Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: e38->e65

AutorsZiņojums
djmixx
29. Oct 2009, 11:10 #261

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

tas ir pizdec suknis 3 reizes!!!
Offline
buncix
29. Oct 2009, 11:10 #262

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 10:58:11 Amaru rakstīja:

29 Oct 2009, 10:43:39 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:35:16 djmixx rakstīja:
taka oftopiks te jau sen panesas, atlausos uzprasit kas ipas ir tam uk edisonam???

UK autiņi parasti ir ļoti pilni. Tur viņi kad izvēlās auto ņem visas ekstras ko vien spēj paņemt, izvēlās retāku ekskluzīvāku krāsu utm. Man piemēram žurkai ir vairāk ekstru kā vecajam septītajam Sākot ar parktronic un beidzot ar elektriskajiem sporta pilnās ādas beņķiem. Cik saprotu, tad man no ekstrām nav tikai sēdekļu apsildes un aizmugurējie lodziņiem nav elektriskās piedziņas. Vēl viens svarīgs pluss, ka tur UK, nav ziemas un nav sāls...
štorka ir? ASC/DSC ir? taburešu masāža ir? EDC ir? paštonējošie spoguļi ir? nu dažas lietas no .

bet 100x atkārtošu citus, nevajag salīdzināt divas dažādas lietas e36 un e38

Viss ir, tikai taburešu masāža un EDC cik man zināms šim modelim nebija.
Ok ok, es jau sapratu, ka nevjag salīdzināt E36 ar E38 jo auto atšķirīgi un tomēr pacik man ir bijuši abi, tad savs noteikts viedoklis ir ko patiekt
Offline
audistsM5
29. Oct 2009, 11:11 #263

Kopš: 21. Jan 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: HZ - 13


29 Oct 2009, 11:04:28 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:58:25 Gentle rakstīja:

29 Oct 2009, 10:56:57 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:49:39 djmixx rakstīja:

29 Oct 2009, 10:44:32 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:43:20 martinsz rakstīja:

29 Oct 2009, 10:39:01 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:30:31 djmixx rakstīja:
Tur taa lieta ka nojatu!!!

Nu es atkal nemainītu atpakaļ pret

nu es savukārt vairs E36 neizvēlētos, jo tas plīsa uz velna paraušanu tākā, katram ir sava pieredze

Nu moš arī mums katram gadījās pārjāts auto!

Mans e36 bija lietuva iepirkts!!! 2,0 benzins kas rija to benzinu tikai mazliet mazak par tagadejo 3.0!!!Un es jau nerunasu par hadeni un dzesesanas sistemu!!! Pedejo reizi kad man uzpisa slauka pa kuru tosols nonak salona, es pat lidz servim ap 10 km braucu bez tosola jo man jau tik nopisa tas autins smadzenes ka bij pilnigi pohuij kas bus ar to motoru vai galvu!!! Bet ar semkau tfu tfu tfu bauda braukt!

Nu bauda braukt ir ar semaku, to noliegt nevar. It sevišķi uz taisnes viss kaifs parādā sākot ar 140km/h Bet nu man ar viņu bija kādas 7 reizes jagaida evakuātors un pacik es gluži nedzīvoju pilsētā tad šādu lietu nevaru regulaŗi atļauties


Kāds bija tas iemesls evakuatora nepieciešamībai? Katru reizi cits?

3 reizes dzesēšanas sistēmas sūknis, kārba, termostats,degvielas sūknis, elektronika - nevarēja pielaist, kaut kāds kondensāts dēļ mitrumu utml..

e 36 dzeseshanas sistema ir ljoti kvalitativa un dzirdeju ka radiatori vispar ir ljoti izturigi
Offline
buncix
29. Oct 2009, 11:12 #264

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 11:10:29 djmixx rakstīja:
tas ir pizdec suknis 3 reizes!!!

Aha un Permalats nespēja sataisīt. Atklāti sakot es viņus uzskatu par naudas slaucēju kantori. Man gan Latbema nepatīk, bet nu sūkni sataisiju tieši tur. Vairāk problēmu ar sūkni nebija. Parasti sūknis aizgāja pa gaisu tieši tad kad tā kārtīgāk iemina grīdā līdz 6k rpm
Offline
ciiTrons
29. Oct 2009, 11:12 #265

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: notirpušām ciskām

Un tagad izlasēm topika nosukumu un sākuma jautājum
Offline
buncix
29. Oct 2009, 11:16 #266

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 11:11:18 audistsM5 rakstīja:

29 Oct 2009, 11:04:28 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:58:25 Gentle rakstīja:

29 Oct 2009, 10:56:57 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:49:39 djmixx rakstīja:

29 Oct 2009, 10:44:32 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:43:20 martinsz rakstīja:

29 Oct 2009, 10:39:01 buncix rakstīja:

29 Oct 2009, 10:30:31 djmixx rakstīja:
Tur taa lieta ka nojatu!!!

Nu es atkal nemainītu atpakaļ pret

nu es savukārt vairs E36 neizvēlētos, jo tas plīsa uz velna paraušanu tākā, katram ir sava pieredze

Nu moš arī mums katram gadījās pārjāts auto!

Mans e36 bija lietuva iepirkts!!! 2,0 benzins kas rija to benzinu tikai mazliet mazak par tagadejo 3.0!!!Un es jau nerunasu par hadeni un dzesesanas sistemu!!! Pedejo reizi kad man uzpisa slauka pa kuru tosols nonak salona, es pat lidz servim ap 10 km braucu bez tosola jo man jau tik nopisa tas autins smadzenes ka bij pilnigi pohuij kas bus ar to motoru vai galvu!!! Bet ar semkau tfu tfu tfu bauda braukt!

Nu bauda braukt ir ar semaku, to noliegt nevar. It sevišķi uz taisnes viss kaifs parādā sākot ar 140km/h Bet nu man ar viņu bija kādas 7 reizes jagaida evakuātors un pacik es gluži nedzīvoju pilsētā tad šādu lietu nevaru regulaŗi atļauties


Kāds bija tas iemesls evakuatora nepieciešamībai? Katru reizi cits?

3 reizes dzesēšanas sistēmas sūknis, kārba, termostats,degvielas sūknis, elektronika - nevarēja pielaist, kaut kāds kondensāts dēļ mitrumu utml..

e 36 dzeseshanas sistema ir ljoti kvalitativa un dzirdeju ka radiatori vispar ir ljoti izturigi
\
Esmu mainījis gan termostatu, gan termomuftu, bet citādi problēmas nav bijušas.
Offline
buncix
29. Oct 2009, 11:18 #267

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 11:13:51 Fighter rakstīja:

Nu es atkal nemainītu atpakaļ pret semaku,vienalga kādā stāvoklī. Savulaik, man tas modelis patika, bet tehniskā neuzticamība vienkārši sagrāva visu labo iespaidu par šo modeli. Ar viņu var braukt tikai mierīgi. Nekādas trakošanas viņš nepiedod. Labots tika tikai Permalat un tapat 3 reizes aizgāja dzesēšanas šķidruma sūknis pa gaisu, gļuki ar elektroniku, nokrita vienreiz bremžu klucis priekšai (pietam oriģinālais), piekare neizturīgāka par neizturīgu, nemitīgi bija jāmaina ta amīši, ta stūres pirksti, ta sviras un vēl sazin kas. Problēma problēmas galā. It kā likās, ka ja salabo tad vismaz tam mezglam nevajadzētu vairāk plīst, bet ne, plīst atkal un atkal. Ar septīto var braukt uzliekot viņam balonus un ikdienā braucot pensionāru stilā, tad varbūt viņš arī kaut cik kalpo. Tagad ar E36 vismaz ir miers mājās. Un nevajag man stāstīt cik labs E38 ir superauto. Tapat gan feislifta, gan pirmsfeislifta modelim ir tie paši tehniskie risinājumi un man viņš ir bijis pietikoši ilgi lai viņu otreiz nekādā gadījumā neizvēlētos.

Pat ļoti ticu, ka tas ta arī ir. Būtība tas pats attiecas uz lielako daļu Bmw modeļiem - vairāk gan brīnos vai tad Bmw rūnpnīcas inženieri neredz kur ir problēmas, kā viņas novērst, padarīt Bmw izturīgākus...

Nu tāpēc tiek izlaisti feislifta modeļi kuros it kā novērš bērnības kļūdas, bet nu nevar nepiekrist, ka tas ir bizness. Varu saderēt, ka apgrozījums no detāļu tirdzniecības jau baltijas reģionā vien ir simtos tūkstošos līdz miljonos eur. Sākot ar visiem bremžu klučiem un beidzot ar bamperiem un sīkajiem aksesuāriem.
Offline
martinsz
29. Oct 2009, 11:19 #268

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


29 Oct 2009, 11:13:51 Fighter rakstīja:



Pat ļoti ticu, ka tas ta arī ir. Būtība tas pats attiecas uz lielako daļu Bmw modeļiem - vairāk gan brīnos vai tad Bmw rūnpnīcas inženieri neredz kur ir problēmas, kā viņas novērst, padarīt Bmw izturīgākus...

Pabrauc kādu laiku ar fordu, tad tavas domas par BMW izturību mainīsies

[ Šo ziņu laboja martinsz, 29 Oct 2009, 11:20:10 ]



-----------------
...
Offline
Rakstnieks
29. Oct 2009, 11:24 #269

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Man patiess prieks,ka Moderatori BigArchi, Jagr, PERFS, SteelRat ir savos uzdevumu augstumos

P.S
Offline
buncix
29. Oct 2009, 11:24 #270

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 11:21:56 Fighter rakstīja:
Pdc! Ta ir nekaunība no Bmw rūpnīcas! Ja tā viņi turpinās kāst Bmw braucējus, šaubos vai Bmw reputācija pēc 10 gadiem būs turpat kur šodien

Spriežot pēc jaunumiem, tad pēc 10 gadiem BMW reputācija būs kā ekonomiskas un videi draudzīgam auto!
Offline
Driver
29. Oct 2009, 12:02 #271

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Neesmu auto nojasanas specs, bet neticu, ka e36 ir izturigaks par e38. atskiriba ir taa, ka e36 ir daudz mazak dalju un lidzarto mazak kam plist un mazak kas jataisa.

Un viss pec kartas ir jamaina tikai nobrauktiem srotiem, itseviski ja ar vinjiem nav maukts ar pilnu slodzi un uz punjkiem stradajoshie mezgli strada pedejos savus brizus.
To reali esmu redzejis ar vairakiem piemeriem un ari pasham tads pat ir bijis > ja ar auto brauc itkaa nojajejs un regulari dod ruckaa, tad nolietotas daljas liek par sevi manit un vinjas ir jamaina un nav ko baidities pirkt tadu auto
BET noperkot auto no pensionara vai totala senes, kas negriez motoru vairak ka 2.5krpm, nespiez bremzi stiprak ka sajuga pedali un visus likumus izbrauc ne atrak ka ar 20kmh var totali un galigi iegrabties, jo izradas ka motoram pie 5000rpm grab shales, sak pazust bremzes, motors regulari parkarst jo normali nedzesejas, visa pusspragusi ritosha 3dienu laika vispar var nobeigties un notikt vel daudz visneiedomajakas lietas, un tados auto jamaina ir pilnigi viss pec kartas un visbiezak gandriz viss uzreiz.
Un protams vecais saimnieks tam netic, jo auto 6gadus nekas nav bijis jataisa un nekas nav plisis nost, jo ticis darbinats tuksgaitaa un bezmaz stumts ne braukts.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
buncix
29. Oct 2009, 12:04 #272

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Bet nu piekrīti, ka E38 alumīnija piekarei ir ko turēt septītā svaru - pie 2t
Offline
Taspac
29. Oct 2009, 12:12 #273

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:

Redz kur useris Gentle pateica visu kā ir, man liekas nav vērts tālāk diskutēt.

E36 ir divi lieli +. Var normāli panēsāties un ir lētāks uzturēšanā. Man šķiet neko vairāk no tā auto nevajag gaidīt.

SKaidrs ka ar katru nākamo paaudzi mašīnas vispār plīsīs ar vien ātrāk nost, jo ir kam tur plīst, vairāk elektronikas, sviras, buskes, alumīnija daļas uz katra sūda utt.

Nez kāda būs uzturēšana tādam F 01 pēc 15 gadiem, varētu pūt daudz daudz dārgāka kā E38 šodien, bet gan jau ka būs visādi risinājumi ))
Offline
Driver
29. Oct 2009, 12:14 #274

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Oct 2009, 12:04:47 buncix rakstīja:
Bet nu piekrīti, ka E38 alumīnija piekarei ir ko turēt septītā svaru - pie 2t

vispar tu salidzini atskirigus auto.
Pret e38 liec preti e46 - abiem aluminija piekare
bet e36 lauz kopa ar e32
un sakties, kursh pirmais izjuks, nevis kuru dargak bus atjaunot

p.s. Es neesmu mehanikis, bet elektrikis un nezinu no galvas kada kuram piekare, bet e36 itka nebija aluminijs

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ugunsdzesejs
29. Oct 2009, 12:20 #275

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

mans acīmredzamais novērojums - visiem BMW ir vāja piekare, bieži jāpiedomā pie tā, kā brauc, vai arī jāmaksā nekunkstot.
te nu ir jāpiekrīt Driver'am par 6 mēnešu auto cenu...

bet ja kāds ir braucis ar auto, kurš totāli neatbilst viņa ienākumiem un ar sulojošu reiku vai grabošiem stūres pirkstiem mauc pa bedrēm ar nospiestu bremzes pedāli, tad jūk un brūk.

es nesaprotu, par ko te tagad ir cepšanās. vienam nopists e38, kurš vēl ir ticis eksplautēts trasē(domāju, ka brīdī, kad BMW testēja E38, viņi 100% iedomājās par to, ka viņš tiks likts trasē), otram nojāts E36, abi divi eksperti auto drošībā un eksplautācijā
Jābrauc ar to, ko var atļauties. Ja var atļauties E38, tad var atļauties arī E36, tikai nesaprotu kādēļ jāpierāda visiem, ka, redz, E36 vai E38 ir pārāks?

[ Šo ziņu laboja Ugunsdzesejs, 29 Oct 2009, 12:21:10 ]

Offline
buncix
29. Oct 2009, 12:23 #276

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 12:14:22 Driver rakstīja:

29 Oct 2009, 12:04:47 buncix rakstīja:
Bet nu piekrīti, ka E38 alumīnija piekarei ir ko turēt septītā svaru - pie 2t

vispar tu salidzini atskirigus auto.
Pret e38 liec preti e46 - abiem aluminija piekare
bet e36 lauz kopa ar e32
un sakties, kursh pirmais izjuks, nevis kuru dargak bus atjaunot

p.s. Es neesmu mehanikis, bet elektrikis un nezinu no galvas kada kuram piekare, bet e36 itka nebija aluminijs

Cik saprotu, tad dzelzs!
Offline
buncix
29. Oct 2009, 12:25 #277

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


29 Oct 2009, 12:20:33 Ugunsdzesejs rakstīja:
mans acīmredzamais novērojums - visiem BMW ir vāja piekare, bieži jāpiedomā pie tā, kā brauc, vai arī jāmaksā nekunkstot.
te nu ir jāpiekrīt Driver'am par 6 mēnešu auto cenu...

bet ja kāds ir braucis ar auto, kurš totāli neatbilst viņa ienākumiem un ar sulojošu reiku vai grabošiem stūres pirkstiem mauc pa bedrēm ar nospiestu bremzes pedāli, tad jūk un brūk.

es nesaprotu, par ko te tagad ir cepšanās. vienam nopists e38, kurš vēl ir ticis eksplautēts trasē(domāju, ka brīdī, kad BMW testēja E38, viņi 100% iedomājās par to, ka viņš tiks likts trasē), otram nojāts E36, abi divi eksperti auto drošībā un eksplautācijā
Jābrauc ar to, ko var atļauties. Ja var atļauties E38, tad var atļauties arī E36, tikai nesaprotu kādēļ jāpierāda visiem, ka, redz, E36 vai E38 ir pārāks?


Offline
sasha_belijs
29. Oct 2009, 12:29 #278

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


29 Oct 2009, 12:20:33 Ugunsdzesejs rakstīja:
visiem BMW ir vāja piekare, bieži jāpiedomā pie tā, kā brauc, vai arī jāmaksā nekunkstot.
galīgi nepiekrītu, ja pērk normālas detaļas, tad viss ir un tas ir pie nosacījuma, ka tiek maukts arī pa bedrēm un šķērēts (saprāta robežās)
Offline
Asch
29. Oct 2009, 22:37 #279

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

karoce vienigais ko azistu no jauanjiem ir pecfacelift, piemeram shitas: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.h...mp;pageNumber=28
aprikojums jau ni ljoti pieklajigs, tapat ka cena
Offline
alusveders
01. Mar 2017, 09:41 #280

Kopš: 15. Feb 2017

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Sveiki, BMWPower lietotāji!

Vēlētos šo publikāciju atjaunot 2017. gadā.

Pagājis kāds laiks, kopš 2009. gada un ticu tam, ka vēl vairak cilvēku ir saskārušies ar E65 un ieguvuši vēl lielāku pieredzi.

Šī gada laikā esmu nolēmis iegādāties E38 vai arī E65. Katram savi plusi un savi mīnusi tā pat gan jau arī komforta līmenis u.c lietas sajūtu un vizuālajā līmenī.

Tas būtiskākais jautājums ir uzturēšanas izmaksu starpība. Vai vēl šodien E65 ir trīs reizes dārgāks uzturēšanā kā vecāks brālis?

Kādas ir degvielas patēriņa atšķirības?

Ir dzirdēts, ka E65 ir salīdzinoši neuzticama elektronika. Mīts vai patiesība?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo