Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
ATB
06. Apr 2015, 00:15 #26161

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ko šis tik ilgi?

e38 740
Offline
86
06. Apr 2015, 00:35 #26162

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem


06 Apr 2015, 00:15:43 ATB rakstīja:
Ko šis tik ilgi?

e38 740
Kas tur ir tads lai pa tadu cenu pardotu?
Offline
dainiiz
06. Apr 2015, 00:38 #26163

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


05 Apr 2015, 23:51:07 einaars rakstīja:

05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
tev taču jau teica , ka tas ir tas pats kas audi a4, dzinējs tāds pats kā a4 ko tu jau te biji licis



Passatiem aatraak izlaboja to feilu vai pat vispaar nebija taada.
Kaarbas manuaalis un dsg.
Dsg arii cimperliigas, pie nobraukumiem, kaa jau jebkurss mezgls, skirba tikai cik maksaa remonts. Dsg- daudz.

Paarejais plus minus tas pats

Offline
Machida
06. Apr 2015, 00:42 #26164

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


05 Apr 2015, 23:51:07 einaars rakstīja:

05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
tev taču jau teica , ka tas ir tas pats kas audi a4, dzinējs tāds pats kā a4 ko tu jau te biji licis


nu vispar jau tas masinas pec konstrukcijas ir pilnigi dazadas.
Offline
cirteejs
06. Apr 2015, 00:47 #26165

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L

+1, kaut vai tas, ka Passatam B6 priekšā ir McPherson piekare, bet A4 B6/B7 alumīnija četrsviru piekare.

[ Šo ziņu laboja cirteejs, 06 Apr 2015, 00:58:10 ]

Offline
dainiiz
06. Apr 2015, 00:59 #26166

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Akcents tika likts uz dzineeju un kaarbaam, ne taa?

Offline
stucers
06. Apr 2015, 01:03 #26167

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Vai kāds var padalīties ar auto vedēju kontaktiem DE - LV?
Offline
G1
06. Apr 2015, 01:14 #26168

Kopš: 22. Jul 2010

Ziņojumi: 807

Braucu ar: ...


06 Apr 2015, 00:59:48 dainiiz rakstīja:
Akcents tika likts uz dzineeju un kaarbaam, ne taa?


Jā vairāk intresē dzinēji un automātu kārbu problēmas.
Offline
raceejs
06. Apr 2015, 09:17 #26169

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

kads ko var pateikt par siem,ir kads skatijies?
null
Links
tiek meklets e39 530d,touring ja kadam kas piedavajams pm.

[ Šo ziņu laboja raceejs, 06 Apr 2015, 09:18:43 ]

Offline
berny757
06. Apr 2015, 09:21 #26170

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nu uz to zilo jau toč nevajadzētu tērēt laiku.
Offline
BeumeeN
06. Apr 2015, 09:22 #26171

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:

Zilais stāv no decembra to tik esu pamanījis.
Offline
josi
06. Apr 2015, 09:53 #26172

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:

05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?


B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus

Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.
Offline
Ards
06. Apr 2015, 10:08 #26173

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


06 Apr 2015, 09:53:58 josi rakstīja:

05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:

05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?


B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus

Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.



tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis...
Offline
86
06. Apr 2015, 10:35 #26174

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem


06 Apr 2015, 10:30:53 Justice rakstīja:
Tiešām neviens neko nevar pateikt par šo sludinājumu?
Kādi plusi, mīnusi, izmaksas, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aomhf.html
Jau loti ilgi tirgojas. pamaniji ka vins ir X-Drive?
Offline
josi
06. Apr 2015, 11:18 #26175

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Apr 2015, 10:08:10 Ards rakstīja:
tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis...

VW servisiem pietiek arī citu problēmu ko risināt
Bet jābrīnās par aprobežotiem stereotipiem, ka visas DSG kārbas ir lūstošas, lai gan reāli paralēli tiek ražotas vismaz 3 veidu DSG kārbas, un masveida problēmas skāra tikai vienu no tiem, kura negad nav tikusi uzstādīta aplūkotajā auto.

Un tā salīdzinoši - cik to pašu gadu BMW kārbas var noiet līdz 500k km bez hidrotransformara remonta?
Offline
didzinators
06. Apr 2015, 11:19 #26176

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1407

Braucu ar: Japāņu ņivu


06 Apr 2015, 09:53:58 josi rakstīja:

05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:

05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?


B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus

Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.



DSG7 lika un liek mazajiem tdi 1.6, kuriem max. NM nepārsniedz 250. Sim karbam ir rupnicas atsaukums uz ellas mainu no sintetikas uz mineralo.
Offline
dainiiz
06. Apr 2015, 11:24 #26177

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


06 Apr 2015, 11:18:06 josi rakstīja:

06 Apr 2015, 10:08:10 Ards rakstīja:
tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis...

VW servisiem pietiek arī citu problēmu ko risināt
Bet jābrīnās par aprobežotiem stereotipiem, ka visas DSG kārbas ir lūstošas, lai gan reāli paralēli tiek ražotas vismaz 3 veidu DSG kārbas, un masveida problēmas skāra tikai vienu no tiem, kura negad nav tikusi uzstādīta aplūkotajā auto.

Un tā salīdzinoši - cik to pašu gadu BMW kārbas var noiet līdz 500k km bez hidrotransformara remonta?




Saliidzinaaji 2.0 ar 2.5. 3.0 vai 3.5 diizeliem. Un cik maksaa muftas remonts un cik dsg remonts.

2.0diizeliem uz piemeram iuz e90 baigi skiist aaraa?
Offline
josi
06. Apr 2015, 11:33 #26178

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


06 Apr 2015, 11:19:09 didzinators rakstīja:
DSG7 lika un liek mazajiem tdi 1.6, kuriem max. NM nepārsniedz 250. Sim karbam ir rupnicas atsaukums uz ellas mainu no sintetikas uz mineralo.

Taisnība, taču uz B6 nekad nav bijis mazais 1.6TDI komplektācijā ar automātu.

Offline
raceejs
06. Apr 2015, 14:03 #26179

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

kas ar so?to ka rumbulas gals zinu,kads klatiene ir skatijies?
Links
Offline
kkkkk
06. Apr 2015, 14:59 #26180

Kopš: 28. Jan 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: e91xd


06 Apr 2015, 10:39:55 Justice rakstīja:
Jā, pamanīju, tā ir pilnpiedziņa. Neuzskatu, ka tas ir ļoti slikti, vienīgi degvielas patēriņš ir lielāks. Ja xDrive ir vēl kāds mīnuss, lūdzu padalies ar info.
Tu domā xDrive ir vienīgais iemesls, kāpēc to auto nepērk?




06 Apr 2015, 10:35:12 86 rakstīja:

06 Apr 2015, 10:30:53 Justice rakstīja:
Tiešām neviens neko nevar pateikt par šo sludinājumu?
Kādi plusi, mīnusi, izmaksas, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aomhf.html
Jau loti ilgi tirgojas. pamaniji ka vins ir X-Drive?



nu sākumā cena bija neadekvāta, tagad tuvojas tam kur tai būtu jābūt. Kad parādijās tirgū gribēju braukt skatīties, bet tirgotājs domāja ka zelta vērts, līdz ar to neaizbraucu tad smējas par manis piedāvāto ciparu, bet tuliņ jau būs to sasniedzis


aaa un ir 2007 gada tipiskais modes kliedziens ražots 2007 bet zvēru pirmā reģistrācija 2008

[ Šo ziņu laboja kkkkk, 06 Apr 2015, 15:15:14 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo