Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
23. Jan 2018, 13:38 #261

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

a kur mērījām spriegumu? uz E65 E60 E90 utt to var mērīt tikai pa tiešo uz akumulatora klemmēm! Jo ir tāds teiciens - ja uz BMW gribi atrast mīnusu - tad jātiek līdz akumulatoram... Uz E65 ir tāds power modulis, kas sadala visu pa barošanas šinām
P.S 15V borta spriegums uz E65 nav nekas ārkārtējs. Pie kam diagnostikā kļūdu par pārsniegtu spriegumu uzrāda...
Offline
bmwaddict
23. Jan 2018, 13:39 #262

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Jan 2018, 13:27:37 @Pufaix rakstīja:
Arī par elektrībām jaut. - kaut kas strēbj aķi (Škoda oktavija- pēc gadiem tuvu nākotnes klasikas statusam)...
Kāda stratēģija meklēt vainīgo? VCDS kko līdzēs vai ampērmetrs un ceļam pa drošinātajam ārā?


mm.. nedomaaju ka VCDS liidzees, jaasaak ar droshinaataajiem tev ir vieniigi jaazin kaada ir normaala sleep proceduura, cik ilgi peec atsleegas iznjemshanas/durvju aizveershanas elektonika aiziet sleep rezhiimaa un tikai tad tu vari saakt nekleet to paraziitisko nopluudi. bet nu jaasaak ar protams ar sigu un visaadaam cimdu nodaliijuma lampinjaam un taa..
Offline
sys9291
23. Jan 2018, 13:46 #263

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Jan 2018, 13:38:11 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!

1. uz E65 nav CCC
2. uz E65 ir power modulis
3. spriegums atšķiras dažādas patērētāju grupās pēc power moduļa ieskatiem
4. problēma ir kaut kur uz optikas (jātaisa diagnostika)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Jan 2018, 13:47:23 ]

Offline
N53series
23. Jan 2018, 13:58 #264

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 13:46:53 @sys9291 rakstīja:

23 Jan 2018, 13:38:11 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!

1. uz E65 nav CCC
2. uz E65 ir power modulis
3. spriegums atšķiras dažādas patērētāju grupās pēc power moduļa ieskatiem
4. problēma ir kaut kur uz optikas (jātaisa diagnostika)


1. nu, ja veelies, var to saukt arii 'audio system cd/md/display', dajebkaa;
2. power modulis neaboosto spani
3. jaudiigie pateereetaji taapat spani njem no 30.liinijas, piem., video modulis no F76
Offline
halloween
23. Jan 2018, 14:24 #265

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


23 Jan 2018, 13:58:46 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:46:53 @sys9291 rakstīja:

23 Jan 2018, 13:38:11 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!

1. uz E65 nav CCC
2. uz E65 ir power modulis
3. spriegums atšķiras dažādas patērētāju grupās pēc power moduļa ieskatiem
4. problēma ir kaut kur uz optikas (jātaisa diagnostika)
1. nu, ja veelies, var to saukt arii 'audio system cd/md/display', dajebkaa;
2. power modulis neaboosto spani
3. jaudiigie pateereetaji taapat spani njem no 30.liinijas, piem., video modulis no F76
Man bija līdzīgi simptomi E65 ar vadāmo ģeneratoru, kad viņš sāka spļaut ārā pārāk lielu spriegumu.. Inpā kkur varēja salīdzināt, cik ir target un cik faktiskais - ja deva ārā vairāk, kā kompis prasa, tad gan jau regulators beidzies..
Pēc ģeneratora maiņas arī elektronika beidza gļukot. Sliktā ziņa ir, ka apzvanīju desmitiem vietas un neviena šos DME vadāmos ģeneratorus neremontē - nevarot dabūt reguli.. Un šrotos ir kaķis maisā, kas var strādāt 1-2mēn un izbeigties tāpat.. Samainīju 3 gabalus, kamēr uztrāpīju uz vienu, kas tiko sūtīts uz DE bosch un refurbišēts...

[ Šo ziņu laboja halloween, 23 Jan 2018, 14:27:55 ]

Offline
sys9291
23. Jan 2018, 14:25 #266

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Kaspič E65 un E60 power menedžments kardināli atšķiras...
Bet NEVIENS patērētājs nesaņem strāvu no akumulatora pa tiešo ne uz E60 ne uz E65 bet E65 gadījumā caur power moduli a E60 gadījumā caur IBS... tapēc spriegums uz akumulatora nekad nav vienāds ar borta spriegumu...
Offline
sys9291
23. Jan 2018, 14:32 #267

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Jan 2018, 14:24:30 @halloween rakstīja:

23 Jan 2018, 13:58:46 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:46:53 @sys9291 rakstīja:

23 Jan 2018, 13:38:11 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!

1. uz E65 nav CCC
2. uz E65 ir power modulis
3. spriegums atšķiras dažādas patērētāju grupās pēc power moduļa ieskatiem
4. problēma ir kaut kur uz optikas (jātaisa diagnostika)
1. nu, ja veelies, var to saukt arii 'audio system cd/md/display', dajebkaa;
2. power modulis neaboosto spani
3. jaudiigie pateereetaji taapat spani njem no 30.liinijas, piem., video modulis no F76
Man bija līdzīgi simptomi E65 ar vadāmo ģeneratoru, kad viņš sāka spļaut ārā pārāk lielu spriegumu.. Inpā kkur varēja salīdzināt, cik ir target un cik faktiskais - ja deva ārā vairāk, kā kompis prasa, tad gan jau regulators beidzies..
Pēc ģeneratora maiņas arī elektronika beidza gļukot. Sliktā ziņa ir, ka apzvanīju desmitiem vietas un neviena šos DME vadāmos ģeneratorus neremontē - nevarot dabūt reguli.. Un šrotos ir kaķis maisā, kas var strādāt 1-2mēn un izbeigties tāpat.. Samainīju 3 gabalus, kamēr uztrāpīju uz vienu, kas tiko sūtīts uz DE bosch un refurbišēts...

pa BSD vadāmie ģeneratori jau nav panaceja - tos pat lika uz E46...
Jā nav izslēgta arī ģeneratora problēma, bet tik pat labi problēma var būt akumulatorā...
P.S ģeneratorus labi tāisa RTP Liepājas ielā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Jan 2018, 14:33:38 ]

Offline
bmwaddict
23. Jan 2018, 14:38 #268

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Jan 2018, 14:25:35 @sys9291 rakstīja:
Kaspič E65 un E60 power menedžments kardināli atšķiras...
Bet NEVIENS patērētājs nesaņem strāvu no akumulatora pa tiešo ne uz E60 ne uz E65 bet E65 gadījumā caur power moduli a E60 gadījumā caur IBS... tapēc spriegums uz akumulatora nekad nav vienāds ar borta spriegumu...

da labi, IBS ir tikai meeriishanai nevis reguleeshanai, balsoties uz IBS meeriijumiem power modulis regulee power managementu piesleedzot vai atsleedzot kautkaadas iekaartas lai atslogotu sklodzi uz akumulatoru ja tas ir shvaks utt nekaadus voltus tas neregulee, visa voltu reguleeshana notiek ar gjeneraatora paliidziibu. paareejais viss ir vienk komutaaciju mezgli. ja arii kautkur voltage regulatori ir tad pashos priboros nevis kautkaadaa kastee kas katram pateereetaajam regulee spriegumu.
Offline
sys9291
23. Jan 2018, 14:50 #269

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

palasies par power moduli uz E65, paskaties dzīvos datus caur diagnostiku...tur tev ne tikai spriegums būs pa patērētāju grupām bet arī strāvas stiprums katrā no tām...
Uz IBS ir sprieguma kritums - tātad pa tiešo savienojuma nav, jā viņš piedalās regulēšanā nevis regulē pats...bet spriegums bortā un uz klemmēm mēdz atšķirties...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Jan 2018, 14:52:13 ]

Offline
janchikz
23. Jan 2018, 16:14 #270

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Kurš ir lētākais online rezerves daļu katalogs? Pagaidām atradu lētāko http://www.autospares.lv, drīzumā būs pieja vienai vietai par vairumtirdzniecības cenām, gribu salīzināt.
Offline
N53series
23. Jan 2018, 16:52 #271

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 14:25:35 @sys9291 rakstīja:
Kaspič E65 un E60 power menedžments kardināli atšķiras...
Bet NEVIENS patērētājs nesaņem strāvu no akumulatora pa tiešo ne uz E60 ne uz E65 bet E65 gadījumā caur power moduli a E60 gadījumā caur IBS... tapēc spriegums uz akumulatora nekad nav vienāds ar borta spriegumu...


jaa, nomainot bloku nosaukumus
tie power modulji komutee, ne jau piem., celju uz augshu spani. Jaa, ir kritumi, bet tie ir desmitos, simtos mV [ieskaitot] vadus, ja buutu/ir lielaaki, tas bloks vnk sinjem plamenjem nokup [kartstumaa izdalito jaudu var izreekjinaat, talkaa njemot Oma likumu].
IBS jau ir tikai meerieriice
30/15 jau taapat cau CAS un relejiem [nu, jeb power moduli - bet tas nemaina principu, kaa spanis tiek ierubiits].
Offline
N53series
23. Jan 2018, 16:55 #272

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 14:50:05 @sys9291 rakstīja:
palasies par power moduli uz E65, paskaties dzīvos datus caur diagnostiku...tur tev ne tikai spriegums būs pa patērētāju grupām bet arī strāvas stiprums katrā no tām...
Uz IBS ir sprieguma kritums - tātad pa tiešo savienojuma nav, jā viņš piedalās regulēšanā nevis regulē pats...bet spriegums bortā un uz klemmēm mēdz atšķirties...



nee, IBS ir holla sensors, tur sprieguma kritums kaa vada gabalaa [cik nu tur paardemit kvadraati no akja].
tb, mikrovolti.
Offline
N53series
23. Jan 2018, 16:56 #273

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 14:38:22 @bmwaddict rakstīja:

23 Jan 2018, 14:25:35 @sys9291 rakstīja:
Kaspič E65 un E60 power menedžments kardināli atšķiras...
Bet NEVIENS patērētājs nesaņem strāvu no akumulatora pa tiešo ne uz E60 ne uz E65 bet E65 gadījumā caur power moduli a E60 gadījumā caur IBS... tapēc spriegums uz akumulatora nekad nav vienāds ar borta spriegumu...

da labi, IBS ir tikai meeriishanai nevis reguleeshanai, balsoties uz IBS meeriijumiem power modulis regulee power managementu piesleedzot vai atsleedzot kautkaadas iekaartas lai atslogotu sklodzi uz akumulatoru ja tas ir shvaks utt nekaadus voltus tas neregulee, visa voltu reguleeshana notiek ar gjeneraatora paliidziibu. paareejais viss ir vienk komutaaciju mezgli. ja arii kautkur voltage regulatori ir tad pashos priboros nevis kautkaadaa kastee kas katram pateereetaajam regulee spriegumu.


+101. un slodzes [spuldzes n shit], lai uztureetu stabilu spilgtumu [un neceptos nost] tiek vadiitas ar PWM, to samazinot, ja borta spanis pieaug.
Offline
N53series
23. Jan 2018, 17:00 #274

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 14:24:30 @halloween rakstīja:

23 Jan 2018, 13:58:46 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:46:53 @sys9291 rakstīja:

23 Jan 2018, 13:38:11 @N53series rakstīja:

23 Jan 2018, 13:01:30 @Peecis rakstīja:

23 Jan 2018, 12:42:52 @edvinsdainis rakstīja:
BMW E65 3.0D 2003 gads prefacelift. Situācija tāda, pierubot pie datora, ar ieslēgtu aizdedzi rāda spriegumu 12-13, tas ir ok, idrive iet, ekrānam viss ok, kad piedarbina, uzreiz aiziet uz 15 vatiem, un idrive iefrīzojas, vai darbojās ar 30 sekunžu aizturi, radžiņš arī ieklemē, noslāpē motoru, viss ok atkal, servī saka jāskatas ģenerators, bet tas ar visu darbu ap 200 eur, vai ir adekvāti? vai iespējams ka vaina ir kur citur?

15V ir par daudz. Visdrīzāk sprieguma regulators pie vainas. Tad jābūt kļūdām par palielinātu spriegumu vairākos blokos


nepareizi.
15V ir normaals spriegums auto ar vadaamu gjeneratoru.
atkariibaa no akjaa staavoklja, slodzes, u.c. apstakljiem DME/DDE vada borta spriegumu 11..15V robezhaas.
turklaat, 15V nekaadi nevar buut tiesh iemesls CCC restartam.
Nomaini servisu!

1. uz E65 nav CCC
2. uz E65 ir power modulis
3. spriegums atšķiras dažādas patērētāju grupās pēc power moduļa ieskatiem
4. problēma ir kaut kur uz optikas (jātaisa diagnostika)
1. nu, ja veelies, var to saukt arii 'audio system cd/md/display', dajebkaa;
2. power modulis neaboosto spani
3. jaudiigie pateereetaji taapat spani njem no 30.liinijas, piem., video modulis no F76
Man bija līdzīgi simptomi E65 ar vadāmo ģeneratoru, kad viņš sāka spļaut ārā pārāk lielu spriegumu.. Inpā kkur varēja salīdzināt, cik ir target un cik faktiskais - ja deva ārā vairāk, kā kompis prasa, tad gan jau regulators beidzies..
Pēc ģeneratora maiņas arī elektronika beidza gļukot. Sliktā ziņa ir, ka apzvanīju desmitiem vietas un neviena šos DME vadāmos ģeneratorus neremontē - nevarot dabūt reguli.. Un šrotos ir kaķis maisā, kas var strādāt 1-2mēn un izbeigties tāpat.. Samainīju 3 gabalus, kamēr uztrāpīju uz vienu, kas tiko sūtīts uz DE bosch un refurbišēts...


jaa, idejiski - tas liecina [99% gadiijumu] par 'tabletes' reguleejoshaa tranja beigaam [tas ir caursists]. ja tas nav noticis, bet tikai ogleem kapi, leetaak - njemt ogles [peec izmeera] no parastaas 'tabletes' un likt virsuu esoshajai [krutajai].

tiesa gan, ir redzeeti aparaati, kuriem iemauktas parastaas 'tabletes' - lai gjenerators saaktu laadeet, jaapagaazee, un, protams, fiksetie 14.0..14.4 uz borta, kljuudas par gjeneratoru DDE/DME samestas, IBS juuk praataa..
Offline
hasans
23. Jan 2018, 19:30 #275

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


23 Jan 2018, 16:14:32 @janchikz rakstīja:
... drīzumā būs pieja vienai vietai par vairumtirdzniecības cenām, gribu salīzināt.

inter cars?
Offline
Agritis
23. Jan 2018, 21:20 #276

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Man tā arī nav izdevies sagaidīt viņu apsolīto pieeju datu bāzei. Bez klienta koda tur iepirkties ir grūti, bet cenas patīkamas
Offline
N53series
23. Jan 2018, 22:02 #277

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

varbuut kaadam no 0,2 vechiem interesee:

MSV/MSD, zondes un slēptie defekti
Offline
bonis1
24. Jan 2018, 00:30 #278

Kopš: 07. Jul 2017

Ziņojumi: 15

Braucu ar:


19 Jan 2018, 15:40:43 @Valcha rakstīja:
Vari droši mainīt releju

Vai kāds var apstiprināt, ka kvēlsveču relejs E46 110 kw 2.0 dīzelim atrodas zem gaisa kolektora? Problēma ir, ka mans mehāniķis izmeklējās visur un apgalvo, ka viņa tur nav.
Offline
RSAWorkshop
24. Jan 2018, 01:07 #279

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, bet viņu vieglāk ir mainīt no apakšas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
edvinsdainis
24. Jan 2018, 07:43 #280

Kopš: 27. Mar 2017

Ziņojumi: 53

Braucu ar: xc90

Taks, tad labak sākt ar to sprieguma sadalītāja nomainu, pirms ķerties pie ģeneratora?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo