Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 188 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
tomijslv
24. Oct 2010, 18:18 #2581

Kopš: 04. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Quattro

Kāds varētu būt iemesls, ka 1.6 motors pilsētā patērē ~15l/100km?
Offline
Ch
24. Oct 2010, 18:34 #2582

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


24 Oct 2010, 18:18:19 tomijslv rakstīja:
Kāds varētu būt iemesls, ka 1.6 motors pilsētā patērē ~15l/100km?


smaga kāja, braukšana ar norautu roceni, kāds no motora dačikiem, caurums bakā utt. tak var būt miljons iemeslu. ja pats nedari neko tizlu un škiet, ka tomēr pie vainas varētu būt auto, brauc uz diagnostiku. Meklē rokā useri Driver, pieslēgs pie kompja un pateiks čjo pa čjom. Virtuāli Tavu auto neviens neizārstēs..
Offline
sharkzzz
24. Oct 2010, 18:45 #2583

Kopš: 06. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 1092

Braucu ar:

Ch tu esi bez sirds
Offline
Anderss
25. Oct 2010, 13:23 #2584

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E90

Palīdziet
Detaļa Nr.2 ir eļas filtrs un vai viņu ir iespējams dabūt nost
Offline
kildiss
25. Oct 2010, 13:43 #2585

Kopš: 14. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 82

Braucu ar: BMW E36

gribetu ziant komentarus pa sito masinu!!! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/318/bcchb.html

Offline
Staris
25. Oct 2010, 13:44 #2586

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


25 Oct 2010, 13:23:30 Anderss rakstīja:
Palīdziet
Detaļa Nr.2 ir eļas filtrs un vai viņu ir iespējams dabūt nost


Tur iekšā ir elements. Tev vajag visu korpusu noņemt nost? Vai arī tu maini eļļu un gribi filtru mainīt?
ja otrais variants, tad atskrūvē vaļā, izņem filtra elementu un liec jaunu vietā.
Offline
Anderss
25. Oct 2010, 13:50 #2587

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E90


25 Oct 2010, 13:44:45 Staris rakstīja:

25 Oct 2010, 13:23:30 Anderss rakstīja:
Palīdziet
Detaļa Nr.2 ir eļas filtrs un vai viņu ir iespējams dabūt nost


Tur iekšā ir elements. Tev vajag visu korpusu noņemt nost? Vai arī tu maini eļļu un gribi filtru mainīt?
ja otrais variants, tad atskrūvē vaļā, izņem filtra elementu un liec jaunu vietā.

vajag visu korpusu noņemt var to izdar
īt vispār ? skatijos itkā 2 garas skruves + vēl seškantes atsledziņa , jātiek klāt un jānomaina iezimētā detaļa
Offline
7788
25. Oct 2010, 14:30 #2588

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Nepūš kārtīgi karstu gaisu salonā, domāju ka pečkas radiators aizaudzis, aizkaļķojies vai kas tur ar viņiem notiek ar laiku! Cik viegli/grūti nomainīt to pečkas radiatoru, vai jāņem viss priekšējais panelis nost vai var viņu pa sānu izvilkt kaut kā?
Offline
janexz
25. Oct 2010, 14:35 #2589

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


25 Oct 2010, 14:30:14 7788 rakstīja:
Nepūš kārtīgi karstu gaisu salonā, domāju ka pečkas radiators aizaudzis, aizkaļķojies vai kas tur ar viņiem notiek ar laiku! Cik viegli/grūti nomainīt to pečkas radiatoru, vai jāņem viss priekšējais panelis nost vai var viņu pa sānu izvilkt kaut kā?

tu gribi mainīt radiatoru nezinot vainu?
sistēma atgaisota, filtri mainīti? un ko nozīmē kārtīgi nepūš?
Offline
Staris
25. Oct 2010, 14:38 #2590

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

ja nepūš karstu gaisu, tad tur var būt vairākas problēmas
a)nav atgaisota sistēma
b) nav līmenis
c) termostats
un t.t.
Offline
7788
25. Oct 2010, 14:49 #2591

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


25 Oct 2010, 14:35:20 janexz rakstīja:

25 Oct 2010, 14:30:14 7788 rakstīja:
Nepūš kārtīgi karstu gaisu salonā, domāju ka pečkas radiators aizaudzis, aizkaļķojies vai kas tur ar viņiem notiek ar laiku! Cik viegli/grūti nomainīt to pečkas radiatoru, vai jāņem viss priekšējais panelis nost vai var viņu pa sānu izvilkt kaut kā?

tu gribi mainīt radiatoru nezinot vainu?
sistēma atgaisota, filtri mainīti? un ko nozīmē kārtīgi nepūš?

sistēma ir atgaisota, filtrs jauns, termostats it ka normals, dzineja temp ap 90 gradiem! Gaisu pūš normāli, bet nav karsts gaiss, bet gan silts, visu laiku jābraukā klimai līdz galam 32 gradi, nobraucot kadus 15..20km tad tik griežu vēsāk uz 24 apmēram!
Vai var but tie elektromagnetiskie varsti čkarejas un lidz galam neveras vaļa?
Offline
Cumpars
25. Oct 2010, 14:56 #2592

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6982

Braucu ar: KK-555

Moš tā jābūt? manējam arī ir tā, ka ja temperatūra sasniedz vidu/normu tad tāpat uzreiz nenāk tāds riktīgi karsts, ka gandrīz roku svilina, tāds nāk tikai ja ilgāk brauc
Offline
Priekulis222
25. Oct 2010, 15:20 #2593

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

Ja jau aizgāja runa par pečkām, tad varbūt kāds ir mainījis e36 pečkas ventilatoru. Ieplūdes kolektors traucē (jāņem nost) vai var izmakšķerēt? Dzinējs m43, auto ar klimata kontroli.
Offline
7788
25. Oct 2010, 15:21 #2594

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


25 Oct 2010, 14:56:18 Cumpars rakstīja:
Moš tā jābūt? manējam arī ir tā, ka ja temperatūra sasniedz vidu/normu tad tāpat uzreiz nenāk tāds riktīgi karsts, ka gandrīz roku svilina, tāds nāk tikai ja ilgāk brauc

nu tur jau ta lieta ka tavam pec kada laika sak roku svilinat, bet man ne!
Offline
Kalnz
25. Oct 2010, 15:22 #2595

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14306

Braucu ar:


25 Oct 2010, 14:56:18 Cumpars rakstīja:
Moš tā jābūt? manējam arī ir tā, ka ja temperatūra sasniedz vidu/normu tad tāpat uzreiz nenāk tāds riktīgi karsts, ka gandrīz roku svilina, tāds nāk tikai ja ilgāk brauc


ta nav 100% jābūt!

atkarīgs no pašas pečkas! pareizi ir no sākuma pūst karstu gaisu, uzsildīt salonu līdz nepieciešamajai temperatūrai un tad to uzturēt...
Offline
janexz
25. Oct 2010, 15:24 #2596

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


25 Oct 2010, 14:49:57 7788 rakstīja:

sistēma ir atgaisota, filtrs jauns, termostats it ka normals, dzineja temp ap 90 gradiem! Gaisu pūš normāli, bet nav karsts gaiss, bet gan silts, visu laiku jābraukā klimai līdz galam 32 gradi, nobraucot kadus 15..20km tad tik griežu vēsāk uz 24 apmēram!
Vai var but tie elektromagnetiskie varsti čkarejas un lidz galam neveras vaļa?

nu tad hvz bet lai tiktu pie radiatora ir diezgan normāls ģemors
Offline
janexz
25. Oct 2010, 15:25 #2597

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


25 Oct 2010, 15:20:18 Priekulis222 rakstīja:
Ja jau aizgāja runa par pečkām, tad varbūt kāds ir mainījis e36 pečkas ventilatoru. Ieplūdes kolektors traucē (jāņem nost) vai var izmakšķerēt? Dzinējs m43, auto ar klimata kontroli.

domāju vienkāršāk būs noņemt kolektoru
Offline
Anderss
25. Oct 2010, 15:30 #2598

Kopš: 12. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 675

Braucu ar: E90


25 Oct 2010, 13:23:30 Anderss rakstīja:
Palīdziet



Detaļa Nr.2
Var vai nevar dabūt nost to visu korpusu

[ Šo ziņu laboja Anderss, 25 Oct 2010, 15:30:42 ]

Offline
runiigais
25. Oct 2010, 15:31 #2599

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1936

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

kam tev vinju visu vajag nost? lai filtru nomainītu pietiek ja vāciņu noņem
Offline
Kalnz
25. Oct 2010, 15:33 #2600

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14306

Braucu ar:


25 Oct 2010, 15:31:38 runiigais rakstīja:
kam tev vinju visu vajag nost? lai filtru nomainītu pietiek ja vāciņu noņem


gan jau grib kkādi spoooorta eļļas filtru uzmocit virsu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo