Online
Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
PitonZ | | Kopš: 18. Dec 2003
No: Balvi
Ziņojumi: 1981
Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem
| Te ir kāds virpotājs vai kādam kādi kontakti?? Vajag divinga lukturi pārtaisīt no 2aķīšiem uz 4-iem! Pa lielam - alumīnija caurulei izdzīt vītnes un gropes priekš gumijām. Rīgā
[ Šo ziņu laboja PitonZ, 21 Jan 2015, 11:00:24 ] | Offline | | |
Mixxx2005 | | Kopš: 03. Mar 2010
Ziņojumi: 1718
Braucu ar: seklu filosofiju.
|
21 Jan 2015, 10:48:26 funkyasshit rakstīja:
21 Jan 2015, 10:16:39 Siipols rakstīja:
Vajag ātru atbildi no kāda,kurš reali parbaudijis
Kādi mīnusi,ja dubultmasas spararata vietā uzmet svaigam dīzelim parasto spararatu ?????
vibrācija uzsakot???
Vibrācija tukšgaitā, kā arī uzsākot cirtieni varētu būt. Domāju, ka mierīgi var likt, galvenais izvēlēties labu svaru un kārtīgi visu salikt.
viena tante teica, ka čaļi šitā kloķeni pārlauzuši kaut kādam jaunajam opelim. | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
21 Jan 2015, 00:15:39 Mixxx2005 rakstīja:
Ko spečuki saka par Ebaya diagnostikas kabeli + inpa ,lai nodiagnosticētu e46?
Savam priekam INPA un tas K+DCAN kabelis priekš E46 ir normāls risinājums, Carsoft būs labāks tikai priekš vecākiem auto bez OBD interfeisa kā E32/E34/E36.
INPA var uzlikt vienā vakarā un apgūt vēl pāris vakaros, ja vien nedomā arī sākt nodarboties ar advancētām lietām kā ECU kodēšanu vai softa updeitošanu.
Manuprāt līdzīgā cenā tie INPA kabeļi arī SS tirgojas, vismaz varēsi samainīt ja nestrādās.
| Offline | | |
ledusskapis- | | Kopš: 19. Jun 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed
| Kur Rīgā/Latvijā nodarbojas ar organisko stiklu gravēšanu? Vajag nelielu gabalu sikla ar iegravētu uzrakstu | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
21 Jan 2015, 11:03:04 Mixxx2005 rakstīja:
21 Jan 2015, 10:48:26 funkyasshit rakstīja:
21 Jan 2015, 10:16:39 Siipols rakstīja:
Vajag ātru atbildi no kāda,kurš reali parbaudijis
Kādi mīnusi,ja dubultmasas spararata vietā uzmet svaigam dīzelim parasto spararatu ?????
vibrācija uzsakot???
Vibrācija tukšgaitā, kā arī uzsākot cirtieni varētu būt. Domāju, ka mierīgi var likt, galvenais izvēlēties labu svaru un kārtīgi visu salikt.
viena tante teica, ka čaļi šitā kloķeni pārlauzuši kaut kādam jaunajam opelim.
Ko tādu dzirdu pirmo reizi.
Viena oficiāla tante teica, ka CC Passat no 2014 gada pie spararata maiņas nāk vienmasnieks, bet neesmu vēl ticis pārbaudīt info.
Cerams no tāda sūda kā DMF ari citi atvadīsies, jo šobrīd AT un manuāļa remonts ar neko neatšķiras izmaksas cenās. | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
| Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 21 Jan 2015, 14:42:02 ] | Offline | | |
Krekers | | Kopš: 14. Jul 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 642
Braucu ar: mammas e61
| Tas tāpēc, ka AT brauc kāmēr iztiepjas, un kad vairs nekust uz priekšu, tad ir spiesti remontēt. MT, savukārt, ar to nopisto DMF kaut vai ar diskomfortu, bet ir iespējams ceļu turpiāt. Un lielākā daļa kapiķpisēju izvēlas ignorēt faktu, ka mašīnai ātrumi pretīgi slēdzas.
Tapēc tādā ziņā funkyasshit bija taisnība par remonta izmaksām. Es sev arī nākamo tikai tomātu ņemu, nah visus raustošos štepseļus ar DMF problēmām. | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| Manuālim sākot slīdēt sajūgam, kā jau kārtīgs vidusmēra lietotājs, brauks, kamēr vairs nevarēs pabraukt, līdz ar to būs bojāts DMF. Cenrādis pēc grosauto: 600E LuK DMF + 300E Sachs sajūga komplekts. Tās ir 900E detaļās. Tas bija pirmās cenas, kuras atradu, visticamāk ir lētāki varianti, bet neaizmirsīsim, ka normāls cilvēks pie sajūga maiņas, kad kārba ir noņemta, nomainīs gan visus blīvslēgus, gan eļļu, kā arī kardāna demferi un iespējams reduktora blīves ar eļļu pie viena, lai tajā mezglā var vispār vairs nelīst.. Cik daudzi ko tādu darītu? Es nezinu tiešām, jo cipars galā var pārsniegt vismaz pusi mašīnas vērtības, beigās sanāk tikai - lol nau vērc.
Pērkam lietotu DMF, lietotu sajūgu un gerai. Pabraucam un kā jau tas pienākas, nogrūžam kādam citam, jo nezinam, cik tur ilgi un kā tas viss ies. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 17:47:52 ] | Offline | | |
|
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
| 90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās
[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 21 Jan 2015, 18:09:48 ] | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs?? | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF | Offline | | |
tirgonis
| | Kopš: 01. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 492
Braucu ar: E53
| Kādreiz ss.lv varēja redzēt cik konkrētā persona ielikusi sludinājumus, tagad tāda opcija ir piejama, man nerāda vairāk? | Offline | | |
jims | | Kopš: 20. Jul 2003
No: Viļāni
Ziņojumi: 1440
Braucu ar: izslēgtu DTC
| mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:
21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
21 Jan 2015, 20:27:17 jims rakstīja:
mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi?
Jap aizvietojas plug&play. | Offline | | |
Maa | | Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
21 Jan 2015, 20:29:13 Digital rakstīja:
21 Jan 2015, 20:27:17 jims rakstīja:
mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi?
Jap aizvietojas plug&play.
Nem mk4 te viens pa170 tirgoja | Offline | | |
|
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
21 Jan 2015, 18:09:00 IngusSeflers rakstīja:
90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās
man jau pa kkādiem 6 gadiem 4 auto automātu. viss gerai | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 Jan 2015, 20:28:57 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:
21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto
Piekrītu,sajūtas ir savadākas uz jaunu DMF,bet jau pēc 50tkm ir tieši tapat kā pie 150tkm... laikam jāsecina,ka tie kakas iet tikai kādi 50tkm. Tad kāja jau pierod un var braukt arī ar pusizjātu vēl pus mūžu.
P.S. diskusiju es iesāku par kārbām un to ka spararatam ar karbu sakara nav. | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
21 Jan 2015, 21:03:19 kkas rakstīja:
21 Jan 2015, 18:09:00 IngusSeflers rakstīja:
90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās
man jau pa kkādiem 6 gadiem 4 auto automātu. viss gerai
Vot tur jau tā sāls! 6os gados 4 auto!!! tā Jūs tur viens otram viņus smerējat pusizjātus Pasaki to kādam fricim,teiks,ka letiņi ir bagādākie eiropā!!! 4os gados 1,tā ir jābrauc! Un tad jau saksi domāt,rēķināt un izvertēt | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
21 Jan 2015, 21:31:54 IngusSeflers rakstīja:
21 Jan 2015, 20:28:57 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:
21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:
21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.
kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto
Piekrītu,sajūtas ir savadākas uz jaunu DMF,bet jau pēc 50tkm ir tieši tapat kā pie 150tkm... laikam jāsecina,ka tie kakas iet tikai kādi 50tkm. Tad kāja jau pierod un var braukt arī ar pusizjātu vēl pus mūžu.
P.S. diskusiju es iesāku par kārbām un to ka spararatam ar karbu sakara nav.
Jāremontē abi,tāpēc jāizvēlas ērtāko.
Zvanīju vienreiz tiem,kas restaurē jeb pārtaisa dmf par smf. Viņi paši neieteica tā darīt dīzelim. Kaut kādiem vw tdi pēc tam kārbas grabot.. Es tā arī neatceros,kādos gadījumos,tad derēja tā pārtaisīšana. Lielam busam luk dmf maksāja ar atlaidēm 230 ls ar pvn,neredzujēgu filozofēt,jo tāpats vismaz savus 100k varēs aizmirst..[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Jan 2015, 21:50:56 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|