Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
11 Apr 2011, 18:18:55 mcelroy rakstīja:
07 Apr 2011, 00:42:09 viesulis rakstīja:
rwd sucks by default, sprinteri u.c rwd grabažas atkrīt, jo ziemā ar tādu pilnīgs sex absolūti visās vietās, ja vien nevadā konstanti dažus simtus kg uz aizmugurējās ass.
OO, jaaa, ziemaa ar VW LT bij :sex: Sievasmaates aplis
Ja es būtu autoservisa vai rezerves daļu pārstāvis, ar visām 4 ieteiktu visus tos reno, pežo un pārējos širpotrebus, jo uz tiem var nejēgā vārīties gan uz remontiem, gan uz rezerves daļām.
Ja es būtu tā auto īpašnieks, es nemūžam neņemtu b/u, pat jaunu. Tikai un vienīgi sprinteri vai LT. Vismaz tiem detaļas nemaksā tādu kosmosu, jo tur ir alternatīvas OEM detaļām. Savukārt francūžiem skuba, Šuman Auto un, protams, dīleris . Šrotos daļas arī maz. piemēram, Masteram pakaļas lāgu atsperes bukse maksā tur gandrīz 70lvl x 4 gab, sprinterim padsmit. hvz, laikam viņas ēbreji ar kailām rokām taisa.
Jaunajiem sprinteriem lielākie defekti ir nemitīgā lampiņu maiņa un tas, ka degvielas sūknis dzen degvielu motora karterī, kā arī zem sprauslu vāka krājas melna līme. tas tā...
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
15 Apr 2011, 16:37:55 viesulis rakstīja:
Iesakiet kādu šrotu ārpus LV robežām, kur var dabūt 3ser Skānim daļas. Joprojām meklēju RPB730 tiltu kaut "sborā"
VOS no Hollandes nevajag
kapēc VOS neder...?
iekš LT ir daudz šroti, bet skuj viņus var internētā atrast..... | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
15 Apr 2011, 21:02:59 Modrs rakstīja:
VOS no Hollandes nevajag
kapēc VOS neder...?
iekš LT ir daudz šroti, bet skuj viņus var internētā atrast.....
1. Tur nav ko man vajag
2. viņi ir nedaudz dusmīgi uz manīm
šodien vairākas reizes zvaniju uz vienu vietu Hollandē, vienreiz man nolika klausuli (tipa savienoja ar nākamo nr) otrreiz savienoja ar kaut ko Beļģijā | Offline | | |
MAD_DOG | | Kopš: 28. Apr 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1913
Braucu ar:
|
15 Apr 2011, 21:01:00 Modrs rakstīja:
11 Apr 2011, 18:18:55 mcelroy rakstīja:
07 Apr 2011, 00:42:09 viesulis rakstīja:
rwd sucks by default, sprinteri u.c rwd grabažas atkrīt, jo ziemā ar tādu pilnīgs sex absolūti visās vietās, ja vien nevadā konstanti dažus simtus kg uz aizmugurējās ass.
OO, jaaa, ziemaa ar VW LT bij :sex: Sievasmaates aplis
Ja es būtu autoservisa vai rezerves daļu pārstāvis, ar visām 4 ieteiktu visus tos reno, pežo un pārējos širpotrebus,BLABLABLA
Nepiekritishu gan - Darba Pezo Boxer - 100tk pa 1.5 gadu - nekadi baigie remonti - vienigais bernu slimibas - drju spriegotajs - lampinas
A taa auto - bez kravas vareja dabut 6.2 videjo ar kravu normali braucot 7.8. Pilnigaka dirshana par to franchi *ala italu Fiat - ir sudi. protams nokaut var visu. PS ar pilnu kravu vareja izspiest 1.6 km
Takaa labaak IMHO jauns pezo nevis nojaats sprinters | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Nu tad ko man teikt. Haļava dēļ liela brāķa koeficienta...? Vai arī tev ir labs šoferis.
Iepriekšējā darba vietā mēs viņus remontējām daudz un dikti. Detaļas ilgi nāca. | Offline | | |
MAD_DOG | | Kopš: 28. Apr 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1913
Braucu ar:
|
15 Apr 2011, 21:18:07 Modrs rakstīja:
Nu tad ko man teikt. Haļava dēļ liela brāķa koeficienta...? Vai arī tev ir labs šoferis.
Iepriekšējā darba vietā mēs viņus remontējām daudz un dikti. Detaļas ilgi nāca.
Bija gan shoferis no sakuma, gan velak pats krutiju baranku.
detalas - lauvas auto prob nebija - bet kad atveras tas otrs ka vinu tur , kas vel suzuki tirgoja. - tad pilniigaaka dirsa - bet tad jau naaca laiki kad tika atdots lizingam atpakal
| Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| reno vispār nevajag kā darba mašīnu, mums ar to 4x4 kango netrūkst problēmu detaļas sagādāt.
vislabākais variants, jaunais sprinters un crafters, tiem jau elektronika palīdz ziemā pārvietoties | Offline | | |
MAD_DOG | | Kopš: 28. Apr 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1913
Braucu ar:
|
15 Apr 2011, 21:30:41 viesulis rakstīja:
reno vispār nevajag kā darba mašīnu, mums ar to 4x4 kango netrūkst problēmu detaļas sagādāt.
vislabākais variants, jaunais sprinters un crafters, tiem jau elektronika palīdz ziemā pārvietoties
Darba bija pezo partner - ideali - izmaksas reali mazas - nekas ipashi neluza - bet nu bundzas gan kaa no papira. viens - objektaa noraka mashiinu - nju ko izpaliidziigie straadniekonkas izstuuma araa viss buktees - aarpraats
Kengo 4x4 nenaca nissana piedzina | Offline | | |
|
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
15 Apr 2011, 21:35:01 MAD_DOG rakstīja:
Kengo 4x4 nenaca nissana piedzina
nezinu, iespējams, bet atsperes sūtijām 4 dažādus variantus kamēr trāpijām. tikko sūtiju apē vienīgos pieejamos siksnu rullīšus un tie paši nederēja | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| vismaz viesulis arī zin, kāds ir sekss ar neritīgiem auto
labāk nopirkt brendu un aizmirst par detaļu sagādi/cenu/remontiem, nekā nopirk lētu un maksāt kosmosu.
Tas pats ir ar Iveco Stralis vilcējiem. Sūda termostats 150lvl (stilimpeks), n-tie veidi utt utj. Auto Kada un ape detaļas nepiedāvā. Motoriem virzuļi jūk ārā, jo starp klaņa augšējo pirkstu un virzuli ir misiņa bukse, kurā ir sprosts pirkstam, a pati bukse virzulī ir "uz karsto" iepresēta. un pēc ~ 100k km parādās zvans matorā.
Nu ko vēl pastāstīt par inomarkām....?
P.S. es nelobēju VW un MB, Volvo, Scania, MAN un DAF | Offline | | |
MAD_DOG | | Kopš: 28. Apr 2004
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1913
Braucu ar:
| nju par iveco - tur gan ir konkretas auzas - lust viss kas vien var un pat veel neiedomajamais
ja var busam pa 150tk otro reizi mainiit krustinu stures kardanaa Normaliem auto - ta edatala man liekaas muuziigi kalpo
nrunajot par citaam mistikskaam lietaam. Pirms boksera bija lielais iveco ar maksimalo kravnesiibu/ garumu/ augstumu. Naudas kapseta laba. un tas ir ar jaunu. iepriekshejam iveco likaas nu tika nopirkts lietots nu nobraukts - japanem taads pats - neiesaku ne cik - nebrinos, ka viniem ir tik letas cenas
PS. jaskaita cik letak sanak - jo brendi maksaa dargaak. Vai parmaksaajot to naudu beigas var atsist atpakal. Par piemeru standarta apkopes+ iegades cenaa bulku vagis ar benzinu beigaas kopsaucejaa sanaak letaak nekaa dizelis - bet ar vienu lielu BET, ja shoferim ir kaja smaga no dizela paterinsh pieaugs pa kaadu 1 L vairaak a uz benzina buss auzas.
Man ar agraak likaas MB VW un Ford kruta, kur nu veel taads auto, par kura nosaukumu visi smiinknaa a baabas dzirdot domaa, ka vinas apsauka.
Vienreiz sanaca gadijus jautrs - aizvelku ar gramatvedi uz noliktavu - dzeks jautaa - ar ko atbrauci - es taa izmetu ar pežu a gramatvede - es neesmu nekaada Peža | Offline | | |
Hogans | | Kopš: 01. Feb 2009
No: Zilupe
Ziņojumi: 2190
Braucu ar: Greideri
| Un ko sakat par DAFu? Imo normaals auto,tik arii kkaadi nostaasti ir dzirdeeti,kaa viens no tiem,ka pie kaadiem 300 000 km motoram jau jaataisa kapitaalais remonts utt. | Offline | | |
Lood | | Kopš: 22. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 793
Braucu ar:
| Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.
Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.
Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:
| Offline | | |
roliks | | Kopš: 25. Jan 2003
Ziņojumi: 2773
Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**
|
16 Apr 2011, 16:47:04 Lood rakstīja:
Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.
Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.
Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:
[IMG]kengurs[/IMG]
nemīz čali, tev vēl viss priekšā imobilaizera gluki, pakalejais tilts, kārba utt | Offline | | |
Lood | | Kopš: 22. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 793
Braucu ar:
|
16 Apr 2011, 16:56:49 roliks rakstīja:
16 Apr 2011, 16:47:04 Lood rakstīja:
Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.
Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.
Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:
[IMG]kengurs[/IMG]
nemīz čali, tev vēl viss priekšā imobilaizera gluki, pakalejais tilts, kārba utt
Nu fig vinj zin, kaa vinsh tur bus vel nakotne, mums ir divi shitadi verkji, jaa tam otram nomira karba, nacas nomainit, maksaja 150+Ls, bet taa nebija jauna, par imobilaizeriem nefiga nezinu, mums tadu uz vinjiem nemaz naf, bija visadi pribambasi sakuma, bet njemam un dasledzam shitos visus nost, palikam vnk uz mashinas atlegas aizleghsanu, ta teikt uz mashinas atslegas ir 2 pogas viena ver valja auto otra ciet un esam apmierinati, jo mashina pa naktim netiek nomesta pie majas kautkada shaubiga vieta, bet gan maksas stojanka, bet ar tiltie vel nav bijushas problemas, bet nu viskautkas var jau but, ka jau visam mashinam, neviena nav pasargata no ta [ Šo ziņu laboja Lood, 16 Apr 2011, 17:05:33 ] | Offline | | |
snooze | | Kopš: 15. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 20034
Braucu ar: 2 un 4 riteniem
| ir vairakas kravas Riga - Rumanija. FTL.
diezgan steidzami
p.s. kursh te bija no WildeTransports? | Offline | | |
|
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
18 Apr 2011, 17:28:02 Solo rakstīja:
Dzelzsbetona atsvars ko likt uz piekabes, ar 4 āķiem, ~1. 2x1. 5x1m izmērā, svars ap ~3 tonnas!
Ja kadam interese - PM Vai 221-94-092
Kas tas taads ir ?
Un prieksh kam domaats ? | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ
Situacija sekojoša
Nopirkām SKUBĀ pēc a/m šasijas nummura pakaļējo remkomplektu 105Dafam, nomainījām to uzticamā servisā ievērojot tehnoloģiju, pie tam 105XF pakaļējais tilts atškiras no 95 un gultņi nav vairāk regulējami.
Pēc gultņu nomaiņas un saslikšanas a/m izbrauca testa braucienā un pēc 10km distances pie 90km/h pakaļējo tiltu noķīlēja, rezulātā 300m drifts uz Ogres šosejas, 2 jaunas-nodīrātas riepas + evakuators par laimi neviens necieta.
SKUBA protams apgalvo, pat neredzot a/m ka nepareizi gultni uzlikti.
Izjaucot visu atklājās staļingrada, viens no gultņiem pilnīgi sadedzis, pārējais viss savās vietās.
Kā iesakiet rīkoties, jo ir pamatotas aizdomas, ka vainīga ir tieši detaļa, taču līdz mums nonāca informācija, ka arī cits turpat iegādātais gultnis, tikai priekšējai asij pēc pāris km noķīlēja, un to arī uzstādīja iznāms meistars ar lielu pieredzi.
1. Kādā secībā iesakiet piedzīt zaudējumus no SKUBAS?
2. Iesaku tomēr vienmēr izvēlēties atbildīgiem agregātiem oriģinālās detaļas, firmās, kuras spēj atbildēt par savu preci.
3. Varbūt kadam intersē Yohokama riepas 2 gab ar 9% atlikumu un vēl 2 gab ar vienu daļu nodīrātu un pārējo veselu.
| Online | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Man domāt, ka labākajā gadījumā izcīnīsi gultņa cenu.
Riepas vari mēģināt mēžiniekiem notirgot Zinu vairākus, kuri, pēc riteņu noķīlēšanas, saliek safistās vietas pretējās pusēs un nomauc līdz galam | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| tā kā ielidojiens sanāk nepajokam, tad paņem palīgā juristu un paštukojiet kā piedzīt pēc iespējas vairāk no viņiem.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|