Online
Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
04 Mar 2015, 09:39:14 wasntme rakstīja:
04 Mar 2015, 08:44:36 ervuha rakstīja:
Ir doma iepirkt otru auto ģimenē. Esam noskatījuši uz doto brīdi vienu eksemplāru šeit pat LV. Varbūt kādam ir kas vairāk ko teikt par sludinājumā esošo aprakstu un pašu auto?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ebjic.html
Nav sture parmesta, ja jau blakus sedetajam ir sedeklis ar memory ? Bljaa pamaniju vel drosibas jostu parvilktu pari sedeklim Riktiigs badass !
memory ir abiem benkiem...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
|
04 Mar 2015, 09:43:38 kiddLV rakstīja:
04 Mar 2015, 09:27:53 Sormis rakstīja:
Kam bija info par šo te.?
Links
aizbrauc viņu paskatīties aukstu. Ja tomēr pārdevējs jau uzsildījis - pagāzē tukšgaitā strauji un paskaties vai nerijas ciet. bet viennozīmīgi mauc uz diagnostiku. ja interesē cik maksā valvetroniku remonts, tad varu pastāstīt sīkumos
Labāk pastāsti, kā "uzķert" to beigto valvetroniku - kas, kur un kā ir jāskatās/jātausta/jāklausās/jāosta [ Šo ziņu laboja Agritis, 04 Mar 2015, 10:04:50 ] | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
04 Mar 2015, 10:04:05 Agritis rakstīja:
04 Mar 2015, 09:43:38 kiddLV rakstīja:
04 Mar 2015, 09:27:53 Sormis rakstīja:
Kam bija info par šo te.?
Links
aizbrauc viņu paskatīties aukstu. Ja tomēr pārdevējs jau uzsildījis - pagāzē tukšgaitā strauji un paskaties vai nerijas ciet. bet viennozīmīgi mauc uz diagnostiku. ja interesē cik maksā valvetroniku remonts, tad varu pastāstīt sīkumos
Labāk pastāsti, kā "uzķert" to beigto valvetroniku - kas, kur un kā ir jāskatās/jātausta/jāklausās/jāosta
Piešķiļot aukstu jāskatās, kā pielec. Parasti bik ilgāk zāģē kā tad, ja viss ok. Autiņš pielec, paiet +-20 sekundes un Valvetroniks sāk regulēt vārstus - mašīnu sāk kolbasīt tā, itkā ietu uz 1/2 cilindriem. Var izmest check engine. Tas parasti pazūd pēc tam. Nu vismaz man pazuda. Pakolbasī +- 30 sekundes, vārsti saregulējas kautkā un pārstāj kolbasīt. Kad autiņš uzsilis, tad var tukšgaitā strauji vairākas reizes pagāzēt. Ja valvetronikiem ir pizdohens, tad ir tāds kā lags/ aizture + skaņa motoram, kā vecam amerikānim ar v8 . Pie lielākiem mīnusiem, ja galīgi pizdec V-tronikiem, tad var būt, ka nemaz nelec. īsāk sakot- tas defekts konkrēti jebī mozgas. ja vēl vasarā poh - var pagaidīt, ka pakolbasī, tad ziemā būs šamaņu dejas ar vārstu starta atstarpēm - nākas pirms starta ravēt nost valvetroniku motorus, gaidīt, kad izkolbasī un tad spraust atpakaļ, jo ar atvienotiem motoriem auto iet limp mode - jauda nav vispār. Cik sapratu no teiktā - uzsildītam auto ar valvetronika herņu var pat nelekt ārā nekādi sūdi, ja esot viss smuki nodzēsts un iztīrīts tieši pirms diagnostikas. ā - vēl bija tā, ka strauji uzsākot braukt - autiņš pagurst, nākas atlaist pedāli un spiest līganāk. Tas, tiesa gan, bija tikai ziemā. nu un tiem autiņiem ir obligāti jāpārbauda VISA elektronika, visi papildus pričendāļi, jo ieberzieni uz naudu tur ir pamatīgi. Kā teica BR - nahuj to auto, labāk nākošo modeli, kur elektrība neesot uz optikas, jo ja tā aizejot pa dirsu, tad tur ir maksimālas auzas | Offline | | |
fleix | | Kopš: 27. Jun 2006
Ziņojumi: 8379
Braucu ar: 22
|
04 Mar 2015, 09:39:14 wasntme rakstīja:
04 Mar 2015, 08:44:36 ervuha rakstīja:
Ir doma iepirkt otru auto ģimenē. Esam noskatījuši uz doto brīdi vienu eksemplāru šeit pat LV. Varbūt kādam ir kas vairāk ko teikt par sludinājumā esošo aprakstu un pašu auto?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ebjic.html
Nav sture parmesta, ja jau blakus sedetajam ir sedeklis ar memory ? Bljaa pamaniju vel drosibas jostu parvilktu pari sedeklim Riktiigs badass !
Stūre nav pārmesta, bet platās arkas + aero paka ir likta virsū + krāsoti bamperi.
| Offline | | |
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Tad nojaušu, ka izvēlē starp e65 pre-fl un e53 pre-fl, labāk tomēr izvēlēties e53 [ Šo ziņu laboja Agritis, 04 Mar 2015, 10:31:21 ] | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
| 2008.G
X6
3.5 benz
loooti pilns
kjirsis
gaisa rekaro ada
120k
Pirkts, kopts Wess.
dodiet cenu.
mashina perfekta.
pm | Offline | | |
Jureks | | Kopš: 14. May 2007
No: Talsi
Ziņojumi: 3829
Braucu ar: bmw
|
04 Mar 2015, 10:28:54 fleix rakstīja:
04 Mar 2015, 09:39:14 wasntme rakstīja:
04 Mar 2015, 08:44:36 ervuha rakstīja:
Ir doma iepirkt otru auto ģimenē. Esam noskatījuši uz doto brīdi vienu eksemplāru šeit pat LV. Varbūt kādam ir kas vairāk ko teikt par sludinājumā esošo aprakstu un pašu auto?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ebjic.html
Nav sture parmesta, ja jau blakus sedetajam ir sedeklis ar memory ? Bljaa pamaniju vel drosibas jostu parvilktu pari sedeklim Riktiigs badass !
Stūre nav pārmesta, bet platās arkas + aero paka ir likta virsū + krāsoti bamperi.
šitai krāsai labak izskatās ka ap arkam un bamperi ir melni + nieres ar melnas.. Savadāk pēc tada neizteiksmīga brūna pīrāga izskatās
Piemers: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/ampjd.html[ Šo ziņu laboja Jureks, 04 Mar 2015, 10:36:16 ] | Offline | | |
vissBMW | | Kopš: 20. Feb 2011
Ziņojumi: 126
Braucu ar:
| Man kādus 3 gadus atpakaļ sanāca no Vācijas atdzīt VW Multivanu priekš sevis,tā kā izcēlu pa labām naudiņām paķeru līdzi E39- tjipa nopelnīt.Pats tirgot negribēju aizdzinu caur paziņām uz Rumbulas placi.
Rumbulā šie neizpratnē kakova hrena es esmu atdzini ar 280000km,ar tādu noskrējienu nepārdot,vajadzēja vismaz kādas 120 atkruķīt!Ā,pats galvenais ,ka nekad nevajag dzīt priekš peļņas BMW,jo visiem vajag pilnas pakas,lai būtu viss,tad vēl apspriež forumos,visu izsit pēc vin,karoč,-gemarojs ar tiem BMW | Offline | | |
|
Sormis | | Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
|
04 Mar 2015, 10:16:59 kiddLV rakstīja:
04 Mar 2015, 10:04:05 Agritis rakstīja:
04 Mar 2015, 09:43:38 kiddLV rakstīja:
04 Mar 2015, 09:27:53 Sormis rakstīja:
Kam bija info par šo te.?
Links
aizbrauc viņu paskatīties aukstu. Ja tomēr pārdevējs jau uzsildījis - pagāzē tukšgaitā strauji un paskaties vai nerijas ciet. bet viennozīmīgi mauc uz diagnostiku. ja interesē cik maksā valvetroniku remonts, tad varu pastāstīt sīkumos
Labāk pastāsti, kā "uzķert" to beigto valvetroniku - kas, kur un kā ir jāskatās/jātausta/jāklausās/jāosta
Piešķiļot aukstu jāskatās, kā pielec. Parasti bik ilgāk zāģē kā tad, ja viss ok. Autiņš pielec, paiet +-20 sekundes un Valvetroniks sāk regulēt vārstus - mašīnu sāk kolbasīt tā, itkā ietu uz 1/2 cilindriem. Var izmest check engine. Tas parasti pazūd pēc tam. Nu vismaz man pazuda. Pakolbasī +- 30 sekundes, vārsti saregulējas kautkā un pārstāj kolbasīt. Kad autiņš uzsilis, tad var tukšgaitā strauji vairākas reizes pagāzēt. Ja valvetronikiem ir pizdohens, tad ir tāds kā lags/ aizture + skaņa motoram, kā vecam amerikānim ar v8 . Pie lielākiem mīnusiem, ja galīgi pizdec V-tronikiem, tad var būt, ka nemaz nelec. īsāk sakot- tas defekts konkrēti jebī mozgas. ja vēl vasarā poh - var pagaidīt, ka pakolbasī, tad ziemā būs šamaņu dejas ar vārstu starta atstarpēm - nākas pirms starta ravēt nost valvetroniku motorus, gaidīt, kad izkolbasī un tad spraust atpakaļ, jo ar atvienotiem motoriem auto iet limp mode - jauda nav vispār. Cik sapratu no teiktā - uzsildītam auto ar valvetronika herņu var pat nelekt ārā nekādi sūdi, ja esot viss smuki nodzēsts un iztīrīts tieši pirms diagnostikas. ā - vēl bija tā, ka strauji uzsākot braukt - autiņš pagurst, nākas atlaist pedāli un spiest līganāk. Tas, tiesa gan, bija tikai ziemā. nu un tiem autiņiem ir obligāti jāpārbauda VISA elektronika, visi papildus pričendāļi, jo ieberzieni uz naudu tur ir pamatīgi. Kā teica BR - nahuj to auto, labāk nākošo modeli, kur elektrība neesot uz optikas, jo ja tā aizejot pa dirsu, tad tur ir maksimālas auzas
Karoč pēc tava teiktā, man to mašīnu laikam nevajag. Jāmeklē e53 | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
| nu - ja nenopērk "veiksmīgi" , tad jau auto ir , bet nu izmaksas remontiem, apkopēm, uzturēšanai ir samērā kosmosā. Tas , protams, ja tiešām labo visus kasjakus un liek detaļas pa dārgo. Personīgi man bira viss pēc kārtas, tapēc apnika vnk remontēt un braukāt uz diagnostikām.
Cipari , kas tika iebāzti +- 4 mēnešos ir aptuveni tādi :
Valvetroniki - lietoti + darbs = 900 eu [ jauni kopā ar darbu ap 2.5k eu]
Vanos maiņa = 400
tosola bačoks = 80
Ask unit - 150 eu
Eļļas noplūde = 300
Tosola noplūde zem ieplūdes kolektora = 280
piekare = 240
pa sīkumiem [ eļļas, filtri, xenoni] = +-500
Cipari ir aptuvenie, var tur pāris simti šurpu turpu pastaigāt, bet apmēram tā arī sanāca, ka remontos 3k iemaucu.
Kas stulbākais - problēmas nebija visas uzreiz, bet novēršot 1 - uzpeldēja otra
Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties - pie BR es jau braucu katru otro rītu uz diagnostikām, lai saprastu nah kārtējais Check ir izlīdis.
P.S - Ziemassvētku vecītim neticu, tapēc Tevis norādītais auto pa 5800 eu ir viennozīmīgi ar kasjakiem. Cik lieliem un dārgiem - hvz, tas jau Tev pašam jāskatās. Bez diagnostikas tos aparātus pirkt NEDRĪKST, es jau nopirku vienreiz...[ Šo ziņu laboja kiddLV, 04 Mar 2015, 11:17:46 ] | Offline | | |
Sormis | | Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
|
04 Mar 2015, 11:16:37 kiddLV rakstīja:
nu - ja nenopērk "veiksmīgi" , tad jau auto ir , bet nu izmaksas remontiem, apkopēm, uzturēšanai ir samērā kosmosā. Tas , protams, ja tiešām labo visus kasjakus un liek detaļas pa dārgo. Personīgi man bira viss pēc kārtas, tapēc apnika vnk remontēt un braukāt uz diagnostikām.
Cipari , kas tika iebāzti +- 4 mēnešos ir aptuveni tādi :
Valvetroniki - lietoti + darbs = 900 eu [ jauni kopā ar darbu ap 2.5k eu]
Vanos maiņa = 400
tosola bačoks = 80
Ask unit - 150 eu
Eļļas noplūde = 300
Tosola noplūde zem ieplūdes kolektora = 280
piekare = 240
pa sīkumiem [ eļļas, filtri, xenoni] = +-500
Cipari ir aptuvenie, var tur pāris simti šurpu turpu pastaigāt, bet apmēram tā arī sanāca, ka remontos 3k iemaucu.
Kas stulbākais - problēmas nebija visas uzreiz, bet novēršot 1 - uzpeldēja otra
Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties - pie BR es jau braucu katru otro rītu uz diagnostikām, lai saprastu nah kārtējais Check ir izlīdis.
P.S - Ziemassvētku vecītim neticu, tapēc Tevis norādītais auto pa 5800 eu ir viennozīmīgi ar kasjakiem. Cik lieliem un dārgiem - hvz, tas jau Tev pašam jāskatās. Bez diagnostikas tos aparātus pirkt NEDRĪKST, es jau nopirku vienreiz...
Tas Tavs nosaukto gemaru saraksts un teksts "Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties" mani kkā nedaudz pārliecināja atteikties no e65 iegādes. | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
04 Mar 2015, 10:38:42 vissBMW rakstīja:
Man kādus 3 gadus atpakaļ sanāca no Vācijas atdzīt VW Multivanu priekš sevis,tā kā izcēlu pa labām naudiņām paķeru līdzi E39- tjipa nopelnīt.Pats tirgot negribēju aizdzinu caur paziņām uz Rumbulas placi.
Rumbulā šie neizpratnē kakova hrena es esmu atdzini ar 280000km,ar tādu noskrējienu nepārdot,vajadzēja vismaz kādas 120 atkruķīt!Ā,pats galvenais ,ka nekad nevajag dzīt priekš peļņas BMW,jo visiem vajag pilnas pakas,lai būtu viss,tad vēl apspriež forumos,visu izsit pēc vin,karoč,-gemarojs ar tiem BMW
tikai tapec naaaaah tos Bmw, prieks sevis var meklet bet pelnai vpzdu.
Visi gudri, visiem vajag max pilnus ar 100k un pa limonadi.
ar nevienu citu marku nav taads jebatorijs, ka ar Bmw. | Offline | | |
Kidd | | Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8240
Braucu ar: 400Zs
|
04 Mar 2015, 11:23:20 Sormis rakstīja:
Tas Tavs nosaukto gemaru saraksts un teksts "Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties" mani kkā nedaudz pārliecināja atteikties no e65 iegādes.
F01 un viss esot kulē. Nu, tā vismaz BR teica, ka tiem vairs šādu kasjaku neesot. Tip E66, cik sapratu, jau arī esot vairāk vai mazāk adekvāts auto.
P.S - runājot par eļļas pazušanu tam N62 motoram. tur esot 2 varianti, kas nemaksājot lēti. viens esot vārstu blīvslēgi, kas esot "maigākais" variants un papandoss esot tik uz kādiem 500 eu, otrs ir tas, dēļ kā ar v-troniki mirstot = neatbilstoša eļļa vai eļļas mainīšanas intervāls. Aizdiršoties kautkādi kanāli un eļļa nenonāk otbratkā, bet aizejot cilindros. Zili dūmi nav, bet eļļa pazūdod. Novērst = 1k+ | Offline | | |
Sormis | | Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
|
04 Mar 2015, 11:33:34 kiddLV rakstīja:
04 Mar 2015, 11:23:20 Sormis rakstīja:
Tas Tavs nosaukto gemaru saraksts un teksts "Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties" mani kkā nedaudz pārliecināja atteikties no e65 iegādes.
F01 un viss esot kulē. Nu, tā vismaz BR teica, ka tiem vairs šādu kasjaku neesot. Tip E66, cik sapratu, jau arī esot vairāk vai mazāk adekvāts auto.
P.S - runājot par eļļas pazušanu tam N62 motoram. tur esot 2 varianti, kas nemaksājot lēti. viens esot vārstu blīvslēgi, kas esot "maigākais" variants un papandoss esot tik uz kādiem 500 eu, otrs ir tas, dēļ kā ar v-troniki mirstot = neatbilstoša eļļa vai eļļas mainīšanas intervāls. Aizdiršoties kautkādi kanāli un eļļa nenonāk otbratkā, bet aizejot cilindros. Zili dūmi nav, bet eļļa pazūdod. Novērst = 1k+
Es itkā e65 topiku pārlasiju, neko tādu extra ūber izmaksu vērtu neredzēju, bet te šis tas atklājas
Par cik budžets ir salīdzinoši ierobežots, tad e66 pat uzmetis aci neesmu. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| ne tikai LV ir gemars. Vācieši arī sūdzas, ka visi baigie gudrīši palikuši, saskatījušies wheeler dīlerus un blato pie auto pirkšanas | Offline | | |
Rifo | | Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
04 Mar 2015, 11:23:20 Sormis rakstīja:
04 Mar 2015, 11:16:37 kiddLV rakstīja:
nu - ja nenopērk "veiksmīgi" , tad jau auto ir , bet nu izmaksas remontiem, apkopēm, uzturēšanai ir samērā kosmosā. Tas , protams, ja tiešām labo visus kasjakus un liek detaļas pa dārgo. Personīgi man bira viss pēc kārtas, tapēc apnika vnk remontēt un braukāt uz diagnostikām.
Cipari , kas tika iebāzti +- 4 mēnešos ir aptuveni tādi :
Valvetroniki - lietoti + darbs = 900 eu [ jauni kopā ar darbu ap 2.5k eu]
Vanos maiņa = 400
tosola bačoks = 80
Ask unit - 150 eu
Eļļas noplūde = 300
Tosola noplūde zem ieplūdes kolektora = 280
piekare = 240
pa sīkumiem [ eļļas, filtri, xenoni] = +-500
Cipari ir aptuvenie, var tur pāris simti šurpu turpu pastaigāt, bet apmēram tā arī sanāca, ka remontos 3k iemaucu.
Kas stulbākais - problēmas nebija visas uzreiz, bet novēršot 1 - uzpeldēja otra
Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties - pie BR es jau braucu katru otro rītu uz diagnostikām, lai saprastu nah kārtējais Check ir izlīdis.
P.S - Ziemassvētku vecītim neticu, tapēc Tevis norādītais auto pa 5800 eu ir viennozīmīgi ar kasjakiem. Cik lieliem un dārgiem - hvz, tas jau Tev pašam jāskatās. Bez diagnostikas tos aparātus pirkt NEDRĪKST, es jau nopirku vienreiz...
Tas Tavs nosaukto gemaru saraksts un teksts "Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties" mani kkā nedaudz pārliecināja atteikties no e65 iegādes.
Identisks stāsts par manu e65
Problēmas tās pašas izņemot vanosi, bet ieliku vietā izdegušos katalizatorus, kā arī lpg.
Sīkumi arī bija daudz vairāk, logu tīrītāja mehānisms, pečhkas tosoa sūknis, webasto remonts, amortizatori, reikas remonts, nummura apgaismoju līste, salona plastmasiņi jauni, papildus extra dārga ķīmiskā ar salona pārkrāsošanu (smart service - neiesaku) Visas mašīnas pārkrāsošana, pulēšana + keramika.
+ ziemas diski, jaunas riepas...
Un nostājās cipars kas sanāk vismas 2x dārgāk kā tirgus cena.
Kļūdām man ir savs kompis kuru varu pieslēgt klāt lai nav jābrauc uz servisu
Iepriekšējais saimnieks bija zināms un viņam bija līdzīgas problēmas, motora maiņa, kārbas maiņa (jauna), ģenerators ar dzesi, eļļas sūknis, kkādi kompji. [ Šo ziņu laboja Rifo, 04 Mar 2015, 11:51:19 ] | Offline | | |
|
Agritis | | Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2092
Braucu ar: Astra ST
| Šos tekstus par e65 problēmām vajadzētu pārcelt uz e65 topiku, kurš to var izdarīt? | Offline | | |
daticho | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11399
Braucu ar: FN-15
|
04 Mar 2015, 11:43:43 Rifo rakstīja:
04 Mar 2015, 11:23:20 Sormis rakstīja:
04 Mar 2015, 11:16:37 kiddLV rakstīja:
nu - ja nenopērk "veiksmīgi" , tad jau auto ir , bet nu izmaksas remontiem, apkopēm, uzturēšanai ir samērā kosmosā. Tas , protams, ja tiešām labo visus kasjakus un liek detaļas pa dārgo. Personīgi man bira viss pēc kārtas, tapēc apnika vnk remontēt un braukāt uz diagnostikām.
Cipari , kas tika iebāzti +- 4 mēnešos ir aptuveni tādi :
Valvetroniki - lietoti + darbs = 900 eu [ jauni kopā ar darbu ap 2.5k eu]
Vanos maiņa = 400
tosola bačoks = 80
Ask unit - 150 eu
Eļļas noplūde = 300
Tosola noplūde zem ieplūdes kolektora = 280
piekare = 240
pa sīkumiem [ eļļas, filtri, xenoni] = +-500
Cipari ir aptuvenie, var tur pāris simti šurpu turpu pastaigāt, bet apmēram tā arī sanāca, ka remontos 3k iemaucu.
Kas stulbākais - problēmas nebija visas uzreiz, bet novēršot 1 - uzpeldēja otra
Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties - pie BR es jau braucu katru otro rītu uz diagnostikām, lai saprastu nah kārtējais Check ir izlīdis.
P.S - Ziemassvētku vecītim neticu, tapēc Tevis norādītais auto pa 5800 eu ir viennozīmīgi ar kasjakiem. Cik lieliem un dārgiem - hvz, tas jau Tev pašam jāskatās. Bez diagnostikas tos aparātus pirkt NEDRĪKST, es jau nopirku vienreiz...
Tas Tavs nosaukto gemaru saraksts un teksts "Otreiz es sev E65 nepirkšu, pat ja būs top zustand un nebūs kur piepisties" mani kkā nedaudz pārliecināja atteikties no e65 iegādes.
Identisks stāsts par manu e65
Problēmas tās pašas izņemot vanosi, bet ieliku vietā izdegušos katalizatorus, kā arī lpg.
Sīkumi arī bija daudz vairāk, logu tīrītāja mehānisms, pečhkas tosoa sūknis, webasto remonts, amortizatori, reikas remonts, nummura apgaismoju līste, salona plastmasiņi jauni, papildus extra dārga ķīmiskā ar salona pārkrāsošanu (smart service - neiesaku) Visas mašīnas pārkrāsošana, pulēšana + keramika.
+ ziemas diski, jaunas riepas...
Un nostājās cipars kas sanāk vismas 2x dārgāk kā tirgus cena.
Kļūdām man ir savs kompis kuru varu pieslēgt klāt lai nav jābrauc uz servisu
Iepriekšējais saimnieks bija zināms un viņam bija līdzīgas problēmas, motora maiņa, kārbas maiņa (jauna), ģenerators ar dzesi, eļļas sūknis, kkādi kompji.
100 jau Tev teica ko darit bet Tu jau gudraks
tas ir tads sava veida "sado mazo"
| Offline | | |
shuttle | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 309
Braucu ar:
| uz tirdziņu zināms un pārbaudāms X5
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/efgmp.html
ir daži sīki vizuāli defektiņi, visas auto daļas ir dzimtās.
visi svarīgie un mazāk svarīgie jautājumi pa telefonu.
| Offline | | |
Sormis | | Kopš: 20. Jun 2011
No: Alūksne
Ziņojumi: 1645
Braucu ar: Ziemas sitamo.
| Šo ir kāds biji skatīties.?
Links | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|