Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Remjanis | | Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
|
20 Jan 2015, 17:50:28 AF rakstīja:
jautājums perekupiem u.t.t.
Vēlos iegādāties auto, tas auto ir cilvēkam krītā.
Kāds ir process?
Man viņš ir atsūtījis maksājuma uzdevumu par to auto - atlikušo summu, un takā domāts ka rīt tad tiekās CSDD un pārrakstam auto un pārējo naudu cash.
Kā saprast garantu ka apmaksājot to summu bankā, tad mums būs tiesības uz tā auto tālāko iegādi? Vai tur nevajag kādu dokumentu, kur banka nodot tālākās pilnvaras kā auto īpašniekam man?
Vajadzētu būt,ka auto īpašnieks teh pasē ir banka,respektīvi nomaksā bankā atlikušo parādu,virtuālajam īpašniekam pārējo summu,banka Tev izraksta pieņemšanas-nodošanas aktu un Tu viens dodies uz csdd noformēt uz sevi. Tā man bija gadus divus atpakaļ. | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| A kādas ir benzīna mašīnai DMF beigu pazīmes?
Un naher viņi tik dārgi? tehniski nekas kosmisks tajā bleķa gabalā tak nav | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
21 Jan 2015, 22:07:48 Mixxx2005 rakstīja:
A kādas ir benzīna mašīnai DMF beigu pazīmes?
Un naher viņi tik dārgi? tehniski nekas kosmisks tajā bleķa gabalā tak nav
Benzīnam, manuprāt, vispār pie dirsas DMF. Dīzelis viss grab, trīc un dēļ griezes cirtieni visam, tur viņš pilda savu funkciju, tomēr. Atrodi SMF komplektu normālā svarā un mauc tikai. Pazīmes ir tādas, ka graboša skaņa tukšgaitā. Var būt arī tāda kā čikstēšana tukšgaitā.
Nav jau arī tur viss tik vienkārši kā tev liekās.
Te ir viens no variantiem, bet variantu ir diezgan padaudz:
[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 23:34:09 ] | Offline | | |
Dece | | Kopš: 05. Sep 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar:
| Kā uzzināt m54 dzinēja kubatūru,jaudu?
Respektīvi tas ir 2171cc,2494cc.. ?
PS.Teh.pasē nav rakstīts, pēc vin vispār jābūt M52 | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| motora kodu mekle uz dzineja bloka
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Dece | | Kopš: 05. Sep 2014
Ziņojumi: 85
Braucu ar:
|
22 Jan 2015, 13:42:55 Driver rakstīja:
motora kodu mekle uz dzineja bloka
Tik daudz es arī zinu Kur tieši viņš ir? pie ieplūdes/izplūdes kolektora,virs kartera? Kaut kas jānoņem,lai viņu ieraudzītu?
Vai
[ Šo ziņu laboja Dece, 22 Jan 2015, 13:55:22 ] | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
| Sveiki.
Priekšā e46 kaut kas grabēja, uz bedres izčamdot un izkustinot sapratu, ka stabilizatora stieņa bukses beigtas. Tik tikko abas bukses uz bedres nomainīju. Nobraucot no bedres secinājums - šobrīd grab vēl uzkrītošāk.
Uzbraucu atpakaļ un skatos, ka atsaite kreisajā pusē ļoti izteikti augšējajā šarnīrā brīvkustība, labajā pusē kustinot ir mazs krikšķis.
Tad nu jautājums vai varu sevi godāt par rukožopu, jo mainot stabilizatora bukses sapisu atsaites? vai vienkārši sakritība, ka vecās bukses samazināja atsaišu graboņu?
Mainīju vienkārši uzdzenot uz bedres, abās pusēs bukšu stiprinājumus atskrūvēju, nolaidu stab.stieni noņēmu un uzliku bukses, pieskrūvēju - viss.
p.s. kuras atsaites ņemt vietā DELPHI , FEBI BILSTEIN?
atsaišu uzgriežņi jauni jāņem vai var izmantot vecos vai nāks līdzi jaunajām?[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 22 Jan 2015, 14:19:41 ] | Offline | | |
Decis | | Kopš: 07. Jan 2015
Ziņojumi: 8
Braucu ar: kaimiņa sievu
| Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot? | Offline | | |
|
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Izvairies no febi kā sugas. Delphi vajadzētu būt okay, bet labāk jau lemfs un uzgriežņi nāk līdzi.
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 15:03:08 ] | Offline | | |
doctor | | Kopš: 06. Mar 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 8
Braucu ar: 330xd e91
| Labrīt,
Problēma ir sekojoša - nestrādā centrālās atslēgas pults uz e46 99'. Sākumā strādāja arī signalizācija, pirmo reizi 10 mēnešu laikā. Nomainīju pults bateriju, bez rezultāta. Pieslēdzu pie BMW Scanner v1.4. Rāda, ka visas atslēgas ir kārtībā. Kādas, cienītie kolēģi, ir idejas? | Offline | | |
Decis | | Kopš: 07. Jan 2015
Ziņojumi: 8
Braucu ar: kaimiņa sievu
|
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.
Paldies!
Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?
| Offline | | |
Hektors | | Kopš: 11. Aug 2005
Ziņojumi: 3838
Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!
|
22 Jan 2015, 16:58:23 Decis rakstīja:
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.
Paldies!
Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?
+vel pieskaiti klat citu/jaunu galvu.
-----------------
Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms
| Offline | | |
dete | | Kopš: 12. Jan 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 252
Braucu ar: auto
| varbut kads zin kur dabut displeju sitadam aparatam ? [IMG][URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ffoivig3m4v8gd06699.jpg][/URL][/IMG] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
22 Jan 2015, 17:04:19 Hektors rakstīja:
22 Jan 2015, 16:58:23 Decis rakstīja:
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.
Paldies!
Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?
Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.
Par 300E tur sanāktu gan galvas blīve, gan vārstu vāka blīve, gan visādas citādas bīves, kuras nomainītu pie reizes. Var jau taisīt tikai galvu, bet es to neuzskatu kā variantu.[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 17:32:12 ] | Offline | | |
Zakis18 | | Kopš: 18. Jan 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 276
Braucu ar: Spaina krāsas e65
|
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Atceros vel tagad ,kad meklēju bačoka vāku šrotā un bij lidzīga kaite ! "Ja spiediens motorā pizda motoram ,nekas nepalīdzēs. " | Offline | | |
bimmija | | Kopš: 05. Jan 2015
No: Valmiera
Ziņojumi: 8
Braucu ar: bmw e36 1.8is
| kads specuks var padalities ar info....par sukna regulatoru vai sukna spiediena regulators nez ka pareizi saucas man pasham ar tadu pirmo reiz saskarsme tpc ir melna bilde par vinu....mainas ,nemainas?ir noperkams vai nav? cik maksaa ,vai pats var nomainit....jo pieliku pie kompja uzradijas ka kkas nav ar spiedienu degvielas un masinai nav jaudas, pedejos 3-4cm gazes pedalim var spiest var nespiest izmainas nekaadas ....iespiezot pedali grida vins ar nav spejigs iegremot vairak pa 10l uz 100km ta vsm rada paterina daciks | Offline | | |
|
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
22 Jan 2015, 17:48:02 Zakis18 rakstīja:
22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.
e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Atceros vel tagad ,kad meklēju bačoka vāku šrotā un bij lidzīga kaite ! "Ja spiediens motorā pizda motoram ,nekas nepalīdzēs. "
Man traki pisa garām traukam. Ar tādu spiedienu. Braucot no Rīgas 10l ūdens bagāžniekā stāvēja. Samainīju blīvi, visu sadarīju, čotka...vienīgi tas bija dīzelis..un Opelis. | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
22 Jan 2015, 17:49:33 bimmija rakstīja:
kads specuks var padalities ar info....par sukna regulatoru vai sukna spiediena regulators nez ka pareizi saucas man pasham ar tadu pirmo reiz saskarsme tpc ir melna bilde par vinu....mainas ,nemainas?ir noperkams vai nav? cik maksaa ,vai pats var nomainit....jo pieliku pie kompja uzradijas ka kkas nav ar spiedienu degvielas un masinai nav jaudas, pedejos 3-4cm gazes pedalim var spiest var nespiest izmainas nekaadas ....iespiezot pedali grida vins ar nav spejigs iegremot vairak pa 10l uz 100km ta vsm rada paterina daciks
normāli ekonomiska braukšana ,kur problēma?
man ar beigtu mafu zem 10 nerāda nemaz | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
22 Jan 2015, 17:30:42 funkyasshit rakstīja:
Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.
Par ko tur butu jamaksa 300 eiro? Traks vai
Galvas blive 20-30eiro, slīpēšana 10-15eiro, pie reizes vārstu gumijas var nomainit (5 eiro visas 12), jauna eļļa + filtrs 20eiro, vsjo, tas, ja grib pa lēto. (Papildus jaunas galvas skrūves, ja vecās nevar pievilkt - 20eiro)[ Šo ziņu laboja wanksta, 22 Jan 2015, 17:56:57 ] | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
22 Jan 2015, 17:56:04 wanksta rakstīja:
22 Jan 2015, 17:30:42 funkyasshit rakstīja:
Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.
Par ko tur butu jamaksa 300 eiro? Traks vai
Galvas blive 20-30eiro, slīpēšana 10-15eiro, pie reizes vārstu gumijas var nomainit (5 eiro visas 12), jauna eļļa + filtrs 20eiro, vsjo, tas, ja grib pa lēto.
Nu man sanāca pie 200 eiro patiesībā, es neatrēķināju caurules, kuras nācās pirkt OEM.
Es mainīju vārsta vāka blīvi, vākuumsūkņa blīvi, eļļas radiatora blīves, vārstu gumijas, galvas blīvi, ķedes vāka blīvi un vēl pāris blīves, kur pievienojās tosola un eļļas caurules, kā arī jaunas galvas skrūves.
Ieplūdes, izplūdes kolektora blīves, kā arī turbīnas blīves, bet par turbo šoreiz neiet runa. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 18:01:57 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|