Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Uzmetējs puikaa20 jeb Valdis Pavlovskis
Autors | Ziņojums |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"
Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:
Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW | Offline | | |
EvilEye | | Kopš: 27. Jun 2014
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords.. | Offline | | |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:
28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.
Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu
Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30 | Offline | | |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
28 Jun 2014, 00:45:18 968-jk rakstīja:
28 Jun 2014, 00:39:06 Burkaans rakstīja:
28 Jun 2014, 00:31:30 Fruktists rakstīja:
27 Jun 2014, 23:25:09 Driver rakstīja:
27 Jun 2014, 23:01:40 lm rakstīja:
Protams, ja nav e30 M3, tad kāda starpība e30, e36, e46
Tapec, ka loti ilgi e30 bija autobuves etalons, ko visadi meginaja atkartot citi autorazotaji (ne manis izdomata infa, pasaules limenja specu atzinums)
No jebkura e30 jaudas zinja dabut tuvu taa laika emkai sobrid ir kaa divus pirkstus apmizt.
Bet golfs ir kubikveida kaka, sunjubuda ar priekha noliktu zalesplaveju (visu golfu koncepcija un ne tikai golfu)
Ja bmw butu kompotu uztaisijis ar wfd un dzineju limitejis ar 1.8 bez tehniskas iespejas ielikt 6cyl, bet kads miztu karstu par tadu auto, ari teiktu, kaa auto vieta zem preses un saimnieka aptiekas iela.
tu varbūt neesi lietas kursā bet Golf MK1 ir apmēram tas pats kas Ford Model T autobūvē. Papēti drusku auto būves vēsturi lūdzu. BMW protams ir radījis dažus izcilus modeļus, bet nekad nav uzradījis kau tko tik revolucionāru, kā VW un Ford
Papēti ko nozīmē revolūcija -revolucionārs, un nevajag šos degradējošos terminus likt vienā maisā ar izcilu, hujdaj lec vai nelec ir revolucionārs mēsls, tos arī salīdzini, un degradējošie lētie autobūves "šedevri" grauj visu priekšstatu, par to , kas ir AUTO. Tad jau zāles pļaujamais arī ir auto, plus vēl kaut kāds labums.
Tavs špkateļe30 jau ir šausmīgi dārgs. Un Tavs špakteļtricārs ir nesalīdzināmi komfortablāks par zāles pļāvēju.
Es saprotu, ka cits jau sunim to asti necels, bet mēru vajag. Mēru vajag!!!
Cenu nosaka pieprasījums-piedāvājums
Takā pārdot netaisos, diez vai uzzināsi cik dārgs vai lēts
Par mēriem īsti nesapratu bet nu lai ir
Kaut kādi cipari no ģeometrijas
12,05 12.48
16,63 16,59
15,11 15,19 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Jun 2014, 00:53:58 Fruktists rakstīja:
28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"
Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:
Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW
Tad uz ilgu tas nebus, skaidra es nebrauksu ar to jauno vw.
Vainu blekinieks vai kads materialo rezervju izsole priecasies par vw pa leeto, bet es ar smaidu tad atkal izbaudishu vecu bmw.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
VW vairs nav Tavs- tas ir Valda Caurumauša. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
m4z | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 375
Braucu ar: 61
|
28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:
28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:
28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.
Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu
Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30
sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza? | Offline | | |
|
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
|
28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists
Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists
Ņem ciet! Tiksi pie 10k eur (draiveris prāt) vērta modeļa. | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
28 Jun 2014, 01:01:26 kom rakstīja:
28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists
Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad
Varbut tu ari sievieti nemaki lietot, ne tikai auto!?
Te bus daudzi, kas pateiks, ka tas ir loti labs auto ar labu viduscelju starp komfortu un vadamibu.
Protams, ja pirmstam tev bija 1.9tdi un tagad nopirki 1.3tdi tad tas bembis tevi izputinaja un tevi var meginat saprast
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Man vienīgajam šķiet, ka bembisti nekaunās atzīt, ka auto pats par sevi ir dārgs un tdisti tikai pa kluso uz servisu dzen auto un lielās, ka tur viss zajebis ? Es labi zinu, tur nav zajebis Tiklīdz tev ir cilvēki blakus(dīzelisti) un tie ar tevi sāk komunicēt, viņi sāk atklāt savus tdi noslēpumus | Offline | | |
Burkaans | | Kopš: 02. Feb 2013
Ziņojumi: 1343
Braucu ar: E30 M54B30
|
28 Jun 2014, 01:00:48 m4z rakstīja:
28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:
28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:
28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.
Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu
Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30
sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza?
Šis būt veģatārietis, no vārda veģetēt | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 01:00:48 m4z rakstīja:
28 Jun 2014, 00:57:12 Fruktists rakstīja:
28 Jun 2014, 00:46:09 Burkaans rakstīja:
28 Jun 2014, 00:42:32 edzhaans rakstīja:
Pētīt varat cik uziet, un man šķeit tu kaut ko jauc. Fords izgudroja kā var uztaisīt auto masveidā, a VW ir vnk max lēts auto savā laikā. Atceries vienreiz tak Volkswagen = Volk - tauta Wagen - auto. Tautas auto.
Fords nebija muļķis, šis esot teicis, ja jūs rezerves daļas pirksiet tikai pie manis, tad tos auto es jums pa velti došu
Principā tu vari iet un nolikt ziedus pie katra Ford dīleru centra, pateizībā par to ka Fords izdomāja kā ražot auto masveidīgi... Tai skaitā tavu sūda E30
sūda e30? kas tu esi cilvēks vai kukurūza?
Tas, ko Fords teica par rezerves daļām, tagad attiecas uz visiem auto, nevis tikai uz Ford. Pamēģiniet pie jebkura dīlera nopirkt dilstošās detaļas un ierubīsies tāds kosmoss, ka maz neliksies. Turklāt jauniem auto vismaz 3-4 gadus nav aftermarket detaļas (vai ir ļoti maz), lai laimīgie īpašnieki brauktu uz obligātajām apkopēm un vērtu vaļā maku. Dažas detaļas nekad nedod uz aftermarket, tad ir "tikai pie dīlera", dažreiz aftermarket ražotāji šo "vienošanos" neievēro un tirgū parādās detaļas ar noslīpētu kodu utt., kuras pat katalogos īsti neparādās un jāpiemeklē pēc raksturlielumiem. | Offline | | |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 00:57:25 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 00:53:58 Fruktists rakstīja:
28 Jun 2014, 00:46:36 Driver rakstīja:
Es ceru, ka biki celjoties dzives limenim, vw dilerus aizklapes ciet un jaunus vw vienk tirgos pie supernetto ar birku "optima liinija"
Te ir kads kas fano par rokas urbi, kas izskatas kaa kurbulis, tas nekas, ka visi jau sen pazist elektrisko urkjeni :golf1:
Es ceru ka tavs dzīves līmenis kādreiz arī celsies, un tu pēc dienas kas pavadītas vecu BMW provadkās varēsi iesēsties jaunā VW
Tad uz ilgu tas nebus, skaidra es nebrauksu ar to jauno vw.
Vainu blekinieks vai kads materialo rezervju izsole priecasies par vw pa leeto, bet es ar smaidu tad atkal izbaudishu vecu bmw.
Vecss BMW protams ir forši, bet senči tomēr ir jāciena. Ford radīja masveida auto ražošanu. VW radīja MK1 un GTI. Tie bija fdivi būtiiski momenti, lai autobūve šodien būtu tāda kā tā ir. Taisnības labad gan jāsaka ka Porche radīja VW | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| VEF Minoxu radīja vefā, tad vācieši nopīzdoja to. Ko tur cienīt tagad ? Visi kādreiz kaut ko no kaut kā nospēra, appisa, nošpikoja. Tā kā nevajag te no sērijas hail to the vag | Offline | | |
|
kom | | Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
|
28 Jun 2014, 01:07:35 edzhaans rakstīja:
Man vienīgajam šķiet, ka bembisti nekaunās atzīt, ka auto pats par sevi ir dārgs un tdisti tikai pa kluso uz servisu dzen auto un lielās, ka tur viss zajebis ? Es labi zinu, tur nav zajebis Tiklīdz tev ir cilvēki blakus(dīzelisti) un tie ar tevi sāk komunicēt, viņi sāk atklāt savus tdi noslēpumus
IMHO jebkuriem dīzelistiemn agri vai vēlu rodas smagas un dārgas problēmas | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Nafig. Ir bijuši audi. Divi a6 un a4. 2006 a6 ar 2.4.- pretīgs auto. Vis ir neparocīgi izvietots. Plakans, nesmuks un graboš. Tas ir auto kas brauc tavā vietā. Protams, noteikti tas ir iemesls kapēc pāķiem patīk, jo pašiem pēc dienas traktorā liekās baigais čils. Lai arī ko tu darītu pie stūres tas auto darīs ko citu. Iespējams ka šmigā baigi ērti.
Par vw pat domāt negribas. Pietika ar to ka pāris gadus pastrādāju servisā ar lease mašīnām. Kad viens atdzina gadu vecu passātu kam sēdeklis bija vnk nolūzis no stiprinājumiem un visa piekare (pec lietošanas de un nl) bija šķibāka par jebaķ kā nolocīto golfu, sāku iet tiem ar līkumu.
Labs e39, kaut vai 1996gada ir daudz saturīgāks, ertāks un patīkamāks lietošanā par kaudzi citu, mūsdienu "augsta" līmeņa lamatām.
Tie kas iegrābušies izļurkātā leišu mauķelē, droši var dzīvot tālāk ar uzskatu ka e39 un citi bmw ir mēsli.
Forsha maajaslapwa. Mca mca | Offline | | |
LOLVO | | Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 01:05:04 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 01:01:26 kom rakstīja:
28 Jun 2014, 00:59:18 Driver rakstīja:
28 Jun 2014, 00:55:33 EvilEye rakstīja:
Sajutos jau uz brīdi ka revolucionārs.. man ir gan vw, gan fords..
Atdod tolmeta! Pieliec biki klat, atdoshu tev e39 un beidzot brauksi laimigs un ar smaidu uz sejas, nevis jutisies revolucionari piepists
Jā, E39 jau nu ir pilnīgs laimes auto, kādu gadu sanāca lietot, un ceru, ka vairs nebūs jālieto nekad
Varbut tu ari sievieti nemaki lietot, ne tikai auto!?
Te bus daudzi, kas pateiks, ka tas ir loti labs auto ar labu viduscelju starp komfortu un vadamibu.
Protams, ja pirmstam tev bija 1.9tdi un tagad nopirki 1.3tdi tad tas bembis tevi izputinaja un tevi var meginat saprast
| Offline | | |
Fruktists | | Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
28 Jun 2014, 01:17:48 edzhaans rakstīja:
VEF Minoxu radīja vefā, tad vācieši nopīzdoja to. Ko tur cienīt tagad ? Visi kādreiz kaut ko no kaut kā nospēra, appisa, nošpikoja. Tā kā nevajag te no sērijas hail to the vag
Redz. ja tu iepostētu ka tev ir vecss VEF minox original, kuru tu esi atdevis kādam restaurēt, un tad atnāktu Drivers un postētu, nakuj tev tas minox ko tu vispār viņā naudu investē, labāk būtu par to ciparu 1991 gada canon fočuku paņēmis, tas 100x labākas bildes taisa....Vot ko viņam atbildēt?
Neviens nevienam neko nav nopīzdojis. Vienkārši Golf MK1 ir tā vērts lai to atjaunotu, jo tas ir revolucionārs modelis autobūves vēstuē. Un tam vienmēr būs vērtība. Neskatoties uz to ka tas auto savā būtībā nav nekas sarežģītāks kā sametināti 2 aist velosipēdi (c) Laoshi [ Šo ziņu laboja Fruktists, 28 Jun 2014, 01:35:35 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|