Autors | Ziņojums |
Edzhus | |
Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
|
05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.
Par tām alfām un bmw precīzi pateikts! |
Offline | |
|
Arsmens | |
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
05 Mar 2015, 11:08:09 Edzhus rakstīja:
05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.
Par tām alfām un bmw precīzi pateikts!
Tikai par vag aizmirsa pieminēt, ka dizaina ziņā tendences nosaka jebkurš, tikai ne vag's
pasāts arī 22. gadsimtā būs tas pats pasāts |
Offline | |
|
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Vajadzeja tds'a motoru backgrounda ielikt |
Offline | |
|
hustla | |
Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
|
05 Mar 2015, 11:10:54 Arsmens rakstīja:
05 Mar 2015, 11:08:09 Edzhus rakstīja:
05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Lai kā nepatiktu Driveram, bet ir neapgāžami fakti - auto industrija balstās uz VAG, un tieši VAG nosaka autobūves tendences un nākotnes risinājumus. Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
BMW ir auto šaura loka entuziastiem, līdzīgi kā Alfa Romeo. Te gan ir atšķirība - Alfu cienītāji nepērk pie Marihuāna amjus pa vienam un srotā nevelk ārā no dedzināmās čupas oem paklājiņus.
Par tām alfām un bmw precīzi pateikts!
Tikai par vag aizmirsa pieminēt, ka dizaina ziņā tendences nosaka jebkurš, tikai ne vag's
pasāts arī 22. gadsimtā būs tas pats pasāts
Arī 22.gs. būs gada auto!? |
Offline | |
|
Arsmens | |
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Latvijā viennozīmīgi. Mēs esam pasātu lielvalsts |
Offline | |
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Mar 2015, 11:18:33 Arsmens rakstīja:
Latvijā viennozīmīgi. Mēs esam pasātu lielvalsts
a kas saplist tiem pasudiem, kad shie ir jau nonakusi LV.
cik ir pabuts DE, tad tur pasudi nesenjo bet lido pa kreisajam joslam parsvara.
nonakot pie mums tiem auto kautkas laikam saplist, ko neviens taa ari nemak sataisit, ka auto paliek par braucamo ar 5x sudigaku dinamiku
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Janchiks | |
Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
| Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis.. |
Offline | |
|
hustla | |
Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
|
05 Mar 2015, 11:24:27 Janchiks rakstīja:
Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis..
...tāpat kā X5 |
Offline | |
|
|
Driver | |
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Mar 2015, 11:27:52 hustla rakstīja:
05 Mar 2015, 11:24:27 Janchiks rakstīja:
Passats bija, ir un paliks celtnieku vāģis..
...tāpat kā X5
pasaki to edzulim acis klasikas salidojuma!
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
kristapsk94 | |
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| Labi jaa modelis skaitas 750 tie motori viniem ieksa ir 4.4 twin turbo. Maksa motors viniem kosmosu un ir suds taa vieglak pateikt
05 Mar 2015, 10:01:08 Tune-L rakstīja:
05 Mar 2015, 09:32:05 protams rakstīja:
05 Mar 2015, 09:12:46 Tune-L rakstīja:
05 Mar 2015, 09:07:51 protams rakstīja:
05 Mar 2015, 00:14:23 kristapsk94 rakstīja:
Jaa vajadzeja tad nemt bet sanaca baigi debili liela kluda bija vinu nenemt. Nedaudz tiks gala ar finasu problema un tad tev es zvanisu. Savadak tagat ir semaks 5.0 twin turbo motoru kuram motors strada avarijas rezima un vinu var mierigi apdzit pat ar kadu golfu 1.6 motoru :d nee sim semakam vell nav mainits motors brauks lidz vins noklapes :d Pazinam bija bedu ieleja ar lietotu motoru pa 9 eiro :d
05 Mar 2015, 00:09:24 6500 rakstīja:
es tev piedavaju idealu motoru pa cik 7k euro...ar 20 k noskrejienu...
Varbūt ja būtu likuši 750-tā oriģinālo 4.4 motoru bēdu būtu mazāk
4.8, nevis 4.4!
Viņs tak runā par F01 nevis E65
Bet F01 taču visi ir 4.4!
Par kādu "veco" čalis murgo?
F01
3.0 L turbo I6
4.4 L V8 Turbo
6.0 L Turbo V12
3.0 L turbodiesel I6[6]
|
Offline | |
|
6500 | |
Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
05 Mar 2015, 10:48:27 Laoshi rakstīja:
Arī šeit foruma saturu un kvorumu veido uzņēmēji un cienījami cilvēki, kuri ikdienā brauc ar VAG uz gāzes un iemanto dziļu respektu kolēģu un biznesa partneru vidū.
pilnigu piekriitu...braucot pa kartupelu lauku tavi kolegi tevi apskauz,jo lasit kartupelus nav tas pats,kas vadiit pasaatu pa VAGaam ar elkoniti araa pa logu...
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)? |
Offline | |
|
sn | |
Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
04 Mar 2015, 23:12:49 Gliemiezis rakstīja:
Izskatas ka uz doto bridi nav neviena kaut cik normlal E60 sedana ar M paku pec 2006 gada lidz 12000
tu gribi LCI ar M paku pa 12 stabiem? pa 12 tev sanāks vai nu preFL ar paku vai LCI bez pakas.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
kristapsk94 | |
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| jauns motors maksa 16 tukstosus. bet vinam nav virsu nekada eletronika. sprauslas kuras siem motoriem ari atri izbeidzas un turbinas kas ari ik pa laikam atsakas stradat taa motors pa 16 tukstosiem
05 Mar 2015, 09:57:10 Montana rakstīja:
05 Mar 2015, 00:06:09 kristapsk94 rakstīja:
Pats Labakais ir 5.0 twin turbo motoram kad sak iet uz beigam remonta izmaksas sakas no 7.000 lidz 15.000eiro un taa pat nedod garantiju kad varesi drosi braukt 100tukstosus km. Viens pazina nopirka lietotu motoru pa 9.000eiro iecela ieksa pec kada laika saka grabet jo tas nabags ari bija sadilis :d :d Tada luk ir dzive kad noperc f01 ar 5litrigu motoru taa pat kaa x5 x6 6 serijas bmw 5.0 twin turbo motori :d
a galva uz pleciem stāv, ja rmfd dzinejs maksa 10k eur ? vai nostradaja - es zinu labaak tici man no servisnieka puses ?
|
Offline | |
|
kristapsk94 | |
Kopš: 12. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 597
Braucu ar:
| nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.
05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?
|
Offline | |
|
Sormis | |
Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| Kas ar šo? Šodien super mega atrakcija!!?
X5 |
Offline | |
|
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
05 Mar 2015, 12:47:58 kristapsk94 rakstīja:
nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.
05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?
E38 bija M63, bet E65 bija N62 dzinēji!
N62
N62B36 3.6 L (3600 cc/219 in³) 200 kW (272 hp) @ 6200 360 N·m (262 lb·ft) @ 3700 6500 2001
N62B40 4.0 L (4000 cc/244 in³) 225 kW (306 hp) @ 6300 390 N·m (288 lb·ft) @ 3500 6500 2005
N62B44 4.4 L (4398 cc/268 in³) 235 kW (319 hp) @ 6100 440 N·m (325 lb·ft) @ 3700 6500 2004
245 kW (333 hp) @ 6100 450 N·m (332 lb·ft) @ 3600 6500 2002
N62B48 4.8 L (4799 cc/292 in³) 265 kW (360 hp) @ 6200 500 N·m (369 lb·ft) @ 3500 6500 2004
270 kW (367 hp) @ 6300 490 N·m (361 lb·ft) @ 3400 6500 2005
Un N63 dzinējs ir jau nākamā paaudze!
Tak iemācieties BMW, āksti!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
artc | |
Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
|
05 Mar 2015, 13:19:07 Tune-L rakstīja:
05 Mar 2015, 12:47:58 kristapsk94 rakstīja:
nee nee nav tas pats motors siem nak ieksa nedaudz kipa uzlabots ar lielaku jaudu
750i Sedan N63 300kw jaudas motoram.
05 Mar 2015, 12:23:37 ATB rakstīja:
Zinātāji, pastāstiet nezinātajam - tas 4.4 no f01 tak nav tas pats m62b44, bet gan kaut kāda upgrade versija tam dzinējam vai pilnīgi cits dzinējs?
Un overall - M62b44 tač pats pa sevi nav sūdīgs dzinējs(e38-e65 modeļos)?
E38 bija M63, bet E65 bija N62 dzinēji!
N62
N62B36 3.6 L (3600 cc/219 in³) 200 kW (272 hp) @ 6200 360 N·m (262 lb·ft) @ 3700 6500 2001
N62B40 4.0 L (4000 cc/244 in³) 225 kW (306 hp) @ 6300 390 N·m (288 lb·ft) @ 3500 6500 2005
N62B44 4.4 L (4398 cc/268 in³) 235 kW (319 hp) @ 6100 440 N·m (325 lb·ft) @ 3700 6500 2004
245 kW (333 hp) @ 6100 450 N·m (332 lb·ft) @ 3600 6500 2002
N62B48 4.8 L (4799 cc/292 in³) 265 kW (360 hp) @ 6200 500 N·m (369 lb·ft) @ 3500 6500 2004
270 kW (367 hp) @ 6300 490 N·m (361 lb·ft) @ 3400 6500 2005
Un N63 dzinējs ir jau nākamā paaudze!
Tak iemācieties BMW, āksti!
Labāk pastāsti, kas ar tavējo 7er noticis, ka bez lampām un pajauktu priekšpusi pie B/R servisā stāv. |
Offline | |
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Vajadzēja bamperi noņemt, lai Night Vision kamerai tiktu normāli klāt!
Un vienu lukturi piepulēt vajadzēja.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
vissBMW | |
Kopš: 20. Feb 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
|
05 Mar 2015, 09:38:22 Driver rakstīja:
04 Mar 2015, 10:38:42 vissBMW rakstīja:
Man kādus 3 gadus atpakaļ sanāca no Vācijas atdzīt VW Multivanu priekš sevis,tā kā izcēlu pa labām naudiņām paķeru līdzi E39- tjipa nopelnīt.Pats tirgot negribēju aizdzinu caur paziņām uz Rumbulas placi.
Rumbulā šie neizpratnē kakova hrena es esmu atdzini ar 280000km,ar tādu noskrējienu nepārdot,vajadzēja vismaz kādas 120 atkruķīt!Ā,pats galvenais ,ka nekad nevajag dzīt priekš peļņas BMW,jo visiem vajag pilnas pakas,lai būtu viss,tad vēl apspriež forumos,visu izsit pēc vin,karoč,-gemarojs ar tiem BMW
a tu atdzini pliku nemotoru ar istiem 280kkm
bmw vajag dzit max pilnu un vainu tikai ar max lielu motoru vai diesel touringu priekhs otras pirceju kategorijas
Tad sanāk ka biju atdzinis priekš otrās pircēju kategorijas ,tourings 3,0d aut.
|
Offline | |
|