Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Siipols
04. Mar 2015, 22:36 #26061

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Kuras Lamda zondes ir labākas (izturīgākas) ? Bosch - Denso vai NGK
Vajag konkrēti Volvo bendzīns -Gāze....

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Instigater
04. Mar 2015, 23:01 #26062

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


04 Mar 2015, 20:34:16 blackone rakstīja:

04 Mar 2015, 13:23:39 Dzusels rakstīja:
Pēc Riepu maiņas priekšā, automāts slēdz 5ā atrumā tik pie 80, senāk jau pie 65. Un plus vēl no rītiem tikai, braucot iedegas abs un pretizslidēšanas lampas. Riepas priekšā ir zemākas nekā bija iepriekš. bija 245/45 priekšā un aizmugurē, a tgd 245/35 priekšā.. vai vaina riepu izmēros? e38

Man bija līdzīga problēma,kad nebija vienāda izmēra riepas,vienīgais abs neiedegās!
A te neder tas prijoms, kas kapeikai, kad mainot riepas uz citu izmēru ir jānoreseto riepu diametri iekš kompja, lai viņš nestreso uzreiz par to, ka tukša riepa, kaut gan reāli visas pilnas? Kapeikai jau nepatika 205/60 maiņa uz 215/60. http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=623356

[ Šo ziņu laboja Instigater, 04 Mar 2015, 23:05:11 ]

Offline
Driver
04. Mar 2015, 23:46 #26063

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2015, 22:36:14 Siipols rakstīja:
Kuras Lamda zondes ir labākas (izturīgākas) ? Bosch - Denso vai NGK
Vajag konkrēti Volvo bendzīns -Gāze....

Ir auto, kam bosch nepiedava, jo tur ir cita principa zondes.
Parasti tas citas ir siemens. Viss parejais ir zaglushkas izputeja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
04. Mar 2015, 23:48 #26064

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2015, 21:05:37 CaTzz rakstīja:
BMW e39 2000g. 530d automāts.
Dažreiz pagriežot atslēgu startēšanas pozīcijā bmw nelec, ir tikai viens klikšķis no startera un viss. Lielākoties auto lec bez problēmām, bet pēdējā laikā nešķilšanās reizes paliek vairāk.
Pamēriju spriegumu nelekšanas laikā, kad atslēga ir pagriezta 3. pozīcijā(startēšanas) spriegums no atslēgas kontaktgrupas aiziet un pie EWS pienāk un arī aiziet. Noviklu papildus vadu no startera ievilcēja(tās pašas klemmes kur pienāk+no atslēgas) un pievienojot to pie +(e39 standartā zem haubes) auto var piestartēt bez problēmām(protams, ja atslēga ir pagriezta un ews ir nolasijis imobilaizeru un kārbas stāvokli). Pēc šīm pazīmēm domāju, ka bojāts vads no EWS uz starteri. Pamēģinot pievienot šo papildus novilkto vadu pie cita +(nevis pie + zem haubes)piem. salonā vai pie atslēgas kontaktgrupas kur arī ir 12v spriegums- bmw atkal nelec, bet ir tikai tas viens klikšķis no startera(kā pieliek pie + zem haubes tā atkal startējas) Starterim ogles un gultņi jauni, ievilcējs jauns, akumulators jauns.
Kādam pieredzē ir bijis kas līdzīgs?

Pavirsha pieeja problemai, kad tieshi pateiksi, kur ir tas sprueguma kritums, tad bus divi solji lidz tas atrisinashanai.

Pagaidam tik var ieteikt ievilkt starta pogu uz vadiem, kurai viens gals ir uz akb+ un otrs uz startera ievilceja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Siipols
04. Mar 2015, 23:55 #26065

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


04 Mar 2015, 23:46:23 Driver rakstīja:

04 Mar 2015, 22:36:14 Siipols rakstīja:
Kuras Lamda zondes ir labākas (izturīgākas) ? Bosch - Denso vai NGK
Vajag konkrēti Volvo bendzīns -Gāze....

Ir auto, kam bosch nepiedava, jo tur ir cita principa zondes.
Parasti tas citas ir siemens. Viss parejais ir zaglushkas izputeja.

man arī Bosch piedāvā,vienkarši kuru labāk likt
ZB jau trešo mēnesi braukt ar jēlu turbomotoru un fantastisku patēriņu

Kurpnieks bez kurpēm...



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
05. Mar 2015, 00:00 #26066

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Izvandīju internetu,nekur nav paskaidrots vai var būt papildlukturi vieglajam auto ar tālo gaismu un kā tiem ieslēgties

Man smago apskates direktors stastija,ka jāliek relejs,lai iesledzoties papildniekiem standarta tālie izslēgtos tiešām tā,vai tas tik uz smagajiem attiecas




-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
JZ
05. Mar 2015, 00:07 #26067

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

papildniekus vari slēgt iegšā pats, bet jāslēdzas tiem iekšā ir tikai kad tālās jau ir ieslēgtas, un jāizslēdzas kopā ar tālajām, neatkarīgi no papildnieku slēdža stāvokļa

nu, tur elementāra loģika, TA neredzēt ja viņi spēs ieslēgt papildniekus bez ieslēgtām tālajām

par zondēm - po, galvenais lai motors nedūmo, citād izbeigsies visi brendi un ne tik brendi ātri vien
Offline
nagla
05. Mar 2015, 00:15 #26068

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 Mar 2015, 00:00:03 Siipols rakstīja:
Izvandīju internetu,nekur nav paskaidrots vai var būt papildlukturi vieglajam auto ar tālo gaismu un kā tiem ieslēgties

Man smago apskates direktors stastija,ka jāliek relejs,lai iesledzoties papildniekiem standarta tālie izslēgtos tiešām tā,vai tas tik uz smagajiem attiecas



taa varetu but,ir kautkada izstarotas gaismas norma kuru nedrikst parsniegt,nevari tu 10 lukturus vienlaicigi slegt ieksha!

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 Mar 2015, 00:20:49 ]

Offline
Siipols
05. Mar 2015, 00:25 #26069

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


05 Mar 2015, 00:07:51 JZ rakstīja:
papildniekus vari slēgt iegšā pats, bet jāslēdzas tiem iekšā ir tikai kad tālās jau ir ieslēgtas, un jāizslēdzas kopā ar tālajām, neatkarīgi no papildnieku slēdža stāvokļa

nu, tur elementāra loģika, TA neredzēt ja viņi spēs ieslēgt papildniekus bez ieslēgtām tālajām

par zondēm - po, galvenais lai motors nedūmo, citād izbeigsies visi brendi un ne tik brendi ātri vien

Likumi-lv vispar nekas nav aprakstits par tālajiem papildniekiem

Un par zondēm man dūmo,kad auksts....

nav gan laika mainit motoru,stav viens rezervē

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
PASSATizhi
05. Mar 2015, 00:28 #26070

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

praktiski ļoti retiem auto var slēgt paralēli papildus oem lampām, tiem kam uz lukturiem nav gaismas stipruma marķējums. atļautais stiprums tālajam ir 75 vienības summā, kurus oem lukturi jau tik pat kā izsmeļ. jātaisa pārslēdzis, vai nu papildnieki, vai oem tālie

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 05 Mar 2015, 00:29:04 ]

Offline
nagla
05. Mar 2015, 00:31 #26071

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


05 Mar 2015, 00:28:32 PASSATizhi rakstīja:
praktiski ļoti retiem auto var slēgt paralēli papildus oem lampām, tiem kam uz lukturiem nav gaismas stipruma marķējums. atļautais stiprums tālajam ir 75 vienības summā, kurus oem lukturi jau tik pat kā izsmeļ. jātaisa pārslēdzis, vai nu papildnieki, vai oem tālie
atradu likumu

203.2. Tālās gaismas režīmā drīkst ieslēgties vienlaicīgi visi tālās gaismas lukturi vai arī atsevišķi tālās gaismas lukturu pāri. Taču jebkurā gadījumā tālās gaismas režīmā vienlaicīgi ieslēgto galveno lukturu kopējais gaismas stiprums nedrīkst pārsniegt 225000 cd jeb lukturu marķējumā norādīto gaismas stipruma kontrolskaitļu summa nedrīkst pārsniegt 75 vienības. Kontrolskaitlis atrodams luktura marķējumā pa labi no Eiropas tipa apzīmējuma


(2.1. c att.). Skaitlis 30 (kontrolskaitlis) norāda, ka gaismas stiprums ir no 86250 līdz 111250 kandelām.

[ Šo ziņu laboja nagla, 05 Mar 2015, 00:33:09 ]

Offline
PASSATizhi
05. Mar 2015, 00:37 #26072

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

jā, bet to nevajadzēja meklēt, tas likums ir no seniem laikiem nemainīts. lielās papildus bļodas praktiski visas ir 37.5 katra. tātad eiropas auto kuram noteikti būs marķēti lukturi, nereāli darbināt visas reizē. man usa lampām nav marķējuma, un varēja legāli ieslēgt visu kas uz borta
Offline
krabiss_k
05. Mar 2015, 01:43 #26073

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1766

Braucu ar:

Kadas proceduras ir javeic e38, lai iznemtu griestu apsuvumu (bez lukas), tapat ka e36 ar nolaistiem benkiem pietiks, lai izgrozitu araa?
Offline
AV89
05. Mar 2015, 06:58 #26074

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā


05 Mar 2015, 00:00:03 Siipols rakstīja:
Izvandīju internetu,nekur nav paskaidrots vai var būt papildlukturi vieglajam auto ar tālo gaismu un kā tiem ieslēgties

Man smago apskates direktors stastija,ka jāliek relejs,lai iesledzoties papildniekiem standarta tālie izslēgtos tiešām tā,vai tas tik uz smagajiem attiecas




Es uzliku prožektorus caur releju busam, ar TA čali runāju, var neraut nost, gan orģinālajām gan papildus lukturiem virsū 18.5 kas summā sastāda 74! Brālim BOSH prožektori sūdīgāki, bet tur tas cipars kkas ap 40 virsū katram Slēdz caur releju, mazāk problēmu un drošāk!
Offline
Remjanis
05. Mar 2015, 08:15 #26075

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


05 Mar 2015, 00:00:03 Siipols rakstīja:
Izvandīju internetu,nekur nav paskaidrots vai var būt papildlukturi vieglajam auto ar tālo gaismu un kā tiem ieslēgties

Man smago apskates direktors stastija,ka jāliek relejs,lai iesledzoties papildniekiem standarta tālie izslēgtos tiešām tā,vai tas tik uz smagajiem attiecas





Es arī kad busiem liku īsti netiku skaidrībā,bet sanāca,ka iekļauties tajos 75 ir nereāli un vēl bija kaut kādi attālumi no zemes un no auto centra kur drīkst likt.Nospļāvos un uztaisīju ar atvienojamiem štekeriem pie paša papildnieka,nav jau grūti reizi gadā atskrūvēt divas skrūves un atvienot divus štekerus.Jāpieslēdz protams caur releju un nav tur ko atsevišķu slēdzi taisīt.
Offline
CaTzz
05. Mar 2015, 09:41 #26076

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


04 Mar 2015, 23:48:56 Driver rakstīja:

04 Mar 2015, 21:05:37 CaTzz rakstīja:
BMW e39 2000g. 530d automāts.
Dažreiz pagriežot atslēgu startēšanas pozīcijā bmw nelec, ir tikai viens klikšķis no startera un viss. Lielākoties auto lec bez problēmām, bet pēdējā laikā nešķilšanās reizes paliek vairāk.
Pamēriju spriegumu nelekšanas laikā, kad atslēga ir pagriezta 3. pozīcijā(startēšanas) spriegums no atslēgas kontaktgrupas aiziet un pie EWS pienāk un arī aiziet. Noviklu papildus vadu no startera ievilcēja(tās pašas klemmes kur pienāk+no atslēgas) un pievienojot to pie +(e39 standartā zem haubes) auto var piestartēt bez problēmām(protams, ja atslēga ir pagriezta un ews ir nolasijis imobilaizeru un kārbas stāvokli). Pēc šīm pazīmēm domāju, ka bojāts vads no EWS uz starteri. Pamēģinot pievienot šo papildus novilkto vadu pie cita +(nevis pie + zem haubes)piem. salonā vai pie atslēgas kontaktgrupas kur arī ir 12v spriegums- bmw atkal nelec, bet ir tikai tas viens klikšķis no startera(kā pieliek pie + zem haubes tā atkal startējas) Starterim ogles un gultņi jauni, ievilcējs jauns, akumulators jauns.
Kādam pieredzē ir bijis kas līdzīgs?

Pavirsha pieeja problemai, kad tieshi pateiksi, kur ir tas sprueguma kritums, tad bus divi solji lidz tas atrisinashanai.

Pagaidam tik var ieteikt ievilkt starta pogu uz vadiem, kurai viens gals ir uz akb+ un otrs uz startera ievilceja.


Ir kāds relejs starp EWS un starteri?
Kāpēc no salona 12v plusa nevar pa taisno piedarbināt, bet no plusa zem pārsega var?

