Online
Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap lauksaimniecību
Autors | Ziņojums |
BadShark | 20. Aug 2013, 12:13 |
#2581
|
| Kopš: 14. Dec 2006
No: Bauska
Ziņojumi: 344
Braucu ar: d, FSI
|
20 Aug 2013, 11:08:58 suhariks1 rakstīja:
Tu tāds šaubīgs liecies Atbildes uz saviem jautājumiem atradīsi ieejot kaut vai ss.lv un uzspiežot, lai kārto pēc cenas un tad skaties, kas ir tajā cenu kategorijā. Pārsvarā tur būs 90to gadu belarusi ar lielajām kabīnēm, vecie belarusi nemaksā vairāk par 3 k. Un jā visiem belarusiem var pielikt frontālo. Papēti tirgu, pats visu sapratīsi.
Skaidrs, ka šaubīgs. Nekāda darīšana gar traktoriem nav bijusi, izņemot to, ka tālā pagātnē ir pabraukāts pa pļavu.
Tiesības it kā pašam arī ir, bet izmantotas netiek.
Draugs vispār rīdzinieks un lauki ir sveša tēma, bet ir vēlme pamēģināt.
Kā jau teicu, paskatījos ss.lv, bet neatradu, ka kāds norādītu, ka tam būtu 4x4. Tādu nav?
Kāda ir atšķirība starp MTZ-80 un 82? | Offline | | |
EimZ | 20. Aug 2013, 14:12 |
#2582
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
| luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
cipargalva | 20. Aug 2013, 14:30 |
#2583
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
|
20 Aug 2013, 12:13:11 BadShark rakstīja:
Kā jau teicu, paskatījos ss.lv, bet neatradu, ka kāds norādītu, ka tam būtu 4x4. Tādu nav?
Kāda ir atšķirība starp MTZ-80 un 82?
80 - rwd
82 - 4x4 | Offline | | |
depo | 20. Aug 2013, 17:07 |
#2584
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
20 Aug 2013, 09:38:25 Manson rakstīja:
19 Aug 2013, 23:07:53 depo rakstīja:
19 Aug 2013, 23:06:44 ziema rakstīja:
19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m. Rīt no rīta jāved uz Hansaflex, jo šitā no vecuma ir kaput. Bail pat padomāt cik maksās
da neko vajpratigu vinjas domaju ka nemaksa!
Pati šļūtene jau nemaksās, 15Ls/m, bet gali +uzkniedēšana būs Hansa ir baigi dārgs kantoris, tur lēts nekas nav.
HF vismaz Jelgavā ir priekšzīmīgs serviss. Vienmēr visu var sarunāt. 24h serviss. Ar klientu padomiem sortiments jau sen iebīdīts pareizajās sliedēs nekas tur dārgs nav.. Lietas maksā to ko maksā. Un lai viņi varētu atbildēt par savu darbu, protams nelietos jau nokalojušus gredzenus. Šķiet tie jau defaultā paredzēti vienai x. Pašam arī ilgtermiņā tas atmaksāsies. Ja nepaveiksies ar veco - eļļa pa zemi, laiks un degviela atkal lieki iztērēta. No citu kļūdām esam mācījušies
Bet tie mazie krūmu kantori, kas katrā mazpilsētā - bez viņiem nevar, bet Dievs pasarg kaut ko specifiskāku pajautāt. Pretī redzēsi
Biju pārsteigts - tikai 52Ls, gali palika mūsu vecie. 1h darbs. Kombains atkal rūc | Offline | | |
Manson | 20. Aug 2013, 18:03 |
#2585
|
| Kopš: 03. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 530
Braucu ar: Audi
|
20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?
Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav [ Šo ziņu laboja Manson, 20 Aug 2013, 18:04:21 ] | Offline | | |
EimZ | 20. Aug 2013, 18:26 |
#2586
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:
20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?
Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav
Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?[ Šo ziņu laboja EimZ, 20 Aug 2013, 18:28:03 ]
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
Manson | 20. Aug 2013, 18:47 |
#2587
|
| Kopš: 03. Mar 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 530
Braucu ar: Audi
|
20 Aug 2013, 18:26:55 EimZ rakstīja:
20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:
20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?
Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav
Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?
Vienkārši es ar tādu problēmu neesmu mūsu pļaujmašīnām saskāries. Viconam ir 3 naži un trijstūra disks, Taarupam atkal apaļš un 2 naži. Vicona priekšrocība, ka nepaliek "ezītis" pirmajā pļāvumā starp diskiem. Sliedes veidotas tā, ka aizsardzību jānodrošina pļaujmašīnas kopēšanas mehānismam, kardāna sajūgam. Dažiem ražotājiem jau diska asītes veidotas, lai tās aprautos pie kāda svešķermeņa. Tad jāmaina tās kā skābenes. Bet te problēma cik saprotu ar pašu zobratu. Neredzot, grūti pateikt kur cēlonis. | Offline | | |
EimZ | 20. Aug 2013, 18:59 |
#2588
|
| Kopš: 09. Jan 2008
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3763
Braucu ar:
|
20 Aug 2013, 18:47:20 Manson rakstīja:
20 Aug 2013, 18:26:55 EimZ rakstīja:
20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:
20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?
Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav
Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?
Vienkārši es ar tādu problēmu neesmu mūsu pļaujmašīnām saskāries. Viconam ir 3 naži un trijstūra disks, Taarupam atkal apaļš un 2 naži. Vicona priekšrocība, ka nepaliek "ezītis" pirmajā pļāvumā starp diskiem. Sliedes veidotas tā, ka aizsardzību jānodrošina pļaujmašīnas kopēšanas mehānismam, kardāna sajūgam. Dažiem ražotājiem jau diska asītes veidotas, lai tās aprautos pie kāda svešķermeņa. Tad jāmaina tās kā skābenes. Bet te problēma cik saprotu ar pašu zobratu. Neredzot, grūti pateikt kur cēlonis.
Skaidrs, paldies
Ja netiks salikts šodien bez manas klātbūtnes, rīt nobildēšu, būšu priecīgs uzklausīt versijas.
Šim kuhnam ir ovāli diski,divi naži, un atliek nedaudz nepareizi ielikt zobratu, attiecīgi arī disku, kas iet virsū zobratam tikai, šķiet, 2ās pozīcijās, un naži jau sniedzas līdz citam diskam. Tas tāds "jautrs" pārsteigums pirmajā remonta reizē
----------------- Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™ | Offline | | |
|
ziema | 26. Aug 2013, 22:36 |
#2589
|
| Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec? | Offline | | |
Norcha324 | 26. Aug 2013, 23:40 |
#2590
|
| Kopš: 14. Aug 2002
No: Saldus
Ziņojumi: 800
Braucu ar:
|
26 Aug 2013, 22:36:57 ziema rakstīja:
Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec?
Kartera ventilācija case darbojas tieši tā pat kā MTZ, tikai te pa vidu ir ielikts filtrs un tā korpuss pilda arī eļļas atdalīšanas funkcijas.
Pa kartera ventilācijas cauruli nāk ārā dūmgāzes, kurām ir pavisam cita smarža nekā karstai eļļai (eļļai vārīšanās t sākas ap 200 0C, tad var just īsto eļļas smaržu)
Kartera ventilācija nevar būt saistīta ar motora eļļas spiedienu. Pat ja tev būs galīgi ciet filtrs vai izdedzis cilindrs, pirmais ko uzšaus kosmosā būs eļļas mērtausts. Un spiediens karterī būs vienāds ar 0
Par eļļas spiedienu motorā neieteiktu spriest pēc mirgojošas lampiņas. Tas noteikti jāpārbauda ar manometru, devēji mēdz izbeigties.
Varbūt tev motorā švakra eļļa un tuvojas eļļas maiņa?
Pie tevis aprakstītām motora atgāzēm būtu jābūt ievērojamam eļļas patēriņam. | Offline | | |
ziema | 26. Aug 2013, 23:55 |
#2591
|
| Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
26 Aug 2013, 23:40:06 Norcha324 rakstīja:
26 Aug 2013, 22:36:57 ziema rakstīja:
Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec?
Kartera ventilācija case darbojas tieši tā pat kā MTZ, tikai te pa vidu ir ielikts filtrs un tā korpuss pilda arī eļļas atdalīšanas funkcijas.
Pa kartera ventilācijas cauruli nāk ārā dūmgāzes, kurām ir pavisam cita smarža nekā karstai eļļai (eļļai vārīšanās t sākas ap 200 0C, tad var just īsto eļļas smaržu)
Kartera ventilācija nevar būt saistīta ar motora eļļas spiedienu. Pat ja tev būs galīgi ciet filtrs vai izdedzis cilindrs, pirmais ko uzšaus kosmosā būs eļļas mērtausts. Un spiediens karterī būs vienāds ar 0
Par eļļas spiedienu motorā neieteiktu spriest pēc mirgojošas lampiņas. Tas noteikti jāpārbauda ar manometru, devēji mēdz izbeigties.
Varbūt tev motorā švakra eļļa un tuvojas eļļas maiņa?
Pie tevis aprakstītām motora atgāzēm būtu jābūt ievērojamam eļļas patēriņam.
eļļa svaiga,eļļas paterins nav noverots! nu hvz par daciku,japamera rit spiediens,bet manuprat cik sim modelim ar dacikiem ir noverots,vai nu vini iet,vai neiet,nav ta ka dazreiz iet un dazreiz neiet! eļļas taustu ar nesauj kosmosa! Lampina sak mirgot tad kad ir traktoram darba temperatura,aukstam nekas nemirgo! nu karoc jamera spiediens,ja nebus,manuprat jasak ar to ka mosh janoceko eļļas suknis. | Offline | | |
Siipols | 27. Aug 2013, 08:20 |
#2592
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m.
Ja tik liels diametrs,tad vai nu tev ir lielākais traktors latvijā,vai arī tā nav spiediena,bet sūkņa pieplūdes šļauka....
Vai es kļudos?
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
ziema | 27. Aug 2013, 21:15 |
#2593
|
| Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet? | Offline | | |
depo | 27. Aug 2013, 21:17 |
#2594
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
27 Aug 2013, 08:20:16 Siipols rakstīja:
19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m.
Ja tik liels diametrs,tad vai nu tev ir lielākais traktors latvijā,vai arī tā nav spiediena,bet sūkņa pieplūdes šļauka....
Vai es kļudos?
Kombains | Offline | | |
Straujais | 27. Aug 2013, 23:49 |
#2595
|
| Kopš: 08. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 345
Braucu ar: E30 325i cabrio
|
27 Aug 2013, 21:15:44 ziema rakstīja:
padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet?
Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna), un Rangers(360g/l) pa 2.31LVL/L(20L kanna). Cena bez PVN. | Offline | | |
TIINIZ | 28. Aug 2013, 00:23 |
#2596
|
| Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
|
27 Aug 2013, 23:49:57 Straujais rakstīja:
27 Aug 2013, 21:15:44 ziema rakstīja:
padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet?
Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna), un Rangers(360g/l) pa 2.31LVL/L(20L kanna). Cena bez PVN.
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem
bļa, kas ir ka mūsdienās vairs tīru paiku nevar dabūt? | Offline | | |
|
depo | 28. Aug 2013, 00:36 |
#2597
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem
A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka [ Šo ziņu laboja depo, 28 Aug 2013, 00:36:17 ] | Offline | | |
depo | 28. Aug 2013, 00:37 |
#2598
|
| Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
|
27 Aug 2013, 23:49:57 Straujais rakstīja:
Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna). Cena bez PVN.
Daargi. Pa 69Ls vajag mekleet 15L kannu ieskaitot PVN [ Šo ziņu laboja depo, 28 Aug 2013, 00:37:28 ] | Offline | | |
TIINIZ | 28. Aug 2013, 00:51 |
#2599
|
| Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
|
28 Aug 2013, 00:36:05 depo rakstīja:
28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem
A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka
Vot tā kā tajos senos laikos, kad sīks biju. Piemēram kartupeļu lauks, kur ne galu, ne malu nevarēja redzēt. Un aidā pa visu lauku ar rokām nezāles, protams lielākās, utml. Vai mūsdienās pietiek nogāzt ar ķīmiju un nekas nav jādara? Tipa viss pats izaug un sēžu poverā pa to laiku? Vai tagad viss ir viens liels bizness? Nebūs ķīmijas, nebūs peļņas? Labi, mani galvā neņemat, neko nesaprotu. Bet ir viens bet, kā pie velna šinīs laikos lai ēd pilnīgi tīru pārtiku? vai tas vispār ir iespējams? Man ko 100ha jānopērk un tad pašā vidū 1ha es varu lietot, bet pārējais man buferzona, lai kaimiņš ar saviem Roundapiem nesapiš manis audzēto? Bet nopietni!!!! Kā????!!!![ Šo ziņu laboja TIINIZ, 28 Aug 2013, 00:51:56 ] | Offline | | |
Siipols | 28. Aug 2013, 01:06 |
#2600
|
| Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
28 Aug 2013, 00:51:19 TIINIZ rakstīja:
28 Aug 2013, 00:36:05 depo rakstīja:
28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem
A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka
Vot tā kā tajos senos laikos, kad sīks biju. Piemēram kartupeļu lauks, kur ne galu, ne malu nevarēja redzēt. Un aidā pa visu lauku ar rokām nezāles, protams lielākās, utml. Vai mūsdienās pietiek nogāzt ar ķīmiju un nekas nav jādara? Tipa viss pats izaug un sēžu poverā pa to laiku? Vai tagad viss ir viens liels bizness? Nebūs ķīmijas, nebūs peļņas? Labi, mani galvā neņemat, neko nesaprotu. Bet ir viens bet, kā pie velna šinīs laikos lai ēd pilnīgi tīru pārtiku? vai tas vispār ir iespējams? Man ko 100ha jānopērk un tad pašā vidū 1ha es varu lietot, bet pārējais man buferzona, lai kaimiņš ar saviem Roundapiem nesapiš manis audzēto? Bet nopietni!!!! Kā????!!!!
Varbūt pameģini izravēt kadus 300-1000 hektārus
gribi būt šausmigi veseligs? nedzer kolu,neej uz maķīti un sāc iet kajam auto vietā,tas būs lielaks ieguvums nekā graudi bez ķimijas
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|