Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
artins
17. Feb 2015, 15:41 #25741

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

2003.gada 525d nevisai labi grib iedarbināties ar aukstu diezgan ilgi jāzāģē un pielec tikai pie kāda trešā piegājiena ja būtu kādi -10tad iespējams vispār nepielaistu ,un silts arī ne visai bet pielec pēc kādas 7sekunžu startēšanas ,biju arī uz diagnostiku itkā raila vadā iedarbināšanas brīdī spiediens pa mazu ,un pa kvēlsvecēm viņš nemācēja teikt tas esot jāskatās pie svecēm vai pienāk spriegums vai nē ,varbūt kāds var kauko piebilst ko darīt tālāk?
Offline
Gintons
17. Feb 2015, 15:42 #25742

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


17 Feb 2015, 15:08:26 Digital rakstīja:

17 Feb 2015, 15:05:17 Gintons rakstīja:

17 Feb 2015, 14:52:50 Digital rakstīja:

17 Feb 2015, 14:51:14 Gintons rakstīja:
e38 uzkaries imobilaizeris,neatpazist atslegu,vai piesledzot pie kompja ir iespeja restartet kautka to sistemu?


Var parsinhronizet.

un to var veikt ar diagnostikas kompi piesledzoties,vai ari kas specifisks ir vaidzigs un jazin?


Pateikt jau ta var pieslēdzot, bet lai to izdarītu kkas tomēr ir jāzin, un jāzin vai tiesham vaina ir tur!

uz nakti biju atstajis ieslegtus gabaritus,no rita bij nosedies akis,nomainiju aki,bet piedarbinat nevareju pat starteris negriezas,aizdzinu pie eletrika lai izrave signalizaciju,vins to paveica,bet teica ka tapat nevarot piedarbinat auto,ka vaina esot imobilaizeri ka tas esot uzskaries.
Offline
Instigater
17. Feb 2015, 15:56 #25743

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Feb 2015, 11:19:13 Driver rakstīja:

te!
Domā, ka servisa intervāla resets viņam palīdzēs?
Offline
IngusSeflers
17. Feb 2015, 18:15 #25744

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Feb 2015, 15:41:12 artins rakstīja:
2003.gada 525d nevisai labi grib iedarbināties ar aukstu diezgan ilgi jāzāģē un pielec tikai pie kāda trešā piegājiena ja būtu kādi -10tad iespējams vispār nepielaistu ,un silts arī ne visai bet pielec pēc kādas 7sekunžu startēšanas ,biju arī uz diagnostiku itkā raila vadā iedarbināšanas brīdī spiediens pa mazu ,un pa kvēlsvecēm viņš nemācēja teikt tas esot jāskatās pie svecēm vai pienāk spriegums vai nē ,varbūt kāds var kauko piebilst ko darīt tālāk?
Cik noprotu 'raila vadā' tas ir domāts kā-Rampā? Un ja cilvēks kurš taisa auto diagnostiku nevar pateikt vai līdz kvēlsvecēm pienāk spriegums,tad viņu vispār nevajadzētu ņemt par pilnu
Aizbrauc pie normāla cilveka lai pamēr kas ir kas!
Offline
Ilvars_78
17. Feb 2015, 19:22 #25745

Kopš: 23. Jun 2010

No: Balvi

Ziņojumi: 167

Braucu ar: 528i e39, h5 e53

(528i, 96) Caur OBC sekojot līdzi konstatēju, ka termostats atveras ap 80 grādiem. Jābūt 92. Cik būtiski tas ietekmē dzinēja korektu darbību, patēriņu, utt?
Offline
artins
17. Feb 2015, 19:41 #25746

Kopš: 30. Jan 2014

Ziņojumi: 7

Braucu ar:


17 Feb 2015, 18:15:15 IngusSeflers rakstīja:

17 Feb 2015, 15:41:12 artins rakstīja:
2003.gada 525d nevisai labi grib iedarbināties ar aukstu diezgan ilgi jāzāģē un pielec tikai pie kāda trešā piegājiena ja būtu kādi -10tad iespējams vispār nepielaistu ,un silts arī ne visai bet pielec pēc kādas 7sekunžu startēšanas ,biju arī uz diagnostiku itkā raila vadā iedarbināšanas brīdī spiediens pa mazu ,un pa kvēlsvecēm viņš nemācēja teikt tas esot jāskatās pie svecēm vai pienāk spriegums vai nē ,varbūt kāds var kauko piebilst ko darīt tālāk?
Cik noprotu 'raila vadā' tas ir domāts kā-Rampā? Un ja cilvēks kurš taisa auto diagnostiku nevar pateikt vai līdz kvēlsvecēm pienāk spriegums,tad viņu vispār nevajadzētu ņemt par pilnu
Aizbrauc pie normāla cilveka lai pamēr kas ir kas!
nu ja ta laikam bus jadara
Offline
uman
17. Feb 2015, 21:25 #25747

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 298

Braucu ar: 74. gada velosipēdu

Vajag akumulatoru lādētāju, principā lai arī kārtīgu dīzeli var salādēt. 12 V.
CENUKLUBS
Pašlaik liekas ok cena, made in DE, 11A, 25-120 Ah.
Ir kas labāks tajā cenā?

[ Šo ziņu laboja uman, 17 Feb 2015, 21:25:54 ]

Offline
O_Z
17. Feb 2015, 21:53 #25748

Kopš: 01. Oct 2014

No: Aizpute

Ziņojumi: 74

Braucu ar: E28 524td

Anyway prolēma tāda, ka vienā skaistā dienā(šodien) iekāpjot mašinā uz griežot aizdedzes atslēgu no motortelpas atskan klusums,pieslēdzot kompi rāda imobilaizera kļūdu. varbūt vel kādam tāds gļuks ir bijis un var padalīties kur kašķi meklēt(atslēga,slēdzenes puse)? protams ka e46 2.0d 100kw 2001.gads
Offline
IngusSeflers
17. Feb 2015, 22:22 #25749

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Feb 2015, 21:25:17 uman rakstīja:
Vajag akumulatoru lādētāju, principā lai arī kārtīgu dīzeli var salādēt. 12 V.
CENUKLUBS
Pašlaik liekas ok cena, made in DE, 11A, 25-120 Ah.
Ir kas labāks tajā cenā?

Nesen tika kustināta šī tema...
Ir tā,ka zem 50€ nevar nopirkt ladētāju. CTEK ir labs
Runajot par šo modeli, ražots DE nenozīmē labs!
Offline
IngusSeflers
17. Feb 2015, 22:23 #25750

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Feb 2015, 21:53:13 O_Z rakstīja:
Anyway prolēma tāda, ka vienā skaistā dienā(šodien) iekāpjot mašinā uz griežot aizdedzes atslēgu no motortelpas atskan klusums,pieslēdzot kompi rāda imobilaizera kļūdu. varbūt vel kādam tāds gļuks ir bijis un var padalīties kur kašķi meklēt(atslēga,slēdzenes puse)? protams ka e46 2.0d 100kw 2001.gads
Latvijā EWS kāršanās ēra
Kā sokas jūsu aķīšiem,varbūt laiks mainīt?
Offline
O_Z
17. Feb 2015, 22:28 #25751

Kopš: 01. Oct 2014

No: Aizpute

Ziņojumi: 74

Braucu ar: E28 524td


17 Feb 2015, 22:23:56 IngusSeflers rakstīja:

17 Feb 2015, 21:53:13 O_Z rakstīja:
Anyway prolēma tāda, ka vienā skaistā dienā(šodien) iekāpjot mašinā uz griežot aizdedzes atslēgu no motortelpas atskan klusums,pieslēdzot kompi rāda imobilaizera kļūdu. varbūt vel kādam tāds gļuks ir bijis un var padalīties kur kašķi meklēt(atslēga,slēdzenes puse)? protams ka e46 2.0d 100kw 2001.gads
Latvijā EWS kāršanās ēra
Kā sokas jūsu aķīšiem,varbūt laiks mainīt?

ar akumulatoru viss ok,svaigs deta bez problēmām piedarbināt auto,ja visu dienu salonā bija degusi gaismiņa. bet šodien prosta atstāju auto uz nepilnu stundu(nekas kas sēdina nebija ieslēgts) pec tam mēģinot piedarbināt bija klusums.
kā ews resetot lai aiziet un var dot dūmā?

[ Šo ziņu laboja O_Z, 17 Feb 2015, 22:29:27 ]

Offline
Driver
17. Feb 2015, 23:13 #25752

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2015, 14:52:50 Digital rakstīja:

17 Feb 2015, 14:51:14 Gintons rakstīja:
e38 uzkaries imobilaizeris,neatpazist atslegu,vai piesledzot pie kompja ir iespeja restartet kautka to sistemu?


Var parsinhronizet.

Tu jau martinja melnajam e38 labi pasihronizeji ews bloku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
17. Feb 2015, 23:15 #25753

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Offline
Driver
17. Feb 2015, 23:16 #25754

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2015, 22:28:57 O_Z rakstīja:

17 Feb 2015, 22:23:56 IngusSeflers rakstīja:

17 Feb 2015, 21:53:13 O_Z rakstīja:
Anyway prolēma tāda, ka vienā skaistā dienā(šodien) iekāpjot mašinā uz griežot aizdedzes atslēgu no motortelpas atskan klusums,pieslēdzot kompi rāda imobilaizera kļūdu. varbūt vel kādam tāds gļuks ir bijis un var padalīties kur kašķi meklēt(atslēga,slēdzenes puse)? protams ka e46 2.0d 100kw 2001.gads
Latvijā EWS kāršanās ēra
Kā sokas jūsu aķīšiem,varbūt laiks mainīt?

ar akumulatoru viss ok,svaigs deta bez problēmām piedarbināt auto,ja visu dienu salonā bija degusi gaismiņa. bet šodien prosta atstāju auto uz nepilnu stundu(nekas kas sēdina nebija ieslēgts) pec tam mēģinot piedarbināt bija klusums.
kā ews resetot lai aiziet un var dot dūmā?

Pasham visdrizak nekaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hrusts
17. Feb 2015, 23:18 #25755

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

kāda attiecība reduktoram ir m52b20 e36, cik noprotu, ka nav normāli, ja uz 100km/h ir tuvu 3k rmp???
Offline
funkyasshit
17. Feb 2015, 23:21 #25756

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Varētu būt 3.91 šobrīd, bet tu nezini, kas tur iepriekš darīts un nav nozīmes runāt, kādam tur jābūt.
Offline
hrusts
17. Feb 2015, 23:23 #25757

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


17 Feb 2015, 23:21:05 funkyasshit rakstīja:
Varētu būt 3.91 šobrīd, bet tu nezini, kas tur iepriekš darīts un nav nozīmes runāt, kādam tur jābūt.

ir nozīme, jo gribu atpakaļ normālu attiecību
Offline
funkyasshit
17. Feb 2015, 23:46 #25758

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Normāla attiecība. Ātrāk pāatrinies un lielāka degvielas ekonomija.
Offline
Driver
17. Feb 2015, 23:49 #25759

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Feb 2015, 23:46:28 funkyasshit rakstīja:
Normāla attiecība. Ātrāk pāatrinies un lielāka degvielas ekonomija.

Varetu biki sikak par isaku reduktoru un lielaku ekonomiju

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
hrusts
17. Feb 2015, 23:52 #25760

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,


17 Feb 2015, 23:49:59 Driver rakstīja:

17 Feb 2015, 23:46:28 funkyasshit rakstīja:
Normāla attiecība. Ātrāk pāatrinies un lielāka degvielas ekonomija.

Varetu biki sikak par isaku reduktoru un lielaku ekonomiju

labi davai koļijies, zinu, ka tu zini, tāpat pie tevis braukšu aptaustīt jauno pirkumu(ir jau sakrājušies jautājumi )
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo