Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
markelis
18. Apr 2022, 12:38 #25695

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12898

Braucu ar: eFku


18 Apr 2022, 12:26:08 @Accessdenied rakstīja:
Un vispār, ja neesi rīdzinieks, tad nebrauc pa manu ceļu.


es ar nebraucu. ja man vajag uz to megapoli, es braucu ar vilcienu. tikai tad, luudzu, neizmanto nevienu pasvaldiibas celju aarpus riigas.
un principaa nesuudzies par to, kas tev nepatiik Siguldaa.
Offline
sn
18. Apr 2022, 12:48 #25696

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879697

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

divas minūtes pabrauca pa mazu sānieliņu un tagad divas dienas raud internetā?

šī tev būs otrs lielākais cepiens internetā, pirmajā vietā joprojām paliek "gribu pirkt māju, bet nemāku neko atrast, tāpēc dzīvoju īres dzīvoklī un raudu internetā".

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Locis
18. Apr 2022, 12:50 #25697

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11205

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Apr 2022, 12:36:33 @Samsasi rakstīja:

18 Apr 2022, 12:34:44 @Locis rakstīja:
Kā var vispār salīdzināt pārvietošanas līdzekli ar orientāciju ?
Ar velo -zilais
Ar kājām - pedofils ,izvarotājs ?

Varbūt tāpēc pielāgo infrastruktūru ,lai nebūtu mazākums?


Tu atkal saprati tikai to ko un kā gribēji saprast.

Sorry,bet tā ir huina kaut ko tādu salīdzināt. Paaugsies,sapratīs. Vnk vajag nokāpt no kaut kādām debesīm vai padomju laikiem,kur vieglais auto bija un ar velo brauca slaucējas uz darbu. Tie laiki ir pagājuši ,tagad ir stilīgi dzīvot veselīgi,kruti,ka vari nopirkt labu velo un atrast laiku ar to braukt . Velosipedisti nav nekada minoritāte ,bet piemērs no kā daudziem mācīties . Turklāt geji nav nekāds labs piemērs,tāpat kā cilvēki kas salīdzina velosipēdu ar orientāciju.

Pa tādiem normāliem plašiem pilsētu velo ceļiem brauc ģimenes ar bērniem -minoritates Bērns ar paligritenisiem vēl nav samaksājis nodokli par ceļu
Gājēji vispār ,pat neperk velo ,neapkopj tos ,tāda veida vēl izvairās no nodokliem- kāpēc ietves tiek būvētas

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 Apr 2022, 12:58:21 ]

Offline
Zalespljavejs
18. Apr 2022, 13:24 #25698

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2474

Braucu ar: tautas auto


18 Apr 2022, 12:31:38 @Accessdenied rakstīja:

18 Apr 2022, 12:24:38 @Locis rakstīja:
Kāpēc atkal lamāšanās par kaut kādu transporta līdzekļu veidu? Kāpēc žopists ,kad trūkst argumenti ,aiziet palamas ?
Ja ,dažreiz braucu ar velosipēdu ,tajā pašā laikā valsts kase par vinjetem ,dažādām atļaujām ,nodevām ,degvielas akcīzēm gada samaksaju ciparus ar 4 nullēm ,(nodokļus neskaitu )bet ne jau tāpēc es uzskatu ka man pieder ceļš,Sigulda , Rīga utt
Tā vien šķiet ,ka cilvēki domā ,ja viņi ielej pa 200 euro dizeliti mēnesī un vēl samaksa pie apskates 150 euro nodevu ,tad viņi var braukt kā ar operatīvo,nedod dievs dēļ kāda būs jāpiebremzē ,kur nu vēl dēļ kaut kādām niecībam uz velo

Žopists, jo mazākums sāk diktēt vairākumam, kā dzīvot. Tas tāpat kā ar zilajiem. Tas nav taisnīgi, tas nav demorātiski, bet es gribu dzīvot demokrātijā. Es nevienā teikumā neesmu teicis, ka man pieder kāds ceļš, to te cits biedrs uzsāka mētāt. Un kas tā par analoģiju - salīdzināt braukšanu ar auto pa velojoslu ar vēlmi braukt kā operatīvajam? 1kārt resurss, nodokļi jāsadala atbilstoši to maksātājiem, demokrātiskā valstī konkrētā nodokļa maksātājs gūst maksimālo labumu no tā izmantošanas, otrkārt, demokrātiskā valstī vairākums diktē dzīves noteikumus, jo tas ir taisnīgi. Vēl jau gribētos teikt, treškārt, lietas jārisina ar loģikas palīdzību, bet tā kā LV IQ līmenis ir nokritis drastiski zemu, tad te, protams, neko līdzēt vairs nevar.


18 Apr 2022, 12:29:59 @bum_bumz rakstīja:
Iztēlojos, ka tur ir kā Nīderlandē, Beļģijā - gar malām platas velojoslas un pa vidu josla priekš autiņiem viena auto platumā.
Tur tā ir starp ciemiem, pilsētiņām; pašā pilsētiņā uz dzīvojamiem rajoniem pa nakti ieliņām priekšā bomis
Fakts, ka ielu uz Maximu vai citu bieži apmeklētu vietu paši pilsētnieki drīz vien prasīs pārvērst pa veloceliņu.

Mums toties pilnīgi otra'di, veloceliņi ved uz nekurieni, ārpus pilsētas. Centrā iemīties nevar, visur autostāvvietas un smirdoņa. Uz konveijerrūpnīcu 2km no centra komfortabli aizmīt nevar, taču ir stāvlaukums 200 automašīnām un būvēs vēl stāvlaukumus.

Es negribu iztēloties dzīvi tajās vietās, jo tur sāk valdīt marazms. Norvēģijā sāk apspriest vispār aizliegumu pārvietoties ar auto svētdienās, Šveicē daudz kur nedrīkst lietot mājās dušu pēc desmitiem vai pusnakts, jo kādam var traucēt troksnis. Es negribu tādu debīlismu, pat ja tas notiek kaut kādās rietumu valstīs, kas man nav nekāds normālas dzīves paraugs.



Mazākums? Puišel, Latvijā velosipēdi ir vairāk nekā automobīļi. Tas,ka statistika rāda ko citu, nenozīmē ka tas atbilst patiesībai. Ja tev nepatīk demokrātiskie procesi, tad lūdzu - visas debespuses ir vaļā.
Offline
werto
18. Apr 2022, 13:43 #25699

Kopš: 30. Oct 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 2897

Braucu ar: Golfu

Nu man ričuks ir tīri brīvdienām,ar ģimeni čiliņā pavizināties.Uz darbu 60km es noteikti nebrauktu
Offline
Samsasi
18. Apr 2022, 15:32 #25700

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4480

Braucu ar:

Nevarēju atrast kur velosipedists oielidzinats gejam vai oedofilam... Bet nu viniem ir raksturiga kopīga iezime - mazakums cenšas uzspiest vairakumsm savu viedokli....
Offline
mrCage
18. Apr 2022, 15:40 #25701

Kopš: 03. Apr 2021

Ziņojumi: 1972

Braucu ar:

Sākam koncertu pēc klausītāju pieprasijuma
Pirmā dziesma - veltijums velosipēdistiem un minoritātēm

https://www.youtube.com/watch?v=JNQD84YeUp0&t=41s
Offline
Mizx
18. Apr 2022, 15:55 #25702

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:


18 Apr 2022, 13:24:08 @Zalespljavejs rakstīja:

Mazākums? Puišel, Latvijā velosipēdi ir vairāk nekā automobīļi. Tas,ka statistika rāda ko citu, nenozīmē ka tas atbilst patiesībai. Ja tev nepatīk demokrātiskie procesi, tad lūdzu - visas debespuses ir vaļā.
Pavirši papētot datus — Latvijā katru gadu pirmreizējo reģistrāciju automašīnām veic apmēram tādā pašā skaitā cik Latvijā kopā ir velospēdu. Diez vai korekti būtu pie velosipēdiem pieskaitīt visas Spārītes, bērniem līdz 7 gadu vecumam domātos minamos un vectētiņam šķūnī pirms 20-mit gadiem izjauktās relikvijas. Nepazīstu Latvijā nevienu cilvēku, kam velosipēdu saimniecībā būtu vairāk kā automašīnu, kaut gan auto vienlaicīgi var lietot vairāki cilvēki, bet uz velo sēžas pa vienam. Skaties kā gribi, velo joprojām sanāk mazākums.
Offline
Mizx
18. Apr 2022, 15:59 #25703

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:

"Kopējais Rīgas tiltus šķērsojošo automašīnu skaits 2017. gadā ir sasniedzis vidēji 242.2 tūkst. diennaktī" Velosipēdistu uz tiltiem tagad ir vairāk, vai varbūt ir kāds pamatots iemesls, kāpēc to tur tik daudz kā automašīnu tomēr nav?
Offline
Accessdenied
18. Apr 2022, 16:07 #25704

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz

Mizx, šiem kungiem loģiska argumentācija ir sveša lieta, te pat nav vērts censties.
Offline
Mizx
18. Apr 2022, 16:14 #25705

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:


18 Apr 2022, 16:07:31 @Accessdenied rakstīja:
Mizx, šiem kungiem loģiska argumentācija ir sveša lieta, te pat nav vērts censties.
Tāda problēma ir daudziem. Man nav nekas pret velo, skaidrs, ka tas bieži var būt ērti, kaut vai 1/2 Rīgas varētu vasarā lietot tikai velo, bet tad kaut kā infrastruktūru būtu jāadaptē ziemas sezonai gan būtiski samazinooties velobraucēju skaitam, gan problēmai ar 1/2 metru bieza sniega notīrīšanu starp staķīšiem, kas noteikti ir ļoti ekonomiski pamatots un videi draudzīgs risinājums, ja traktoram pāris stundas jāpavada tīrot viena kvartāla posmu.
Offline
markelis
18. Apr 2022, 16:23 #25706

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12898

Braucu ar: eFku


18 Apr 2022, 12:48:50 @sn rakstīja:
divas minūtes pabrauca pa mazu sānieliņu un tagad divas dienas raud internetā?

šī tev būs otrs lielākais cepiens internetā, pirmajā vietā joprojām paliek "gribu pirkt māju, bet nemāku neko atrast, tāpēc dzīvoju īres dzīvoklī un raudu internetā".



pag, tas i tas muuzhiigais ideaalaas maajas pirceejs?
ok, tur diskusijaam nav vietas.
Offline
Accessdenied
18. Apr 2022, 16:53 #25707

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


18 Apr 2022, 16:14:48 @Mizx rakstīja:

18 Apr 2022, 16:07:31 @Accessdenied rakstīja:
Mizx, šiem kungiem loģiska argumentācija ir sveša lieta, te pat nav vērts censties.
Tāda problēma ir daudziem. Man nav nekas pret velo, skaidrs, ka tas bieži var būt ērti, kaut vai 1/2 Rīgas varētu vasarā lietot tikai velo, bet tad kaut kā infrastruktūru būtu jāadaptē ziemas sezonai gan būtiski samazinooties velobraucēju skaitam, gan problēmai ar 1/2 metru bieza sniega notīrīšanu starp staķīšiem, kas noteikti ir ļoti ekonomiski pamatots un videi draudzīgs risinājums, ja traktoram pāris stundas jāpavada tīrot viena kvartāla posmu.

Vispār jau es arī ne reizi neteicu, ka man ir iebildumi pret velobraucējiem vai to infrastruktūru. Vienkārši tādai infrastruktūrai nedrīkst tapt uz autobraucēju noniecināšanas rēķina. Pats arī ar prieku paminos, tiesa, labāk pa mežu vai offroad. Tā kā mans vēstījums bija par stulbiem velo risinājumiem un daudzo velobraucēju agresiju, bet nu tas ir līdzīgi kā ar feministēm, vegāniem, zilajiem un citiem traumētajiem, tur laikam ir kaut kādi kopīgi problēmu iemesli, tādēļ arī viņu izpausmes ir līdzīgas un vienādi destruktīvas.
Offline
DiksIrseejs
18. Apr 2022, 16:57 #25708

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: Hibrīdu


18 Apr 2022, 15:55:40 @Mizx rakstīja:

18 Apr 2022, 13:24:08 @Zalespljavejs rakstīja:

Mazākums? Puišel, Latvijā velosipēdi ir vairāk nekā automobīļi. Tas,ka statistika rāda ko citu, nenozīmē ka tas atbilst patiesībai. Ja tev nepatīk demokrātiskie procesi, tad lūdzu - visas debespuses ir vaļā.
Pavirši papētot datus — Latvijā katru gadu pirmreizējo reģistrāciju automašīnām veic apmēram tādā pašā skaitā cik Latvijā kopā ir velospēdu. Diez vai korekti būtu pie velosipēdiem pieskaitīt visas Spārītes, bērniem līdz 7 gadu vecumam domātos minamos un vectētiņam šķūnī pirms 20-mit gadiem izjauktās relikvijas. Nepazīstu Latvijā nevienu cilvēku, kam velosipēdu saimniecībā būtu vairāk kā automašīnu, kaut gan auto vienlaicīgi var lietot vairāki cilvēki, bet uz velo sēžas pa vienam. Skaties kā gribi, velo joprojām sanāk mazākums.


1 automašīna un 9 velosipēdi. Tas neskaitot vienu veco padomju, pāris dipdapus, vienu sīko 20collnieku, puikas otro BMX (jo viens vienmēr pusjauktā stāvoklī).
Offline
Locis
18. Apr 2022, 17:39 #25709

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11205

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


18 Apr 2022, 16:53:58 @Accessdenied rakstīja:

18 Apr 2022, 16:14:48 @Mizx rakstīja:

18 Apr 2022, 16:07:31 @Accessdenied rakstīja:
Mizx, šiem kungiem loģiska argumentācija ir sveša lieta, te pat nav vērts censties.
Tāda problēma ir daudziem. Man nav nekas pret velo, skaidrs, ka tas bieži var būt ērti, kaut vai 1/2 Rīgas varētu vasarā lietot tikai velo, bet tad kaut kā infrastruktūru būtu jāadaptē ziemas sezonai gan būtiski samazinooties velobraucēju skaitam, gan problēmai ar 1/2 metru bieza sniega notīrīšanu starp staķīšiem, kas noteikti ir ļoti ekonomiski pamatots un videi draudzīgs risinājums, ja traktoram pāris stundas jāpavada tīrot viena kvartāla posmu.

Vispār jau es arī ne reizi neteicu, ka man ir iebildumi pret velobraucējiem vai to infrastruktūru. Vienkārši tādai infrastruktūrai nedrīkst tapt uz autobraucēju noniecināšanas rēķina. Pats arī ar prieku paminos, tiesa, labāk pa mežu vai offroad. Tā kā mans vēstījums bija par stulbiem velo risinājumiem un daudzo velobraucēju agresiju, bet nu tas ir līdzīgi kā ar feministēm, vegāniem, zilajiem un citiem traumētajiem, tur laikam ir kaut kādi kopīgi problēmu iemesli, tādēļ arī viņu izpausmes ir līdzīgas un vienādi destruktīvas.

Tā jau domāju,kā parasti heitošana rodas dēļ kaut kādiem kompleksiem - pats norādi ,ka saskati,izjūti noniecinasanu,kā autovaditajs
. Tas tiešām ir ļoti depresivi ,ka Tev traucē ka skaistā Latvijas pilsētā cilvēkiem brīvdienā tagad ir mazāk nepiespiesti kur pavizināties ar velo. Zini ,ir arī tādas pilsētas,kur ielas vidū ir puķu podi vai soliņi un tur auto satiksme nenotiek
Es vienmēr jūtos aizvainots ,kad saprotu ka tur var parvietoties tikai ar velo un kājām. Ļoti gejigas ielas ,fu cik nepiedienīgi.

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 Apr 2022, 17:44:33 ]

Offline
Accessdenied
18. Apr 2022, 17:45 #25710

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 598

Braucu ar: Mercedes-Benz


18 Apr 2022, 17:39:56 @Locis rakstīja:
Tā jau domāju,kā parasti heitošana rodas dēļ kaut kādiem kompleksiem - pats norādi ,ka saskati,izjūti noniecinasanu,kā autovaditajs.

Aha, un kad tev bomzis nolix kluci pie mājas durvīm, tik nesāc viņu heitot, citādi padomāsim, ka tev ir kaut kādi kompleksi.
Offline
Locis
18. Apr 2022, 17:51 #25711

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11205

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Gājēju celiņš vispār ir tik briesmīgs un psihi traumējošs ,apmēram tas pats,kas nedēļām līķi uz ielas metatos un normāliem cilvēkiem uz to jānoskatās.

[ Šo ziņu laboja Locis, 18 Apr 2022, 17:52:08 ]

Offline
markelis
18. Apr 2022, 17:55 #25712

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12898

Braucu ar: eFku


18 Apr 2022, 17:45:01 @Accessdenied rakstīja:

18 Apr 2022, 17:39:56 @Locis rakstīja:
Tā jau domāju,kā parasti heitošana rodas dēļ kaut kādiem kompleksiem - pats norādi ,ka saskati,izjūti noniecinasanu,kā autovaditajs.

Aha, un kad tev bomzis nolix kluci pie mājas durvīm, tik nesāc viņu heitot, citādi padomāsim, ka tev ir kaut kādi kompleksi.



taa arii neatbildeeji, cik tieshi i Tavs ieguldiijums Siguldas celju buuvee?
Offline
XK220
18. Apr 2022, 18:24 #25713

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3263

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

AD pienesums ir 0. Cik saprotu, nekas nepieder, neko nopirkt nespēj, vienkārši dirš.
Sigulda ir viena no foršākajām mazpilsētām. Mazpilsētās(un lielo pilsētu centros) prioritātei jābūt gājējam/velo. Automašīnām ir apvedceļš.
Mizx, paprasi Gintai, cik viņas vai raimonda paziņām ir velo/auto attiecība. Citādi tā jocīgi sanāk, ka Tavs draudzenes tēvs man ir ļoti labi pazīstams, un visu mūžu ar velo ņemas, bet Tu te kaut kādu sviestu dzen

[ Šo ziņu laboja XK220, 18 Apr 2022, 18:26:11 ]

Offline
Mizx
18. Apr 2022, 18:25 #25714

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6146

Braucu ar:


18 Apr 2022, 17:39:56 @Locis rakstīja:
Zini ,ir arī tādas pilsētas,kur ielas vidū ir puķu podi vai soliņi un tur auto satiksme nenotiek
Zini, ir arī tādas pilsētas, kur faktiski visā centrā ir noteikts max ātrums 30 km/h, bet tas viss tikai tāpēc, ka ir normāli apbraucamie ceļi ar izbūvētām trokšņu barjerām un atļauto ātrumu 70 km/h, lai pēc tam pāris pēdējos dažus km līdz galamērķim varētu veikt 30 km/h vērojot riteņbraucējus un puķupodus.

Jā, tas ir tas, uz ko tiekties, bet līdz tādai pilsētai nenonāk izvietojot puķupodus ceļa vidū. Līdz tam nonāk paralēli veidojot gan infrastruktūru gājējiem un riteņbraucējiem, gan tikpat daudz infrastruktūras automašīnām. Rīgā tā īsti nav ne viena, ne otra. Kaut ko mēģina, bet rezultāti vēl jāgaida. Labās idejas sabojā idioti mēģinot visu iespiest vienā šaurā Rīgas ielā, nevis kādu ielu atstājot pilnībā auto, kādu tad var pilnībā velo un gājējiem.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4