Online

Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis

AutorsZiņojums
Fruktists
28. Jun 2014, 00:53 #261

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"

Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:


Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW
Offline
EvilEye
28. Jun 2014, 00:55 #262

Kopš: 27. Jun 2014

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Offline
Fruktists
28. Jun 2014, 00:57 #263

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.



Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu


Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 00:57 #264

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 00:45:18 968-jk rakstīja:

28 Jun 2014, 00:39:06 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:31:30 Fruktists rakstīja:

27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:

27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46

Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)

No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.

Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)

Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.


tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford


Papēti ko nozīmē revolūcija -revolucionārs, un nevajag šos degradējošos terminus likt vienā maisā ar izcilu, hujdaj lec vai nelec ir revolucionārs mēsls, tos arī salīdzini, un degradējošie lētie autobūves "šedevri" grauj visu priekšstatu, par to , kas ir AUTO. Tad jau zāles pļaujamais arī ir auto, plus vēl kaut kāds labums.

Tavs špkateļe30 jau ir šausmīgi dārgs. Un Tavs špakteļtricārs ir nesalīdzināmi komfortablāks par zāles pļāvēju.

Es saprotu, ka cits jau sunim to asti necels, bet mēru vajag. Mēru vajag!!!


Cenu nosaka pieprasījums-piedāvājums

Takā pārdot netaisos, diez vai uzzināsi cik dārgs vai lēts

Par mēriem īsti nesapratu bet nu lai ir

Kaut kādi cipari no ģeometrijas
12,05 12.48
16,63 16,59
15,11 15,19
Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:57 #265

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2014, 00:53:58 Fruktists rakstīja:

28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"

Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:


Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW

Tad uz ilgu tas nebus, skaidra es nebrauksu ar to jauno vw.
Vainu blekinieks vai kads materialo rezervju izsole priecasies par vw pa leeto, bet es ar smaidu tad atkal izbaudishu vecu bmw.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 00:58 #266

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

VW vairs nav Tavs- tas ir Valda Caurumauša.
Offline
Driver
28. Jun 2014, 00:59 #267

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
m4z
28. Jun 2014, 01:00 #268

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 375

Braucu ar: 61


28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:

28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.



Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu


Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30

sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza?
Offline
kom
28. Jun 2014, 01:01 #269

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists


Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad
Offline
968-jk
28. Jun 2014, 01:01 #270

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists


Ņem ciet! Tiksi pie 10k eur (draiveris prāt) vērta modeļa.
Offline
Driver
28. Jun 2014, 01:05 #271

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Jun 2014, 01:01:26 kom rakstīja:

28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists


Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad

Varbut tu ari sievieti nemaki lietot, ne tikai auto!?
Te bus daudzi, kas pateiks, ka tas ir loti labs auto ar labu viduscelju starp komfortu un vadamibu.

Protams, ja pirmstam tev bija 1.9tdi un tagad nopirki 1.3tdi tad tas bembis tevi izputinaja un tevi var meginat saprast

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
28. Jun 2014, 01:07 #272

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Man vienīgajam šķiet, ka bembisti nekaunās atzīt, ka auto pats par sevi ir dārgs un tdisti tikai pa kluso uz servisu dzen auto un lielās, ka tur viss zajebis ? Es labi zinu, tur nav zajebis Tiklīdz tev ir cilvēki blakus(dīzelisti) un tie ar tevi sāk komunicēt, viņi sāk atklāt savus tdi noslēpumus
Offline
Burkaans
28. Jun 2014, 01:08 #273

Kopš: 02. Feb 2013

Ziņojumi: 1343

Braucu ar: E30 M54B30


28 Jun 2014, 01:00:48 m4z rakstīja:

28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:

28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.



Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu


Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30

sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza?


Šis būt veģatārietis, no vārda veģetēt
Offline
Laoshi
28. Jun 2014, 01:10 #274

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


28 Jun 2014, 01:00:48 m4z rakstīja:

28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:

28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:

28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.



Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu


Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30

sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza?


Tas, ko Fords teica par rezerves daļām, tagad attiecas uz visiem auto, nevis tikai uz Ford. Pamēģiniet pie jebkura dīlera nopirkt dilstošās detaļas un ierubīsies tāds kosmoss, ka maz neliksies. Turklāt jauniem auto vismaz 3-4 gadus nav aftermarket detaļas (vai ir ļoti maz), lai laimīgie īpašnieki brauktu uz obligātajām apkopēm un vērtu vaļā maku. Dažas detaļas nekad nedod uz aftermarket, tad ir "tikai pie dīlera", dažreiz aftermarket ražotāji šo "vienošanos" neievēro un tirgū parādās detaļas ar noslīpētu kodu utt., kuras pat katalogos īsti neparādās un jāpiemeklē pēc raksturlielumiem.
Offline
Fruktists
28. Jun 2014, 01:13 #275

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Jun 2014, 00:57:25 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 00:53:58 Fruktists rakstīja:

28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"

Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:


Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW

Tad uz ilgu tas nebus, skaidra es nebrauksu ar to jauno vw.
Vainu blekinieks vai kads materialo rezervju izsole priecasies par vw pa leeto, bet es ar smaidu tad atkal izbaudishu vecu bmw.


Vecss BMW protams ir forši, bet senči tomēr ir jāciena. Ford radīja masveida auto ražošanu. VW radīja MK1 un GTI. Tie bija fdivi būtiiski momenti, lai autobūve šodien būtu tāda kā tā ir. Taisnības labad gan jāsaka ka Porche radīja VW
Offline
edzhaans
28. Jun 2014, 01:17 #276

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

VEF Minoxu radīja vefā, tad vācieši nopīzdoja to. Ko tur cienīt tagad ? Visi kādreiz kaut ko no kaut kā nospēra, appisa, nošpikoja. Tā kā nevajag te no sērijas hail to the vag
Offline
kom
28. Jun 2014, 01:22 #277

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi


28 Jun 2014, 01:07:35 edzhaans rakstīja:
Man vienīgajam šķiet, ka bembisti nekaunās atzīt, ka auto pats par sevi ir dārgs un tdisti tikai pa kluso uz servisu dzen auto un lielās, ka tur viss zajebis ? Es labi zinu, tur nav zajebis Tiklīdz tev ir cilvēki blakus(dīzelisti) un tie ar tevi sāk komunicēt, viņi sāk atklāt savus tdi noslēpumus


IMHO jebkuriem dīzelistiemn agri vai vēlu rodas smagas un dārgas problēmas
Offline
berny757
28. Jun 2014, 01:25 #278

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Nafig. Ir bijuši audi. Divi a6 un a4. 2006 a6 ar 2.4.- pretīgs auto. Vis ir neparocīgi izvietots. Plakans, nesmuks un graboš. Tas ir auto kas brauc tavā vietā. Protams, noteikti tas ir iemesls kapēc pāķiem patīk, jo pašiem pēc dienas traktorā liekās baigais čils. Lai arī ko tu darītu pie stūres tas auto darīs ko citu. Iespējams ka šmigā baigi ērti.
Par vw pat domāt negribas. Pietika ar to ka pāris gadus pastrādāju servisā ar lease mašīnām. Kad viens atdzina gadu vecu passātu kam sēdeklis bija vnk nolūzis no stiprinājumiem un visa piekare (pec lietošanas de un nl) bija šķibāka par jebaķ kā nolocīto golfu, sāku iet tiem ar līkumu.
Labs e39, kaut vai 1996gada ir daudz saturīgāks, ertāks un patīkamāks lietošanā par kaudzi citu, mūsdienu "augsta" līmeņa lamatām.
Tie kas iegrābušies izļurkātā leišu mauķelē, droši var dzīvot tālāk ar uzskatu ka e39 un citi bmw ir mēsli.
Forsha maajaslapwa. Mca mca
Offline
LOLVO
28. Jun 2014, 01:28 #279

Kopš: 22. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1244

Braucu ar:


28 Jun 2014, 01:05:04 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 01:01:26 kom rakstīja:

28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:

28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..

Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists


Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad

Varbut tu ari sievieti nemaki lietot, ne tikai auto!?
Te bus daudzi, kas pateiks, ka tas ir loti labs auto ar labu viduscelju starp komfortu un vadamibu.

Protams, ja pirmstam tev bija 1.9tdi un tagad nopirki 1.3tdi tad tas bembis tevi izputinaja un tevi var meginat saprast


Offline
Fruktists
28. Jun 2014, 01:28 #280

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Jun 2014, 01:17:48 edzhaans rakstīja:
VEF Minoxu radīja vefā, tad vācieši nopīzdoja to. Ko tur cienīt tagad ? Visi kādreiz kaut ko no kaut kā nospēra, appisa, nošpikoja. Tā kā nevajag te no sērijas hail to the vag


Redz. ja tu iepostētu ka tev ir vecss VEF minox original, kuru tu esi atdevis kādam restaurēt, un tad atnāktu Drivers un postētu, nakuj tev tas minox ko tu vispār viņā naudu investē, labāk būtu par to ciparu 1991 gada canon fočuku paņēmis, tas 100x labākas bildes taisa....Vot ko viņam atbildēt?

Neviens nevienam neko nav nopīzdojis. Vienkārši Golf MK1 ir tā vērts lai to atjaunotu, jo tas ir revolucionārs modelis autobūves vēstuē. Un tam vienmēr būs vērtība. Neskatoties uz to ka tas auto savā būtībā nav nekas sarežģītāks kā sametināti 2 aist velosipēdi (c) Laoshi

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 28 Jun 2014, 01:35:35 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo