Autors | Ziņojums |
Rifo | 04. Oct 2008, 18:39 |
#2601
|
|
Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
04 Oct 2008, 18:27:04 invisible rakstīja:
Kur statoil lapā bija tā vieta, kur ievadīt extra kartes numuru un paskatīties degvielas patēriņu pa mēnešiem? nekādīgi nevaru atrast
IMHO, kopsh paraadiijaa jaunaas extra kartes, taada info vairs nau. |
Offline | |
|
Staris | 04. Oct 2008, 18:44 |
#2602
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
04 Oct 2008, 13:52:06 LaurisA rakstīja:
un kāda +/- cēena ?
jā runa ir par OBC arējo sensoru
agrāk bija 8 vai 12ls
tjip pirms gada e36 āķi un to dačiku pirka pa 20ls kopā. Neatceros kurš cik maksā un cik tagad maksā |
Offline | |
|
bone_itch | 04. Oct 2008, 19:10 |
#2603
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
| ieprieksheja zinojuma iespaida tiko sev resetoju ellas indikatoru, bet virs zalazam linijam veljoprojam deg inspection! tas tip nav kopa ar oil service??? |
Offline | |
|
HE9600 | 04. Oct 2008, 19:14 |
#2604
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| lai oilservisu nomestu vajag tureet 5sec, inspection 25sec. |
Offline | |
|
bone_itch | 04. Oct 2008, 19:16 |
#2605
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
04 Oct 2008, 19:14:02 Agnisr rakstīja:
lai oilservisu nomestu vajag tureet 5sec, inspection 25sec.
tojetj to pashu 7 un 19 ligzdu savienot uz 25 sec? |
Offline | |
|
HE9600 | 04. Oct 2008, 19:19 |
#2606
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2457
Braucu ar: Veciem BMW
| iisti nez, es vienk cherez indikatoru palaidu 7-to uz masu, iisti nez kura tajaa stekerii ir masa. Bet nu ideja taapasha, tikai 25sec ar iesleegtu aizdedzi un vajadzeetu nodzeest inspection`u. |
Offline | |
|
bone_itch | 04. Oct 2008, 19:21 |
#2607
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
04 Oct 2008, 19:19:47 Agnisr rakstīja:
iisti nez, es vienk cherez indikatoru palaidu 7-to uz masu, iisti nez kura tajaa stekerii ir masa. Bet nu ideja taapasha, tikai 25sec ar iesleegtu aizdedzi un vajadzeetu nodzeest inspection`u.
paldis, ieshu paprovet!
nodzisa [ Šo ziņu laboja bone_itch, 04 Oct 2008, 19:27:47 ] |
Offline | |
|
uvels | 04. Oct 2008, 23:39 |
#2608
|
|
Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies |
Offline | |
|
|
bum_bumz | 05. Oct 2008, 00:15 |
#2609
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6753
Braucu ar: E34
|
04 Oct 2008, 23:39:29 uvels rakstīja:
pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies
kāda reste? ja platās nāsis, jānoārda viss purns, abos galos bij 3 knaģi un pa vidu 2 augšā un lejā. pēc tam tiek pie restes un lampām |
Offline | |
|
uvels | 05. Oct 2008, 00:25 |
#2610
|
|
Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
05 Oct 2008, 00:15:43 bum_bumz rakstīja:
04 Oct 2008, 23:39:29 uvels rakstīja:
pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies
kāda reste? ja platās nāsis, jānoārda viss purns, abos galos bij 3 knaģi un pa vidu 2 augšā un lejā. pēc tam tiek pie restes un lampām
nav platais purns,ko nozime viss purns,bampers ari janem nost?? |
Offline | |
|
karlitto | 05. Oct 2008, 00:46 |
#2611
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 835
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
04 Oct 2008, 17:49:05 Juanito rakstīja:
01 Oct 2008, 22:34:47 Juanito rakstīja:
Nu nezin neviens kur ir nokachaajams Bentleys vai krievu valodaa analogjisks manuaalis E39 remontam garzhaa???
COME ON!Vai tiesham neviens te nezin kur nokachaat manuaali???
luudzuz kungs :d http://www.autoprospect.ru/bmw/e39/
un te arii http://bmw-e39.5go.ru/ |
Offline | |
|
schillers | 05. Oct 2008, 22:21 |
#2612
|
|
Kopš: 24. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: jauniem FENDiem
|
03 Oct 2008, 12:57:54 Driver rakstīja:
hvz, kas tur ar mehanisko karbu, bus vel kadam jauzjauta un infa jaievac saja sakra.
bet visi BMW tomati, kas ir man bijushi un kuriem mainiju ellju, tad vienmer gazu DIII un problemas nebija.
citēju:
Только то, что указано заводом изготовителем. А Mazda указывает в качестве масла для автоматических трансмиссий ATF M III (Dexron III по классификации Mobil, то есть Mercon III). Не все масла под названием Dexron одинаковы в своих свойствах. По взаимозаменяемости их объединяют в группы, в зависимости от требований оборудования: Dexron III (третий) заменяет Dexron II (второго)в случае, если оборудование допускает увеличение модификаторов понижающих трение. Сюда входят автоматические коробки GM. Учитывая плохие низкотемпературные характеристики Dexron IID, рекомендации группируются как Dexron IIE/III. (Дексрон второй не заменяет третьего!) Dexron III не заменяет Dexron II, если оборудование не допускает снижение коэффициента трения за счет увеличения эффективности модификаторов. Рекомендации на оборудование группируются как Dexron IID/IIE. (Дексрон IID не заменяет IIЕ) Dexron IIE заменяет Dexron IID на любом оборудовании (но не наоборот), т.к. не отличается эффективностью модификаторов, и, фактически, является Dexron`ом IID, но с улучшенными низкотемпературными свойствами. Экономия на масле в АКПП ни в какое сравнение не идет со стоимостью её ремонта. Хорошие масла, например, Mobil.
Не заливайте Dexron II вместо Dexron III. Пока масло холодное, автомат будет работать без замечаний, но после прогрева станет работать неадекватно. Потом выйдет из строя.
На подкапотной табличке можно найти марку масла после букв ATF (Automatic Transmission Fluid). Это обозначение встречается обычно два раза, для ГУР и АКПП.
Хорошие результаты дает присадка в автомат под названием TransX. В некоторых случаях позволяя продлить период эксплуатации неисправной АКПП до ремонта на год.
ar III ir mazāk viskoza, tātad berzīte paliek lielāka un sinhranizatoru mūžs mazāks!
Varbūt kāds var mani oponēt??? |
Offline | |
|
drummer | 05. Oct 2008, 22:29 |
#2613
|
|
Kopš: 07. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1973
Braucu ar: nopietnu attieksmi.
| Kas tik īpašs ir tajā tiptronic kārbā, Ar ko viņa atšķirās no parasta automāta, kādas atsauksmes? |
Offline | |
|
NEC | 05. Oct 2008, 22:30 |
#2614
|
|
Kopš: 13. Apr 2006
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: cibiņu
| Man ir vajadzigs maksimali GARSH reduktors AR bloki prieksh E30. Man ieksha stav M62 4.4i, vajag restauretu vai lietotu ar kaut kadu garantiju, jo standarts no 318i beidzas pec 35 km...
Kursh te reduktorus tirgo?
Paldies.[ Šo ziņu laboja NEC, 05 Oct 2008, 22:30:33 ] |
Offline | |
|
dzosua | 05. Oct 2008, 22:40 |
#2615
|
|
Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| imo 6500 te menedžēja reduktorus |
Offline | |
|
NEC | 05. Oct 2008, 22:44 |
#2616
|
|
Kopš: 13. Apr 2006
Ziņojumi: 1451
Braucu ar: cibiņu
|
05 Oct 2008, 22:40:35 dzosua rakstīja:
imo 6500 te menedžēja reduktorus
uzrakstishu vinam P.m.
velak, ja kadam interese, varu nelielu atskaiti par e30 344i dibinasanu uzrakstit.[ Šo ziņu laboja NEC, 05 Oct 2008, 22:44:55 ] |
Offline | |
|
|
BigArchi | 06. Oct 2008, 10:45 |
#2617
|
|
Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! |
Offline | |
|
Digital | 06. Oct 2008, 10:51 |
#2618
|
|
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
06 Oct 2008, 10:45:01 BigArchi rakstīja:
Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?
manlieks regulejas tapat kaa e34 cilajot kreslu augstumaa vinjas ar trositi lidzi kustas |
Offline | |
|
karlitto | 06. Oct 2008, 11:18 |
#2619
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 835
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
06 Oct 2008, 10:45:01 BigArchi rakstīja:
Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?
mainaaas arii biidot kreeslu uz prieksu un atpakal..... tur taada trosiite ir pie kreesla apaksas...tad vina ieiet griidaa un tad uz to jostas mehaanismu... |
Offline | |
|
BigArchi | 06. Oct 2008, 11:26 |
#2620
|
|
Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| paldies!
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! |
Offline | |
|