[ Šo ziņu laboja CaTzz, 05 Mar 2015, 09:54:45 ]

Offline
Driver
05. Mar 2015, 09:52 #26077

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kapec, kapec...
tapec, ka tu veljoprojam nespej pateikt cik tieshi V ir starta bridi un kura vieta.
sakot ar AKB + klemmi un beidzot ar startera bendiksu.

kad busi samerijis VISUR pec kartas, sapratisi, kur ir vislielakie spriguma kritumi.

tad ari vares sakt meket defektu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ChekeMeke
05. Mar 2015, 10:00 #26078

Kopš: 02. Aug 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E46


05 Mar 2015, 01:43:07 krabiss_k rakstīja:
Kadas proceduras ir javeic e38, lai iznemtu griestu apsuvumu (bez lukas), tapat ka e36 ar nolaistiem benkiem pietiks, lai izgrozitu araa?

e39 varēja, domāju ka e38 līdzīgi.. ārā dabūt vienkāršāk nekā iekša..
Offline
Driver
05. Mar 2015, 10:03 #26079

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2015, 10:00:16 ChekeMeke rakstīja:

05 Mar 2015, 01:43:07 krabiss_k rakstīja:
Kadas proceduras ir javeic e38, lai iznemtu griestu apsuvumu (bez lukas), tapat ka e36 ar nolaistiem benkiem pietiks, lai izgrozitu araa?

e39 varēja, domāju ka e38 līdzīgi.. ārā dabūt vienkāršāk nekā iekša..

nelaba aizdoma, ka bus stiks jagriez ara ...vai ari jaloka pa vidu tie griesti.

ko kad gribeju atvest sev griestus prieksh e39, nolemu aizbraukt tiem pakal ar e38, jo tak lielaks auto, bet kautka nesanaca pat e39 griestus taja iedabut ieksha (salonu gan visu nebiju izjaucis, tik kreslus visadi izmeginaju saregulet)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
CaTzz
05. Mar 2015, 11:36 #26080

Kopš: 17. May 2009

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


05 Mar 2015, 09:41:05 CaTzz rakstīja:

04 Mar 2015, 23:48:56 Driver rakstīja:

04 Mar 2015, 21:05:37 CaTzz rakstīja:
BMW e39 2000g. 530d automāts.
Dažreiz pagriežot atslēgu startēšanas pozīcijā bmw nelec, ir tikai viens klikšķis no startera un viss. Lielākoties auto lec bez problēmām, bet pēdējā laikā nešķilšanās reizes paliek vairāk.
Pamēriju spriegumu nelekšanas laikā, kad atslēga ir pagriezta 3. pozīcijā(startēšanas) spriegums no atslēgas kontaktgrupas aiziet un pie EWS pienāk un arī aiziet. Noviklu papildus vadu no startera ievilcēja(tās pašas klemmes kur pienāk+no atslēgas) un pievienojot to pie +(e39 standartā zem haubes) auto var piestartēt bez problēmām(protams, ja atslēga ir pagriezta un ews ir nolasijis imobilaizeru un kārbas stāvokli). Pēc šīm pazīmēm domāju, ka bojāts vads no EWS uz starteri. Pamēģinot pievienot šo papildus novilkto vadu pie cita +(nevis pie + zem haubes)piem. salonā vai pie atslēgas kontaktgrupas kur arī ir 12v spriegums- bmw atkal nelec, bet ir tikai tas viens klikšķis no startera(kā pieliek pie + zem haubes tā atkal startējas) Starterim ogles un gultņi jauni, ievilcējs jauns, akumulators jauns.
Kādam pieredzē ir bijis kas līdzīgs?

Pavirsha pieeja problemai, kad tieshi pateiksi, kur ir tas sprueguma kritums, tad bus divi solji lidz tas atrisinashanai.

Pagaidam tik var ieteikt ievilkt starta pogu uz vadiem, kurai viens gals ir uz akb+ un otrs uz startera ievilceja.


Ir kāds relejs starp EWS un starteri?
Kāpēc no salona 12v plusa nevar pa taisno piedarbināt, bet no plusa zem pārsega var?



Šodienas mēģinājums piedarbināt-aķis sauss
Varētu būt, ka tas arī bija pie vainas?
Pazemināts spriegums slikta akumulatora dēļ?
Vienīgi, kādēļ varēja piešķilt no + pa taisno, bet ar atslēgu nē? Slodze uz aķi taču vienāda abos gadījumos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo