Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
11. Oct 2013, 09:20 #2521

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


11 Oct 2013, 00:45:19 bertons rakstīja:

10 Oct 2013, 22:46:17 arizah rakstīja:
Un kur jūs visi tik pārliecināti par to bezdarbību?


esmu noskatiijies vairaakas pilotseye.tv seerijas + personiigi paziistu vairaakus pilotus - saakot no cesnu, beidzot ar A340 un B777. baigi nu vinji tur sviist autopilotam potenciometrus grozot, ar ATC chalojot un dokumentaaciju aizpildot.

Vispār jau visi, kuri sēž birojā un spaida klaviatūru, īpaši nesvīst. Atšķirība tikai tajā, ka piloti (arī ATC) atbild par cilvēku dzīvībām un viņiem ir jāsadzīvo ar savu pieņemto/nepieņemto lēmumu sekām visu mūžu. Zemāk viens piemērs par sekām, kuru gan jau, ka lielākā daļa zina.

Midair collision

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
11. Oct 2013, 09:41 #2522

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43



un vispār berton, nepamanīju, īsti kurā brīdī diskusija pārslēdzās uz svīšanu, man liekas mēs par citu lietu runājām
nejau visiem interesantums saistās ar svīšanu, zinu divas profesijas, kurās baigi svīst - vieni sēž kaut kur Čīlē vai Čeļabinskā dziļi šahtā kamēr viņus izlaīž ārā, otri uzstājas televizorā dažādos vācu kanālos pēc pusnakts. kurā no profesijām īsti nodarbināts bertons, bet spriežot pēc biežajiem airBerlin reportiem

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 09:41:59 ]

Offline
Vienradzis
11. Oct 2013, 10:47 #2523

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

Nevajag izlikties! 70% no atsauksmeem tajaa lapaa noteikti pats rakstiiji!
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:07 #2524

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Oct 2013, 10:32:42 user rakstīja:
bet ko dara, ja tuvumā nav nevienas citas lidostas? piemēram uz kaut kādas salas okeānā un ir migla, vējš? tak nosēžas tāpat, pareizi?


Neviens nesēžas zem minimumiem, nu vismaz oficiāli ja nav alternate, tad nemaz neceļās gaisā. Flightplanā vienmēr būs viens vai vairāki alternate (gan destination alternate, gan en-route alternate), kuri ir zinaami jau pirms celshanaas gaisaa, un kuriem ir par pakāpi augstāki minimumi. Un ariii degviela, protams, tiek iepildiita vissliktaakajam scenaarijam.

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 11:08:38 ]

Offline
kamikadzemk
11. Oct 2013, 11:24 #2525

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.

Elementāri...flyLAL nosēdās zem oficiālā minimuma, ja pilots pats to neatzīst un viss norit gludi, tad to nav iespējams pierādīt Jebkurā gadījumā, tāda veida triki ir uz katra pilota personīgās sirdsapziņas, jo viņi pieņem lēmumu. Dispečers tikai nodod informāciju par redzamību un mākoņu augstumu.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:34 #2526

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.


Konkrētā gadījumā var pastāvēt daudz nianses, bet iesp. vienk. LOLs paholdoja pusstundu jn sagaidīja miglu kamēr tā izklīst, bet baltikiem nebija extra fuels tik daudz... Bet par "get there whatever it takes" principu ir runāts daudz un tas nav un nebūs nekāds varonības rādītājs civilajā aviācijā. Tā arii ir galvenā Krievijas aviokompaniju problēma un antirekorda sakne.
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:43 #2527

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Whatever, pienjem ka baltikam arī tas nav izdevīgi tevi vest uz kaunju un atpakaļ, tā ka gan jau viņi to ir apsvēruši arī bez tevis lieku reizi. Ja uz pilotiem nav spiediena no kompaanijas puses, kas liek seesties zem minimumiem, tad tas ir tikai pozitīvs rādītājs.

Polijas prezidents arī nedivertoja.
Offline
e34
11. Oct 2013, 19:25 #2528

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4015

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Kā rets aviopasažieris secinu, ka ekonomiskās klases komforts iekš 747-8 un 747-4 ir sūdīgāks kā iekš mazā A319-100,vismaz kāju vietas ziņā.

Vispār Lufthansa ir ok, labas, mīkstas piezemēšanās, ļoti labs serviss long un short haulos, stuartes gan mēdz vienā mirklī palikt kā pūķi, ja kautkas nepatīk
Offline
Yussi
13. Oct 2013, 13:33 #2529

Kopš: 01. Mar 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

kāpēc pie Uzbeku lidmashinas dezhuree pazharnieki (RIX lidostu domaaju)? kaut kadas standarta proceduras?
Offline
kamikadzemk
13. Oct 2013, 13:37 #2530

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Uzbekam ir regulāri reisi no Taškentas uz Ņujorku, Rīgā viņš uzpildās un uzņem vēl papildus pasažierus. Ja notiek degvielas uzpilde gaisa kuģim tad, kad tajā atrodas pasažieri, ugunsdzēsēju tieša klātbūtne ir obligāta Arī Smartlynxam tā ir pierasta lieta.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
13. Oct 2013, 22:25 #2531

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


13 Oct 2013, 11:54:20 bertons rakstīja:
eeeem http://www.dailymail.co.uk/news/article-2224660...ge-aircraft.html


rakstu arī lasīji vai tikai virsrakstu?

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Oct 2013, 22:26:46 ]

Offline
arizah
14. Oct 2013, 08:18 #2532

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

pēc 22 stundu darbadienas pie tam zem labas garīgās slodzes arī tu aizmigtu "aiz garlaicības"
Offline
Vienradzis
14. Oct 2013, 09:05 #2533

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.

Tu esi diivaana eksperts ne tikai aviacijaa, bet arii miega jautaajumos? Iisteniibaa neguleejusu cilveeku notureet nomodaa ir seviski jaapapuulas, bet tas taa! Un pat ja sanaak, tad varu garanteet, ka lidenes piloteesanai vinjs nav deriigs! To ka nav izlaista sasija pamaniis tad kad buus jau nolaidies!
Offline
GF5933
14. Oct 2013, 09:26 #2534

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 164

Braucu ar: e39, e36, w201


14 Oct 2013, 08:41:48 bertons rakstīja:
Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.

Tas tak sen zinaams, ka muusdienu aviaacijaa praktiski visu izdara kompis/autopilots. Ko tu meegjini pieraadiit


Autobusu, fūru un privāto auto vadītājiem arī visu izdara kompis, un tāpēc viņi pie stūres iemieg?

[ Šo ziņu laboja GF5933, 14 Oct 2013, 09:27:09 ]

Offline
arizah
14. Oct 2013, 09:43 #2535

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


14 Oct 2013, 08:41:48 bertons rakstīja:
Ja cilveeks ir nodarbinaats, vinsh nevar aizmigt.




Labi, neko nemēģinu pierādīt, man tak pohuj, ka tu sevi pa klaunu te izliec.
Offline
dainiiz
14. Oct 2013, 09:48 #2536

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

karoč esmu noluureejis visus biistamo lidojumu videoo, loti interesants kanaals juutubee, paldies Arizah par ieteikumu paskatiities,

man tikai rodas jautaajums, vai tiesaam tas taa civilajaa aviaacija ir normaali, ka peeksni, sasija nelaizas ieksaa, peeksni bladeris spaarnaa aiziet pa gaisu un saakas suuce, peeksni iestreegst fuel gauges?

tad ar kaadiem šrotiem vini tur lido?

p.s bizenss labais 15 k no vienas piegades

p.s .s veel varu ieteikt "janajiem" latvijas biznesmeniem mesties ieksaa biznesaa, tur ir vakance Brazilija

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 14 Oct 2013, 09:50:35 ]

Offline
JZ
14. Oct 2013, 09:56 #2537

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas ir absolūti normāli priekš skriptēta izklaides šova

pieņemu ka reāli tas, par ko tur stāsta, ir noticis ar 93028409384234 dažādiem lidotājiem daždesmit gadu laikā

p.s. to "drāmu" izturēju kādas 3/4 no pirmās sērijas
Offline
dainiiz
14. Oct 2013, 10:03 #2538

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


14 Oct 2013, 09:56:56 JZ rakstīja:
tas ir absolūti normāli priekš skriptēta izklaides šova

pieņemu ka reāli tas, par ko tur stāsta, ir noticis ar 93028409384234 dažādiem lidotājiem daždesmit gadu laikā

p.s. to "drāmu" izturēju kādas 3/4 no pirmās sērijas


skaidrs, man jau likaas ka tik daudz neveiksmes kaut kaa jociigi, tas ir aptuveni takaa tirgot shrotus kur uzpirceeji ir pilns ss.lv, pa paarsimts ls.
apstaajaas nu jaa apstaajaas nekas aizstumsim



Offline
arizah
14. Oct 2013, 10:06 #2539

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu tas šovs normāla izklaide, bet nu noskatīties visas sērijas vienā weekendā jau velk uz pataloģiju
Offline
dainiiz
14. Oct 2013, 10:07 #2540

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


14 Oct 2013, 10:06:06 arizah rakstīja:
nu tas šovs normāla izklaide, bet nu noskatīties visas sērijas vienā weekendā jau velk uz pataloģiju




es saaku pagaajusajaa nedeelaa, pa vakariem

man visas beidzas ar 5 seerijaam, ir vairaak?


tikko apkatiijos ka ir veel , buus veel kaads vakars jaavelta teaatrim

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 14 Oct 2013, 10:08:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo