Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
BadShark
20. Aug 2013, 12:13 #2581

Kopš: 14. Dec 2006

No: Bauska

Ziņojumi: 344

Braucu ar: d, FSI


20 Aug 2013, 11:08:58 suhariks1 rakstīja:
Tu tāds šaubīgs liecies Atbildes uz saviem jautājumiem atradīsi ieejot kaut vai ss.lv un uzspiežot, lai kārto pēc cenas un tad skaties, kas ir tajā cenu kategorijā. Pārsvarā tur būs 90to gadu belarusi ar lielajām kabīnēm, vecie belarusi nemaksā vairāk par 3 k. Un jā visiem belarusiem var pielikt frontālo. Papēti tirgu, pats visu sapratīsi.

Skaidrs, ka šaubīgs. Nekāda darīšana gar traktoriem nav bijusi, izņemot to, ka tālā pagātnē ir pabraukāts pa pļavu.
Tiesības it kā pašam arī ir, bet izmantotas netiek.
Draugs vispār rīdzinieks un lauki ir sveša tēma, bet ir vēlme pamēģināt.
Kā jau teicu, paskatījos ss.lv, bet neatradu, ka kāds norādītu, ka tam būtu 4x4. Tādu nav?
Kāda ir atšķirība starp MTZ-80 un 82?
Offline
EimZ
20. Aug 2013, 14:12 #2582

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:

luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
cipargalva
20. Aug 2013, 14:30 #2583

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6623

Braucu ar: quattro


20 Aug 2013, 12:13:11 BadShark rakstīja:
Kā jau teicu, paskatījos ss.lv, bet neatradu, ka kāds norādītu, ka tam būtu 4x4. Tādu nav?
Kāda ir atšķirība starp MTZ-80 un 82?


80 - rwd
82 - 4x4
Offline
depo
20. Aug 2013, 17:07 #2584

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


20 Aug 2013, 09:38:25 Manson rakstīja:

19 Aug 2013, 23:07:53 depo rakstīja:

19 Aug 2013, 23:06:44 ziema rakstīja:

19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m. Rīt no rīta jāved uz Hansaflex, jo šitā no vecuma ir kaput. Bail pat padomāt cik maksās
da neko vajpratigu vinjas domaju ka nemaksa!


Pati šļūtene jau nemaksās, 15Ls/m, bet gali +uzkniedēšana būs Hansa ir baigi dārgs kantoris, tur lēts nekas nav.


HF vismaz Jelgavā ir priekšzīmīgs serviss. Vienmēr visu var sarunāt. 24h serviss. Ar klientu padomiem sortiments jau sen iebīdīts pareizajās sliedēs nekas tur dārgs nav.. Lietas maksā to ko maksā. Un lai viņi varētu atbildēt par savu darbu, protams nelietos jau nokalojušus gredzenus. Šķiet tie jau defaultā paredzēti vienai x. Pašam arī ilgtermiņā tas atmaksāsies. Ja nepaveiksies ar veco - eļļa pa zemi, laiks un degviela atkal lieki iztērēta. No citu kļūdām esam mācījušies
Bet tie mazie krūmu kantori, kas katrā mazpilsētā - bez viņiem nevar, bet Dievs pasarg kaut ko specifiskāku pajautāt. Pretī redzēsi


Biju pārsteigts - tikai 52Ls, gali palika mūsu vecie. 1h darbs. Kombains atkal rūc
Offline
Manson
20. Aug 2013, 18:03 #2585

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi


20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?


Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav

[ Šo ziņu laboja Manson, 20 Aug 2013, 18:04:21 ]

Offline
EimZ
20. Aug 2013, 18:26 #2586

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:

20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?


Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav

Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?

[ Šo ziņu laboja EimZ, 20 Aug 2013, 18:28:03 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
Manson
20. Aug 2013, 18:47 #2587

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi


20 Aug 2013, 18:26:55 EimZ rakstīja:

20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:

20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?


Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav

Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?


Vienkārši es ar tādu problēmu neesmu mūsu pļaujmašīnām saskāries. Viconam ir 3 naži un trijstūra disks, Taarupam atkal apaļš un 2 naži. Vicona priekšrocība, ka nepaliek "ezītis" pirmajā pļāvumā starp diskiem. Sliedes veidotas tā, ka aizsardzību jānodrošina pļaujmašīnas kopēšanas mehānismam, kardāna sajūgam. Dažiem ražotājiem jau diska asītes veidotas, lai tās aprautos pie kāda svešķermeņa. Tad jāmaina tās kā skābenes. Bet te problēma cik saprotu ar pašu zobratu. Neredzot, grūti pateikt kur cēlonis.
Offline
EimZ
20. Aug 2013, 18:59 #2588

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


20 Aug 2013, 18:47:20 Manson rakstīja:

20 Aug 2013, 18:26:55 EimZ rakstīja:

20 Aug 2013, 18:03:12 Manson rakstīja:

20 Aug 2013, 14:12:24 EimZ rakstīja:
luudzu kaads tehnisks cilveeks, kas var buut par iemeslu,ka disku pljaujmashiinai kuhn gmd 66 tresho reizi divu meeneshu laikaa aprauj vienu un to pashu zobratu,uz kura stiprinaas disks?
Vienu,divas reizes var norakstiit uz labu uzsishanu,nu bet treshaa reize ir kaut kaads absurds.
Nepareizaa poziicijaa ievietots pats zobrats?


Nezinu kā tur Kuhn pļaujmašīnas sliedēm sazobe veidota, bet iespējamie variants varētu būt tāds, ka blakus esošie zobrati jau savu nokalpojuši un ir "lufte" sazobē. Pie slodzes diska zobrats varbūt sanāk vājākais posms, jo parasti diska zobrati mazāki par tiem starpzobratiem. Vai arī kaut kāda ķīlēšana notiek kādam no tiem starpzobratiem pirms šī diska. Viconam un Taarupam tādu problēmu nav

Uz doto brīdi ar to pļaujmašīnu nopļauti ~300ha, zobratu nolietojumam noteikti tam nevajadzētu būt. Slodze gan,jā, pēdējā laikā iespaidīga, sanāk pat kādu kuplāku krūmu nopļaut konkrēti aizaugušās pļavās.
Viconam un Taarupa, cik rāda bildītes, ir 3 naži, tas jau vēl būtiskāks pluss.
Pastāsti, kāpēc tieši Viconam un Kvernelandam tādu problēmu nav?
edit: tiem visi zobrati vienādi?


Vienkārši es ar tādu problēmu neesmu mūsu pļaujmašīnām saskāries. Viconam ir 3 naži un trijstūra disks, Taarupam atkal apaļš un 2 naži. Vicona priekšrocība, ka nepaliek "ezītis" pirmajā pļāvumā starp diskiem. Sliedes veidotas tā, ka aizsardzību jānodrošina pļaujmašīnas kopēšanas mehānismam, kardāna sajūgam. Dažiem ražotājiem jau diska asītes veidotas, lai tās aprautos pie kāda svešķermeņa. Tad jāmaina tās kā skābenes. Bet te problēma cik saprotu ar pašu zobratu. Neredzot, grūti pateikt kur cēlonis.

Skaidrs, paldies
Ja netiks salikts šodien bez manas klātbūtnes, rīt nobildēšu, būšu priecīgs uzklausīt versijas.
Šim kuhnam ir ovāli diski,divi naži, un atliek nedaudz nepareizi ielikt zobratu, attiecīgi arī disku, kas iet virsū zobratam tikai, šķiet, 2ās pozīcijās, un naži jau sniedzas līdz citam diskam. Tas tāds "jautrs" pārsteigums pirmajā remonta reizē

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
ziema
26. Aug 2013, 22:36 #2589

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec?
Offline
Norcha324
26. Aug 2013, 23:40 #2590

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


26 Aug 2013, 22:36:57 ziema rakstīja:
Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec?

Kartera ventilācija case darbojas tieši tā pat kā MTZ, tikai te pa vidu ir ielikts filtrs un tā korpuss pilda arī eļļas atdalīšanas funkcijas.

Pa kartera ventilācijas cauruli nāk ārā dūmgāzes, kurām ir pavisam cita smarža nekā karstai eļļai (eļļai vārīšanās t sākas ap 200 0C, tad var just īsto eļļas smaržu)

Kartera ventilācija nevar būt saistīta ar motora eļļas spiedienu. Pat ja tev būs galīgi ciet filtrs vai izdedzis cilindrs, pirmais ko uzšaus kosmosā būs eļļas mērtausts. Un spiediens karterī būs vienāds ar 0

Par eļļas spiedienu motorā neieteiktu spriest pēc mirgojošas lampiņas. Tas noteikti jāpārbauda ar manometru, devēji mēdz izbeigties.

Varbūt tev motorā švakra eļļa un tuvojas eļļas maiņa?

Pie tevis aprakstītām motora atgāzēm būtu jābūt ievērojamam eļļas patēriņam.
Offline
ziema
26. Aug 2013, 23:55 #2591

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


26 Aug 2013, 23:40:06 Norcha324 rakstīja:

26 Aug 2013, 22:36:57 ziema rakstīja:
Spečuki,stulbs jautajums,apstastiet ka darbojas kartera ventilacija traktoram?traktors CASE! sāka pūst baigi ara liekas ka tvaiku,smird pec eļļas,paris dienas atpakal saka tā jutami stiprak/vairak pust ka parasti! un vel ir šaize,ka tuksgaitā motora spiediena lampina grib iemirgoties! kartera ventilacija ar ellas spiedienu ir kautkadā sakarā? Spiediens pie augstiem apgriezieniem ir ok,tuksgaitā grib iemirgoties lampina? varetu but ka eļļas suknis pipec?

Kartera ventilācija case darbojas tieši tā pat kā MTZ, tikai te pa vidu ir ielikts filtrs un tā korpuss pilda arī eļļas atdalīšanas funkcijas.

Pa kartera ventilācijas cauruli nāk ārā dūmgāzes, kurām ir pavisam cita smarža nekā karstai eļļai (eļļai vārīšanās t sākas ap 200 0C, tad var just īsto eļļas smaržu)

Kartera ventilācija nevar būt saistīta ar motora eļļas spiedienu. Pat ja tev būs galīgi ciet filtrs vai izdedzis cilindrs, pirmais ko uzšaus kosmosā būs eļļas mērtausts. Un spiediens karterī būs vienāds ar 0

Par eļļas spiedienu motorā neieteiktu spriest pēc mirgojošas lampiņas. Tas noteikti jāpārbauda ar manometru, devēji mēdz izbeigties.

Varbūt tev motorā švakra eļļa un tuvojas eļļas maiņa?

Pie tevis aprakstītām motora atgāzēm būtu jābūt ievērojamam eļļas patēriņam.
eļļa svaiga,eļļas paterins nav noverots! nu hvz par daciku,japamera rit spiediens,bet manuprat cik sim modelim ar dacikiem ir noverots,vai nu vini iet,vai neiet,nav ta ka dazreiz iet un dazreiz neiet! eļļas taustu ar nesauj kosmosa! Lampina sak mirgot tad kad ir traktoram darba temperatura,aukstam nekas nemirgo! nu karoc jamera spiediens,ja nebus,manuprat jasak ar to ka mosh janoceko eļļas suknis.
Offline
Siipols
27. Aug 2013, 08:20 #2592

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100



19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m.



Ja tik liels diametrs,tad vai nu tev ir lielākais traktors latvijā,vai arī tā nav spiediena,bet sūkņa pieplūdes šļauka....

Vai es kļudos?

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
ziema
27. Aug 2013, 21:15 #2593

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet?
Offline
depo
27. Aug 2013, 21:17 #2594

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


27 Aug 2013, 08:20:16 Siipols rakstīja:


19 Aug 2013, 23:02:58 depo rakstīja:
Shodien pārgāja pušu galvenā hidraulikas šļūtene - tāda diametrā uz 80mm un uz 2m.



Ja tik liels diametrs,tad vai nu tev ir lielākais traktors latvijā,vai arī tā nav spiediena,bet sūkņa pieplūdes šļauka....

Vai es kļudos?


Kombains
Offline
Straujais
27. Aug 2013, 23:49 #2595

Kopš: 08. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 345

Braucu ar: E30 325i cabrio


27 Aug 2013, 21:15:44 ziema rakstīja:
padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet?

Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna), un Rangers(360g/l) pa 2.31LVL/L(20L kanna). Cena bez PVN.
Offline
TIINIZ
28. Aug 2013, 00:23 #2596

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


27 Aug 2013, 23:49:57 Straujais rakstīja:

27 Aug 2013, 21:15:44 ziema rakstīja:
padalas ar cenam glifosatam! kur un kada razotaja pa kadam cenam tagad iet?

Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna), un Rangers(360g/l) pa 2.31LVL/L(20L kanna). Cena bez PVN.

Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem
bļa, kas ir ka mūsdienās vairs tīru paiku nevar dabūt?
Offline
depo
28. Aug 2013, 00:36 #2597

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem


A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka

[ Šo ziņu laboja depo, 28 Aug 2013, 00:36:17 ]

Offline
depo
28. Aug 2013, 00:37 #2598

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


27 Aug 2013, 23:49:57 Straujais rakstīja:
Roundup FL540 pa 4.68LVL/L (15L kanna). Cena bez PVN.


Daargi. Pa 69Ls vajag mekleet 15L kannu ieskaitot PVN

[ Šo ziņu laboja depo, 28 Aug 2013, 00:37:28 ]

Offline
TIINIZ
28. Aug 2013, 00:51 #2599

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


28 Aug 2013, 00:36:05 depo rakstīja:

28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem


A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka

Vot tā kā tajos senos laikos, kad sīks biju. Piemēram kartupeļu lauks, kur ne galu, ne malu nevarēja redzēt. Un aidā pa visu lauku ar rokām nezāles, protams lielākās, utml. Vai mūsdienās pietiek nogāzt ar ķīmiju un nekas nav jādara? Tipa viss pats izaug un sēžu poverā pa to laiku? Vai tagad viss ir viens liels bizness? Nebūs ķīmijas, nebūs peļņas? Labi, mani galvā neņemat, neko nesaprotu. Bet ir viens bet, kā pie velna šinīs laikos lai ēd pilnīgi tīru pārtiku? vai tas vispār ir iespējams? Man ko 100ha jānopērk un tad pašā vidū 1ha es varu lietot, bet pārējais man buferzona, lai kaimiņš ar saviem Roundapiem nesapiš manis audzēto? Bet nopietni!!!! Kā????!!!!

[ Šo ziņu laboja TIINIZ, 28 Aug 2013, 00:51:56 ]

Offline
Siipols
28. Aug 2013, 01:06 #2600

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


28 Aug 2013, 00:51:19 TIINIZ rakstīja:

28 Aug 2013, 00:36:05 depo rakstīja:

28 Aug 2013, 00:23:34 TIINIZ rakstīja:
Pis na..j ar saviem sūda Roundupiem


A kā tu nezāles dabūsi nost no lauka

Vot tā kā tajos senos laikos, kad sīks biju. Piemēram kartupeļu lauks, kur ne galu, ne malu nevarēja redzēt. Un aidā pa visu lauku ar rokām nezāles, protams lielākās, utml. Vai mūsdienās pietiek nogāzt ar ķīmiju un nekas nav jādara? Tipa viss pats izaug un sēžu poverā pa to laiku? Vai tagad viss ir viens liels bizness? Nebūs ķīmijas, nebūs peļņas? Labi, mani galvā neņemat, neko nesaprotu. Bet ir viens bet, kā pie velna šinīs laikos lai ēd pilnīgi tīru pārtiku? vai tas vispār ir iespējams? Man ko 100ha jānopērk un tad pašā vidū 1ha es varu lietot, bet pārējais man buferzona, lai kaimiņš ar saviem Roundapiem nesapiš manis audzēto? Bet nopietni!!!! Kā????!!!!

Varbūt pameģini izravēt kadus 300-1000 hektārus

gribi būt šausmigi veseligs? nedzer kolu,neej uz maķīti un sāc iet kajam auto vietā,tas būs lielaks ieguvums nekā graudi bez ķimijas

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo