Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
Modrs
15. Apr 2011, 21:01 #261

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


11 Apr 2011, 18:18:55 mcelroy rakstīja:

07 Apr 2011, 00:42:09 viesulis rakstīja:
rwd sucks by default, sprinteri u.c rwd grabažas atkrīt, jo ziemā ar tādu pilnīgs sex absolūti visās vietās, ja vien nevadā konstanti dažus simtus kg uz aizmugurējās ass.


OO, jaaa, ziemaa ar VW LT bij :sex: Sievasmaates aplis


Ja es būtu autoservisa vai rezerves daļu pārstāvis, ar visām 4 ieteiktu visus tos reno, pežo un pārējos širpotrebus, jo uz tiem var nejēgā vārīties gan uz remontiem, gan uz rezerves daļām.
Ja es būtu tā auto īpašnieks, es nemūžam neņemtu b/u, pat jaunu. Tikai un vienīgi sprinteri vai LT. Vismaz tiem detaļas nemaksā tādu kosmosu, jo tur ir alternatīvas OEM detaļām. Savukārt francūžiem skuba, Šuman Auto un, protams, dīleris . Šrotos daļas arī maz. piemēram, Masteram pakaļas lāgu atsperes bukse maksā tur gandrīz 70lvl x 4 gab, sprinterim padsmit. hvz, laikam viņas ēbreji ar kailām rokām taisa.

Jaunajiem sprinteriem lielākie defekti ir nemitīgā lampiņu maiņa un tas, ka degvielas sūknis dzen degvielu motora karterī, kā arī zem sprauslu vāka krājas melna līme. tas tā...

Offline
Modrs
15. Apr 2011, 21:02 #262

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


15 Apr 2011, 16:37:55 viesulis rakstīja:
Iesakiet kādu šrotu ārpus LV robežām, kur var dabūt 3ser Skānim daļas. Joprojām meklēju RPB730 tiltu kaut "sborā"

VOS no Hollandes nevajag


kapēc VOS neder...?

iekš LT ir daudz šroti, bet skuj viņus var internētā atrast.....
Offline
viesulis
15. Apr 2011, 21:07 #263

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


15 Apr 2011, 21:02:59 Modrs rakstīja:

VOS no Hollandes nevajag


kapēc VOS neder...?

iekš LT ir daudz šroti, bet skuj viņus var internētā atrast.....

1. Tur nav ko man vajag
2. viņi ir nedaudz dusmīgi uz manīm

šodien vairākas reizes zvaniju uz vienu vietu Hollandē, vienreiz man nolika klausuli (tipa savienoja ar nākamo nr) otrreiz savienoja ar kaut ko Beļģijā
Offline
MAD_DOG
15. Apr 2011, 21:12 #264

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1913

Braucu ar:


15 Apr 2011, 21:01:00 Modrs rakstīja:

11 Apr 2011, 18:18:55 mcelroy rakstīja:

07 Apr 2011, 00:42:09 viesulis rakstīja:
rwd sucks by default, sprinteri u.c rwd grabažas atkrīt, jo ziemā ar tādu pilnīgs sex absolūti visās vietās, ja vien nevadā konstanti dažus simtus kg uz aizmugurējās ass.


OO, jaaa, ziemaa ar VW LT bij :sex: Sievasmaates aplis


Ja es būtu autoservisa vai rezerves daļu pārstāvis, ar visām 4 ieteiktu visus tos reno, pežo un pārējos širpotrebus,BLABLABLA


Nepiekritishu gan - Darba Pezo Boxer - 100tk pa 1.5 gadu - nekadi baigie remonti - vienigais bernu slimibas - drju spriegotajs - lampinas
A taa auto - bez kravas vareja dabut 6.2 videjo ar kravu normali braucot 7.8. Pilnigaka dirshana par to franchi *ala italu Fiat - ir sudi. protams nokaut var visu. PS ar pilnu kravu vareja izspiest 1.6 km
Takaa labaak IMHO jauns pezo nevis nojaats sprinters
Offline
Modrs
15. Apr 2011, 21:18 #265

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Nu tad ko man teikt. Haļava dēļ liela brāķa koeficienta...? Vai arī tev ir labs šoferis.
Iepriekšējā darba vietā mēs viņus remontējām daudz un dikti. Detaļas ilgi nāca.
Offline
MAD_DOG
15. Apr 2011, 21:22 #266

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1913

Braucu ar:


15 Apr 2011, 21:18:07 Modrs rakstīja:
Nu tad ko man teikt. Haļava dēļ liela brāķa koeficienta...? Vai arī tev ir labs šoferis.
Iepriekšējā darba vietā mēs viņus remontējām daudz un dikti. Detaļas ilgi nāca.

Bija gan shoferis no sakuma, gan velak pats krutiju baranku.
detalas - lauvas auto prob nebija - bet kad atveras tas otrs ka vinu tur , kas vel suzuki tirgoja. - tad pilniigaaka dirsa - bet tad jau naaca laiki kad tika atdots lizingam atpakal
Offline
viesulis
15. Apr 2011, 21:30 #267

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

reno vispār nevajag kā darba mašīnu, mums ar to 4x4 kango netrūkst problēmu detaļas sagādāt.

vislabākais variants, jaunais sprinters un crafters, tiem jau elektronika palīdz ziemā pārvietoties
Offline
MAD_DOG
15. Apr 2011, 21:35 #268

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1913

Braucu ar:


15 Apr 2011, 21:30:41 viesulis rakstīja:
reno vispār nevajag kā darba mašīnu, mums ar to 4x4 kango netrūkst problēmu detaļas sagādāt.

vislabākais variants, jaunais sprinters un crafters, tiem jau elektronika palīdz ziemā pārvietoties

Darba bija pezo partner - ideali - izmaksas reali mazas - nekas ipashi neluza - bet nu bundzas gan kaa no papira. viens - objektaa noraka mashiinu - nju ko izpaliidziigie straadniekonkas izstuuma araa viss buktees - aarpraats
Kengo 4x4 nenaca nissana piedzina
Offline
viesulis
15. Apr 2011, 21:37 #269

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


15 Apr 2011, 21:35:01 MAD_DOG rakstīja:

Kengo 4x4 nenaca nissana piedzina


nezinu, iespējams, bet atsperes sūtijām 4 dažādus variantus kamēr trāpijām. tikko sūtiju apē vienīgos pieejamos siksnu rullīšus un tie paši nederēja
Offline
Modrs
15. Apr 2011, 21:55 #270

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

vismaz viesulis arī zin, kāds ir sekss ar neritīgiem auto

labāk nopirkt brendu un aizmirst par detaļu sagādi/cenu/remontiem, nekā nopirk lētu un maksāt kosmosu.

Tas pats ir ar Iveco Stralis vilcējiem. Sūda termostats 150lvl (stilimpeks), n-tie veidi utt utj. Auto Kada un ape detaļas nepiedāvā. Motoriem virzuļi jūk ārā, jo starp klaņa augšējo pirkstu un virzuli ir misiņa bukse, kurā ir sprosts pirkstam, a pati bukse virzulī ir "uz karsto" iepresēta. un pēc ~ 100k km parādās zvans matorā.

Nu ko vēl pastāstīt par inomarkām....?

P.S. es nelobēju VW un MB, Volvo, Scania, MAN un DAF
Offline
MAD_DOG
15. Apr 2011, 22:21 #271

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1913

Braucu ar:

nju par iveco - tur gan ir konkretas auzas - lust viss kas vien var un pat veel neiedomajamais
ja var busam pa 150tk otro reizi mainiit krustinu stures kardanaa Normaliem auto - ta edatala man liekaas muuziigi kalpo
nrunajot par citaam mistikskaam lietaam. Pirms boksera bija lielais iveco ar maksimalo kravnesiibu/ garumu/ augstumu. Naudas kapseta laba. un tas ir ar jaunu. iepriekshejam iveco likaas nu tika nopirkts lietots nu nobraukts - japanem taads pats - neiesaku ne cik - nebrinos, ka viniem ir tik letas cenas

PS. jaskaita cik letak sanak - jo brendi maksaa dargaak. Vai parmaksaajot to naudu beigas var atsist atpakal. Par piemeru standarta apkopes+ iegades cenaa bulku vagis ar benzinu beigaas kopsaucejaa sanaak letaak nekaa dizelis - bet ar vienu lielu BET, ja shoferim ir kaja smaga no dizela paterinsh pieaugs pa kaadu 1 L vairaak a uz benzina buss auzas.

Man ar agraak likaas MB VW un Ford kruta, kur nu veel taads auto, par kura nosaukumu visi smiinknaa a baabas dzirdot domaa, ka vinas apsauka.
Vienreiz sanaca gadijus jautrs - aizvelku ar gramatvedi uz noliktavu - dzeks jautaa - ar ko atbrauci - es taa izmetu ar pežu a gramatvede - es neesmu nekaada Peža
Offline
Hogans
16. Apr 2011, 16:28 #272

Kopš: 01. Feb 2009

No: Zilupe

Ziņojumi: 2190

Braucu ar: Greideri

Un ko sakat par DAFu? Imo normaals auto,tik arii kkaadi nostaasti ir dzirdeeti,kaa viens no tiem,ka pie kaadiem 300 000 km motoram jau jaataisa kapitaalais remonts utt.
Offline
Lood
16. Apr 2011, 16:47 #273

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:

Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.

Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.

Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:

Offline
roliks
16. Apr 2011, 16:56 #274

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


16 Apr 2011, 16:47:04 Lood rakstīja:
Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.

Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.

Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:

[IMG]kengurs[/IMG]


nemīz čali, tev vēl viss priekšā imobilaizera gluki, pakalejais tilts, kārba utt
Offline
Lood
16. Apr 2011, 17:03 #275

Kopš: 22. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 793

Braucu ar:


16 Apr 2011, 16:56:49 roliks rakstīja:

16 Apr 2011, 16:47:04 Lood rakstīja:
Skatos te notiek diskusijas par dazadiem kraveniekiem un lidzigiem verkjiem, pats ta teikt vizinos un parvedaju sho to ar 2004. gada Renault Kangoo (kravinieka versija), tekoshi vismaz 250+ Kg.

Pilnigi nevaru pateikt nevienu sliktu vardu, vizinos apmeram jau meneshus 7+ tochna, vienigais, kas lidz shim ir nomainits ir viena prieksheja gabarita lampa, viena pakaljeja gabarit lampa un viena numura apgaismojuma lampa, vairak neka, phu phu phu 3 reizes pari kreisjaam plecam, bet neka sapigaka par sho nav nacies mainit/remonetet, ka ari salidzinot ar citam shada veida mashinam, teikshu, ka Renault kangoo ir visertakais salidzinajuma ar visiem tiem Opel, Peugeot un taa talak, nav nacies pameginat VW caddy veel, bet nu ta starp shiem kangoo ir da best.

Bilde "zagta", bet nu lai rastos priekshtats par ko es runaju tad shadi izskatas tas Renis par ko runaju:

[IMG]kengurs[/IMG]


nemīz čali, tev vēl viss priekšā imobilaizera gluki, pakalejais tilts, kārba utt

Nu fig vinj zin, kaa vinsh tur bus vel nakotne, mums ir divi shitadi verkji, jaa tam otram nomira karba, nacas nomainit, maksaja 150+Ls, bet taa nebija jauna, par imobilaizeriem nefiga nezinu, mums tadu uz vinjiem nemaz naf, bija visadi pribambasi sakuma, bet njemam un dasledzam shitos visus nost, palikam vnk uz mashinas atlegas aizleghsanu, ta teikt uz mashinas atslegas ir 2 pogas viena ver valja auto otra ciet un esam apmierinati, jo mashina pa naktim netiek nomesta pie majas kautkada shaubiga vieta, bet gan maksas stojanka, bet ar tiltie vel nav bijushas problemas, bet nu viskautkas var jau but, ka jau visam mashinam, neviena nav pasargata no ta

[ Šo ziņu laboja Lood, 16 Apr 2011, 17:05:33 ]

Offline
snooze
18. Apr 2011, 17:41 #276

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem

ir vairakas kravas Riga - Rumanija. FTL.

diezgan steidzami

p.s. kursh te bija no WildeTransports?
Offline
matrixxxx
18. Apr 2011, 18:05 #277

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


18 Apr 2011, 17:28:02 Solo rakstīja:
Dzelzsbetona atsvars ko likt uz piekabes, ar 4 āķiem, ~1. 2x1. 5x1m izmērā, svars ap ~3 tonnas!

Ja kadam interese - PM Vai 221-94-092

Kas tas taads ir ?
Un prieksh kam domaats ?
Offline
Sandis_UR
18. Apr 2011, 19:06 #278

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ

Situacija sekojoša

Nopirkām SKUBĀ pēc a/m šasijas nummura pakaļējo remkomplektu 105Dafam, nomainījām to uzticamā servisā ievērojot tehnoloģiju, pie tam 105XF pakaļējais tilts atškiras no 95 un gultņi nav vairāk regulējami.
Pēc gultņu nomaiņas un saslikšanas a/m izbrauca testa braucienā un pēc 10km distances pie 90km/h pakaļējo tiltu noķīlēja, rezulātā 300m drifts uz Ogres šosejas, 2 jaunas-nodīrātas riepas + evakuators par laimi neviens necieta.

SKUBA protams apgalvo, pat neredzot a/m ka nepareizi gultni uzlikti.

Izjaucot visu atklājās staļingrada, viens no gultņiem pilnīgi sadedzis, pārējais viss savās vietās.

Kā iesakiet rīkoties, jo ir pamatotas aizdomas, ka vainīga ir tieši detaļa, taču līdz mums nonāca informācija, ka arī cits turpat iegādātais gultnis, tikai priekšējai asij pēc pāris km noķīlēja, un to arī uzstādīja iznāms meistars ar lielu pieredzi.

1. Kādā secībā iesakiet piedzīt zaudējumus no SKUBAS?

2. Iesaku tomēr vienmēr izvēlēties atbildīgiem agregātiem oriģinālās detaļas, firmās, kuras spēj atbildēt par savu preci.

3. Varbūt kadam intersē Yohokama riepas 2 gab ar 9% atlikumu un vēl 2 gab ar vienu daļu nodīrātu un pārējo veselu.

Online
krishus_1
18. Apr 2011, 20:08 #279

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Man domāt, ka labākajā gadījumā izcīnīsi gultņa cenu.

Riepas vari mēģināt mēžiniekiem notirgot Zinu vairākus, kuri, pēc riteņu noķīlēšanas, saliek safistās vietas pretējās pusēs un nomauc līdz galam
Offline
viesulis
18. Apr 2011, 20:22 #280

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

tā kā ielidojiens sanāk nepajokam, tad paņem palīgā juristu un paštukojiet kā piedzīt pēc iespējas vairāk no viņiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo