Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | 11. Oct 2013, 09:20 |
#2521
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
11 Oct 2013, 00:45:19 bertons rakstīja:
10 Oct 2013, 22:46:17 arizah rakstīja:
Un kur jūs visi tik pārliecināti par to bezdarbību?
esmu noskatiijies vairaakas pilotseye.tv seerijas + personiigi paziistu vairaakus pilotus - saakot no cesnu, beidzot ar A340 un B777. baigi nu vinji tur sviist autopilotam potenciometrus grozot, ar ATC chalojot un dokumentaaciju aizpildot.
Vispār jau visi, kuri sēž birojā un spaida klaviatūru, īpaši nesvīst. Atšķirība tikai tajā, ka piloti (arī ATC) atbild par cilvēku dzīvībām un viņiem ir jāsadzīvo ar savu pieņemto/nepieņemto lēmumu sekām visu mūžu. Zemāk viens piemērs par sekām, kuru gan jau, ka lielākā daļa zina.
Midair collision
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
arizah | 11. Oct 2013, 09:41 |
#2522
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
un vispār berton, nepamanīju, īsti kurā brīdī diskusija pārslēdzās uz svīšanu, man liekas mēs par citu lietu runājām
nejau visiem interesantums saistās ar svīšanu, zinu divas profesijas, kurās baigi svīst - vieni sēž kaut kur Čīlē vai Čeļabinskā dziļi šahtā kamēr viņus izlaīž ārā, otri uzstājas televizorā dažādos vācu kanālos pēc pusnakts. kurā no profesijām īsti nodarbināts bertons, bet spriežot pēc biežajiem airBerlin reportiem [ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 09:41:59 ] |
Offline | |
|
Vienradzis | 11. Oct 2013, 10:47 |
#2523
|
|
Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| Nevajag izlikties! 70% no atsauksmeem tajaa lapaa noteikti pats rakstiiji! |
Offline | |
|
arizah | 11. Oct 2013, 11:07 |
#2524
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Oct 2013, 10:32:42 user rakstīja:
bet ko dara, ja tuvumā nav nevienas citas lidostas? piemēram uz kaut kādas salas okeānā un ir migla, vējš? tak nosēžas tāpat, pareizi?
Neviens nesēžas zem minimumiem, nu vismaz oficiāli ja nav alternate, tad nemaz neceļās gaisā. Flightplanā vienmēr būs viens vai vairāki alternate (gan destination alternate, gan en-route alternate), kuri ir zinaami jau pirms celshanaas gaisaa, un kuriem ir par pakāpi augstāki minimumi. Un ariii degviela, protams, tiek iepildiita vissliktaakajam scenaarijam.[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 11:08:38 ] |
Offline | |
|
kamikadzemk | 11. Oct 2013, 11:24 |
#2525
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.
Elementāri...flyLAL nosēdās zem oficiālā minimuma, ja pilots pats to neatzīst un viss norit gludi, tad to nav iespējams pierādīt Jebkurā gadījumā, tāda veida triki ir uz katra pilota personīgās sirdsapziņas, jo viņi pieņem lēmumu. Dispečers tikai nodod informāciju par redzamību un mākoņu augstumu.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
arizah | 11. Oct 2013, 11:34 |
#2526
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.
Konkrētā gadījumā var pastāvēt daudz nianses, bet iesp. vienk. LOLs paholdoja pusstundu jn sagaidīja miglu kamēr tā izklīst, bet baltikiem nebija extra fuels tik daudz... Bet par "get there whatever it takes" principu ir runāts daudz un tas nav un nebūs nekāds varonības rādītājs civilajā aviācijā. Tā arii ir galvenā Krievijas aviokompaniju problēma un antirekorda sakne. |
Offline | |
|
arizah | 11. Oct 2013, 11:43 |
#2527
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Whatever, pienjem ka baltikam arī tas nav izdevīgi tevi vest uz kaunju un atpakaļ, tā ka gan jau viņi to ir apsvēruši arī bez tevis lieku reizi. Ja uz pilotiem nav spiediena no kompaanijas puses, kas liek seesties zem minimumiem, tad tas ir tikai pozitīvs rādītājs.
Polijas prezidents arī nedivertoja. |
Offline | |
|
e34 | 11. Oct 2013, 19:25 |
#2528
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4015
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| Kā rets aviopasažieris secinu, ka ekonomiskās klases komforts iekš 747-8 un 747-4 ir sūdīgāks kā iekš mazā A319-100,vismaz kāju vietas ziņā.
Vispār Lufthansa ir ok, labas, mīkstas piezemēšanās, ļoti labs serviss long un short haulos, stuartes gan mēdz vienā mirklī palikt kā pūķi, ja kautkas nepatīk |
Offline | |
|
|
Yussi | 13. Oct 2013, 13:33 |
#2529
|
|
Kopš: 01. Mar 2012
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| kāpēc pie Uzbeku lidmashinas dezhuree pazharnieki (RIX lidostu domaaju)? kaut kadas standarta proceduras? |
Offline | |
|
kamikadzemk | 13. Oct 2013, 13:37 |
#2530
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Uzbekam ir regulāri reisi no Taškentas uz Ņujorku, Rīgā viņš uzpildās un uzņem vēl papildus pasažierus. Ja notiek degvielas uzpilde gaisa kuģim tad, kad tajā atrodas pasažieri, ugunsdzēsēju tieša klātbūtne ir obligāta Arī Smartlynxam tā ir pierasta lieta.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
arizah | 13. Oct 2013, 22:25 |
#2531
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
13 Oct 2013, 11:54:20 bertons rakstīja:
eeeem http://www.dailymail.co.uk/news/article-2224660...ge-aircraft.html
rakstu arī lasīji vai tikai virsrakstu?[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Oct 2013, 22:26:46 ] |
Offline | |
|
arizah | 14. Oct 2013, 08:18 |
#2532
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| pēc 22 stundu darbadienas pie tam zem labas garīgās slodzes arī tu aizmigtu "aiz garlaicības" |
Offline | |
|
Vienradzis | 14. Oct 2013, 09:05 |
#2533
|
|
Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
| Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.
Tu esi diivaana eksperts ne tikai aviacijaa, bet arii miega jautaajumos? Iisteniibaa neguleejusu cilveeku notureet nomodaa ir seviski jaapapuulas, bet tas taa! Un pat ja sanaak, tad varu garanteet, ka lidenes piloteesanai vinjs nav deriigs! To ka nav izlaista sasija pamaniis tad kad buus jau nolaidies! |
Offline | |
|
GF5933 | 14. Oct 2013, 09:26 |
#2534
|
|
Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
14 Oct 2013, 08:41:48 bertons rakstīja:
Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.
Tas tak sen zinaams, ka muusdienu aviaacijaa praktiski visu izdara kompis/autopilots. Ko tu meegjini pieraadiit
Autobusu, fūru un privāto auto vadītājiem arī visu izdara kompis, un tāpēc viņi pie stūres iemieg?[ Šo ziņu laboja GF5933, 14 Oct 2013, 09:27:09 ] |
Offline | |
|
arizah | 14. Oct 2013, 09:43 |
#2535
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
14 Oct 2013, 08:41:48 bertons rakstīja:
Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.
Labi, neko nemēģinu pierādīt, man tak pohuj, ka tu sevi pa klaunu te izliec. |
Offline | |
|
dainiiz | 14. Oct 2013, 09:48 |
#2536
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| karoč esmu noluureejis visus biistamo lidojumu videoo, loti interesants kanaals juutubee, paldies Arizah par ieteikumu paskatiities,
man tikai rodas jautaajums, vai tiesaam tas taa civilajaa aviaacija ir normaali, ka peeksni, sasija nelaizas ieksaa, peeksni bladeris spaarnaa aiziet pa gaisu un saakas suuce, peeksni iestreegst fuel gauges?
tad ar kaadiem šrotiem vini tur lido?
p.s bizenss labais 15 k no vienas piegades
p.s .s veel varu ieteikt "janajiem" latvijas biznesmeniem mesties ieksaa biznesaa, tur ir vakance Brazilija [ Šo ziņu laboja dainiiz, 14 Oct 2013, 09:50:35 ] |
Offline | |
|
|
JZ | 14. Oct 2013, 09:56 |
#2537
|
|
Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| tas ir absolūti normāli priekš skriptēta izklaides šova
pieņemu ka reāli tas, par ko tur stāsta, ir noticis ar 93028409384234 dažādiem lidotājiem daždesmit gadu laikā
p.s. to "drāmu" izturēju kādas 3/4 no pirmās sērijas |
Offline | |
|
dainiiz | 14. Oct 2013, 10:03 |
#2538
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
14 Oct 2013, 09:56:56 JZ rakstīja:
tas ir absolūti normāli priekš skriptēta izklaides šova
pieņemu ka reāli tas, par ko tur stāsta, ir noticis ar 93028409384234 dažādiem lidotājiem daždesmit gadu laikā
p.s. to "drāmu" izturēju kādas 3/4 no pirmās sērijas
skaidrs, man jau likaas ka tik daudz neveiksmes kaut kaa jociigi, tas ir aptuveni takaa tirgot shrotus kur uzpirceeji ir pilns ss.lv, pa paarsimts ls.
apstaajaas nu jaa apstaajaas nekas aizstumsim
|
Offline | |
|
arizah | 14. Oct 2013, 10:06 |
#2539
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu tas šovs normāla izklaide, bet nu noskatīties visas sērijas vienā weekendā jau velk uz pataloģiju
|
Offline | |
|
dainiiz | 14. Oct 2013, 10:07 |
#2540
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
14 Oct 2013, 10:06:06 arizah rakstīja:
nu tas šovs normāla izklaide, bet nu noskatīties visas sērijas vienā weekendā jau velk uz pataloģiju
es saaku pagaajusajaa nedeelaa, pa vakariem
man visas beidzas ar 5 seerijaam, ir vairaak?
tikko apkatiijos ka ir veel , buus veel kaads vakars jaavelta teaatrim[ Šo ziņu laboja dainiiz, 14 Oct 2013, 10:08:56 ] |
Offline | |
|