Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Locis
12. Apr 2020, 22:57 #2541

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.
Offline
HiJaCKeR
12. Apr 2020, 23:06 #2542

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.

ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.

zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 12 Apr 2020, 23:11:16 ]

Offline
Instigater
12. Apr 2020, 23:19 #2543

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

https://www.youtube.com/watch?v=yPOVk41F1_A

15:30 ir atslēgas vārds, bet nu gan jau labāk skatīt no sākuma, lai ir konteksts
Offline
Locis
12. Apr 2020, 23:36 #2544

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 Apr 2020, 23:06:32 @HiJaCKeR rakstīja:

12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.

ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.

zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.

nu man svarīgi,lai tehnika kalpo,ja man kāds dačiks atkartoti nopisisies,attransportēt smago mājās var sanākt lielas naudas,vai arī dikstāve katra diena var būt vairāki simti un ja es nebūtu pārliecināts,ka man tas neoem nekalpos,diez vai es liktu,ne? un ko Tu sauc par kapeikpišanu? Ja es no savas nopelnītās naudas ,rezerves daļas iztēreju 1k vai 2,man
mēnesī,tomēr ir atšķirība. Ne jau visiem ir viens Bembis,kuru viņš mazbērniem grib sataupit un fetish uz oem detaļām. Es nekad neesmu mainijis nevienu detaļu atkartoti,neskaitot dilstosas un filtrus,kaut vai tie pasi busi 3,5t vietā dažreiz sver uz svariem 6t,bet nekas tā atkārtoti neplīst. Varbūt vajag zināt,ko var pirkt un ko nē?
Offline
Locis
12. Apr 2020, 23:50 #2545

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ok,es labāk pisu taisni,nekā centīšos pierādīt ka 5x nemainu vienas un tās pašas detaļas.

Starp citu,blatot,jau pirmie sāk tie,kas ne oem likšanu sauc par kapeikpišanu,kas ,protams,nav objektīvi.

Es,protams,piekrītu,ka eksistē tādas pozīcijas,kuras var tikai OEM likt.

[ Šo ziņu laboja Locis, 12 Apr 2020, 23:52:22 ]

Offline
sys9291
12. Apr 2020, 23:57 #2546

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Apr 2020, 23:44:34 @DM-101 rakstīja:

12 Apr 2020, 23:36:03 @Locis rakstīja:

12 Apr 2020, 23:06:32 @HiJaCKeR rakstīja:

12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.

ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.

zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.

nu man svarīgi,lai tehnika kalpo,ja man kāds dačiks atkartoti nopisisies,attransportēt smago mājās var sanākt lielas naudas,vai arī dikstāve katra diena var būt vairāki simti un ja es nebūtu pārliecināts,ka man tas neoem nekalpos,diez vai es liktu,ne? un ko Tu sauc par kapeikpišanu? Ja es no savas nopelnītās naudas ,rezerves daļas iztēreju 1k vai 2,man
mēnesī,tomēr ir atšķirība. Ne jau visiem ir viens Bembis,kuru viņš mazbērniem grib sataupit un fetish uz oem detaļām. Es nekad neesmu mainijis nevienu detaļu atkartoti,neskaitot dilstosas un filtrus,kaut vai tie pasi busi 3,5t vietā dažreiz sver uz svariem 6t,bet nekas tā atkārtoti neplīst. Varbūt vajag zināt,ko var pirkt un ko nē?


klau, paaris smago vieniibas apkalpotaaj.
tu, protams, vari blatot. bet ir dazhas problemas.
pirmkaart - tehniskajaas sadaljaas es neesmu maniijis nekaadu dziljo kompetneci. ja taada ir, tu to dzilji sleep.

otrs - man sanaak darboties ar kaadiem 1000+ auto gada laikaa. attieciigi, man ir aizdomas, ka sajeedzu, par ko runaaju.

attieciigi - savas piebildes par vienu bembi/mazdeeliem - luudzu, pis taisni. tu saac nolaisties liidz shis maajaslapas smulju liimenim.

ja runājam par PSU - tad viņiem kā reiz ir šis paradokss - OEM kalpo sliktāk (gan droseles, gan EGR)...kapēc - tā paliek mīkla...
Offline
Locis
13. Apr 2020, 00:03 #2547

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 Apr 2020, 23:56:49 @DM-101 rakstīja:

12 Apr 2020, 23:50:48 @Locis rakstīja:
Ok,es labāk pisu taisni,nekā centīšos pierādīt ka 5x nemainu vienas un tās pašas detaļas.

Starp citu,blatot,jau pirmie sāk tie,kas ne oem likšanu sauc par kapeikpišanu,kas ,protams,nav objektīvi.

Es,protams,piekrītu,ka eksistē tādas pozīcijas,kuras var tikai OEM likt.


ak tad ir taadas poziicijas?

redz, tajaa briidii, kad tu saki - nekad nemainu 2X - tas jau ir suuds.
neviena detalja nekalpo bezgaliigi.
ja tu apkalpo industriaalo tehniku...

fuure gadaa nomauc pa 300.0000km. visi tie balkjvedeji, u.c. suudi, 2..3 mainjaas kapaajot - taas ir mezhoniigas motorstundas.
apgalvot, ka nekad 2x nemaini... tas jau ir taads sviests, ka nav veerts turpinaat diskusiju.

bet zin kas ir pats trakākais,ka man bmw nav nekādi dačiki un sprauslas jāmaina. Tagad ir 340k,braucu no 230 k un tikai Beru kvēlsveču releju pašā sākumā nomainīju.

2x nemainu,bija domāts, tā,ja es kādu devēju,gaisa vārstu vai tml nomainu,tad nav bijuši brāķi vai tml,viss tikai tik,cik dabīgā nāvē aiziet.

[ Šo ziņu laboja Locis, 13 Apr 2020, 00:05:30 ]

Offline
Locis
13. Apr 2020, 00:12 #2548

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

manuprāt es esmu diezgan prasīgs pret tehniku Kāpēc tur būtu kaut kam jāvibrē un jākratās vispār? Tev saskarsme tika ar tādiem auto?
Offline
Locis
13. Apr 2020, 00:16 #2549

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man tieši otrādi. Es saku,ka kaut kas nav riktīgi un meistari saka,ka viss ok,nevar atrast problēmu.
Offline
uldens1
14. Apr 2020, 12:12 #2550

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


14 Apr 2020, 11:56:41 @DM-101 rakstīja:
N53. Profesionaalju darbs

sveiciens no chiperiem Eiropaa!

Es labpraat dzirdeetu, kaa NOx sisteemu ''atsleedz'' vieteejie. Zinu, ka ir, kas to dara [par sekaam - nu, lasiet linkaa augstaak].
kā tie čiperi atdod to auto saimniekam,ja viņš nestrādā kā vajag??jeb no sākuma itkā ir kaut cik ''ok'',un visi sūdi sākas pēc laika??
Offline
cipargalva
14. Apr 2020, 16:21 #2551

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Tev tagad vajadzētu tur pieteikties, jo tagadējais kadrs ir līdzīgs tev

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 14 Apr 2020, 16:22:11 ]

Offline
halloween
15. Apr 2020, 02:33 #2552

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X

Neviens Tev nespiež deldēt klavieri pat lai atbildētu, ka Tev nav laika vai vēlmes deldēt klavieri..

Es augsti vērtēju Tavus tehniski detalizētos postus par to, kā viss lācītim vēderā strādā un esmu izlasījis, visticamāk, 90% Tava bloga vairākas reizes pārlasot.

Realitātē darbinot motoru ar gāzi, man, kā mirstīgajam ir tikai šādas prasības:
-nepārlūzt kloķene
-neizkūst vārsti
-paātrināti neizdilst cilindri
-ir lēti braukt ar komfortablu auto
-dzīvē nejūtu vairāk kā 10% starpību auto dinamikā pirms/pēc gāzes uzstādīšanas
-var iziet TA
-kaimiņu bērni nenomirst ar vēzi, kad viņiem pabrauc garām

Kas, man, kā mirstīgajam, galīgi nepis:
-cik DME ir laimīgs par to visu
-es papišu 10-15% jaudas/efektivitātes/ekoloģijas (da kautvai vairāk - tāpēc jau ir lielmotors)
-kas ar to mašīnu notiks, kad man viņa pēc 5 gadiem apniks - pārdos par tādu tirgus cenu, kāda būs

Ja autiņš nav sacenēm, kur katru procentu ir svarīgi izspeist, vai tad nav saprotama šāda nostāja?

Ikdienas autiņam man svarīgs ir rezultāts, nevis teorija, līdz ar to es labprāt uzzinātu, vai ir kādas gāzes sistēmas, kas ir iemācījušās workaroundot vai kompensēt savādāk sliktos efektus, ko tās rada uz to, kā inženieri rūpnīcā bija iecerējuši tam strādāt... Es neprasu "vai vajadzētu", bet prasu "kā labāk, ja tomēr".

Tāpēc arī jautājumi. Tik pat labi Tu zem katra gāzes topica vari cepties, ka gāze ir slikti, bet kāda tam jēga? Tu domā tāpēc neviens neliks gāzi un Putins bankrotēs?

[ Šo ziņu laboja halloween, 15 Apr 2020, 02:41:53 ]

Offline
sys9291
15. Apr 2020, 10:10 #2553

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Apr 2020, 09:56:16 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2020, 09:21:33 @koijotss rakstīja:


15 Apr 2020, 00:13:34 @halloween rakstīja:
Kā vienmēr - pirmie atbild tie, kam vispār nav nekas jēdzīgs ko pateikt par tēmu - tikai iedirst

Es tehnisku viedokli jautāju no cilvēkiem, kas savu viedokli var pamatot ar argumentiem, statistiku vai faktiem

Ir bijušas 4 lielmotoru gazificētas mašīnas un viss ir bijis gerai. Dīzelis ir pilnīgs bezvariants, jo ja gribās lēti, tad sagāzē lielmotoru, ja gribās kruti, tad brauc ar nesagāzētu lielmotoru. Kāda mūsdienās jēga braukt ar dīzeli, ja vien to nezog no darba devēja kravenes? Autiņu skrūvēju tikai pats un negribu viss smirdēt pēc dieseļa vai čakarēties ar sprauslām, sūkņiem, turbīnām un citām dīzelistu brīvā laika pavadīšanas iespējām.


Arī neteicu, ka obligāti taisos likt to iekārtu, kuru iedeva līdz - tieši tāpēc prasu viedokli, ko tad būtu ieteicams likt un iemesli, kāpēc. Nevienā brīdī neprasīju, vai vajadzētu likt, jo vēlmi likt pamatoju ar zemāk aprakstīto pieredzi.



14 Apr 2020, 22:30:59 @kexxx rakstīja:
Nez vai tur vispār kkas normāli darbosies ar gāzi
N62B36 uzliku gāzi un nobraucu 6 gadus bēdu nezinot - CEL norāvu tikai kaut kad, kad valvetronica vārpstas pozīcijas sensors sāka mirt un spoles . Līdz ko samainīju, atkal viss gerai. Visu pārējo laiku par gāzi tikai labākās atsauksmes jau 12 gadus

Pats un 2 paziņas kopā pie koijota esam sagāzējuši 13 mašīnas un visiem labas atsauksmes



koijot, ko tu te a,us kausinjus skandini, dolbajob?

man daljeeji butu pajaat, ka tu lodeet nemaaki. ka tava darba kultuura ir taada, ka ieraugot tavu darbu, vnk sist gribaas. tb., pajaat, ka tev rokas no dirsas aug.

bet, paskaidro, luudzu, par ko sist tos kausinjus, ja peec tava darba dzineejam ir misfires, raustiishanaas, vibraacijas, tiek nojaati CO kati, atjaunojot pilnu funkcionalitaati, uzreiz ir kljudas par tiem. CO izieshana - vesels piedziivoju.

Par ko skandinaat kausinjus, dolbajob?

nu ko tu cepies? Pilsonis jau pašā sākumā pateica mērķi: "ka tik lētāk"... un tālākais mērķis ir auto iznīcināt (pārdot citam) 5 gados... un vēl visiem pazinot, ka pārējie visi ir lohi vai arī zagļi "zogot dieseli no ZS"
Offline
Peppa_pig
15. Apr 2020, 10:16 #2554

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

DM - kādas atsauksmes uz šo brīdi par Vecais? Cik atminos, tu viņu ieteici, kā labu gāzes specu.
Offline
sys9291
15. Apr 2020, 10:50 #2555

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Apr 2020, 10:42:50 @DM-101 rakstīja:

15 Apr 2020, 10:36:00 @sys9291 rakstīja:

15 Apr 2020, 09:56:45 @GTs- rakstīja:
Problēma jau ir tai faktorā, ka visi šie teksti par "klepojošu, slikti strādājoši dzinēji", rodas no viena tante teica, es pateikšu tālāk + tādiem,kas nevar savest kārtībā dzinēja apkari,jo gāze reaģē uz nestrādājošām vai nepilnvērtīgi strādājošām lietām pirms to var pamanīt braucot uz benzīna.

šīs problēmas jau nerodas no tantēm, bet gan no pilsoņu iedomas, ka uzliekot gāzi nebūs jāsaved kārtībā benzīna sistēma, kas bez LPG vēl kaut kā spēja nokompensēt defektus. Pie kam derētu saprast, ka vairs nav 90tie, bet LPG instalatori kaut ka to ignorē, jo tās ir papildus izmaksas



ne gluzhi.
modernajiem benziiniem - pat ideaali sareguleeta un uzstaadiita gaazes iekaarta ir nolemta kresham.
kaapeec, kaadas ir sekas - esmu preciizi rakstiijis un aprakstiijis savaa blogaa. ja kaadam interesee, variet izmantot Search opciju, ievadot ''LPG'', piemeeram.

nu paga paga - es jau nerunāju par tiešo iesmidzināšanu... te jau vairāk uzsvars bija par to, ka pat uz klasiskās iesmidzināšans dzinējiem instalacija tiek veikt NEKOREKTI (nav pat 2 banku vadības, barosana LPG blokam paņemta no lambdas apkures, LPG reduktora novietojums ar membrānu perpendikulari kustības virzienam, utt) nemaz nerunajot par sekām..
Offline
sys9291
15. Apr 2020, 11:09 #2556

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

godīgi sakot pēdējais BMW, kam esmu redzējis puslīdz korekti strādājosu gāzi bija E34 ar M20 pie kam bez lambdazondes versijā
kas attiecas par citiem brandiem mans darba kolēģis bija sirsnīgs LPG piekritējs, bet mēs viņam pierunājām nelikt LPG uz tikko nopirktas mašīnas... Pēc pāris mēnešiem brauksānas (ar noskrējienu 5K menesī) viņs ideju par LPG atmeta...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Apr 2020, 11:12:41 ]

Offline
Bimmer
15. Apr 2020, 11:15 #2557

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Atcerēsimies, ka LPG jau no 'salona' lika Kulbergs Fordiem
Offline
sys9291
15. Apr 2020, 11:31 #2558

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Apr 2020, 11:15:04 @Bimmer rakstīja:
Atcerēsimies, ka LPG jau no 'salona' lika Kulbergs Fordiem

un arī Toyota jauniem auto LPG lika, un arī BMW bija gan LPG, gan CNG modifikācijas ar 1.8 dzinēju...
Offline
968-jk
15. Apr 2020, 11:50 #2559

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


14 Apr 2020, 16:10:41 @DM-101 rakstīja:

14 Apr 2020, 15:04:07 @edmundo rakstīja:

14 Apr 2020, 14:21:29 @us rakstīja:

14 Apr 2020, 13:23:58 @edmundo rakstīja:

13 Apr 2020, 23:28:24 @cndr rakstīja:
nu ne gluži, Latvijā tos pašus 8 - 10k net arī var dabūt

Afigeķ.. pastāstīsi sīkāk? Vai tas apgalvojums balstās uz izlases kopu 3,5 veči, kuri ir spējuši kaut ko šādiem skaitļiem pietuvinātu sasniegt t.sk. dažādu apstākļu sakritības rezultātā?


Katrā lielā IT uzņēmumā ir viens tāds "rockstar" kadrs, kas vienmēr var atrast risinājumu problēmai un viņam vienmēr ir atbildes. Zinu gadījumu, kad lielā IT pakalpojumu uzņēmumā "parastie" devi nedēļu cīnījās ar veiktspējas problēmu līdz palūdza "rockstar" čalim paskatīties, risinājums bija stundas laikā. Pa ausu galam dzirdēts, ka vienam starptautiskam transporta un loģistikas milzim Latvijā risina networking jautājumus, tur tādi SLA līgumi ir saslēgti ar tādām soda naudām, ka tur vienkārši vajag labākos no labākajiem, bet par 2k uz ķepiņas viņus nenoturēsi. Tāpat backend Java developeri apvienojot vairākus darbus saņem tuvu tādam skaitlim.

Tas, protams, attiecas tikai uz jomas ekspertiem, random devam tādus skaitļus neredzēt.

Jā, bet to sniegpārsliņu ir gana maz.. un arī līdz šādiem skaitļiem neaizvelk. Bet tautai jau patīk tendeciozi.. tā kā tvnet virsraksti

Tas pats pieminētais Mikrotik. Tiešām ir tur sludinājumā rakstīts, ka augšējā robeža C/C++ ir 10k bruto. Domāju, ka te reti kurš stādās priekšā, kas ir jāizpilda, lai šādu piedāvājumu saņemtu - uz interviju ar nimbu uz galvas jāierodas un sarunas tehniskās sadaļas vadītāja trīs lielākās tā brīža problēmas jāatrisina turpat uz vietas. Tad varbūt.


man ar mikrotik sanaaca fail, kad vinji veel bija mazi da jauni [kaut kaadi 8 sketi tupeeja 50cm platos stelingjiishos].

Aizgaaju uz elektronikas izstraades inzheniera amatu.
Pats cieniijamais tagadeejais mijonaars pie galda, pieaicinaaja CTO. Tas noleema mani testeet. Nolika uz galda vienu sheminju. Sak, ko es par to domaaju.

Nu, paaris min laikaa saziimeeju sarkanu ar lazhaam un ieteicu taas sheemas autoram iemaaciities analogaas kjeedes [nu, tur tieshaam bija shausmas].
Veelaak uzzinaaju, ka tas bija CTO jaunaa tiiklu testera ''risinaajums''.
Lieki piebilst, man sho megavakanci nepiedaavaaja


Neredzu neko smieklīgu. Malači, ka no nulles pacēlušies.
Offline
halloween
15. Apr 2020, 12:31 #2560

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: X


15 Apr 2020, 11:45:30 @DM-101 rakstīja:
te fundamentaalaa atskjiriiba - vai to LPG/CNG liek ruuupniica, vai kaut kaads lokaalais salons.

ja liek ruupniica:
uz DME tiek novilkts vadinjsh/vai pa CAN/LIN tiek informeets DME, ar kuru no degvielaam tas straadaa.
Katram no degvielas tipiem ir savas vadiibas un adaptaaciju kartes. Principaa - sanaak 2 pilniigi atdaliitas un korektas sisteemas. Shajaa gadiijumaa - super, nekaadu pretenziju.

Ja to LPG/CNG liek Kulbergs, Bensons vai kaads cits klauns, probleemas ir tieshi taadas pashas kaa pie katra kaktu meistara. Ar vieniigo atskjiriibu - garantijas laikaa par savu pajaato laiku, nerviem, vibrejosho auto, EML priborkaa nav jaapiemaksaa. Bet, nojaati CO kati, visas probleemas - nekas no taa nav atcelts.
Rekur noformulēts arguments.

Turpinot par šo - vai ir kādas aftermarket sistēmas vai aftermarket DME, ar kuriem šādu darbību var panākt?

Kur rūpnīca dabūn šādus DME?
Šādam DME ir pilnīgi cita plate (jo firmwarei, EEPORMiem un RAMam būtu jābūt krietni lielākam, lai to visu ietilpinātu)..?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4