Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
valvoline
06. Feb 2012, 21:58 #2601

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: PP-78

Ja nu kādam/ai -30 grādos rodas velme iegādāties ričuku tad varu piedāvāt šādu variantu. Pirkts 2011 janvārī pa 950ls , atdotu pa 400ls.




Vairāk bildes


REZERVĒTS

[ Šo ziņu laboja valvoline, 17 Feb 2012, 15:53:25 ]

Offline
al13n
06. Feb 2012, 22:04 #2602

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

Ir doma pirkt kaut ko šādu. Ko labu vai sliktu var teikt par šādu izvēli tajā cenu kategorijā? Cenas griesti 350LVL.
Offline
barons13
06. Feb 2012, 23:01 #2603

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


06 Feb 2012, 22:04:13 al13n rakstīja:
Ir doma pirkt kaut ko šādu. Ko labu vai sliktu var teikt par šādu izvēli tajā cenu kategorijā? Cenas griesti 350LVL.


kubs kā kubs arī mans pirmais pussporta velosipēds bija cube, sūdzību praktiski nebija. XT slēdži - ir oki, priekš brīvdienām un pirmās sezonas mačos (ja vien neesi baiss spečuks) pietiks atliektiem galiem. vispār domāju, ka otrajai arī. alivio šifteri (pārslēdzēji uz stūres)... nu varētu būt kas labāks, bet patiesībā nav tas sliktākais variants. aiz alivio nākamais ir deore.
RS Dart3 ir lētā gala rokšox. nav nekas kruts, bet tajā pašā laikā strādā cienījami savai cenai. mazāka jāšanās ar apkopēm kā dārgā gala modeļiem. kopumā izturīga dakša, esmu to paspīdzinājis, eko daudz neprotestēja pret manu agresīvo braukšanu.
par bremzēm nemācēšu stāstīt, man bija savādākas, bet lētā gala šimano man palikušas atmiņā ar to, ka reizēm mēdza čīkstēt strādājot bet tas nenozīmē, ka strādāja slikti
klaņus der profilaksei reizēm pačekot vai nav jāpievelk.

verdikts - normāls brīvdienu velosipēds ar iespējām pavizināties pa mežiņu un granti var arī kādos seb maratonos pastartēt, ja ir vēlme price/performance tur ir viss labi, ja vien, protams, tie velo ir jauni

p.s. - cik Tev augums? šiem 18" rāmjiem 1.83 ir apmēram maksimums, to ņem vērā
Offline
AF
06. Feb 2012, 23:58 #2604

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


06 Feb 2012, 21:58:56 valvoline rakstīja:
Ja nu kādam/ai -30 grādos rodas velme iegādāties ričuku tad varu piedāvāt šādu variantu. Pirkts 2011 janvārī pa 950ls , atdotu pa 400ls.




Vairāk bildes

Vauuu, par tādu ciparu končīgs velo! Ķeriet puikas! Tikai uzreiz uztaisiet dakšai apkopi un atgaisojiet bremzes, un būs aršana!
Offline
al13n
08. Feb 2012, 21:23 #2605

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:


06 Feb 2012, 23:01:21 barons13 rakstīja:

06 Feb 2012, 22:04:13 al13n rakstīja:
Ir doma pirkt kaut ko šādu. Ko labu vai sliktu var teikt par šādu izvēli tajā cenu kategorijā? Cenas griesti 350LVL.


kubs kā kubs arī mans pirmais pussporta velosipēds bija cube, sūdzību praktiski nebija. XT slēdži - ir oki, priekš brīvdienām un pirmās sezonas mačos (ja vien neesi baiss spečuks) pietiks atliektiem galiem. vispār domāju, ka otrajai arī. alivio šifteri (pārslēdzēji uz stūres)... nu varētu būt kas labāks, bet patiesībā nav tas sliktākais variants. aiz alivio nākamais ir deore.
RS Dart3 ir lētā gala rokšox. nav nekas kruts, bet tajā pašā laikā strādā cienījami savai cenai. mazāka jāšanās ar apkopēm kā dārgā gala modeļiem. kopumā izturīga dakša, esmu to paspīdzinājis, eko daudz neprotestēja pret manu agresīvo braukšanu.
par bremzēm nemācēšu stāstīt, man bija savādākas, bet lētā gala šimano man palikušas atmiņā ar to, ka reizēm mēdza čīkstēt strādājot bet tas nenozīmē, ka strādāja slikti
klaņus der profilaksei reizēm pačekot vai nav jāpievelk.

verdikts - normāls brīvdienu velosipēds ar iespējām pavizināties pa mežiņu un granti var arī kādos seb maratonos pastartēt, ja ir vēlme price/performance tur ir viss labi, ja vien, protams, tie velo ir jauni

p.s. - cik Tev augums? šiem 18" rāmjiem 1.83 ir apmēram maksimums, to ņem vērā

Ir doma par mazlietota iegādi +/- 300 LVL robežās. Augums ir 184, skatīšos uz +/- 20" rāmi, konkrētais bija iemests piemēram.
Offline
jankijss
08. Feb 2012, 22:35 #2606

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS

moska kadam ir uz pardoshanu mtb kurpes un pedali ? izmers 43-44 jamera der citreiz 43 un citreiz ar 44 labrat nopirktu lietotas jo negribas daudz piki teret
Offline
wheelie
08. Feb 2012, 22:41 #2607

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

pameklē xc.lv piemēram
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=22386

-----------------
8)
Offline
jankijss
08. Feb 2012, 23:25 #2608

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: e46,Octavia RS


08 Feb 2012, 22:41:42 wheelie rakstīja:
pameklē xc.lv piemēram
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=22386


Tur ari jau esmu iemetis
Offline
Saabpower
09. Feb 2012, 19:20 #2609

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord


06 Feb 2012, 22:04:13 al13n rakstīja:
Ir doma pirkt kaut ko šādu. Ko labu vai sliktu var teikt par šādu izvēli tajā cenu kategorijā? Cenas griesti 350LVL.


CUBE ir ļoti ok brends. esmu liels viņu fans un netikai tāpēc, kas ir vācu veļļuks ražots bavārijā starp citu. pa 350ls sanāk labs CUBE LTD ar xt,slx un toras dakšu(kaut arī tā nav sapņu piepildījums bet iesākumā ir ok), jau labām hidro bremzēm. ATTENTION tomēr ir zemākas klases, smagāks, dakša vēl sūdīgāka, utt. tākā droši + 40LS un pameklē LTD TEAM vAI PRO, tāds mans ieteikums.
katram brandam rāmja izmērs ir nedaudz atšķirīgs pat pie vienādām collām. CUBEs 20 collas priekš 184cm ir pašā laikā

[ Šo ziņu laboja Saabpower, 09 Feb 2012, 19:26:06 ]

Offline
Saabpower
09. Feb 2012, 19:23 #2610

Kopš: 14. Sep 2008

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Honda Accord

CORRATEC - ļoti labs piedāvājums. Ņemot vērā, ka abi slēdži xt, jāuzliek xt klaņi, daksu REBA un vispār velo būs miljons
Offline
al13n
10. Feb 2012, 21:33 #2611

Kopš: 04. Sep 2008

Ziņojumi: 641

Braucu ar:

Plds
Kur Rīgā braukt skatīties velosipēdus? Interesē tie paši Cube, Trek, Focus.
Offline
AF
10. Feb 2012, 22:08 #2612

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ir pieejams X9 aizmugurējais pārslēdzējs ar vidējo kāju 35ls JAUNS!
Offline
Araajz
15. Feb 2012, 11:17 #2613

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39

Nāk sezona, jāsāk domāt par tehnikas savešanu kārtībā

Dots:
Rock Machine outpost


Problēmas:
- aizmugurējā rumba skrūvējās vaļā un ritenis ik pēc laika sāk staigāt (lakam rumba jāmaina uz jaunu)
- pedāļu rumba (nezinu tehnisko nosaukumu ) arī staigā - ir vaļēja (laikam jāmaina uz jaunu)
- ātrumi sūdīgi slēdzās gan priekšā, gan aizmugurē
- nāktu par labu dabūt jaunu dakšu (bet nu hvz) , jo vītnei pie stūres ir psc, bet vēl turās un vaļā negriežās, ja meičuks brauc
- laikam kasete un ķēde arī mūžību nav mainīta

Jautājums: to verķi nogrūzt labāk kādam krievam vai mēģināt celt augšā, kamēr vēl atlaide 50% ZZK?

Offline
zhuupa
15. Feb 2012, 11:21 #2614

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Man līdzīgs verķis bija, tikai drusku labākā stāvoklī, negribēju ilgi andelēties, pārdevu pa 29 ls uz sitiena. Nopirku jaunu veloprfā. Bet nu tur atkal citas bēdas, pēc pirmās sezonas apkope maksāja tieši 29 ls
Offline
Arsmens
15. Feb 2012, 11:25 #2615

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


15 Feb 2012, 11:21:59 zhuupa rakstīja:
Man līdzīgs verķis bija, tikai drusku labākā stāvoklī, negribēju ilgi andelēties, pārdevu pa 29 ls uz sitiena. Nopirku jaunu veloprfā. Bet nu tur atkal citas bēdas, pēc pirmās sezonas apkope maksāja tieši 29 ls

Kas jums tās par regulārām sezonas apkopēm (vēl pa 29ls...)? Tak nejau vasaras ikdienas plezīrveļļiem jūs to taisat?
Offline
zhuupa
15. Feb 2012, 11:28 #2616

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Viena kamera + aizmugurēja riepa + viens trosītes apvalks + ātrumu/bremžu regulācija. I tavo salasījās, daudz jau nebija nobraukts, kādi 800 km.
Offline
Arsmens
15. Feb 2012, 11:30 #2617

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


15 Feb 2012, 11:28:35 zhuupa rakstīja:
Viena kamera + aizmugurēja riepa + viens trosītes apvalks + ātrumu/bremžu regulācija. I tavo salasījās, daudz jau nebija nobraukts, kādi 800 km.

ā nu tā neizklausās pēc "sezonas apkopes", bet gan beigto lietu nomaiņas un izdevumi uz detaļām
Offline
zhuupa
15. Feb 2012, 11:34 #2618

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nu nezinu, autiņam tak filtrus ar mēdz nomainīt pie apkopes :>

Lai nu kā, Araajz, ja vien tas vellis Tev nav īsti pa augumam, ir smags un apnicis. Nomaini un nopērc piemērotāku.
Offline
Araajz
15. Feb 2012, 11:39 #2619

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28305

Braucu ar: E39


15 Feb 2012, 11:34:09 zhuupa rakstīja:
Lai nu kā, Araajz, ja vien tas vellis Tev nav īsti pa augumam, ir smags un apnicis. Nomaini un nopērc piemērotāku.

Tur jau tā lieta, ka viss čikeniekā, bet ja remontos tāmējās stipri virs 50Ls, tad nafig, bet ja +/- tajos ciparos, tad ir vērts, jo, ja pirkšu jaunu, tad normālu, bet tādi tēriņi budžetā itkā nav paredzēti
Varbūt tā uz ātro kāds var pateikt, kurā cenu amplitūdā tas viss varētu nostāties?
Offline
barons13
15. Feb 2012, 12:04 #2620

Kopš: 26. May 2008

Ziņojumi: 214

Braucu ar: 5,7 litru bobiku un supermoto


15 Feb 2012, 11:17:04 Araajz rakstīja:
Nāk sezona, jāsāk domāt par tehnikas savešanu kārtībā

Dots:
Rock Machine outpost
[IMG]bilde[/IMG]

Problēmas:
- aizmugurējā rumba skrūvējās vaļā un ritenis ik pēc laika sāk staigāt (lakam rumba jāmaina uz jaunu)
- pedāļu rumba (nezinu tehnisko nosaukumu ) arī staigā - ir vaļēja (laikam jāmaina uz jaunu)
- ātrumi sūdīgi slēdzās gan priekšā, gan aizmugurē
- nāktu par labu dabūt jaunu dakšu (bet nu hvz) , jo vītnei pie stūres ir psc, bet vēl turās un vaļā negriežās, ja meičuks brauc
- laikam kasete un ķēde arī mūžību nav mainīta

Jautājums: to verķi nogrūzt labāk kādam krievam vai mēģināt celt augšā, kamēr vēl atlaide 50% ZZK?


1) pakaļrumba visticamāk nav pareizi nokontrēta, vai arī gluži vienkārši bezbožna izdilusi. jauna prostā rumba maksā līdz 7 ls + spieķošana (kā kurā vietā, parasti ap 5ls)
2) pedāļu centrā vari ieskrūvēt monobloku (ass ar slēgtajiem gultņiem, neskrūvēsies vaļā un griezīsies, kamēr gultņi izjuks (3 gadi nu kā pats minimums). maksā ap 8ls + darbs, nu kādi ~4ls varētu būt, nezinu kā kurā vietā
3) ātrumu regulēšana parasti kādi 2ls uz katru galu, bet liels risks, ka neko nesaregulēs, ja izdiluši zobrati un ķēde.
4) parastā dzelzs dakša.. nu kādi 8ls + maiņa, nezinu, kādi 3 ls
5) ja maini ķēdi un kaseti (tev visticamāk, ka ir zobratu bloks šim verķim), tad pie šāda nobraukuma būs jāmaina arī priekšējie zobrati. ķēde~5, bloks ~7, pr. zobrati ~13 (lētie). darbā... ķēdes maiņa ~2. klaņu maiņa for free ja maini monobloku, bloka maiņa for free, ja maini pakaļējo rumbu.

total:
daļās ~48
darbā ~18
kopā = daudz priekš tāda velo

viedoklis subjektīvais - ja tev tas velo nav morāli dārgs, tad nogrūd kādam zeņķim nafig un meklē citu. ja ir morāli dārgs, tad rēķinies ar augstākminētajiem izdevumiem

*cipari ir pilnās cenas bez atlaidēm, nezinu kā un cik lielas kur var iedot
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo