Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Edzhus
05. Mar 2015, 11:08 #25261

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar: 4x5


05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.

Par tām alfām un bmw precīzi pateikts!
Offline
Arsmens
05. Mar 2015, 11:10 #25262

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


05 Mar 2015, 11:08:09 Edzhus rakstīja:

05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.

Par tām alfām un bmw precīzi pateikts!

Tikai par vag aizmirsa pieminēt, ka dizaina ziņā tendences nosaka jebkurš, tikai ne vag's
pasāts arī 22. gadsimtā būs tas pats pasāts
Offline
Asch
05. Mar 2015, 11:17 #25263

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

Vajadzeja tds'a motoru backgrounda ielikt
Offline
hustla
05. Mar 2015, 11:17 #25264

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


05 Mar 2015, 11:10:54 Arsmens rakstīja:

05 Mar 2015, 11:08:09 Edzhus rakstīja:

05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.

Par tām alfām un bmw precīzi pateikts!

Tikai par vag aizmirsa pieminēt, ka dizaina ziņā tendences nosaka jebkurš, tikai ne vag's
pasāts arī 22. gadsimtā būs tas pats pasāts

Arī 22.gs. būs gada auto!?
Offline
Arsmens
05. Mar 2015, 11:18 #25265

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Latvijā viennozīmīgi. Mēs esam pasātu lielvalsts
Offline
Driver
05. Mar 2015, 11:22 #25266

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2015, 11:18:33 Arsmens rakstīja:
Latvijā viennozīmīgi. Mēs esam pasātu lielvalsts

a kas saplist tiem pasudiem, kad shie ir jau nonakusi LV.

cik ir pabuts DE, tad tur pasudi nesenjo bet lido pa kreisajam joslam parsvara.

nonakot pie mums tiem auto kautkas laikam saplist, ko neviens taa ari nemak sataisit, ka auto paliek par braucamo ar 5x sudigaku dinamiku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Janchiks
05. Mar 2015, 11:24 #25267

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4413

Braucu ar: 888

Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis..
Offline
hustla
05. Mar 2015, 11:27 #25268

Kopš: 28. Jun 2009

Ziņojumi: 3660

Braucu ar:


05 Mar 2015, 11:24:27 Janchiks rakstīja:
Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis..

...tāpat kā X5
Offline
Driver
05. Mar 2015, 11:29 #25269

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2015, 11:27:52 hustla rakstīja:

05 Mar 2015, 11:24:27 Janchiks rakstīja:
Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis..

...tāpat kā X5

pasaki to edzulim acis klasikas salidojuma!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
kristapsk94
05. Mar 2015, 12:17 #25270

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

Labi jaa modelis skaitas 750 tie motori viniem ieksa ir 4.4 twin turbo. Maksa motors viniem kosmosu un ir suds taa vieglak pateikt


05 Mar 2015, 10:01:08 Tune-L rakstīja:

05 Mar 2015, 09:32:05 protams rakstīja:

05 Mar 2015, 09:12:46 Tune-L rakstīja:

05 Mar 2015, 09:07:51 protams rakstīja:

05 Mar 2015, 00:14:23 kristapsk94 rakstīja:
Jaa vajadzeja tad nemt bet sanaca baigi debili liela kluda bija vinu nenemt. Nedaudz tiks gala ar finasu problema un tad tev es zvanisu. Savadak tagat ir semaks 5.0 twin turbo motoru kuram motors strada avarijas rezima un vinu var mierigi apdzit pat ar kadu golfu 1.6 motoru :d nee sim semakam vell nav mainits motors brauks lidz vins noklapes :d Pazinam bija bedu ieleja ar lietotu motoru pa 9 eiro :d


05 Mar 2015, 00:09:24 6500 rakstīja:
es tev piedavaju idealu motoru pa cik 7k euro...ar 20 k noskrejienu...


Varbūt ja būtu likuši 750-tā oriģinālo 4.4 motoru bēdu būtu mazāk


4.8, nevis 4.4!

Viņs tak runā par F01 nevis E65


Bet F01 taču visi ir 4.4!
Par kādu "veco" čalis murgo?


F01

3.0 L turbo I6
4.4 L V8 Turbo
6.0 L Turbo V12
3.0 L turbodiesel I6[6]


Offline
6500
05. Mar 2015, 12:19 #25271

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.


pilnigu piekriitu...braucot pa kartupelu lauku tavi kolegi tevi apskauz,jo lasit kartupelus nav tas pats,kas vadiit pasaatu pa VAGaam ar elkoniti araa pa logu...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
ATB
05. Mar 2015, 12:23 #25272

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?
Offline
sn
05. Mar 2015, 12:41 #25273

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


04 Mar 2015, 23:12:49 Gliemiezis rakstīja:
Izskatas ka uz doto bridi nav neviena kaut cik normlal E60 sedana ar M paku pec 2006 gada lidz 12000

tu gribi LCI ar M paku pa 12 stabiem? pa 12 tev sanāks vai nu preFL ar paku vai LCI bez pakas.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
kristapsk94
05. Mar 2015, 12:41 #25274

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

jauns motors maksa 16 tukstosus. bet vinam nav virsu nekada eletronika. sprauslas kuras siem motoriem ari atri izbeidzas un turbinas kas ari ik pa laikam atsakas stradat taa motors pa 16 tukstosiem


05 Mar 2015, 09:57:10 Montana rakstīja:

05 Mar 2015, 00:06:09 kristapsk94 rakstīja:
Pats Labakais ir 5.0 twin turbo motoram kad sak iet uz beigam remonta izmaksas sakas no 7.000 lidz 15.000eiro un taa pat nedod garantiju kad varesi drosi braukt 100tukstosus km. Viens pazina nopirka lietotu motoru pa 9.000eiro iecela ieksa pec kada laika saka grabet jo tas nabags ari bija sadilis :d :d Tada luk ir dzive kad noperc f01 ar 5litrigu motoru taa pat kaa x5 x6 6 serijas bmw 5.0 twin turbo motori :d
a galva uz pleciem stāv, ja rmfd dzinejs maksa 10k eur ? vai nostradaja - es zinu labaak tici man no servisnieka puses ?
Offline
kristapsk94
05. Mar 2015, 12:47 #25275

Kopš: 12. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 597

Braucu ar:

nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.


05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?
Offline
Sormis
05. Mar 2015, 12:47 #25276

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Kas ar šo? Šodien super mega atrakcija!!?
X5
Offline
Tune-L
05. Mar 2015, 13:19 #25277

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


05 Mar 2015, 12:47:58 kristapsk94 rakstīja:
nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.


05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?



E38 bija M63, bet E65 bija N62 dzinēji!

N62

N62B36 3.6 L (3600 cc/219 in³) 200 kW (272 hp) @ 6200 360 N·m (262 lb·ft) @ 3700 6500 2001
N62B40 4.0 L (4000 cc/244 in³) 225 kW (306 hp) @ 6300 390 N·m (288 lb·ft) @ 3500 6500 2005
N62B44 4.4 L (4398 cc/268 in³) 235 kW (319 hp) @ 6100 440 N·m (325 lb·ft) @ 3700 6500 2004
245 kW (333 hp) @ 6100 450 N·m (332 lb·ft) @ 3600 6500 2002
N62B48 4.8 L (4799 cc/292 in³) 265 kW (360 hp) @ 6200 500 N·m (369 lb·ft) @ 3500 6500 2004
270 kW (367 hp) @ 6300 490 N·m (361 lb·ft) @ 3400 6500 2005

Un N63 dzinējs ir jau nākamā paaudze!
Tak iemācieties BMW, āksti!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
artc
05. Mar 2015, 13:22 #25278

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2934

Braucu ar: muti


05 Mar 2015, 13:19:07 Tune-L rakstīja:

05 Mar 2015, 12:47:58 kristapsk94 rakstīja:
nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.


05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?



E38 bija M63, bet E65 bija N62 dzinēji!

N62

N62B36 3.6 L (3600 cc/219 in³) 200 kW (272 hp) @ 6200 360 N·m (262 lb·ft) @ 3700 6500 2001
N62B40 4.0 L (4000 cc/244 in³) 225 kW (306 hp) @ 6300 390 N·m (288 lb·ft) @ 3500 6500 2005
N62B44 4.4 L (4398 cc/268 in³) 235 kW (319 hp) @ 6100 440 N·m (325 lb·ft) @ 3700 6500 2004
245 kW (333 hp) @ 6100 450 N·m (332 lb·ft) @ 3600 6500 2002
N62B48 4.8 L (4799 cc/292 in³) 265 kW (360 hp) @ 6200 500 N·m (369 lb·ft) @ 3500 6500 2004
270 kW (367 hp) @ 6300 490 N·m (361 lb·ft) @ 3400 6500 2005

Un N63 dzinējs ir jau nākamā paaudze!
Tak iemācieties BMW, āksti!


Labāk pastāsti, kas ar tavējo 7er noticis, ka bez lampām un pajauktu priekšpusi pie B/R servisā stāv.
Offline
Tune-L
05. Mar 2015, 13:29 #25279

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vajadzēja bamperi noņemt, lai Night Vision kamerai tiktu normāli klāt!
Un vienu lukturi piepulēt vajadzēja.



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
vissBMW
05. Mar 2015, 13:39 #25280

Kopš: 20. Feb 2011

Ziņojumi: 126

Braucu ar:


05 Mar 2015, 09:38:22 Driver rakstīja:

04 Mar 2015, 10:38:42 vissBMW rakstīja:
Man kādus 3 gadus atpakaļ sanāca no Vācijas atdzīt VW Multivanu priekš sevis,tā kā izcēlu pa labām naudiņām paķeru līdzi E39- tjipa nopelnīt.Pats tirgot negribēju aizdzinu caur paziņām uz Rumbulas placi.
Rumbulā šie neizpratnē kakova hrena es esmu atdzini ar 280000km,ar tādu noskrējienu nepārdot,vajadzēja vismaz kādas 120 atkruķīt!Ā,pats galvenais ,ka nekad nevajag dzīt priekš peļņas BMW,jo visiem vajag pilnas pakas,lai būtu viss,tad vēl apspriež forumos,visu izsit pēc vin,karoč,-gemarojs ar tiem BMW

a tu atdzini pliku nemotoru ar istiem 280kkm
bmw vajag dzit max pilnu un vainu tikai ar max lielu motoru vai diesel touringu priekhs otras pirceju kategorijas
Tad sanāk ka biju atdzinis priekš otrās pircēju kategorijas ,tourings 3,0d aut.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo