Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 13.0

AutorsZiņojums
Rifo
04. Oct 2008, 18:39 #2601

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


04 Oct 2008, 18:27:04 invisible rakstīja:
Kur statoil lapā bija tā vieta, kur ievadīt extra kartes numuru un paskatīties degvielas patēriņu pa mēnešiem? nekādīgi nevaru atrast


IMHO, kopsh paraadiijaa jaunaas extra kartes, taada info vairs nau.
Offline
Staris
04. Oct 2008, 18:44 #2602

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


04 Oct 2008, 13:52:06 LaurisA rakstīja:
un kāda +/- cēena ?
jā runa ir par OBC arējo sensoru

agrāk bija 8 vai 12ls
tjip pirms gada e36 āķi un to dačiku pirka pa 20ls kopā. Neatceros kurš cik maksā un cik tagad maksā
Offline
bone_itch
04. Oct 2008, 19:10 #2603

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

ieprieksheja zinojuma iespaida tiko sev resetoju ellas indikatoru, bet virs zalazam linijam veljoprojam deg inspection! tas tip nav kopa ar oil service???
Offline
HE9600
04. Oct 2008, 19:14 #2604

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW

lai oilservisu nomestu vajag tureet 5sec, inspection 25sec.
Offline
bone_itch
04. Oct 2008, 19:16 #2605

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


04 Oct 2008, 19:14:02 Agnisr rakstīja:
lai oilservisu nomestu vajag tureet 5sec, inspection 25sec.

tojetj to pashu 7 un 19 ligzdu savienot uz 25 sec?
Offline
HE9600
04. Oct 2008, 19:19 #2606

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2457

Braucu ar: Veciem BMW

iisti nez, es vienk cherez indikatoru palaidu 7-to uz masu, iisti nez kura tajaa stekerii ir masa. Bet nu ideja taapasha, tikai 25sec ar iesleegtu aizdedzi un vajadzeetu nodzeest inspection`u.
Offline
bone_itch
04. Oct 2008, 19:21 #2607

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


04 Oct 2008, 19:19:47 Agnisr rakstīja:
iisti nez, es vienk cherez indikatoru palaidu 7-to uz masu, iisti nez kura tajaa stekerii ir masa. Bet nu ideja taapasha, tikai 25sec ar iesleegtu aizdedzi un vajadzeetu nodzeest inspection`u.

paldis, ieshu paprovet!
nodzisa

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 04 Oct 2008, 19:27:47 ]

Offline
uvels
04. Oct 2008, 23:39 #2608

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies
Offline
bum_bumz
05. Oct 2008, 00:15 #2609

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6753

Braucu ar: E34


04 Oct 2008, 23:39:29 uvels rakstīja:
pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies


kāda reste? ja platās nāsis, jānoārda viss purns, abos galos bij 3 knaģi un pa vidu 2 augšā un lejā. pēc tam tiek pie restes un lampām
Offline
uvels
05. Oct 2008, 00:25 #2610

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


05 Oct 2008, 00:15:43 bum_bumz rakstīja:

04 Oct 2008, 23:39:29 uvels rakstīja:
pastastiet ludzu ka e34 lai iznem to prieksejo resti kas ap lampam,akmens izsita stiklinu,bet nevar pie lampas tikt jo reste prieksaa,kas tur janem nost??
Paldies


kāda reste? ja platās nāsis, jānoārda viss purns, abos galos bij 3 knaģi un pa vidu 2 augšā un lejā. pēc tam tiek pie restes un lampām

nav platais purns,ko nozime viss purns,bampers ari janem nost??
Offline
karlitto
05. Oct 2008, 00:46 #2611

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 835

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


04 Oct 2008, 17:49:05 Juanito rakstīja:

01 Oct 2008, 22:34:47 Juanito rakstīja:
Nu nezin neviens kur ir nokachaajams Bentleys vai krievu valodaa analogjisks manuaalis E39 remontam garzhaa???

COME ON!Vai tiesham neviens te nezin kur nokachaat manuaali???



luudzuz kungs :d http://www.autoprospect.ru/bmw/e39/

un te arii http://bmw-e39.5go.ru/
Offline
schillers
05. Oct 2008, 22:21 #2612

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


03 Oct 2008, 12:57:54 Driver rakstīja:
hvz, kas tur ar mehanisko karbu, bus vel kadam jauzjauta un infa jaievac saja sakra.
bet visi BMW tomati, kas ir man bijushi un kuriem mainiju ellju, tad vienmer gazu DIII un problemas nebija.

citēju:
Только то, что указано заводом изготовителем. А Mazda указывает в качестве масла для автоматических трансмиссий ATF M III (Dexron III по классификации Mobil, то есть Mercon III). Не все масла под названием Dexron одинаковы в своих свойствах. По взаимозаменяемости их объединяют в группы, в зависимости от требований оборудования: Dexron III (третий) заменяет Dexron II (второго)в случае, если оборудование допускает увеличение модификаторов понижающих трение. Сюда входят автоматические коробки GM. Учитывая плохие низкотемпературные характеристики Dexron IID, рекомендации группируются как Dexron IIE/III. (Дексрон второй не заменяет третьего!) Dexron III не заменяет Dexron II, если оборудование не допускает снижение коэффициента трения за счет увеличения эффективности модификаторов. Рекомендации на оборудование группируются как Dexron IID/IIE. (Дексрон IID не заменяет IIЕ) Dexron IIE заменяет Dexron IID на любом оборудовании (но не наоборот), т.к. не отличается эффективностью модификаторов, и, фактически, является Dexron`ом IID, но с улучшенными низкотемпературными свойствами. Экономия на масле в АКПП ни в какое сравнение не идет со стоимостью её ремонта. Хорошие масла, например, Mobil.

Не заливайте Dexron II вместо Dexron III. Пока масло холодное, автомат будет работать без замечаний, но после прогрева станет работать неадекватно. Потом выйдет из строя.

На подкапотной табличке можно найти марку масла после букв ATF (Automatic Transmission Fluid). Это обозначение встречается обычно два раза, для ГУР и АКПП.

Хорошие результаты дает присадка в автомат под названием TransX. В некоторых случаях позволяя продлить период эксплуатации неисправной АКПП до ремонта на год.
ar III ir mazāk viskoza, tātad berzīte paliek lielāka un sinhranizatoru mūžs mazāks!
Varbūt kāds var mani oponēt???
Offline
drummer
05. Oct 2008, 22:29 #2613

Kopš: 07. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1973

Braucu ar: nopietnu attieksmi.

Kas tik īpašs ir tajā tiptronic kārbā, Ar ko viņa atšķirās no parasta automāta, kādas atsauksmes?
Offline
NEC
05. Oct 2008, 22:30 #2614

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu

Man ir vajadzigs maksimali GARSH reduktors AR bloki prieksh E30. Man ieksha stav M62 4.4i, vajag restauretu vai lietotu ar kaut kadu garantiju, jo standarts no 318i beidzas pec 35 km...

Kursh te reduktorus tirgo?

Paldies.

[ Šo ziņu laboja NEC, 05 Oct 2008, 22:30:33 ]

Offline
dzosua
05. Oct 2008, 22:40 #2615

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

imo 6500 te menedžēja reduktorus
Offline
NEC
05. Oct 2008, 22:44 #2616

Kopš: 13. Apr 2006

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: cibiņu


05 Oct 2008, 22:40:35 dzosua rakstīja:
imo 6500 te menedžēja reduktorus

uzrakstishu vinam P.m.


velak, ja kadam interese, varu nelielu atskaiti par e30 344i dibinasanu uzrakstit.

[ Šo ziņu laboja NEC, 05 Oct 2008, 22:44:55 ]

Offline
BigArchi
06. Oct 2008, 10:45 #2617

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Digital
06. Oct 2008, 10:51 #2618

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


06 Oct 2008, 10:45:01 BigArchi rakstīja:
Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?


manlieks regulejas tapat kaa e34 cilajot kreslu augstumaa vinjas ar trositi lidzi kustas
Offline
karlitto
06. Oct 2008, 11:18 #2619

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 835

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


06 Oct 2008, 10:45:01 BigArchi rakstīja:
Stūlbs, bet nesaprotams jautājums, kā E39 regulējas priekšējās drošības jostas augstumā? Redzams, ka stoikā ir kustīgās daļas, lai regulētu tās, bet kā?

mainaaas arii biidot kreeslu uz prieksu un atpakal..... tur taada trosiite ir pie kreesla apaksas...tad vina ieiet griidaa un tad uz to jostas mehaanismu...
Offline
BigArchi
06. Oct 2008, 11:26 #2620

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

paldies!

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo