sudigu gazes iekartu?



poweri bomaru nosa fanuklubins pedejo 5 gadu laika ir labi attistijies. vajag parsautk shito megaportalu par kaipeikpisejpower.lv. un atstat tikai vienu teemu

sorry nevaru savaldities. aizejat paarsteties, jums tas delirijs ir no regularas gazes ostisanas? argumenti ir pilnigi debili un apnicis drukat lietas kas visiem ir zinamas. pec gazes smird pa izputeju vienalga kada iekarta. aizej un paosti ja netici. atsperes nosezas. tas ir jebkura gadijuma, ja aiz pakalejas ass tiek vadats regulari lieks svars. un tam nav pilnigi nekada saskara ar apjaasanu vai gazes iekartas paaudzi. aizej paosti vienreiz sava auto izuteju, pietiks tuksus salmus kult





Kādas paaudzes iekārtas bija tavām iepriekšējām sagāzētajām mašīnām?

Vismaz vienai bija 4.paaudze?

Es savam auto uzstādīju 4.paaudzi (vēl nav nobraukti 400km). Kolēģis ir nobraucis 60k km ar 4.paauzes iekārtu. Vari atbraukt un paostīt un pārliecināties, ka ne manai, ne kolēģa mašīnai pie izpūtēja gāzes smaku nesaostīsi.

Nenoliegšu, ka iekārtu uzstādīju ekonomijas nolūkos, bet tāpēc nejūtos santīmmīļotājs. Vienkārši neceļas roka par pārvietošanos no punkta uz uz punkt B tērēt vairāk par 5% no ienākumiem, jo tos var lietderīgāk iztērēt.

Ko man tagad darīt, aiziet nokaunēties?
varbūt aiziet noslēpt gāzes iepildes vietu, vai sludināt forumos, cik slikti ir braukt ar gāzi un cik forši ir ar benzīnu?

Droši varu tev pateikt, ka arī tad, kad man ienākumi krietni pieaugs, es pārvietošos ar gāzi. Zini kāpēc?
Tāpēc, ka man vismaz nedaudz rūp apkārtējā vide.
Savu otru auto, kas ir dīzelis un kas tērē tiešām maz, pārdošu un vietā pirkšu vēl vienu gāzes auto.

Izklausās dīvaini? Varbūt.
Varbūt ir laiks pieaugt un pieņemt, ka citi cilvēki domā citādi un visu pasauli nepiespiedīsi domāt līdzīgi tev.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo