Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
lurkersgonnalurk
24. Oct 2021, 00:47 #25215

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


24 Oct 2021, 00:30:00 @vvv rakstīja:
Lai gan nezinu cik šim gadu šobrīd, vai pie pilna prāta

86

līdz 2014. bija eiroparlamentā, līdz 2015. bija LSP priekšsēdētājs, par jaunākām aktivitātēm ziņas neatrodu

2018. gada intervija, tad vēl sprigans izskatās
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
vvv
24. Oct 2021, 01:06 #25216

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


24 Oct 2021, 00:47:00 @lurkersgonnalurk rakstīja:

24 Oct 2021, 00:30:00 @vvv rakstīja:
Lai gan nezinu cik šim gadu šobrīd, vai pie pilna prāta

86

līdz 2014. bija eiroparlamentā, līdz 2015. bija LSP priekšsēdētājs, par jaunākām aktivitātēm ziņas neatrodu

2018. gada intervija, tad vēl sprigans izskatās
Spied "Play", lai skatītos video!



Grūt I klausīties, tas mikrofons šajās vai kā, bet ti S, sc, sš bliež caur ausīm uz nerviem.
Bet, jā vecais maita labi izskatās, pie tam ķurķī ar godu nosēdējis.
O. K, dievs ar viņu, paldies ka neizdevās 1990 gadā..
Offline
vvv
24. Oct 2021, 01:12 #25217

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

P. S.
Mums varēja būt metro sistēma šodien, bet protams + purčiks4 vai 5 ar 50000 viesstrādnieku no brālīgajām republikām
Offline
kaprons
24. Oct 2021, 01:26 #25218

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

https://www.youtube.com/watch?v=a9PcSDtE6uA
Offline
vvv
24. Oct 2021, 01:51 #25219

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


24 Oct 2021, 01:26:31 @kaprons rakstīja:
https://www.youtube.com/watch?v=a9PcSDtE6uA


Paldies, kapron. Sajutos kā mazs tikko patsmītgadīgs. traks panks 80 ajos.
Eh, tad sākas brīvība. Vecākiem teicām-māt es eju...
Bļā un tās brilles. Matu želeja vai laka nebija-tad ar cukurūdeni un uz vecrīgu
Offline
lurkersgonnalurk
24. Oct 2021, 02:39 #25220

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


24 Oct 2021, 01:12:30 @vvv rakstīja:
Mums varēja būt metro sistēma šodien

Kh-khmmm, davai salīdzināsim ar citiem PSRS beigu metro veiksmes stāstiem:
Jekaterinburgā ir pēdējais metro, kuru paspēja uzbūvēt PSRS. Atklāja 1991ajā, sāka būvēt 1980ajā.
Kazaņā 80to beigās notika izpēte un plānošana, bet nepaspēja sākt rakt līdz PSRS beigām. 1997ajā sāka rušināties, 2000ajā sāka urbt tuneļus un gribēja palaist uz pilsētas tūkstošgadi 2005ajā, cītīgi urba piesaistot vairākas urbēju brigādes no citām Krievijas pilsētām, un 2005ajā tiešām palaida.
Alma-atā ir pēdējais metro, ko sāka būvēt PSRS, 1988ajā. Atklāja 2011ajā

Citās post-soc valstīs:
Sofijā sāka būvēt 1979ajā, palaida 1998ajā. Ok, tur visu nedaudz aizkavēja tas ka bija jārokas cauri visādām romiešu drupām.
Varšavā palaida 1995ajā, varbūt šis ir veiksmes stāsts? Nnne glužži, tur sāka rušināties vēl 1920ajos, bet neko jēdzīgu izrakt nepaspēja līdz WW2, 50to sākumā izraka vienu tuneļa gabalu bet kko sasipās un atmetās, 1962ajā sāka visu plānot no jauna, 1982ajā valdība nolēma ka jāsāk rakt, 1983ajā sāka rakt.

Ja Rīgā būtu sākuši būvēt 80to beigās... šodien varbūt arī būtu.

Par Purčiku 4 - esmu pieturā dzirdējis ka Zoļiks tika būvēts priekš metro racējiem
Offline
vvv
24. Oct 2021, 02:53 #25221

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


24 Oct 2021, 02:39:31 @lurkersgonnalurk rakstīja:

24 Oct 2021, 01:12:30 @vvv rakstīja:
Mums varēja būt metro sistēma šodien

Kh-khmmm, davai salīdzināsim ar citiem PSRS beigu metro veiksmes stāstiem:
Jekaterinburgā ir pēdējais metro, kuru paspēja uzbūvēt PSRS. Atklāja 1991ajā, sāka būvēt 1980ajā.
Kazaņā 80to beigās notika izpēte un plānošana, bet nepaspēja sākt rakt līdz PSRS beigām. 1997ajā sāka rušināties, 2000ajā sāka urbt tuneļus un gribēja palaist uz pilsētas tūkstošgadi 2005ajā, cītīgi urba piesaistot vairākas urbēju brigādes no citām Krievijas pilsētām, un 2005ajā tiešām palaida.
Alma-atā ir pēdējais metro, ko sāka būvēt PSRS, 1988ajā. Atklāja 2011ajā

Citās post-soc valstīs:
Sofijā sāka būvēt 1979ajā, palaida 1998ajā. Ok, tur visu nedaudz aizkavēja tas ka bija jārokas cauri visādām romiešu drupām.
Varšavā palaida 1995ajā, varbūt šis ir veiksmes stāsts? Nnne glužži, tur sāka rušināties vēl 1920ajos, bet neko jēdzīgu izrakt nepaspēja līdz WW2, 50to sākumā izraka vienu tuneļa gabalu bet kko sasipās un atmetās, 1962ajā sāka visu plānot no jauna, 1982ajā valdība nolēma ka jāsāk rakt, 1983ajā sāka rakt.

Ja Rīgā būtu sākuši būvēt 80to beigās... šodien varbūt arī būtu.

Par Purčiku 4 - esmu pieturā dzirdējis ka Zoļiks tika būvēts priekš metro racējiem


Cepure nost! Daudz konkrētas info.
Cik atceros Rīgā tas tāpat neietu cauri dēļ smilšainās grunts un gruntsūdeņiem.
Tās ko dzirdēju bērns faktiski būdams.
Metro NĒ!
BET ja varētu metro kā apvedceļu, nerokot caur centru? Kādēļ nē?
Offline
vvv
24. Oct 2021, 02:55 #25222

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


24 Oct 2021, 02:53:25 @vvv rakstīja:

24 Oct 2021, 02:39:31 @lurkersgonnalurk rakstīja:

24 Oct 2021, 01:12:30 @vvv rakstīja:
Mums varēja būt metro sistēma šodien

Kh-khmmm, davai salīdzināsim ar citiem PSRS beigu metro veiksmes stāstiem:
Jekaterinburgā ir pēdējais metro, kuru paspēja uzbūvēt PSRS. Atklāja 1991ajā, sāka būvēt 1980ajā.
Kazaņā 80to beigās notika izpēte un plānošana, bet nepaspēja sākt rakt līdz PSRS beigām. 1997ajā sāka rušināties, 2000ajā sāka urbt tuneļus un gribēja palaist uz pilsētas tūkstošgadi 2005ajā, cītīgi urba piesaistot vairākas urbēju brigādes no citām Krievijas pilsētām, un 2005ajā tiešām palaida.
Alma-atā ir pēdējais metro, ko sāka būvēt PSRS, 1988ajā. Atklāja 2011ajā

Citās post-soc valstīs:
Sofijā sāka būvēt 1979ajā, palaida 1998ajā. Ok, tur visu nedaudz aizkavēja tas ka bija jārokas cauri visādām romiešu drupām.
Varšavā palaida 1995ajā, varbūt šis ir veiksmes stāsts? Nnne glužži, tur sāka rušināties vēl 1920ajos, bet neko jēdzīgu izrakt nepaspēja līdz WW2, 50to sākumā izraka vienu tuneļa gabalu bet kko sasipās un atmetās, 1962ajā sāka visu plānot no jauna, 1982ajā valdība nolēma ka jāsāk rakt, 1983ajā sāka rakt.

Ja Rīgā būtu sākuši būvēt 80to beigās... šodien varbūt arī būtu.

Par Purčiku 4 - esmu pieturā dzirdējis ka Zoļiks tika būvēts priekš metro racējiem


Cepure nost! Daudz konkrētas info.
Cik atceros Rīgā tas tāpat neietu cauri dēļ smilšainās grunts un gruntsūdeņiem.
Tās ko dzirdēju bērns faktiski būdams.
Metro NĒ!
BET ja varētu metro kā apvedceļu, nerokot caur centru? Kādēļ nē?



Tikai kas raks? Letiņi nē, atkal viesstrādnieki no Ukrainas vai Rumānijas?
Offline
Mizx
24. Oct 2021, 10:06 #25223

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6137

Braucu ar:


24 Oct 2021, 00:38:29 @lurkersgonnalurk rakstīja:
nešķiet kosmiski dārgi, ierīkošana 35 000 uz 4km tas sanāk 8.75 metrā jeb 4.375 metrā vienā virzienā, un tas ir ieskaitot arī dažus stabiņus un laikam divās vietās pārtaisītu apmali kur velojosla posmā pretī skajam migrē uz ietvi un atpakaļ

un nokasīšana 8 000 par 1 km, tas ir 4 eur metrā vienā virzienā, kaut arī - es garāmbraucot redzēju nokasīšanas procesu un ātrumu - izskatījās ka vismaz baltās svītras nofrēzēja viens čalis vienā dienā

ceļubūves izmaksu kontekstā (cik maksā izbūvēt kilometru asfaltēta ceļa, tipa miljonu(s)?) tās šķiet kapeikas
Tev ir aizdomas, ka nākamos eksperimentus RD veiks ielu izbūvē? Izbūvēs nākamo Dienvidu tilta kārtu un pēc mēneša nojauks, jo jāpamēģina cits maršruts? Nav jau runa vai tas ir dārgi par pastāvīgu risinājumu, bet parasti neveic tik dārgus eksperimentus infrastruktūras veidošanā.
Offline
kirkland
24. Oct 2021, 10:42 #25224

Kopš: 19. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 260

Braucu ar: muti


24 Oct 2021, 02:53:25 @vvv rakstīja:


Cepure nost! Daudz konkrētas info.
Cik atceros Rīgā tas tāpat neietu cauri dēļ smilšainās grunts un gruntsūdeņiem.
Tās ko dzirdēju bērns faktiski būdams.
Metro NĒ!
BET ja varētu metro kā apvedceļu, nerokot caur centru? Kādēļ nē?



Uzbūvēt jau būtu varējis, ja nemaldos Pēterburgā ar tiem gruntsūdeņiem bija līdzīgi.
Offline
PiRX
25. Oct 2021, 12:14 #25225

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli


24 Oct 2021, 10:42:58 @kirkland rakstīja:

Uzbūvēt jau būtu varējis, ja nemaldos Pēterburgā ar tiem gruntsūdeņiem bija līdzīgi.


Tu par to runā, kur sākumā tunelis iebruka un pēc tam, kad to sačinīja, nosēdās par cik tur un beigās bija jāpārbūvē?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lesnaya_(Saint_Petersburg_Metro)" target="_blank" class="postlink">wikipēdija, te gan tā ļoti virspusīgi aprakstīts.

[ Šo ziņu laboja PiRX, 25 Oct 2021, 12:17:04 ]

Offline
Belluuns
25. Oct 2021, 13:11 #25226

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9616

Braucu ar: quattro

Priekš kam mums metro? Kas ar to braukās? Rīga ar 600k toč nav metro pilsēta.
Offline
orlovs
25. Oct 2021, 13:23 #25227

Kopš: 18. Dec 2011

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


25 Oct 2021, 13:11:30 @Belluuns rakstīja:
Priekš kam mums metro? Kas ar to braukās? Rīga ar 600k toč nav metro pilsēta.
Tak mums Rīgai pa vidu visur ir vilcienu satiksme, ko nejēdzam izmantot.

Problēma sākas mūsu viensētnieku dzīvesziņā. Visai Rīga, pieRīgai būtu jābūt vienam metropolitian area. Ogre,Jūrmala,Jelgava lai paliek. Bet visi pārējie apkārt tam ir no pirksta izzīstas administratīvās vienības
Offline
RVR
25. Oct 2021, 13:43 #25228

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22265

Braucu ar: RVR

Tieši tā, Rīga pat kopā ar Pierīgu ir par mazu priekš metro. Tas vienkārši neatmaksājas.

Kolēģis ļoti pareizi norādīja par esošo dzelzceļa tīklu. Vēsturiski tas Rīgā ir izveidojies plašs, tikai jāprot to jēdzīgi izmantot pasažieru pārvadāšanai. Kaut kādi soļi jau tiek sperti tajā virzienā - līdz ar jaunajiem elektrovilcieniem beidzot tiks pārtraukta nejēdzīgā kārtība, kad visiem vilcieniem galapunkts ir Rīga. Varēs normāli izbraukt cauri pilsētai kā tas ir citās valstīs. Piesaistot Eiropas Covid naudu tiks sakārtots Bolderājas virziens, tur būs bateriju vilcieni, kas uz otru pusi tiks bez vadiem līdz Siguldai (to virzienu plānots elektrificēt, bet vēlākā posmā).
Kaut kas jau tiek darīts pareizajā virzienā, tikai lēnāk nekā gribētos.

P.S. vēl viens būtisks moments - stacijas/pieturas ir jāveido tur, kur ir cilvēki. Esošās tika izveidotas pirms 50-100 gadiem un tagad daudzviet situācija ir mainījusies. Tāpēc dažas tiks aizvērtas (piemēram, Rumbula, Depo), bet dažas tiks uzbūvētas no jauna (Dauderi, Alfa, Stradiņi, Bolderājas virzienā divas, vēlāk, iespējams, vēl dažās vietās) vai pārceltas (Torņakalns būs tuvāk LU kompleksam).

[ Šo ziņu laboja RVR, 25 Oct 2021, 14:15:47 ]

Offline
lurkersgonnalurk
25. Oct 2021, 17:49 #25229

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju

Par Bolderāju tiek "pētīts" un "plānots" jau cik, gadus desmit?
Varbūt tev ir zināms, kādi ir tie nepārvaramie šķēršļi, kāpēc tur jau tagad nebraukā kaut vai dīzelis vai AR2 (ja tā vēl ir dzīva)?
Un kāds ir avots infai par jaunajām stacijām, un kādā līmenī ir nolemts "būs"?
Es hvz kur nesen redzēju kkādu mobilitātes punktu plānu, tur bija Dauderi, par Torņakalnu jau sen bija ziņās RB kontekstā, bet pārējās tevis nosauktās uzzinu no šī tava posta.
Cik tuvā nākotnē tas viss varētu tavuprāt ticami realizēties? (pirmie jaunie elektrovilcieni būšot nākamgad, ziņās lasīju)
Offline
RVR
25. Oct 2021, 21:57 #25230

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22265

Braucu ar: RVR

Bolderājas virzienā šobrīd nav pasažieru infrastruktūras (peronu, utt), plus ir kaut kādas nianses ar signalizāciju.

Bet tas viss drīz būs, jo 2 pieturas Bolderājas virzienā (pie Slokas ielas un pie Silikātu ielas) ir iekļautas LDz apjomīgajā pasažieru infrastruktūras modernizācijas iepirkumā, kas jau ir noslēgts un tur darbu termiņš ir 2023. beigas. Tajā pašā iepirkumā ir arī Dauderi un Alfa.

Savukārt Stradiņi un Torņakalna pārbīde būs RB ietvaros.

No Eiropas Covid naudas būs Zasulauka stacijas rekonstrukcija un Bolderājas virziena sliežu ceļu uzlabošana un laikam arī elektrifikācija, kā arī bateriju vilcieni.

AR-2 vēl nesen bija dzīvs, bet tas ir LDz bilancē. Vadā infrastruktūras uzturēšanas strādniekus.
Jaunajiem elektrovilcieniem jābūt līdz 2023. beigām, bet pirmie sāks parādīties jau 2022. beigās, ja vien Covid vai kāda cita nebūšana neaizkavēs.
Offline
vvv
29. Oct 2021, 11:46 #25231

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2105

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Lembis topā
https://www.apollo.lv/7373316/par-piemerotako-m...-aivaru-lembergu
Offline
RR04
29. Oct 2021, 11:50 #25232

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3775

Braucu ar: 41


29 Oct 2021, 11:46:55 @vvv rakstīja:
Lembis topā
https://www.apollo.lv/7373316/par-piemerotako-m...-aivaru-lembergu


Aptaujā, kas veikta oktobrī, piedalījušies 933 Latvijas pilsoņi.

ok
Offline
CP17
29. Oct 2021, 12:27 #25233

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Ventspilī

[ Šo ziņu laboja CP17, 29 Oct 2021, 12:27:32 ]



-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
bum_bumz
29. Oct 2021, 12:41 #25234

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6698

Braucu ar: E34


29 Oct 2021, 12:27:04 @CP17 rakstīja:
Ventspilī

Tur tak ir rakstīts, kuri
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4