Autors | Ziņojums |
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Ko šis tik ilgi?
e38 740 |
Offline | |
|
86 | |
Kopš: 07. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3270
Braucu ar: Bilsteiniem
|
06 Apr 2015, 00:15:43 ATB rakstīja:
Ko šis tik ilgi?
e38 740
Kas tur ir tads lai pa tadu cenu pardotu? |
Offline | |
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
05 Apr 2015, 23:51:07 einaars rakstīja:
05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
tev taču jau teica , ka tas ir tas pats kas audi a4, dzinējs tāds pats kā a4 ko tu jau te biji licis
Passatiem aatraak izlaboja to feilu vai pat vispaar nebija taada.
Kaarbas manuaalis un dsg.
Dsg arii cimperliigas, pie nobraukumiem, kaa jau jebkurss mezgls, skirba tikai cik maksaa remonts. Dsg- daudz.
Paarejais plus minus tas pats
|
Offline | |
|
Machida | |
Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
|
05 Apr 2015, 23:51:07 einaars rakstīja:
05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
tev taču jau teica , ka tas ir tas pats kas audi a4, dzinējs tāds pats kā a4 ko tu jau te biji licis
nu vispar jau tas masinas pec konstrukcijas ir pilnigi dazadas. |
Offline | |
|
cirteejs | |
Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
| +1, kaut vai tas, ka Passatam B6 priekšā ir McPherson piekare, bet A4 B6/B7 alumīnija četrsviru piekare. [ Šo ziņu laboja cirteejs, 06 Apr 2015, 00:58:10 ] |
Offline | |
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Akcents tika likts uz dzineeju un kaarbaam, ne taa?
|
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| Vai kāds var padalīties ar auto vedēju kontaktiem DE - LV? |
Offline | |
|
G1 | |
Kopš: 22. Jul 2010
Ziņojumi: 807
Braucu ar: ...
|
06 Apr 2015, 00:59:48 dainiiz rakstīja:
Akcents tika likts uz dzineeju un kaarbaam, ne taa?
Jā vairāk intresē dzinēji un automātu kārbu problēmas. |
Offline | |
|
|
raceejs | |
Kopš: 11. Sep 2011
Ziņojumi: 256
Braucu ar: 530d,535d
| kads ko var pateikt par siem,ir kads skatijies?
null
Links
tiek meklets e39 530d,touring ja kadam kas piedavajams pm.[ Šo ziņu laboja raceejs, 06 Apr 2015, 09:18:43 ] |
Offline | |
|
berny757 | |
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Nu uz to zilo jau toč nevajadzētu tērēt laiku. |
Offline | |
|
BeumeeN | |
Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
| Zilais stāv no decembra to tik esu pamanījis. |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:
05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus
Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.
|
Offline | |
|
Ards | |
Kopš: 22. Feb 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 487
Braucu ar: Toyotu
|
06 Apr 2015, 09:53:58 josi rakstīja:
05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:
05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus
Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.
tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis... |
Offline | |
|
86 | |
Kopš: 07. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3270
Braucu ar: Bilsteiniem
|
06 Apr 2015, 10:30:53 Justice rakstīja:
Tiešām neviens neko nevar pateikt par šo sludinājumu?
Kādi plusi, mīnusi, izmaksas, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aomhf.html
Jau loti ilgi tirgojas. pamaniji ka vins ir X-Drive? |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 Apr 2015, 10:08:10 Ards rakstīja:
tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis...
VW servisiem pietiek arī citu problēmu ko risināt
Bet jābrīnās par aprobežotiem stereotipiem, ka visas DSG kārbas ir lūstošas, lai gan reāli paralēli tiek ražotas vismaz 3 veidu DSG kārbas, un masveida problēmas skāra tikai vienu no tiem, kura negad nav tikusi uzstādīta aplūkotajā auto.
Un tā salīdzinoši - cik to pašu gadu BMW kārbas var noiet līdz 500k km bez hidrotransformara remonta?
|
Offline | |
|
didzinators | |
Kopš: 25. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1407
Braucu ar: Japāņu ņivu
|
06 Apr 2015, 09:53:58 josi rakstīja:
05 Apr 2015, 23:26:13 Magnum rakstīja:
05 Apr 2015, 23:17:13 G1 rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b6/begghm.html un ko par šiem passatiem varat pastāstīt?kas ar automātiem?
B6 pasātiem ir ļoti sūdīgas DSG kārbas, kuras citiem bira jau pie 50k km noskrējiena Bet tā tiem b6 nav ne vainas, pazīstams braukšanas instruktors ar tādu māca jaunos kamikazes jau 7 gadus
Tu kaut ko jauc, tās problēmātiskās DSG7 kārbas nelika kopā ar TDI dzinējiem. Bet DSG6 kārbām nav ne vainas, citas iet arī 500k km bez remontiem un kopumā birst retāk, kā klasiskie Aisin 09G tiptroniki.
DSG7 lika un liek mazajiem tdi 1.6, kuriem max. NM nepārsniedz 250. Sim karbam ir rupnicas atsaukums uz ellas mainu no sintetikas uz mineralo. |
Offline | |
|
|
dainiiz | |
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
06 Apr 2015, 11:18:06 josi rakstīja:
06 Apr 2015, 10:08:10 Ards rakstīja:
tas ka viens no 100 ir noripojis 500k bez DSG problēmām nav nekāds baigais rādītājs.
ja tikai 1 no 100 būtu problēma ar DSG, VW serviss būtu nobankrotējis...
VW servisiem pietiek arī citu problēmu ko risināt
Bet jābrīnās par aprobežotiem stereotipiem, ka visas DSG kārbas ir lūstošas, lai gan reāli paralēli tiek ražotas vismaz 3 veidu DSG kārbas, un masveida problēmas skāra tikai vienu no tiem, kura negad nav tikusi uzstādīta aplūkotajā auto.
Un tā salīdzinoši - cik to pašu gadu BMW kārbas var noiet līdz 500k km bez hidrotransformara remonta?
Saliidzinaaji 2.0 ar 2.5. 3.0 vai 3.5 diizeliem. Un cik maksaa muftas remonts un cik dsg remonts.
2.0diizeliem uz piemeram iuz e90 baigi skiist aaraa? |
Offline | |
|
josi | |
Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
06 Apr 2015, 11:19:09 didzinators rakstīja:
DSG7 lika un liek mazajiem tdi 1.6, kuriem max. NM nepārsniedz 250. Sim karbam ir rupnicas atsaukums uz ellas mainu no sintetikas uz mineralo.
Taisnība, taču uz B6 nekad nav bijis mazais 1.6TDI komplektācijā ar automātu.
|
Offline | |
|
raceejs | |
Kopš: 11. Sep 2011
Ziņojumi: 256
Braucu ar: 530d,535d
| kas ar so?to ka rumbulas gals zinu,kads klatiene ir skatijies?
Links |
Offline | |
|
kkkkk | |
Kopš: 28. Jan 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: e91xd
|
06 Apr 2015, 10:39:55 Justice rakstīja:
Jā, pamanīju, tā ir pilnpiedziņa. Neuzskatu, ka tas ir ļoti slikti, vienīgi degvielas patēriņš ir lielāks. Ja xDrive ir vēl kāds mīnuss, lūdzu padalies ar info.
Tu domā xDrive ir vienīgais iemesls, kāpēc to auto nepērk?
06 Apr 2015, 10:35:12 86 rakstīja:
06 Apr 2015, 10:30:53 Justice rakstīja:
Tiešām neviens neko nevar pateikt par šo sludinājumu?
Kādi plusi, mīnusi, izmaksas, kam būtu jāpievērš uzmanība pērkot?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/330/aomhf.html
Jau loti ilgi tirgojas. pamaniji ka vins ir X-Drive?
nu sākumā cena bija neadekvāta, tagad tuvojas tam kur tai būtu jābūt. Kad parādijās tirgū gribēju braukt skatīties, bet tirgotājs domāja ka zelta vērts, līdz ar to neaizbraucu tad smējas par manis piedāvāto ciparu, bet tuliņ jau būs to sasniedzis
aaa un ir 2007 gada tipiskais modes kliedziens ražots 2007 bet zvēru pirmā reģistrācija 2008 [ Šo ziņu laboja kkkkk, 06 Apr 2015, 15:15:14 ] |
Offline | |
|