Online
Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Antireklama - VKMServiss.lv
Autors | Ziņojums |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
|
26 Feb 2014, 23:58:38 Archy96 rakstīja:
Dažkārt ir tāds moments, ka detaļām tiek dota garantija tikai tās uzstādot pie pārdevēja, tas arī šoreiz būs bijis klupšanas akmens visā skandālā, bet jebkurā gadījumā, pērkot motoru pa štuku, nu ir jābūt kaut kādai garantijai, jo ja nav garantijas, tad viņš nekādā rakā vairs nevar maksāt tos 1000E.
Pareizi teikts būtu nevis nevar maksāt, bet nevar pirkt . Es taču savas preces varu kaut vai pa 10x lielāku summu tirgot, likums taču to neaizliedz | Offline | | |
ramtairidi | | Kopš: 27. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2685
Braucu ar: pilnu pulksteni
| Džeki Jūs neko no biznesa nesaprotat | Offline | | |
AntiVKMserviss | | Kopš: 24. Feb 2014
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
| Lidzigs gadijums | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
| Tas gadījums izklausās pēc nepareizi uzliktas ķēdes | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| un tirgot arī vajag par 10x lielāku summu, tas nekas, ka citi tirgo par 300x mazāku. Tiesi visi ir lohi, kas tirgo par mazāku, ja reāli, var notirgot par lielāku. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
26 Feb 2014, 23:58:38 Archy96 rakstīja:
Dažkārt ir tāds moments, ka detaļām tiek dota garantija tikai tās uzstādot pie pārdevēja, tas arī šoreiz būs bijis klupšanas akmens visā skandālā, bet jebkurā gadījumā, pērkot motoru pa štuku, nu ir jābūt kaut kādai garantijai, jo ja nav garantijas, tad viņš nekādā rakā vairs nevar maksāt tos 1000E.
bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?
gribi kaut kādu nebūt garantiju - pēc pirkšanas pārskrūvē to motoru, kā minimums tās lietas, ko es jau pieminēju iepriekš, saliec jaunus blīvslēgus, jaunas blīves, jo tagad to ir elementāri izdarīt, kamēr tiec visam klāt, tā ir tava garantija! jo tas ir šrota motors!
ja gribi kaut kādu nebūt garantiju, tad pērc jaunu motoru pie dīlera, un pat tad, ja tev saša ar pašu to motoru ieliks mašīnā un tas noklapēs, tevi pasūtīs 2 mājas tālāk ar visu tavu pirkuma čeku
un cena =/= vērtība tavās acīs
un garantija =/= apdrošināšana pret slinkumu vai nejēdzībām | Offline | | |
ParaTr00per | | Kopš: 07. Oct 2005
Ziņojumi: 2056
Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka
|
27 Feb 2014, 10:02:25 JZ rakstīja:
bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?
viss pareizi, tikai šis te teksts jāsaka klientam *pirms* paņemt no viņa naudu. nevis pēc tam, ja klients atlien ar činkstu. | Offline | | |
giants21 | | Kopš: 22. Mar 2009
Ziņojumi: 215
Braucu ar: e30 e32 V70
| topika autor ,
Cik maksāja dzinēja nomaiņa ? | Offline | | |
|
Hektors | | Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
| Labak pasakiet kur nopirkt labu 4.4 apaksu ar mazu noskrejienu un garantiju?
P.s.es nopietni.
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
aa55h0le | | Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:30:06 Hektors rakstīja:
Labak pasakiet kur nopirkt labu 4.4 apaksu ar mazu noskrejienu un garantiju?
P.s.es nopietni.
Kur, kur... pie Vineamitanina | Offline | | |
Noname | | Kopš: 17. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 3541
Braucu ar: cauru izpūtēju
| Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:21:59 ParaTr00per rakstīja:
27 Feb 2014, 10:02:25 JZ rakstīja:
bļ, kāda garantija, tas ir nezināmu skaitu km nezināmu saimnieku rokās nobraucis motors, KĀDU GARANTIJU?! KAM?
viss pareizi, tikai šis te teksts jāsaka klientam *pirms* paņemt no viņa naudu. nevis pēc tam, ja klients atlien ar činkstu.
kad/ja es pērku kaut ko šrotā, es nedīcu garantiju (vienīgais, ko es paprasu, ir - ja fiziski man tā detaļa neder, vai apmainīs pret citu), un to neviens nekad nekam nedod, to izdīc pircējs, es varu saderēt ka teksts ir bijis - eu, bet tev man jādod garantiju, jo es it kā daudz naudas maksāju (pēc tam kad pats ar savu speciālistu stundu to motoru ir rūcinājuši un "testējuši)! - ok, ok, garantēju, atp*(& tak vienreiz
es saku - pat pie dīlera pirktam jaunam motoram tev tā garantija ir līdz viņu noliktavas durvīm, līdz ko motors to pamet, tā tev visa garantija beidzas, jo NEVIENS nevar garantēt tādu mehānismu pret mudakiem, kas to sačakarē liekot iekšā mašīnā, un nevar to izdarīt tādēļ, ka tu nevari noblombēt visu un izstāvēt blakām vai kaut kur nav kāds skrūvi vai lupatu aizmirsis
ok, jaunam motoram, ja pēkšņi iemetas dzenis un ir aprauta 1 šāle, bet viss pārējais ir ideāls, tad tur vēl vari uz kaut ko cerēt, un pat tad uzstādītājam ir jābūt respektablam kantorim, nevis, kā autors te saka - lika labā servisā, nu kā lai zin ko nozīmē labs serviss, kas šrota motoru bez pārbaudes iemet mašīnā un cer uz to labāko, jo ir takš garantija! | Offline | | |
aa55h0le | | Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.
Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur. | Offline | | |
aa55h0le | | Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
| Tagad apskatijos, orig numurs 11000306826, 530d 2004 gada.
Cena - 15314.03 Euro.
Bus tev garantija.
Ja esiet ar mieru maksat kaut 1/2 no jauna motora cenas - bus jums reala garantija.
Problems? Ak ja.... | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
to ka tu zini ka tas bez slodzes ir spējīgs griezties, normāli uzsilst, neburbuļo tosols radiātora uzreiz un eļļā netek iekšā dzesēšanas šķidrums, uzsildiji, pagāzēji pa apgriezieniem un tas ir viss, vairāk NEKO nevar pateikt, jo pat tas, ka bez slodzes tosols neburbuļo, vēl nenozīmē ka galva/bloks ir taisni un tas nav bijis pārkarsēts, tādas lietas vēl var cerēt ieraudzīt pie slodzes
un tieši tādēļ tādus motorus uzstādītājs atjauc vaļā tik tālu, cik klients ir gatavs maksāt, un pārliecinās ka šāles ir gludas, bez rievām, rokeri nav nodiluši jo kāds ir braucis 30k km bez eļļas maiņām utt utml, un, ja tādas lietas atrod - ved motoru atpakaļ uz šrotu un prasi naudu, un ,ja tad šrots pretojas, vari te sūdzēties
un ja klients saka - met tik iekšā, ir takš garantija! tad, manuprāt, klients var vainot tikai pats sevi pie visa notikušā, lai vai cik nejēdzīgi tas motors būtu bijis salikts kopā šrotā (ja tā versija vispār ir patiesa, kas, manuprāt, ir maz ticams)
šrota motori nav lietotas kalotkas, ja to nesaprot, tad pats vainīgs | Offline | | |
aa55h0le | | Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:52:39 JZ rakstīja:
27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
to ka tu zini ka tas bez slodzes ir spējīgs griezties, normāli uzsilst, neburbuļo tosols radiātora uzreiz un eļļā netek iekšā dzesēšanas šķidrums, uzsildiji, pagāzēji pa apgriezieniem un tas ir viss, vairāk NEKO nevar pateikt, jo pat tas, ka bez slodzes tosols neburbuļo, vēl nenozīmē ka galva/bloks ir taisni un tas nav bijis pārkarsēts, tādas lietas vēl var cerēt ieraudzīt pie slodzes
un tieši tādēļ tādus motorus uzstādītājs atjauc vaļā tik tālu, cik klients ir gatavs maksāt, un pārliecinās ka šāles ir gludas, bez rievām, rokeri nav nodiluši jo kāds ir braucis 30k km bez eļļas maiņām utt utml, un, ja tādas lietas atrod - ved motoru atpakaļ uz šrotu un prasi naudu, un ,ja tad šrots pretojas, vari te sūdzēties
un ja klients saka - met tik iekšā, ir takš garantija! tad, manuprāt, klients var vainot tikai pats sevi pie visa notikušā, lai vai cik nejēdzīgi tas motors būtu bijis salikts kopā šrotā (ja tā versija vispār ir patiesa, kas, manuprāt, ir maz ticams)
šrota motori nav lietotas kalotkas, ja to nesaprot, tad pats vainīgs
Precizak gruti pateikt
Ja tu nesaprot ka riske, perkot lietotu mantu, tas nenozime, ka tu neriske. | Offline | | |
|
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 10:44:47 aa55h0le rakstīja:
27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.
Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur.
kompresija neizsaka neko par motora nobraukumu, tā tev var dot tikai nelielu priekštatu par cilindra/gredzenu/vārstu un galvas blīves stāvokli, NEKO vairāk, un tā var būt smuki vienāda visos cilindros arī pusmiljonu noskrējušam motoram, kuram šāļu un gredzenu resurss jau būs praktiski beidzies
tādēļ, ja tu pērc šrota motoru sev, nevis "uz pārdošanu", tu to ārdi ārā, visu apskati, pārmēri, nofrēzē taisnu bloku/galvu, jaunu galvas blīvi, skrūves, pieslīpē vārstus, nomaini visus blīvslēgus, uzpulē kloķeni/sadalenes, ja vajadzība, saliec jaunas šāles un brauc ar to motoru vēl simtiem tūkstošus - tā ir tava garantija, nevis ko kāds šrota tirgonis tev dod
| Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| ImHO viss ir vienkāršāk, ja redzi, ka klients ir lunis, kas totāli neko nerubī, labāk viņam nepārdod neko
Cik pašam ir bijušas tirgojamas visādas huiņas tad vnk, ja cilvēks ierodoties acīmredzmi runā huiņu, labāk pagaidīt, lai kāds cits nopērk to pat lietu, lai pēc tam nav 100000000000000001 zvana un HZ kā vēl, ka kaut kas nepatīk
Pats cik motorus pērku tad parasti priecajos, ja var iedarbināt, ja iespējams uzkarsē un tamlīdzīgi, bet tas ir lētiem hlamiem.
Ja reiz 1k jāmet ārā, bez kāda atzīstama mehaņika ar vismaz iespēju nomērīt kompresiju un kaut ko pajaukt vaļā nemaz nebrauktu skatīties Vai labāk nomestu to auto kādam, lai sataisa un ats meklē daļas. Tas nav kara laiku lūznis, kuram pohui visi dilumi, jo ir nogājis jau 30 gadus un vēl tikpat noies, moderniem auto lidz ar nonākšanu šrotā resurss jau ir izsmelts, ar ļoti retiem izņēmumiem
Zolīdās vietās/valstīs ļoti iespējams nauda tiktu atgriezta, Latvijā, tikai tik cik iespēja pasmirdēt netā par Veņika izdevušajām brīvdienām
P.S. Un kas vispār bija par vainu sakotnejam motoram? klaņi izlīda vai, kas? Moš izdevīgāk būtu bijis remontēt [ Šo ziņu laboja koni4jo, 27 Feb 2014, 11:06:10 ] | Offline | | |
aa55h0le | | Kopš: 10. Sep 2012
Ziņojumi: 196
Braucu ar:
|
27 Feb 2014, 11:01:15 JZ rakstīja:
27 Feb 2014, 10:44:47 aa55h0le rakstīja:
27 Feb 2014, 10:41:59 Noname rakstīja:
Ko dod tā motora testēšana, ja spara rats nav noslogots?
Ar kompressijas skaitliem parasti pietiek lai saprastu aptuvenu motora nodilumu.
Aptuvenu... Viss parejais lotereja.
Gribi garantiju - ludzu perc jaunu, dazhi ta ari dara. Jauns dzinejs e60 530d ap 10k Eur.
kompresija neizsaka neko par motora nobraukumu, tā tev var dot tikai nelielu priekštatu par cilindra/gredzenu/vārstu un galvas blīves stāvokli, NEKO vairāk, un tā var būt smuki vienāda visos cilindros arī pusmiljonu noskrējušam motoram, kuram šāļu un gredzenu resurss jau būs praktiski beidzies
tādēļ, ja tu pērc šrota motoru sev, nevis "uz pārdošanu", tu to ārdi ārā, visu apskati, pārmēri, nofrēzē taisnu bloku/galvu, jaunu galvas blīvi, skrūves, pieslīpē vārstus, nomaini visus blīvslēgus, uzpulē kloķeni/sadalenes, ja vajadzība, saliec jaunas šāles un brauc ar to motoru vēl simtiem tūkstošus - tā ir tava garantija, nevis ko kāds šrota tirgonis tev dod
Esmu merijis kompressiju dzinejam ar 450k km, ja kompressija bija parsteidzoshi vienada visos cilindros, bet par 13-15% zemaka neka ir jabut. Tas nenozime ka motora nodilums ir 13-15%, tas nozime ka tuvakaja laika vinam vajadzes kapitalo remontu.
Bet nu protams, ideali, pirms likshanas ieksha mashinai, motoru izjaukt. Pedejo reizi es nopirku audi v6 2.4i 2004 gada, bez jebkadas testeshanas. Kad sakam jaukt ara - izradijas ka viena galva kede aprauta - ta ari atvedu atpakal dzineju, naudu sanemu bez problemam.
Es domaju, ja pircejs butu izdarijis tapat - vkm serviss naudu atdotu bez problemam. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9315
Braucu ar: Alfu
| lohiem lohu problēmas. par savu stulbumu jāmaksā. gan šrotam, gan pircējam. srotam tipiskais urlu bizness, sasolīt jebkuram klientam debessmannu un pēc tam kaut plūdi.
no klienta puses vajag jau arī loģiski padomāt. kkādus servismeņus sadabū, pats neko nejēdz, servismeņi pašu arī kkādi džamšuti-sūta klientu meklēt motoru, kopā draudzīgi parūcina 1h. pēc tam atnāk pie vkm, tipa motors sūds.
vkm tīri pēc pierastā biznesa modeļa, pilnīgi pajāt, kkādi diletanti vienreiz iepirkās, otrreiz tāpat neko nepirks. hvz vai paši motoru nesačakarēja, vieglāk pasūtīt d.
būtu ielicis motoru pie BR vai jebkāda cita, kurš pats sagādā motoru, ieliek un iedod garantiju, būtu visitcamāk viss ok. tīri loģiski, tāds BR gan zinās labāk kā izdarīt, jo to dara ikdienā, gan varēs sarunāt problēmu gadījumā, jo ņems tikai no sev zināmiem šrotiem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|