Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Araajz
15. Feb 2012, 12:11 #2621

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28258

Braucu ar: E39

wow, lūk par tādu atbildi

Jāfunktierē tagad, ko darīt
Offline
barracuda
15. Feb 2012, 12:37 #2622

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

baronam liels cepums !

Offline
al13n
15. Feb 2012, 16:23 #2623

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 640

Braucu ar:

Cik nejauki pret veļuku būtu tagad mīcīt pa sniegu vai nekas traks nevar notikt? Gaisa dakša, hidro bremzes.
Offline
zhuupa
15. Feb 2012, 16:33 #2624

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nu sāls un slapjums jau nekam nepatīk.
Offline
Mini_RuFFijS
15. Feb 2012, 16:38 #2625

Kopš: 02. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: traktoru ''Kioti''

principaa jau nekas.. paello kjeedi un braukaa..
Offline
valvoline
15. Feb 2012, 17:31 #2626

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2470

Braucu ar: PP-78


06 Feb 2012, 21:58:56 valvoline rakstīja:
Ja nu kādam/ai -30 grādos rodas velme iegādāties ričuku tad varu piedāvāt šādu variantu. Pirkts 2011 janvārī pa 950ls , atdotu pa 400ls.




Vairāk bildes


Pieejams.
Offline
Lala
15. Feb 2012, 18:00 #2627

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3372

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


15 Feb 2012, 16:23:18 al13n rakstīja:
Cik nejauki pret veļuku būtu tagad mīcīt pa sniegu vai nekas traks nevar notikt? Gaisa dakša, hidro bremzes.


Labāk jau nemīci.
Rāmis alumīnija - ar sāli alumīnijs nedraudzējās.
Dakšā blīvslēgi gumijas - arī sāls nav čoms.

No viena vai trim braucieniem, protams, skādes nebūs. Bet ikdienā bliezt ar gaisa dakšu pa to šļuru ir NoNo.
Man šim mērķim ir tērauda velo ar cieto dakšu un vienu ātrumu.
Offline
eLeL
15. Feb 2012, 21:29 #2628

Kopš: 29. Jul 2004

No: Līvāni

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: busu

Kurš būtu mazākais ļaunums manā izvēlē?!

1.variants HASA Team ex
Rāmis hasa free ex
Dakša zoom ch-800 ams 80 mm
Bremzes apex l207d
Aploces rigida xtb24
Riepu apvalki kenda k-891
Priekšējā zobratu kasete truvativ x-flow
Aizmugurējo zobratu kasete shimano cs-hg30-8
Pārslēdzēju rokturis shimano alivio
Priekšējais pārslēdzējs shimano alivio
Aizmugurējais pārslēdzējs shimano alivio
Svars 12, 6 kg

2.var. KROSS Crow Stepen (II)
Ātrumi 24
Rāmis Alumīnijs M19" 21" 23"/D17" 19"
Iekārtas Shimano TZ-31/Alivio
Riepas Ralf Bohle 28" 700x35C Runway

3.var. KROSS Nomia +3
Ātrumi 21
Rāmis Alumīnijs 16", 18"
Iekārtas Shimano FD-TY10/Altus RD-M310
Riepas Vee Rubber VRB-212 26x1.75

p.s.nevajag man ikdienas braukšanai, tikai reizēm, un nu to vienu nedēļu tos 600km


-----------------
Zeme zem kājām un jūra sirdī...

Offline
Marta_22
15. Feb 2012, 22:22 #2629

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


15 Feb 2012, 12:04:55 barons13 rakstīja:

15 Feb 2012, 11:17:04 Araajz rakstīja:
Nāk sezona, jāsāk domāt par tehnikas savešanu kārtībā

Dots:
Rock Machine outpost
[IMG]bilde[/IMG]

Problēmas:
- aizmugurējā rumba skrūvējās vaļā un ritenis ik pēc laika sāk staigāt (lakam rumba jāmaina uz jaunu)
- pedāļu rumba (nezinu tehnisko nosaukumu ) arī staigā - ir vaļēja (laikam jāmaina uz jaunu)
- ātrumi sūdīgi slēdzās gan priekšā, gan aizmugurē
- nāktu par labu dabūt jaunu dakšu (bet nu hvz) , jo vītnei pie stūres ir psc, bet vēl turās un vaļā negriežās, ja meičuks brauc
- laikam kasete un ķēde arī mūžību nav mainīta

Jautājums: to verķi nogrūzt labāk kādam krievam vai mēģināt celt augšā, kamēr vēl atlaide 50% ZZK?


1) pakaļrumba visticamāk nav pareizi nokontrēta, vai arī gluži vienkārši bezbožna izdilusi. jauna prostā rumba maksā līdz 7 ls + spieķošana (kā kurā vietā, parasti ap 5ls)
2) pedāļu centrā vari ieskrūvēt monobloku (ass ar slēgtajiem gultņiem, neskrūvēsies vaļā un griezīsies, kamēr gultņi izjuks (3 gadi nu kā pats minimums). maksā ap 8ls + darbs, nu kādi ~4ls varētu būt, nezinu kā kurā vietā
3) ātrumu regulēšana parasti kādi 2ls uz katru galu, bet liels risks, ka neko nesaregulēs, ja izdiluši zobrati un ķēde.
4) parastā dzelzs dakša.. nu kādi 8ls + maiņa, nezinu, kādi 3 ls
5) ja maini ķēdi un kaseti (tev visticamāk, ka ir zobratu bloks šim verķim), tad pie šāda nobraukuma būs jāmaina arī priekšējie zobrati. ķēde~5, bloks ~7, pr. zobrati ~13 (lētie). darbā... ķēdes maiņa ~2. klaņu maiņa for free ja maini monobloku, bloka maiņa for free, ja maini pakaļējo rumbu.

total:
daļās ~48
darbā ~18
kopā = daudz priekš tāda velo

viedoklis subjektīvais - ja tev tas velo nav morāli dārgs, tad nogrūd kādam zeņķim nafig un meklē citu. ja ir morāli dārgs, tad rēķinies ar augstākminētajiem izdevumiem

*cipari ir pilnās cenas bez atlaidēm, nezinu kā un cik lielas kur var iedot

Tur jau arī noteikti ir troses jāapmaina, toršu apvalki, bremžu kluči.
Offline
Marta_22
15. Feb 2012, 22:26 #2630

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


15 Feb 2012, 16:23:18 al13n rakstīja:
Cik nejauki pret veļuku būtu tagad mīcīt pa sniegu vai nekas traks nevar notikt? Gaisa dakša, hidro bremzes.


Ar gaisa dakšu uzmanies, zemā temperatūrā krītas spiediens un vispār lielākos mīnoss var lāgā neturēt spiedienu līdz galam. Tagad atkal ir līdz -5 bet kad bija -20 un ap šādas problēmas var beigties bēdīgi. Bez tam pēc izbraukuma kārtīgi noslauki, lai nepaliek sāls uz ķēdes un zobratiem, pieņemu ka šadam klases ričukam ir labas detaļas virsū
Offline
Marta_22
15. Feb 2012, 22:28 #2631

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


15 Feb 2012, 21:29:03 eLeL rakstīja:
Kurš būtu mazākais ļaunums manā izvēlē?!

1.variants HASA Team ex
Rāmis hasa free ex
Dakša zoom ch-800 ams 80 mm
Bremzes apex l207d
Aploces rigida xtb24
Riepu apvalki kenda k-891
Priekšējā zobratu kasete truvativ x-flow
Aizmugurējo zobratu kasete shimano cs-hg30-8
Pārslēdzēju rokturis shimano alivio
Priekšējais pārslēdzējs shimano alivio
Aizmugurējais pārslēdzējs shimano alivio
Svars 12, 6 kg

2.var. KROSS Crow Stepen (II)
Ātrumi 24
Rāmis Alumīnijs M19" 21" 23"/D17" 19"
Iekārtas Shimano TZ-31/Alivio
Riepas Ralf Bohle 28" 700x35C Runway

3.var. KROSS Nomia +3
Ātrumi 21
Rāmis Alumīnijs 16", 18"
Iekārtas Shimano FD-TY10/Altus RD-M310
Riepas Vee Rubber VRB-212 26x1.75

p.s.nevajag man ikdienas braukšanai, tikai reizēm, un nu to vienu nedēļu tos 600km



tad sāc ar pareizu rāmja izvēli atbilstoši savam auguma. Tad īsti apdomā 28 vai 26 collas tu gribi un pa kurieni taisies braukt.
Offline
OOZZEE
15. Feb 2012, 22:35 #2632

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2842

Braucu ar:


15 Feb 2012, 22:26:00 Marta_22 rakstīja:

15 Feb 2012, 16:23:18 al13n rakstīja:
Cik nejauki pret veļuku būtu tagad mīcīt pa sniegu vai nekas traks nevar notikt? Gaisa dakša, hidro bremzes.


Ar gaisa dakšu uzmanies, zemā temperatūrā krītas spiediens un vispār lielākos mīnoss var lāgā neturēt spiedienu līdz galam. Tagad atkal ir līdz -5 bet kad bija -20 un ap šādas problēmas var beigties bēdīgi. Bez tam pēc izbraukuma kārtīgi noslauki, lai nepaliek sāls uz ķēdes un zobratiem, pieņemu ka šadam klases ričukam ir labas detaļas virsū


Ja ir pilnie dubļinieki, tad nekas traks nenotiks no vienas reizes. Ja tikai pa sniegu, tad vispār po, bet ja pa pilsētas centru, kur ir sāls šļura, tad nebūtu vēlams viņu ripināt.
Offline
AF
15. Feb 2012, 22:39 #2633

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


15 Feb 2012, 12:11:47 Araajz rakstīja:
wow, lūk par tādu atbildi

Jāfunktierē tagad, ko darīt

Ko ko, brauc pi emanis uz veloatlaides.lv veikalā cenas ir bez atlaides zemākas nekā zzk ar tiem saviem 50% un darbs ir pats lētākais rīgā!! + vēl kādu skidončiku sarunāsim, un vēl mums ir arī detaļas pa akciju! Uz vietas apskatīsimies, un aptuveni nosauksim kas, cik, un vai ir vērts!
Offline
AF
15. Feb 2012, 22:43 #2634

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


15 Feb 2012, 22:26:00 Marta_22 rakstīja:

15 Feb 2012, 16:23:18 al13n rakstīja:
Cik nejauki pret veļuku būtu tagad mīcīt pa sniegu vai nekas traks nevar notikt? Gaisa dakša, hidro bremzes.


Ar gaisa dakšu uzmanies, zemā temperatūrā krītas spiediens un vispār lielākos mīnoss var lāgā neturēt spiedienu līdz galam. Tagad atkal ir līdz -5 bet kad bija -20 un ap šādas problēmas var beigties bēdīgi. Bez tam pēc izbraukuma kārtīgi noslauki, lai nepaliek sāls uz ķēdes un zobratiem, pieņemu ka šadam klases ričukam ir labas detaļas virsū

bullšits, kad ārā bija -20 pagāšgad vizinājos pa snowparku riekstu kalnā, pāris reizes ieliku plaknē un nekas nav (66RC2X), ja kkas jau ir sajāts, tad tas dos par sevi ziņu kā viecs TDS no rīta, bet nu pa pļuru vnk labāk nebraukt, vai arī atvēlēt kādu Last Day velo!
Offline
al13n
16. Feb 2012, 09:29 #2635

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 640

Braucu ar:

Paldies par atbildēm.
Velo galīgi jauns, tāpēc baigi gribās pamīcīt, bet izskatās, ka labāk pacietīšos līdz pavasarim.
Offline
eLeL
16. Feb 2012, 13:44 #2636

Kopš: 29. Jul 2004

No: Līvāni

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: busu


15 Feb 2012, 22:28:50 Marta_22 rakstīja:
tad sāc ar pareizu rāmja izvēli atbilstoši savam auguma. Tad īsti apdomā 28 vai 26 collas tu gribi un pa kurieni taisies braukt.


Kā ir ar tām 28collām.. cik sapratu, tad šādam izmēram riepas ir šauras. Kā tādas jūtas uz grantenieka? Nebūs tā, ka pārsitīs/sabojās? vai arī tieši ar tādām pa grants ceļu būs vieglāk nekā ar platajām 26''.

-----------------
Zeme zem kājām un jūra sirdī...

Offline
zhuupa
16. Feb 2012, 13:49 #2637

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nav šauras, riepas kā riepas. Jau te pāris lapas atpakaļ pļāpājām par 28/29 veļļuku trūkumiem un priekšrocībām.
Offline
AF
16. Feb 2012, 16:54 #2638

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Feb 2012, 13:49:57 zhuupa rakstīja:
Nav šauras, riepas kā riepas. Jau te pāris lapas atpakaļ pļāpājām par 28/29 veļļuku trūkumiem un priekšrocībām.
Nejauc parastu 28" velo ar mūsdienīgu 28" MTB velo un ratiem!
Offline
kro
18. Feb 2012, 10:42 #2639

Kopš: 17. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3508

Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta

vai šis modelis ir gana labs?
http://www.superior.cz/en/archive/models-2011/x.../336-xp-920.html
Offline
PASSATizhi
18. Feb 2012, 10:48 #2640

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


16 Feb 2012, 13:44:55 eLeL rakstīja:

15 Feb 2012, 22:28:50 Marta_22 rakstīja:
tad sāc ar pareizu rāmja izvēli atbilstoši savam auguma. Tad īsti apdomā 28 vai 26 collas tu gribi un pa kurieni taisies braukt.


Kā ir ar tām 28collām.. cik sapratu, tad šādam izmēram riepas ir šauras. Kā tādas jūtas uz grantenieka? Nebūs tā, ka pārsitīs/sabojās? vai arī tieši ar tādām pa grants ceļu būs vieglāk nekā ar platajām 26''.

man ir 28, rāmis tautas valodā skaitās 29, jo var uzbāzt lielās riepas. maksimums ko iebāzu bija 2.0 riepas, sliki, bez sānu protektora. 95% gadijumu pilnīgi OK liekas. sliki tāpēc lai mazāka pretestība un lielāks ātrums. 2.0 tāpec lai var braukt pa mežu un pludmali. originālās tievās ir labas tik asvaltam. pa pludmali vispār grūti, un bremzes ar 2.0 ir labākas, var vairāk spiest priekšas bremzi, man ar tievām riepam priekša bieži bloķējas
kā arī komforts braucot ar 2.0 ir krietni labāks. tik lētas viņas nav

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 18 Feb 2012, 10:51:13 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo