Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500

AutorsZiņojums
Papakarlo
29. Nov 2013, 18:41 #261

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Kas tad dzīvē var būt savarīgāks par mašīnu?
Offline
LINIS
29. Nov 2013, 18:48 #262

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


29 Nov 2013, 18:39:38 Lauva rakstīja:
... domāju, ka automašīna ir tikai metāla priekšmets - dzīvē ir daudz būtiskākas vērtības un skaistākas emocijas. Nebūsim materiālisti!

Tak powerā šito neviens nesapratīs.. Te pērk max krutāko iespējamo vāģi, un pēc tam tikai nāk pārējās lietas - matu želeja, baltās nike sporta kurpes, utt.
Offline
Locis
29. Nov 2013, 18:48 #263

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jā,ahujennā grieze tajā diapozonā,pat 2,5 174 hp + chip multivans ir kaitinošs ar to turbo bedri.
Jumper ~200zs un 500nm 3,0hdi gan ir asais,čomi,ka piesēžas pie stūres sākumā raustās.
Offline
martinssirants
29. Nov 2013, 18:49 #264

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Nov 2013, 18:41:51 Papakarlo rakstīja:
Kas tad dzīvē var būt savarīgāks par mašīnu?


Pimpis.
Offline
uldens1
29. Nov 2013, 18:50 #265

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16185

Braucu ar:


29 Nov 2013, 18:49:39 martinssirants rakstīja:

29 Nov 2013, 18:41:51 Papakarlo rakstīja:
Kas tad dzīvē var būt savarīgāks par mašīnu?


Pimpis.
ne jau 7cm
Offline
Laoshi
29. Nov 2013, 18:55 #266

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Nov 2013, 18:49:39 martinssirants rakstīja:

29 Nov 2013, 18:41:51 Papakarlo rakstīja:
Kas tad dzīvē var būt savarīgāks par mašīnu?


Pimpis.


Nauda un rozā krekls

Btw, Lauva, tikai neņem 1.6SR motoru mk4 golfam (ar maināmu ieplūdes kolektora garumu), ja viņam sāksies gļuki, tad neviens Tev nepalīdzēs.

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 29 Nov 2013, 19:11:42 ]

Offline
koni4jo
29. Nov 2013, 19:10 #267

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Nov 2013, 18:39:38 Lauva rakstīja:
Dīzeļi man labāk tīk tāpēc, ka diapazonā 1000-2000 rpm tiem ir jūtami augstāka grieze, salīdzinot ar atmosfēriskajiem benzīna dzinējiem - mazāk jāslidina sajūgs un mazāka iespējamība noslāpt, jo to pārāk strauji atlaiž.


Tādus vārdus var piedot tikai kādai blondīnei, ito, ja pupi lieli Prost jābrauc kā rajonā pieņemts uzsit redlainā un nocert sajūgu, lai tie 55 zirgi astrā dabū izpļūtīties no sirds
Offline
Reinis_m
29. Nov 2013, 19:13 #268

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Ja negribas slidināt sajūgu un bail noslāpt, vajag pirkt auto ar automātisko pārnesumkārbu un šādu problēmu nebūs.
Offline
Laoshi
29. Nov 2013, 19:16 #269

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Nov 2013, 19:10:47 koni4jo rakstīja:

29 Nov 2013, 18:39:38 Lauva rakstīja:
Dīzeļi man labāk tīk tāpēc, ka diapazonā 1000-2000 rpm tiem ir jūtami augstāka grieze, salīdzinot ar atmosfēriskajiem benzīna dzinējiem - mazāk jāslidina sajūgs un mazāka iespējamība noslāpt, jo to pārāk strauji atlaiž.


Tādus vārdus var piedot tikai kādai blondīnei, ito, ja pupi lieli Prost jābrauc kā rajonā pieņemts uzsit redlainā un nocert sajūgu, lai tie 55 zirgi astrā dabū izpļūtīties no sirds


Mazjaudīga dīzeļa griezes moments rada mānīgu iespaidu, ka auto "iet". Protams, patīkami, ka auto uz sekundes simtdaļu iespiež sēdeklī ar saviem 70zs, bet pārsvarā to var izmantot tikai uzsākot ar piekabi krustojumā. Kur benzīns met trešajā, tur dīzelim jāmet piektajā un prieki galā. Protams, lieli un jaudīgi dīzeļi ir cita runa, bet tiem ir vājš sakars ar ekonomiju.

Reini, ko Lauva Tev nodarījis, ka iesaki viņam vecu auto ar AT?

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 29 Nov 2013, 19:17:40 ]

Offline
koni4jo
29. Nov 2013, 19:26 #270

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Nov 2013, 19:16:37 Laoshi rakstīja:

29 Nov 2013, 19:10:47 koni4jo rakstīja:

29 Nov 2013, 18:39:38 Lauva rakstīja:
Dīzeļi man labāk tīk tāpēc, ka diapazonā 1000-2000 rpm tiem ir jūtami augstāka grieze, salīdzinot ar atmosfēriskajiem benzīna dzinējiem - mazāk jāslidina sajūgs un mazāka iespējamība noslāpt, jo to pārāk strauji atlaiž.


Tādus vārdus var piedot tikai kādai blondīnei, ito, ja pupi lieli Prost jābrauc kā rajonā pieņemts uzsit redlainā un nocert sajūgu, lai tie 55 zirgi astrā dabū izpļūtīties no sirds


Mazjaudīga dīzeļa griezes moments rada mānīgu iespaidu, ka auto "iet". Protams, patīkami, ka auto uz sekundes simtdaļu iespiež sēdeklī ar saviem 70zs, bet pārsvarā to var izmantot tikai uzsākot ar piekabi krustojumā. Kur benzīns met trešajā, tur dīzelim jāmet piektajā un prieki galā. Protams, lieli un jaudīgi dīzeļi ir cita runa, bet tiem ir vājš sakars ar ekonomiju.

Reini, ko Lauva Tev nodarījis, ka iesaki viņam vecu auto ar AT?


HZ man Raudi īsā kārba ceļ labi (visu mūžu braukts ar vājām lamatām tā kā sporta auto brasucēji lasa - neiet) 3k pie 100 dīzelim
Offline
Reinis_m
29. Nov 2013, 19:31 #271

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Man ir bijuši šādi auto ar automātu:
- VW Golf Mk1 '81
- SAAB 9000 '91
- Subaru Legacy '91 (pašlaik)

Ja neskaita to, ka Subāru nopirku ar beigtu kārbu, visi ir uz priekšu gājuši, uz apakaļ arī. Tiešām nesaprotu tos visu aizspriedumus pret veciem automātiem. Īpaši jau tad, ja pērk auto, ar kuru nokļūt no viena punkta otrā, nevis ar kuru mēģināt tēlot sportistu.

Par minkām runājot (šis jautātājam, cik atceros, bija svarīgi) - kamēr parastie autovadītāji ir spiesti operēt ar ātrumklokļi, tikmēr automātistiem labā roka ir brīva un var ar to iesildīt maziņo jau pa ceļam, lai esot uz vietas nav lieki jāčakarējas (vai arī pirms tā paspēj iemukt lielveikalā un pazust).

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 29 Nov 2013, 19:35:05 ]

Offline
Laoshi
29. Nov 2013, 19:33 #272

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Nov 2013, 19:26:55 koni4jo rakstīja:
HZ man Raudi īsā kārba ceļ labi (visu mūžu braukts ar vājām lamatām tā kā sporta auto brasucēji lasa - neiet) 3k pie 100 dīzelim


Sporta auto braucējiem iet visi auto, bet wannabe sportistiem iet tikai ///M

reini, operēt ar kloķi ir sekundes daļas, pēc tam var operēt ar bamsli, zoss kaklu vai maziņo cik sirds uziet. Toties gaidīt, kamēr vecam AT ieslēdzas kikdauns uz apdzīšanu... nu ok, tas arī piedod dzīvei asumu, arī pretī braucošajam.

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 29 Nov 2013, 19:36:08 ]

Offline
koni4jo
29. Nov 2013, 19:34 #273

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Nov 2013, 19:31:10 Reinis_m rakstīja:
Man ir bijuši šādi auto ar automātu:
- VW Golf Mk1 '81
- SAAB 9000 '91
- Subaru Legacy '91 (pašlaik)

Ja neskaita to, ka Subāru nopirku ar beigtu kārbu, visi ir uz priekšu gājuši, uz apakaļ arī. Tiešām nesaprotu tos visu aizspriedumus pret veciem automātiem. Īpaši jau tad, ja pērk auto, ar kuru nokļūt no viena punkta otrā, nevis ar kuru mēģināt tēlot sportistu.

Par minkām runājot (šis jautātājam, cik atceros, bija svarīgi) - kamēr parastie autovadītāji ir spiesti operēt ar ātrumklokļi, tikmēr automātistiem labā roka ir brīva un var ar to iesildīt maziņo jau pa ceļam, lai esot uz vietas nav lieki jāčakarējas.


Normāla minka sēž pie ragiem kamēr pats pālī un abām rokām sēdi blakus un iesildi
Offline
Turbomen
29. Nov 2013, 20:59 #274

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 1063

Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..


29 Nov 2013, 18:08:48 Papakarlo rakstīja:
kas salonam vaines? mk2 ļoti ērts un praktisks salons, vis patīkami kantains, atgādina Lancia Integrale salonu


MK2 vaitad vispar ir salons? kapec tad vispar sevi jamoka ja jabrauc ar tadu meslu, letak nav nopirkt striki un iekarties tuvakaja egle?
Offline
martinssirants
29. Nov 2013, 21:02 #275

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


29 Nov 2013, 20:59:09 Turbomen rakstīja:

29 Nov 2013, 18:08:48 Papakarlo rakstīja:
kas salonam vaines? mk2 ļoti ērts un praktisks salons, vis patīkami kantains, atgādina Lancia Integrale salonu


MK2 vaitad vispar ir salons? kapec tad vispar sevi jamoka ja jabrauc ar tadu meslu, letak nav nopirkt striki un iekarties tuvakaja egle?


Offline
Papakarlo
29. Nov 2013, 21:04 #276

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


29 Nov 2013, 20:59:09 Turbomen rakstīja:

29 Nov 2013, 18:08:48 Papakarlo rakstīja:
kas salonam vaines? mk2 ļoti ērts un praktisks salons, vis patīkami kantains, atgādina Lancia Integrale salonu


MK2 vaitad vispar ir salons? kapec tad vispar sevi jamoka ja jabrauc ar tadu meslu, letak nav nopirkt striki un iekarties tuvakaja egle?
Nu ok erganomika nav tā labākā, bet to visu var izlabot
Offline
koni4jo
29. Nov 2013, 21:06 #277

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


29 Nov 2013, 21:04:01 Papakarlo rakstīja:

29 Nov 2013, 20:59:09 Turbomen rakstīja:

29 Nov 2013, 18:08:48 Papakarlo rakstīja:
kas salonam vaines? mk2 ļoti ērts un praktisks salons, vis patīkami kantains, atgādina Lancia Integrale salonu


MK2 vaitad vispar ir salons? kapec tad vispar sevi jamoka ja jabrauc ar tadu meslu, letak nav nopirkt striki un iekarties tuvakaja egle?
Nu ok erganomika nav tā labākā, bet to visu var izlabot
[IMG]imantas goņškeks/IMG]


Tur nekas nav izlabots, lielākās šausmas panelis ir joprojām vietā
Offline
Ruuzs
29. Nov 2013, 21:12 #278

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: pieri pret priedi

Papakarlo, es kaut kā neatceros nevienu draivingspēli, kurā būtu bijis mk2 golfs. Kā nākas, ka tik labi zini visu?
Offline
Laoshi
29. Nov 2013, 21:14 #279

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Nov 2013, 21:06:51 koni4jo rakstīja:

29 Nov 2013, 21:04:01 Papakarlo rakstīja:

29 Nov 2013, 20:59:09 Turbomen rakstīja:

29 Nov 2013, 18:08:48 Papakarlo rakstīja:
kas salonam vaines? mk2 ļoti ērts un praktisks salons, vis patīkami kantains, atgādina Lancia Integrale salonu


MK2 vaitad vispar ir salons? kapec tad vispar sevi jamoka ja jabrauc ar tadu meslu, letak nav nopirkt striki un iekarties tuvakaja egle?
Nu ok erganomika nav tā labākā, bet to visu var izlabot
[IMG]imantas goņškeks/IMG]


Tur nekas nav izlabots, lielākās šausmas panelis ir joprojām vietā


Riktīgam gonščikam visas gauges ir pie deguna, panelis vispār aiztaisīts ciet. Kauss, īsā reika, taisno zobu kārba ir viss, ko vajag auto entuziastam

Spied "Play", lai skatītos video!




Offline
Laoshi
29. Nov 2013, 21:17 #280

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


29 Nov 2013, 21:12:49 Ruuzs rakstīja:
Papakarlo, es kaut kā neatceros nevienu draivingspēli, kurā būtu bijis mk2 golfs. Kā nākas, ka tik labi zini visu?


Es arī zinu spēli par celtniekiem, galvenajās lomās Mario un Luigi, nevis Druvis un Gatiņš. Diez ko tā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo