Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Remjanis
21. Jan 2015, 22:01 #25141

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


20 Jan 2015, 17:50:28 AF rakstīja:
jautājums perekupiem u.t.t.
Vēlos iegādāties auto, tas auto ir cilvēkam krītā.
Kāds ir process?
Man viņš ir atsūtījis maksājuma uzdevumu par to auto - atlikušo summu, un takā domāts ka rīt tad tiekās CSDD un pārrakstam auto un pārējo naudu cash.

Kā saprast garantu ka apmaksājot to summu bankā, tad mums būs tiesības uz tā auto tālāko iegādi? Vai tur nevajag kādu dokumentu, kur banka nodot tālākās pilnvaras kā auto īpašniekam man?


Vajadzētu būt,ka auto īpašnieks teh pasē ir banka,respektīvi nomaksā bankā atlikušo parādu,virtuālajam īpašniekam pārējo summu,banka Tev izraksta pieņemšanas-nodošanas aktu un Tu viens dodies uz csdd noformēt uz sevi. Tā man bija gadus divus atpakaļ.
Offline
Mixxx2005
21. Jan 2015, 22:07 #25142

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

A kādas ir benzīna mašīnai DMF beigu pazīmes?

Un naher viņi tik dārgi? tehniski nekas kosmisks tajā bleķa gabalā tak nav
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 23:27 #25143

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Jan 2015, 22:07:48 Mixxx2005 rakstīja:
A kādas ir benzīna mašīnai DMF beigu pazīmes?

Un naher viņi tik dārgi? tehniski nekas kosmisks tajā bleķa gabalā tak nav


Benzīnam, manuprāt, vispār pie dirsas DMF. Dīzelis viss grab, trīc un dēļ griezes cirtieni visam, tur viņš pilda savu funkciju, tomēr. Atrodi SMF komplektu normālā svarā un mauc tikai. Pazīmes ir tādas, ka graboša skaņa tukšgaitā. Var būt arī tāda kā čikstēšana tukšgaitā.
Nav jau arī tur viss tik vienkārši kā tev liekās.

Te ir viens no variantiem, bet variantu ir diezgan padaudz:

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 23:34:09 ]

Offline
Dece
22. Jan 2015, 13:36 #25144

Kopš: 05. Sep 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Kā uzzināt m54 dzinēja kubatūru,jaudu?
Respektīvi tas ir 2171cc,2494cc.. ?
PS.Teh.pasē nav rakstīts, pēc vin vispār jābūt M52
Offline
Driver
22. Jan 2015, 13:42 #25145

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

motora kodu mekle uz dzineja bloka


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dece
22. Jan 2015, 13:50 #25146

Kopš: 05. Sep 2014

Ziņojumi: 85

Braucu ar:


22 Jan 2015, 13:42:55 Driver rakstīja:
motora kodu mekle uz dzineja bloka


Tik daudz es arī zinu Kur tieši viņš ir? pie ieplūdes/izplūdes kolektora,virs kartera? Kaut kas jānoņem,lai viņu ieraudzītu?
Vai

[ Šo ziņu laboja Dece, 22 Jan 2015, 13:55:22 ]

Offline
Mixxx2005
22. Jan 2015, 13:57 #25147

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Sveiki.
Priekšā e46 kaut kas grabēja, uz bedres izčamdot un izkustinot sapratu, ka stabilizatora stieņa bukses beigtas. Tik tikko abas bukses uz bedres nomainīju. Nobraucot no bedres secinājums - šobrīd grab vēl uzkrītošāk.

Uzbraucu atpakaļ un skatos, ka atsaite kreisajā pusē ļoti izteikti augšējajā šarnīrā brīvkustība, labajā pusē kustinot ir mazs krikšķis.

Tad nu jautājums vai varu sevi godāt par rukožopu, jo mainot stabilizatora bukses sapisu atsaites? vai vienkārši sakritība, ka vecās bukses samazināja atsaišu graboņu?

Mainīju vienkārši uzdzenot uz bedres, abās pusēs bukšu stiprinājumus atskrūvēju, nolaidu stab.stieni noņēmu un uzliku bukses, pieskrūvēju - viss.

p.s. kuras atsaites ņemt vietā DELPHI , FEBI BILSTEIN?
atsaišu uzgriežņi jauni jāņem vai var izmantot vecos vai nāks līdzi jaunajām?

[ Šo ziņu laboja Mixxx2005, 22 Jan 2015, 14:19:41 ]

Offline
Decis
22. Jan 2015, 14:58 #25148

Kopš: 07. Jan 2015

Ziņojumi: 8

Braucu ar: kaimiņa sievu

Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?
Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 14:58 #25149

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Izvairies no febi kā sugas. Delphi vajadzētu būt okay, bet labāk jau lemfs un uzgriežņi nāk līdzi.


22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?


Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 15:03:08 ]

Offline
doctor
22. Jan 2015, 15:30 #25150

Kopš: 06. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: 330xd e91

Labrīt,
Problēma ir sekojoša - nestrādā centrālās atslēgas pults uz e46 99'. Sākumā strādāja arī signalizācija, pirmo reizi 10 mēnešu laikā. Nomainīju pults bateriju, bez rezultāta. Pieslēdzu pie BMW Scanner v1.4. Rāda, ka visas atslēgas ir kārtībā. Kādas, cienītie kolēģi, ir idejas?
Offline
Decis
22. Jan 2015, 16:58 #25151

Kopš: 07. Jan 2015

Ziņojumi: 8

Braucu ar: kaimiņa sievu




22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?


Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.


Paldies!

Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?
Offline
Hektors
22. Jan 2015, 17:04 #25152

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


22 Jan 2015, 16:58:23 Decis rakstīja:



22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?


Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.


Paldies!

Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?

+vel pieskaiti klat citu/jaunu galvu.

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
dete
22. Jan 2015, 17:24 #25153

Kopš: 12. Jan 2014

No: Ogre

Ziņojumi: 252

Braucu ar: auto

varbut kads zin kur dabut displeju sitadam aparatam ? [IMG][URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ffoivig3m4v8gd06699.jpg]
[/URL][/IMG]
Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 17:30 #25154

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


22 Jan 2015, 17:04:19 Hektors rakstīja:

22 Jan 2015, 16:58:23 Decis rakstīja:



22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?


Parasta galvas blīves nomaiņas procedūra. Noņem galvu, aizved nofrēzēt, nomaini blīvi pēc remontizmēra un pie reizes izfrēzē vārstu sēžas un nomaini vārstu gumijas. Pie reizes gan jau sanāks vēl kādas blīves nomainīt, ja redzi kādu sulojam. Būs vienkāršāk, kad motors ir izjaukts.


Paldies!

Der zināt, uz cik simtiem jārēķina?




Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.
Par 300E tur sanāktu gan galvas blīve, gan vārstu vāka blīve, gan visādas citādas bīves, kuras nomainītu pie reizes. Var jau taisīt tikai galvu, bet es to neuzskatu kā variantu.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 17:32:12 ]

Offline
Zakis18
22. Jan 2015, 17:48 #25155

Kopš: 18. Jan 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 276

Braucu ar: Spaina krāsas e65


22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?

Atceros vel tagad ,kad meklēju bačoka vāku šrotā un bij lidzīga kaite ! "Ja spiediens motorā pizda motoram ,nekas nepalīdzēs. "
Offline
bimmija
22. Jan 2015, 17:49 #25156

Kopš: 05. Jan 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 8

Braucu ar: bmw e36 1.8is

kads specuks var padalities ar info....par sukna regulatoru vai sukna spiediena regulators nez ka pareizi saucas man pasham ar tadu pirmo reiz saskarsme tpc ir melna bilde par vinu....mainas ,nemainas?ir noperkams vai nav? cik maksaa ,vai pats var nomainit....jo pieliku pie kompja uzradijas ka kkas nav ar spiedienu degvielas un masinai nav jaudas, pedejos 3-4cm gazes pedalim var spiest var nespiest izmainas nekaadas ....iespiezot pedali grida vins ar nav spejigs iegremot vairak pa 10l uz 100km ta vsm rada paterina daciks
Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 17:51 #25157

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


22 Jan 2015, 17:48:02 Zakis18 rakstīja:

22 Jan 2015, 14:58:03 Decis rakstīja:
Tehniskais analfabēts meklē viedu viedokli.

e32 trīslitrīgajam rindiniekam spiediens dzesēšanā, respektīvi, plīst trubas. Termostats šancē, ūdenssūknis šancē, karterī šķidrumi nerodas. Vāciņš bačokam arī jauns. Vienīgais variants, ka galva pārkasēta? Kā rīkoties, ja nav vēlmes to dampi tolmetā nodot?

Atceros vel tagad ,kad meklēju bačoka vāku šrotā un bij lidzīga kaite ! "Ja spiediens motorā pizda motoram ,nekas nepalīdzēs. "


Man traki pisa garām traukam. Ar tādu spiedienu. Braucot no Rīgas 10l ūdens bagāžniekā stāvēja. Samainīju blīvi, visu sadarīju, čotka...vienīgi tas bija dīzelis..un Opelis.
Offline
Mixxx2005
22. Jan 2015, 17:52 #25158

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


22 Jan 2015, 17:49:33 bimmija rakstīja:
kads specuks var padalities ar info....par sukna regulatoru vai sukna spiediena regulators nez ka pareizi saucas man pasham ar tadu pirmo reiz saskarsme tpc ir melna bilde par vinu....mainas ,nemainas?ir noperkams vai nav? cik maksaa ,vai pats var nomainit....jo pieliku pie kompja uzradijas ka kkas nav ar spiedienu degvielas un masinai nav jaudas, pedejos 3-4cm gazes pedalim var spiest var nespiest izmainas nekaadas ....iespiezot pedali grida vins ar nav spejigs iegremot vairak pa 10l uz 100km ta vsm rada paterina daciks


normāli ekonomiska braukšana ,kur problēma?
man ar beigtu mafu zem 10 nerāda nemaz
Offline
wanksta
22. Jan 2015, 17:56 #25159

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


22 Jan 2015, 17:30:42 funkyasshit rakstīja:
Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.


Par ko tur butu jamaksa 300 eiro? Traks vai
Galvas blive 20-30eiro, slīpēšana 10-15eiro, pie reizes vārstu gumijas var nomainit (5 eiro visas 12), jauna eļļa + filtrs 20eiro, vsjo, tas, ja grib pa lēto. (Papildus jaunas galvas skrūves, ja vecās nevar pievilkt - 20eiro)

[ Šo ziņu laboja wanksta, 22 Jan 2015, 17:56:57 ]

Offline
funkyasshit
22. Jan 2015, 17:58 #25160

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


22 Jan 2015, 17:56:04 wanksta rakstīja:

22 Jan 2015, 17:30:42 funkyasshit rakstīja:
Rēķinies uz 300E, ja visu dari pats, izņemot galvas un vārstu sēžu frēzēšana. Neteiktu, ka jārēķina cita/jaunas galvas cena.


Par ko tur butu jamaksa 300 eiro? Traks vai
Galvas blive 20-30eiro, slīpēšana 10-15eiro, pie reizes vārstu gumijas var nomainit (5 eiro visas 12), jauna eļļa + filtrs 20eiro, vsjo, tas, ja grib pa lēto.


Nu man sanāca pie 200 eiro patiesībā, es neatrēķināju caurules, kuras nācās pirkt OEM.
Es mainīju vārsta vāka blīvi, vākuumsūkņa blīvi, eļļas radiatora blīves, vārstu gumijas, galvas blīvi, ķedes vāka blīvi un vēl pāris blīves, kur pievienojās tosola un eļļas caurules, kā arī jaunas galvas skrūves.
Ieplūdes, izplūdes kolektora blīves, kā arī turbīnas blīves, bet par turbo šoreiz neiet runa.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 22 Jan 2015, 18:01:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo