Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
senatores
02. Feb 2015, 17:13 #25441

Kopš: 26. Jul 2007

Ziņojumi: 121

Braucu ar: awd


02 Feb 2015, 16:22:12 Varemix rakstīja:
Iesakiet lūzu kādu labu un pārbaudītu lāzreprinteri ar skaneri mājas vajadzībām, bet ar labu kvalitāti..

HP laserjet pro mfp m125a
Offline
crime
02. Feb 2015, 17:25 #25442

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: m635csi


02 Feb 2015, 16:45:20 MotoRonis rakstīja:

02 Feb 2015, 16:44:18 Montana rakstīja:
tu par ko ? xenonu vai halogēnu ?


xenons d2s priekš e61


ir izmeegjinaatas visaadas spuldzes saakot ar kjiinas bez brenda pa 15 eur gabalaa, tad kaut kaadas ollo, arii philipsi ir likti (mosh arii ljevie kaut kaadi bija), pieredze vienliidz suudiiga - ta nesleedzas iekshaa ar pirmo reizi, ta gaisma ljoti vaaja, ta tonis izmainaas peec 2 meeneshu lietoshanas. iesaku panjemt Osram xenarc cool blue spuldzes, domaaju, ka labaakais, ko var panjemt no d2s. nopirkt var sensonaa, tikai nepeerc ebayaa, tur pilns ar feikiem.
Offline
Ilvars23
02. Feb 2015, 19:50 #25443

Kopš: 15. Feb 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 438

Braucu ar: mēli pa dēli

Iedegās abs un pretslīdes lampiņas...Kad izslēdz motoru,atkal iedarbina un sāk braukt,lampiņas izdziest,bet pēc brīža iedegas atkal.
Pirms gada mainīts priekšējais kreisais abs datčiks,vai atkal tas pats,vai kāda cita šaize ?
Zinu,ka jāpieslēdz pie kompja...
Offline
Bron
02. Feb 2015, 19:53 #25444

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Kur Rīgā pieejams tvaiks?

Vajag auto rāmi nomazgāt
Offline
krazyx
02. Feb 2015, 21:17 #25445

Kopš: 25. Jun 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 26

Braucu ar: prātu

Sveiki! Kāds lūdzu varētu pateikt kapēc pa šo trubiņu dzen eļļu turbīnā? Motors M57D30
BILDE http://failiem.lv/g/stfoola#aa/WP_20150202_21_14_46_Pro.jpg

[ Šo ziņu laboja krazyx, 02 Feb 2015, 22:14:09 ]

Offline
kere8
02. Feb 2015, 22:08 #25446

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu


02 Feb 2015, 19:50:34 Ilvars23 rakstīja:
Iedegās abs un pretslīdes lampiņas...Kad izslēdz motoru,atkal iedarbina un sāk braukt,lampiņas izdziest,bet pēc brīža iedegas atkal.
Pirms gada mainīts priekšējais kreisais abs datčiks,vai atkal tas pats,vai kāda cita šaize ?
Zinu,ka jāpieslēdz pie kompja...

jep abs sensors,un kurs pateiks kompis
Offline
kere8
02. Feb 2015, 22:13 #25447

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu


02 Feb 2015, 16:43:43 MotoRonis rakstīja:
Nu labi, Philips ir ok, bet vai ir vērts ņemt ultra blue vai x-treame vision un tamlīdzīgos produktus? Vai reāli ir kaut kas tik ļoti labāks?

izlasi testu pedeja avtoevro tur teste h7 bet doma tada pati,ja spilgti spid reikini ka muzs ir isaks,bet philips +30 vision sola 300 stundu darbibu labaka gadijuma,visi tie cool blu ir skjunings pod hrenon bet legali taka savi plusi un minusi,laba cena prisma vinam

[ Šo ziņu laboja kere8, 02 Feb 2015, 22:14:14 ]

Offline
Reinno
02. Feb 2015, 22:23 #25448

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


02 Feb 2015, 21:17:17 krazyx rakstīja:
Sveiki! Kāds lūdzu varētu pateikt kapēc pa šo trubiņu dzen eļļu turbīnā? Motors M57D30
BILDE http://failiem.lv/g/stfoola#aa/WP_20150202_21_14_46_Pro.jpg

Varbut kartera ventilacijas filtru ir verts pamainit, ja sen tas nav darits.
Offline
krazyx
02. Feb 2015, 23:40 #25449

Kopš: 25. Jun 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 26

Braucu ar: prātu


02 Feb 2015, 22:23:33 Reinno rakstīja:

02 Feb 2015, 21:17:17 krazyx rakstīja:
Sveiki! Kāds lūdzu varētu pateikt kapēc pa šo trubiņu dzen eļļu turbīnā? Motors M57D30
BILDE http://failiem.lv/g/stfoola#aa/WP_20150202_21_14_46_Pro.jpg

Varbut kartera ventilacijas filtru ir verts pamainit, ja sen tas nav darits.

Kur atrodas kartera ventelācijas filtrs?
Offline
aivis21
03. Feb 2015, 08:06 #25450

Kopš: 22. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 353

Braucu ar: 3x AO

Kas varetu but pa lietu e38 4.4 benzinam ka auksts motors tempereturas daciks aiziet lidz galam un 1, 2 un 3 cilindrs nestrada.. Ka auto uzsilst viss ir ok.. Kur vaina butu jamekle?
Offline
Alexisonfire
03. Feb 2015, 08:22 #25451

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


02 Feb 2015, 23:40:03 krazyx rakstīja:

02 Feb 2015, 22:23:33 Reinno rakstīja:

02 Feb 2015, 21:17:17 krazyx rakstīja:
Sveiki! Kāds lūdzu varētu pateikt kapēc pa šo trubiņu dzen eļļu turbīnā? Motors M57D30
BILDE http://failiem.lv/g/stfoola#aa/WP_20150202_21_14_46_Pro.jpg

Varbut kartera ventilacijas filtru ir verts pamainit, ja sen tas nav darits.

Kur atrodas kartera ventelācijas filtrs?

http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4866

Lai gan, kad pajautāju sexpertam vai viņš ir jāmaina, man atbildēj, viņš nahren nav jāmaina
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2015, 10:06 #25452

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2015, 08:06:21 aivis21 rakstīja:
Kas varetu but pa lietu e38 4.4 benzinam ka auksts motors tempereturas daciks aiziet lidz galam un 1, 2 un 3 cilindrs nestrada.. Ka auto uzsilst viss ir ok.. Kur vaina butu jamekle?
Un kas notiek kad norauj štekeri no temp.devēja?
Offline
aivis21
03. Feb 2015, 10:14 #25453

Kopš: 22. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 353

Braucu ar: 3x AO


03 Feb 2015, 10:06:47 IngusSeflers rakstīja:

03 Feb 2015, 08:06:21 aivis21 rakstīja:
Kas varetu but pa lietu e38 4.4 benzinam ka auksts motors tempereturas daciks aiziet lidz galam un 1, 2 un 3 cilindrs nestrada.. Ka auto uzsilst viss ir ok.. Kur vaina butu jamekle?
Un kas notiek kad norauj štekeri no temp.devēja?
tas pats..
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2015, 10:33 #25454

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2015, 10:14:21 aivis21 rakstīja:

03 Feb 2015, 10:06:47 IngusSeflers rakstīja:

03 Feb 2015, 08:06:21 aivis21 rakstīja:
Kas varetu but pa lietu e38 4.4 benzinam ka auksts motors tempereturas daciks aiziet lidz galam un 1, 2 un 3 cilindrs nestrada.. Ka auto uzsilst viss ir ok.. Kur vaina butu jamekle?
Un kas notiek kad norauj štekeri no temp.devēja?
tas pats..
Arī ar noņemtu viņš rāda temp.???
Offline
IngusSeflers
03. Feb 2015, 10:34 #25455

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


03 Feb 2015, 08:22:54 Alexisonfire rakstīja:

02 Feb 2015, 23:40:03 krazyx rakstīja:

02 Feb 2015, 22:23:33 Reinno rakstīja:

02 Feb 2015, 21:17:17 krazyx rakstīja:
Sveiki! Kāds lūdzu varētu pateikt kapēc pa šo trubiņu dzen eļļu turbīnā? Motors M57D30
BILDE http://failiem.lv/g/stfoola#aa/WP_20150202_21_14_46_Pro.jpg

Varbut kartera ventilacijas filtru ir verts pamainit, ja sen tas nav darits.

Kur atrodas kartera ventelācijas filtrs?

http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=4866

Lai gan, kad pajautāju sexpertam vai viņš ir jāmaina, man atbildēj, viņš nahren nav jāmaina
Nu ja patīk degošas eļļas smaka un dūmi...un vēl pilns interkūlers ar eļļu, tad nemaini
Offline
Instigater
03. Feb 2015, 10:34 #25456

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


01 Feb 2015, 19:45:29 Driver rakstīja:

no kresla nenokriti, kad cenu apskatiji?

Tur jau tā lieta, ka nokritu!



01 Feb 2015, 19:54:57 josi rakstīja:

Kodēsanai caur NCSExpert vajag atvilkt pēdējo SP-Daten priekš konkrētās platformas, piemēram 2.51.2. Tāpat arī noteikti noderēs NcsDummy.


Tas viss jau ir darīts, kopā 3 dažādas pēc iespējas svaigākas sp-daten izmēģināju, visi citi bloki iet, izņemot to vienu. Sāku gan domāt vai tiešām tas bija KOMBI vai kāds cits, bet nu fakts paliek fakts, viens modulis, maita, nekodējas.
Offline
vaxe
03. Feb 2015, 12:33 #25457

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


Spečuki, sekojoša situācija!

Motors BMW N47D20A 2.0 TD

Viss bija ok. Kādu dienu kārtīgi uzgāzējot, ieslēdzās LIMP mode, sāka sliktāk startēties līdz pārstāja vispār. Verdikts - noklājās augstspiediena sūknis. Attaisot to vaļā, tas bija sācis sevi grauzt no iekšpuses, tātad sadzina visur metāla skaidas u.tml..

Nomainījām sūkni, sprauslas, degvielas filtru, iztīrījām ComonRail, pie reizes arī bāku iztīrījām, kaut kā atgaisojām sistēmu. Auto vienalga nelec.
Pieslēdzot pie kompja, rāda tikai nebūtisku DPF aizd*ršanos, kas bija arī pirms sūkņa problēmas un nebija problēmu ar iedarbināšanu.

Ir idejas, ko vēl skatīties/darīt?

No autorizētajiem serviem Rīgā kurš varētu būt lietderīgākais un operatīvākais?

Paldies!
Offline
MG-88
03. Feb 2015, 13:05 #25458

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Ford Cosworth

Sveiki! Jautājums tāds: vai dažādu marku motoriem virzuļu eļļas gredzeni pēc uzbūves atšķirās jeb mainās tik diametrs un biezums?
Offline
uldens1
03. Feb 2015, 13:43 #25459

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16202

Braucu ar:


03 Feb 2015, 12:33:24 vaxe rakstīja:

Spečuki, sekojoša situācija!

Motors BMW N47D20A 2.0 TD

Viss bija ok. Kādu dienu kārtīgi uzgāzējot, ieslēdzās LIMP mode, sāka sliktāk startēties līdz pārstāja vispār. Verdikts - noklājās augstspiediena sūknis. Attaisot to vaļā, tas bija sācis sevi grauzt no iekšpuses, tātad sadzina visur metāla skaidas u.tml..

Nomainījām sūkni, sprauslas, degvielas filtru, iztīrījām ComonRail, pie reizes arī bāku iztīrījām, kaut kā atgaisojām sistēmu. Auto vienalga nelec.
Pieslēdzot pie kompja, rāda tikai nebūtisku DPF aizd*ršanos, kas bija arī pirms sūkņa problēmas un nebija problēmu ar iedarbināšanu.

Ir idejas, ko vēl skatīties/darīt?

No autorizētajiem serviem Rīgā kurš varētu būt lietderīgākais un operatīvākais?

Paldies!
rampā cik spiediens??
Offline
vaxe
03. Feb 2015, 14:50 #25460

Kopš: 10. Aug 2006

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


03 Feb 2015, 13:43:58 uldens1 rakstīja:

03 Feb 2015, 12:33:24 vaxe rakstīja:

Spečuki, sekojoša situācija!

Motors BMW N47D20A 2.0 TD

Viss bija ok. Kādu dienu kārtīgi uzgāzējot, ieslēdzās LIMP mode, sāka sliktāk startēties līdz pārstāja vispār. Verdikts - noklājās augstspiediena sūknis. Attaisot to vaļā, tas bija sācis sevi grauzt no iekšpuses, tātad sadzina visur metāla skaidas u.tml..

Nomainījām sūkni, sprauslas, degvielas filtru, iztīrījām ComonRail, pie reizes arī bāku iztīrījām, kaut kā atgaisojām sistēmu. Auto vienalga nelec.
Pieslēdzot pie kompja, rāda tikai nebūtisku DPF aizd*ršanos, kas bija arī pirms sūkņa problēmas un nebija problēmu ar iedarbināšanu.

Ir idejas, ko vēl skatīties/darīt?

No autorizētajiem serviem Rīgā kurš varētu būt lietderīgākais un operatīvākais?

Paldies!
rampā cik spiediens??


Zinu pateikt tikai, ka spiediens nepietiekošs...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo