Autors | Ziņojums |
Vienradzis | 16. Oct 2013, 10:03 |
#2572
|
|
Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| Berton, sodien nebuus no tevis nekaa gudra par pilotiem un lidmasiinaam? Man jaazin vai ir veerts naakt sajaa topikaa! |
Offline | |
|
labaiss | 16. Oct 2013, 10:25 |
#2573
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| tipa, kaut gan krievi pacēlās gaisā ātrāk. Mūsdienās jau vairs nav izdevīgi šādas lidmašīnas dēļ ekonomiskiem apsvērumiem. Tas jau arī principā viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc vairs nelido šīs lidmašinas.
Pats lidojis neesmu, bet zinu vienu cilvēku, kurš lidoja. Par biļeti toreiz no Londonas līdz Ņujorkai maksāja ap 5000LVL
Interesanti, ka NASA iegādājās vienu no TU-144, kuru izmantoja eksperimentāliem nolūkiem. |
Offline | |
|
KASELS | 16. Oct 2013, 10:30 |
#2574
|
|
Kopš: 02. Dec 2002
Ziņojumi: 1060
Braucu ar: baudu
| a kas tas bertons par keksu? dikti gudrs izklausās...
k.
----------------- Ja netici man, pajautā man! |
Offline | |
|
hronists | 16. Oct 2013, 10:31 |
#2575
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| konkorde nemaz tik laba neesot bijusi, maz vietas pasažieriem, maz pasažieru, šaurs, zems salons etc. |
Offline | |
|
labaiss | 16. Oct 2013, 11:13 |
#2576
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Tik traki jau nav, ka maz vietas. Pieļauju domu, ka sajūtas jau diži neatšķiras no parastās zemskaņas lidmašinas, izņemot to, ka nedaudz klusāks salonā un apziņa, ka traucies ar virsskaņas ātrumu.
Te labs video no tiem laikiem. Patīk, ka operators-pasažieris var mierīgi aiziet uz kokpitu un patraucēt tur strādājošos
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
LR | 16. Oct 2013, 11:22 |
#2577
|
|
Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
| Aizbrauc uz http://sinsheim.technik-museum.de/en un varesi apskatities cik viena un cik otra vietas. TU-144 salons vairak atgadina ko militaru. Bertons aizietu ar sirdi ja AB tadu pieripinatu |
Offline | |
|
kristapz | 16. Oct 2013, 14:30 |
#2578
|
|
Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| kaut kad pasen parizes aviomuzeja iekapu concordee, vietas zinjaa salonaa bija +/- kaa q400 bombardieris toreiz biju izbrinits nedaudz, gaidijis biju kaut ko nedaudz labaaku. pasakumu, protams, izvelk tas, ka aparaats blieza 2x atrak, lidz ar to no londonas lidz NY bija janikst tikai 3.5h, bet nu piemeram man no briseles pasedet bombardierii 2.45-3h ir diezgan pamatigas mocibas. |
Offline | |
|
kristapz | 16. Oct 2013, 14:45 |
#2579
|
|
Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| un nevaru saprast, kapec visi ienist fakerus tik loti jo konkretajaa AB izpildijumaa tajos _IR_ vairak vietas kajam, neka bombardierii. esmu atlidojies lidz vemienam gan ar fakeri, gan bombardieri (ar abiem tikai AB izpildijuma). no sakuma domaju, ka man tikai taa liekas, bet paskatijos specenee un:
fakerim ar 46-50 vietu konfig: 32-34"
bombardierim ar 76 vietu konfig: 30"
|
Offline | |
|
|
kristapz | 16. Oct 2013, 15:09 |
#2580
|
|
Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| good point. bet jaa, man tie pashi 150-200 sanaak. un gan jau vel te cilvekiem ir, tikai laikam mums ir slinkums iesaistities diskusijaa ar galveno 200+ lidotaaju jeega nekaada |
Offline | |
|
Puce | 16. Oct 2013, 15:09 |
#2581
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Jā! Ja tieši šobrīd tu neesi gaisā, tad nav ko te kult tukšu vārpu.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Jancuks | 16. Oct 2013, 15:22 |
#2582
|
|
Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
| Moška bertons ir stjuarte? Viņām sanākot ap 200 lidojumiem gadā |
Offline | |
|
labaiss | 16. Oct 2013, 15:32 |
#2583
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
16 Oct 2013, 14:45:32 kristapz rakstīja:
un nevaru saprast, kapec visi ienist fakerus tik loti jo konkretajaa AB izpildijumaa tajos _IR_ vairak vietas kajam, neka bombardierii. esmu atlidojies lidz vemienam gan ar fakeri, gan bombardieri (ar abiem tikai AB izpildijuma). no sakuma domaju, ka man tikai taa liekas, bet paskatijos specenee un:
fakerim ar 46-50 vietu konfig: 32-34"
bombardierim ar 76 vietu konfig: 30"
Neviens jau neienīst , izņemot kādu, kurš domā, ka Fokkeri un Q400 ir neērts sūds,tikai tāpēc , ka tie nav piem. A330 vai B767. Loģika - BMW 3.ser ir sūds tāpēc, ka tā nav 7.sēr .
Vieta sēdvietā tur pat ir vairāk un ērtāka nekā, teiksim, WIZZair A320.
Fokker salons man pat šķita mājīgāks nekā Q400ā. |
Offline | |
|
arizah | 16. Oct 2013, 15:46 |
#2584
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Es visp nesaprotu kaads nahuj maajiigums, neviens normaals cilveeks lidmashiinaa nedziivo. Un ir ljoti daudz cilveeku, kuri veic 500+ reisus gadaa ar ceturto tramvaju un tas tieshaam ir shausmiigi, ka tur nav kreesli tik eerti kaa sestaa marshrutaa. Tas ir TRANSPORTS! Iekaartojiet savas maajas labaak!
ja nu kāds vēl nezin no galvas, no 4:00:
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja arizah, 16 Oct 2013, 15:59:14 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 16. Oct 2013, 16:11 |
#2585
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| no visas sirdz žēl tos cilvēkus, kam jātrenkājas pa pasauli katru otro dienu |
Offline | |
|
kristapz | 16. Oct 2013, 16:14 |
#2586
|
|
Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
|
16 Oct 2013, 16:02:59 bertons rakstīja:
Rubiks vai Zhdanoka
es esmu Rubiks. taa kaa mees tikai 2 esam ar 200 lidojumiem... Zhdanoka, TU? |
Offline | |
|
labaiss | 16. Oct 2013, 16:58 |
#2587
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
16 Oct 2013, 15:46:23 arizah rakstīja:
Es visp nesaprotu kaads nahuj maajiigums, neviens normaals cilveeks lidmashiinaa nedziivo. Un ir ljoti daudz cilveeku, kuri veic 500+ reisus gadaa ar ceturto tramvaju un tas tieshaam ir shausmiigi, ka tur nav kreesli tik eerti kaa sestaa marshrutaa. Tas ir TRANSPORTS! Iekaartojiet savas maajas labaak!
ja nu kāds vēl nezin no galvas, no 4:00:
Neuztver tik nopietni, vienkārši padalījos ar saviem iespaidiem. Nav jādzīvo kādā vietā, lai varētu piemērot apzīmējumu-mājīgs. Tās ir vienkārši sajūtas, kas rodas atrodoties kādā vietā. Ar to gribēju teikt, ka Fokker krēmkrāsas apdare apvienojumā ar parasto apgaismojumu, rada mājīgāku sajūtu nekā Q400 ar baltajām sienām un diožu apgaismojumu salonā.
Tas, ka runa ir par transportu arī nenozīmē, ka nevar pielietot šādu raksturojumu, jo, piemēram, piloti pavada lielu daļu savas dzīves, kokpitā, kurš nosacīti ir 'ofiss'. Ja ofiss ēkā var būt mājīgs, tad arī 'ofiss' lidmašīnā var būt vai nebūt mājīgs.
Piemēram, Boeing 757/757/777 man šķiet mājīgs dēļ brūnās apdares.[ Šo ziņu laboja labaiss, 16 Oct 2013, 17:00:07 ] |
Offline | |
|
|
LR | 16. Oct 2013, 17:27 |
#2588
|
|
Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 46
Braucu ar:
| Lao Airlines plane crashes into Mekong river, 39 reported dead
http://www.reuters.com/article/2013/10/16/us-la...RE99F0GH20131016 |
Offline | |
|
arizah | 17. Oct 2013, 17:21 |
#2589
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| aiz pārmērīgās garlaicības noģība
|
Offline | |
|
LOLVO | 17. Oct 2013, 17:35 |
#2590
|
|
Kopš: 22. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1244
Braucu ar:
|
14 Oct 2013, 19:12:36 Vienradzis rakstīja:
14 Oct 2013, 18:10:17 bertons rakstīja:
BT atkal paars lidojumus atceelis un koferu kraameetaaji palaisti pie datora "starpbriidii"
Neatstaaj nekaadas saubas ka esi profesionaalis! Pat uzbraucieni saistiiti ar aviaaciju - aciimredzams kompetences raadiitaajs!
Tak katrā transporta veidā ir pa tādiem speciem. Katrs susļiks laukā agronoms. |
Offline | |
|
arizah | 17. Oct 2013, 23:45 |
#2591
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|