Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Locis | 12. Apr 2020, 22:57 |
#2541
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo. | Offline | | |
HiJaCKeR | 12. Apr 2020, 23:06 |
#2542
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.
ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.
zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 12 Apr 2020, 23:11:16 ] | Offline | | |
Instigater | 12. Apr 2020, 23:19 |
#2543
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| https://www.youtube.com/watch?v=yPOVk41F1_A
15:30 ir atslēgas vārds, bet nu gan jau labāk skatīt no sākuma, lai ir konteksts | Offline | | |
Locis | 12. Apr 2020, 23:36 |
#2544
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 Apr 2020, 23:06:32 @HiJaCKeR rakstīja:
12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.
ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.
zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.
nu man svarīgi,lai tehnika kalpo,ja man kāds dačiks atkartoti nopisisies,attransportēt smago mājās var sanākt lielas naudas,vai arī dikstāve katra diena var būt vairāki simti un ja es nebūtu pārliecināts,ka man tas neoem nekalpos,diez vai es liktu,ne? un ko Tu sauc par kapeikpišanu? Ja es no savas nopelnītās naudas ,rezerves daļas iztēreju 1k vai 2,man
mēnesī,tomēr ir atšķirība. Ne jau visiem ir viens Bembis,kuru viņš mazbērniem grib sataupit un fetish uz oem detaļām. Es nekad neesmu mainijis nevienu detaļu atkartoti,neskaitot dilstosas un filtrus,kaut vai tie pasi busi 3,5t vietā dažreiz sver uz svariem 6t,bet nekas tā atkārtoti neplīst. Varbūt vajag zināt,ko var pirkt un ko nē? | Offline | | |
Locis | 12. Apr 2020, 23:50 |
#2545
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Ok,es labāk pisu taisni,nekā centīšos pierādīt ka 5x nemainu vienas un tās pašas detaļas.
Starp citu,blatot,jau pirmie sāk tie,kas ne oem likšanu sauc par kapeikpišanu,kas ,protams,nav objektīvi.
Es,protams,piekrītu,ka eksistē tādas pozīcijas,kuras var tikai OEM likt. [ Šo ziņu laboja Locis, 12 Apr 2020, 23:52:22 ] | Offline | | |
sys9291 | 12. Apr 2020, 23:57 |
#2546
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
12 Apr 2020, 23:44:34 @DM-101 rakstīja:
12 Apr 2020, 23:36:03 @Locis rakstīja:
12 Apr 2020, 23:06:32 @HiJaCKeR rakstīja:
12 Apr 2020, 22:57:15 @Locis rakstīja:
nē,bet ,manuprāt,Tu pārspīlē ar to,ka viss,kas nav oem ir sūds un nekalpo.
ne oem liek pisēji, kas nedomā ilgi barukt ar to auto, jo savādāk nāksies pa riņķi atkal to visu mainīt, ar to esmu saskāries, pērkot no tādiem auto. uzliec oem un par to detaļu vari aizmirst.
zinot cik mūsdienu dzinēji ir sarežģīti, tur visam ir jāstrādā perfekti un ātri un kaut kādi ne oem var feilot. nav jau otrais golfs.
nu man svarīgi,lai tehnika kalpo,ja man kāds dačiks atkartoti nopisisies,attransportēt smago mājās var sanākt lielas naudas,vai arī dikstāve katra diena var būt vairāki simti un ja es nebūtu pārliecināts,ka man tas neoem nekalpos,diez vai es liktu,ne? un ko Tu sauc par kapeikpišanu? Ja es no savas nopelnītās naudas ,rezerves daļas iztēreju 1k vai 2,man
mēnesī,tomēr ir atšķirība. Ne jau visiem ir viens Bembis,kuru viņš mazbērniem grib sataupit un fetish uz oem detaļām. Es nekad neesmu mainijis nevienu detaļu atkartoti,neskaitot dilstosas un filtrus,kaut vai tie pasi busi 3,5t vietā dažreiz sver uz svariem 6t,bet nekas tā atkārtoti neplīst. Varbūt vajag zināt,ko var pirkt un ko nē?
klau, paaris smago vieniibas apkalpotaaj.
tu, protams, vari blatot. bet ir dazhas problemas.
pirmkaart - tehniskajaas sadaljaas es neesmu maniijis nekaadu dziljo kompetneci. ja taada ir, tu to dzilji sleep.
otrs - man sanaak darboties ar kaadiem 1000+ auto gada laikaa. attieciigi, man ir aizdomas, ka sajeedzu, par ko runaaju.
attieciigi - savas piebildes par vienu bembi/mazdeeliem - luudzu, pis taisni. tu saac nolaisties liidz shis maajaslapas smulju liimenim.
ja runājam par PSU - tad viņiem kā reiz ir šis paradokss - OEM kalpo sliktāk (gan droseles, gan EGR)...kapēc - tā paliek mīkla... | Offline | | |
Locis | 13. Apr 2020, 00:03 |
#2547
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 Apr 2020, 23:56:49 @DM-101 rakstīja:
12 Apr 2020, 23:50:48 @Locis rakstīja:
Ok,es labāk pisu taisni,nekā centīšos pierādīt ka 5x nemainu vienas un tās pašas detaļas.
Starp citu,blatot,jau pirmie sāk tie,kas ne oem likšanu sauc par kapeikpišanu,kas ,protams,nav objektīvi.
Es,protams,piekrītu,ka eksistē tādas pozīcijas,kuras var tikai OEM likt.
ak tad ir taadas poziicijas?
redz, tajaa briidii, kad tu saki - nekad nemainu 2X - tas jau ir suuds.
neviena detalja nekalpo bezgaliigi.
ja tu apkalpo industriaalo tehniku...
fuure gadaa nomauc pa 300.0000km. visi tie balkjvedeji, u.c. suudi, 2..3 mainjaas kapaajot - taas ir mezhoniigas motorstundas.
apgalvot, ka nekad 2x nemaini... tas jau ir taads sviests, ka nav veerts turpinaat diskusiju.
bet zin kas ir pats trakākais,ka man bmw nav nekādi dačiki un sprauslas jāmaina. Tagad ir 340k,braucu no 230 k un tikai Beru kvēlsveču releju pašā sākumā nomainīju.
2x nemainu,bija domāts, tā,ja es kādu devēju,gaisa vārstu vai tml nomainu,tad nav bijuši brāķi vai tml,viss tikai tik,cik dabīgā nāvē aiziet. [ Šo ziņu laboja Locis, 13 Apr 2020, 00:05:30 ] | Offline | | |
Locis | 13. Apr 2020, 00:12 |
#2548
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| manuprāt es esmu diezgan prasīgs pret tehniku Kāpēc tur būtu kaut kam jāvibrē un jākratās vispār? Tev saskarsme tika ar tādiem auto? | Offline | | |
|
Locis | 13. Apr 2020, 00:16 |
#2549
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Man tieši otrādi. Es saku,ka kaut kas nav riktīgi un meistari saka,ka viss ok,nevar atrast problēmu. | Offline | | |
uldens1 | 14. Apr 2020, 12:12 |
#2550
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
14 Apr 2020, 11:56:41 @DM-101 rakstīja:
N53. Profesionaalju darbs
sveiciens no chiperiem Eiropaa!
Es labpraat dzirdeetu, kaa NOx sisteemu ''atsleedz'' vieteejie. Zinu, ka ir, kas to dara [par sekaam - nu, lasiet linkaa augstaak].
kā tie čiperi atdod to auto saimniekam,ja viņš nestrādā kā vajag??jeb no sākuma itkā ir kaut cik ''ok'',un visi sūdi sākas pēc laika?? | Offline | | |
cipargalva | 14. Apr 2020, 16:21 |
#2551
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Tev tagad vajadzētu tur pieteikties, jo tagadējais kadrs ir līdzīgs tev [ Šo ziņu laboja cipargalva, 14 Apr 2020, 16:22:11 ] | Offline | | |
halloween | 15. Apr 2020, 02:33 |
#2552
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
| Neviens Tev nespiež deldēt klavieri pat lai atbildētu, ka Tev nav laika vai vēlmes deldēt klavieri..
Es augsti vērtēju Tavus tehniski detalizētos postus par to, kā viss lācītim vēderā strādā un esmu izlasījis, visticamāk, 90% Tava bloga vairākas reizes pārlasot.
Realitātē darbinot motoru ar gāzi, man, kā mirstīgajam ir tikai šādas prasības:
-nepārlūzt kloķene
-neizkūst vārsti
-paātrināti neizdilst cilindri
-ir lēti braukt ar komfortablu auto
-dzīvē nejūtu vairāk kā 10% starpību auto dinamikā pirms/pēc gāzes uzstādīšanas
-var iziet TA
-kaimiņu bērni nenomirst ar vēzi, kad viņiem pabrauc garām
Kas, man, kā mirstīgajam, galīgi nepis:
-cik DME ir laimīgs par to visu
-es papišu 10-15% jaudas/efektivitātes/ekoloģijas (da kautvai vairāk - tāpēc jau ir lielmotors)
-kas ar to mašīnu notiks, kad man viņa pēc 5 gadiem apniks - pārdos par tādu tirgus cenu, kāda būs
Ja autiņš nav sacenēm, kur katru procentu ir svarīgi izspeist, vai tad nav saprotama šāda nostāja?
Ikdienas autiņam man svarīgs ir rezultāts, nevis teorija, līdz ar to es labprāt uzzinātu, vai ir kādas gāzes sistēmas, kas ir iemācījušās workaroundot vai kompensēt savādāk sliktos efektus, ko tās rada uz to, kā inženieri rūpnīcā bija iecerējuši tam strādāt... Es neprasu "vai vajadzētu", bet prasu "kā labāk, ja tomēr".
Tāpēc arī jautājumi. Tik pat labi Tu zem katra gāzes topica vari cepties, ka gāze ir slikti, bet kāda tam jēga? Tu domā tāpēc neviens neliks gāzi un Putins bankrotēs? [ Šo ziņu laboja halloween, 15 Apr 2020, 02:41:53 ] | Offline | | |
sys9291 | 15. Apr 2020, 10:10 |
#2553
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Apr 2020, 09:56:16 @DM-101 rakstīja:
15 Apr 2020, 09:21:33 @koijotss rakstīja:
15 Apr 2020, 00:13:34 @halloween rakstīja:
Kā vienmēr - pirmie atbild tie, kam vispār nav nekas jēdzīgs ko pateikt par tēmu - tikai iedirst
Es tehnisku viedokli jautāju no cilvēkiem, kas savu viedokli var pamatot ar argumentiem, statistiku vai faktiem
Ir bijušas 4 lielmotoru gazificētas mašīnas un viss ir bijis gerai. Dīzelis ir pilnīgs bezvariants, jo ja gribās lēti, tad sagāzē lielmotoru, ja gribās kruti, tad brauc ar nesagāzētu lielmotoru. Kāda mūsdienās jēga braukt ar dīzeli, ja vien to nezog no darba devēja kravenes? Autiņu skrūvēju tikai pats un negribu viss smirdēt pēc dieseļa vai čakarēties ar sprauslām, sūkņiem, turbīnām un citām dīzelistu brīvā laika pavadīšanas iespējām.
Arī neteicu, ka obligāti taisos likt to iekārtu, kuru iedeva līdz - tieši tāpēc prasu viedokli, ko tad būtu ieteicams likt un iemesli, kāpēc. Nevienā brīdī neprasīju, vai vajadzētu likt, jo vēlmi likt pamatoju ar zemāk aprakstīto pieredzi.
14 Apr 2020, 22:30:59 @kexxx rakstīja:
Nez vai tur vispār kkas normāli darbosies ar gāzi
N62B36 uzliku gāzi un nobraucu 6 gadus bēdu nezinot - CEL norāvu tikai kaut kad, kad valvetronica vārpstas pozīcijas sensors sāka mirt un spoles . Līdz ko samainīju, atkal viss gerai. Visu pārējo laiku par gāzi tikai labākās atsauksmes jau 12 gadus
Pats un 2 paziņas kopā pie koijota esam sagāzējuši 13 mašīnas un visiem labas atsauksmes
koijot, ko tu te a,us kausinjus skandini, dolbajob?
man daljeeji butu pajaat, ka tu lodeet nemaaki. ka tava darba kultuura ir taada, ka ieraugot tavu darbu, vnk sist gribaas. tb., pajaat, ka tev rokas no dirsas aug.
bet, paskaidro, luudzu, par ko sist tos kausinjus, ja peec tava darba dzineejam ir misfires, raustiishanaas, vibraacijas, tiek nojaati CO kati, atjaunojot pilnu funkcionalitaati, uzreiz ir kljudas par tiem. CO izieshana - vesels piedziivoju.
Par ko skandinaat kausinjus, dolbajob?
nu ko tu cepies? Pilsonis jau pašā sākumā pateica mērķi: "ka tik lētāk"... un tālākais mērķis ir auto iznīcināt (pārdot citam) 5 gados... un vēl visiem pazinot, ka pārējie visi ir lohi vai arī zagļi "zogot dieseli no ZS" | Offline | | |
Peppa_pig | 15. Apr 2020, 10:16 |
#2554
|
| Kopš: 01. Apr 2020
Ziņojumi: 517
Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸
| DM - kādas atsauksmes uz šo brīdi par Vecais? Cik atminos, tu viņu ieteici, kā labu gāzes specu. | Offline | | |
sys9291 | 15. Apr 2020, 10:50 |
#2555
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Apr 2020, 10:42:50 @DM-101 rakstīja:
15 Apr 2020, 10:36:00 @sys9291 rakstīja:
15 Apr 2020, 09:56:45 @GTs- rakstīja:
Problēma jau ir tai faktorā, ka visi šie teksti par "klepojošu, slikti strādājoši dzinēji", rodas no viena tante teica, es pateikšu tālāk + tādiem,kas nevar savest kārtībā dzinēja apkari,jo gāze reaģē uz nestrādājošām vai nepilnvērtīgi strādājošām lietām pirms to var pamanīt braucot uz benzīna.
šīs problēmas jau nerodas no tantēm, bet gan no pilsoņu iedomas, ka uzliekot gāzi nebūs jāsaved kārtībā benzīna sistēma, kas bez LPG vēl kaut kā spēja nokompensēt defektus. Pie kam derētu saprast, ka vairs nav 90tie, bet LPG instalatori kaut ka to ignorē, jo tās ir papildus izmaksas
ne gluzhi.
modernajiem benziiniem - pat ideaali sareguleeta un uzstaadiita gaazes iekaarta ir nolemta kresham.
kaapeec, kaadas ir sekas - esmu preciizi rakstiijis un aprakstiijis savaa blogaa. ja kaadam interesee, variet izmantot Search opciju, ievadot ''LPG'', piemeeram.
nu paga paga - es jau nerunāju par tiešo iesmidzināšanu... te jau vairāk uzsvars bija par to, ka pat uz klasiskās iesmidzināšans dzinējiem instalacija tiek veikt NEKOREKTI (nav pat 2 banku vadības, barosana LPG blokam paņemta no lambdas apkures, LPG reduktora novietojums ar membrānu perpendikulari kustības virzienam, utt) nemaz nerunajot par sekām.. | Offline | | |
sys9291 | 15. Apr 2020, 11:09 |
#2556
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| godīgi sakot pēdējais BMW, kam esmu redzējis puslīdz korekti strādājosu gāzi bija E34 ar M20 pie kam bez lambdazondes versijā
kas attiecas par citiem brandiem mans darba kolēģis bija sirsnīgs LPG piekritējs, bet mēs viņam pierunājām nelikt LPG uz tikko nopirktas mašīnas... Pēc pāris mēnešiem brauksānas (ar noskrējienu 5K menesī) viņs ideju par LPG atmeta... [ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Apr 2020, 11:12:41 ] | Offline | | |
|
Bimmer | 15. Apr 2020, 11:15 |
#2557
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Atcerēsimies, ka LPG jau no 'salona' lika Kulbergs Fordiem | Offline | | |
sys9291 | 15. Apr 2020, 11:31 |
#2558
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Apr 2020, 11:15:04 @Bimmer rakstīja:
Atcerēsimies, ka LPG jau no 'salona' lika Kulbergs Fordiem
un arī Toyota jauniem auto LPG lika, un arī BMW bija gan LPG, gan CNG modifikācijas ar 1.8 dzinēju... | Offline | | |
968-jk | 15. Apr 2020, 11:50 |
#2559
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
14 Apr 2020, 16:10:41 @DM-101 rakstīja:
14 Apr 2020, 15:04:07 @edmundo rakstīja:
14 Apr 2020, 14:21:29 @us rakstīja:
14 Apr 2020, 13:23:58 @edmundo rakstīja:
13 Apr 2020, 23:28:24 @cndr rakstīja:
nu ne gluži, Latvijā tos pašus 8 - 10k net arī var dabūt
Afigeķ.. pastāstīsi sīkāk? Vai tas apgalvojums balstās uz izlases kopu 3,5 veči, kuri ir spējuši kaut ko šādiem skaitļiem pietuvinātu sasniegt t.sk. dažādu apstākļu sakritības rezultātā?
Katrā lielā IT uzņēmumā ir viens tāds "rockstar" kadrs, kas vienmēr var atrast risinājumu problēmai un viņam vienmēr ir atbildes. Zinu gadījumu, kad lielā IT pakalpojumu uzņēmumā "parastie" devi nedēļu cīnījās ar veiktspējas problēmu līdz palūdza "rockstar" čalim paskatīties, risinājums bija stundas laikā. Pa ausu galam dzirdēts, ka vienam starptautiskam transporta un loģistikas milzim Latvijā risina networking jautājumus, tur tādi SLA līgumi ir saslēgti ar tādām soda naudām, ka tur vienkārši vajag labākos no labākajiem, bet par 2k uz ķepiņas viņus nenoturēsi. Tāpat backend Java developeri apvienojot vairākus darbus saņem tuvu tādam skaitlim.
Tas, protams, attiecas tikai uz jomas ekspertiem, random devam tādus skaitļus neredzēt.
Jā, bet to sniegpārsliņu ir gana maz.. un arī līdz šādiem skaitļiem neaizvelk. Bet tautai jau patīk tendeciozi.. tā kā tvnet virsraksti
Tas pats pieminētais Mikrotik. Tiešām ir tur sludinājumā rakstīts, ka augšējā robeža C/C++ ir 10k bruto. Domāju, ka te reti kurš stādās priekšā, kas ir jāizpilda, lai šādu piedāvājumu saņemtu - uz interviju ar nimbu uz galvas jāierodas un sarunas tehniskās sadaļas vadītāja trīs lielākās tā brīža problēmas jāatrisina turpat uz vietas. Tad varbūt.
man ar mikrotik sanaaca fail, kad vinji veel bija mazi da jauni [kaut kaadi 8 sketi tupeeja 50cm platos stelingjiishos].
Aizgaaju uz elektronikas izstraades inzheniera amatu.
Pats cieniijamais tagadeejais mijonaars pie galda, pieaicinaaja CTO. Tas noleema mani testeet. Nolika uz galda vienu sheminju. Sak, ko es par to domaaju.
Nu, paaris min laikaa saziimeeju sarkanu ar lazhaam un ieteicu taas sheemas autoram iemaaciities analogaas kjeedes [nu, tur tieshaam bija shausmas].
Veelaak uzzinaaju, ka tas bija CTO jaunaa tiiklu testera ''risinaajums''.
Lieki piebilst, man sho megavakanci nepiedaavaaja
Neredzu neko smieklīgu. Malači, ka no nulles pacēlušies. | Offline | | |
halloween | 15. Apr 2020, 12:31 |
#2560
|
| Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
15 Apr 2020, 11:45:30 @DM-101 rakstīja:
te fundamentaalaa atskjiriiba - vai to LPG/CNG liek ruuupniica, vai kaut kaads lokaalais salons.
ja liek ruupniica:
uz DME tiek novilkts vadinjsh/vai pa CAN/LIN tiek informeets DME, ar kuru no degvielaam tas straadaa.
Katram no degvielas tipiem ir savas vadiibas un adaptaaciju kartes. Principaa - sanaak 2 pilniigi atdaliitas un korektas sisteemas. Shajaa gadiijumaa - super, nekaadu pretenziju.
Ja to LPG/CNG liek Kulbergs, Bensons vai kaads cits klauns, probleemas ir tieshi taadas pashas kaa pie katra kaktu meistara. Ar vieniigo atskjiriibu - garantijas laikaa par savu pajaato laiku, nerviem, vibrejosho auto, EML priborkaa nav jaapiemaksaa. Bet, nojaati CO kati, visas probleemas - nekas no taa nav atcelts.
Rekur noformulēts arguments.
Turpinot par šo - vai ir kādas aftermarket sistēmas vai aftermarket DME, ar kuriem šādu darbību var panākt?
Kur rūpnīca dabūn šādus DME?
Šādam DME ir pilnīgi cita plate (jo firmwarei, EEPORMiem un RAMam būtu jābūt krietni lielākam, lai to visu ietilpinātu)..? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|