Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
PitonZ
21. Jan 2015, 10:55 #25121

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem

Te ir kāds virpotājs vai kādam kādi kontakti?? Vajag divinga lukturi pārtaisīt no 2aķīšiem uz 4-iem! Pa lielam - alumīnija caurulei izdzīt vītnes un gropes priekš gumijām. Rīgā

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 21 Jan 2015, 11:00:24 ]

Offline
Mixxx2005
21. Jan 2015, 11:03 #25122

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


21 Jan 2015, 10:48:26 funkyasshit rakstīja:

21 Jan 2015, 10:16:39 Siipols rakstīja:
Vajag ātru atbildi no kāda,kurš reali parbaudijis

Kādi mīnusi,ja dubultmasas spararata vietā uzmet svaigam dīzelim parasto spararatu ?????

vibrācija uzsakot???


Vibrācija tukšgaitā, kā arī uzsākot cirtieni varētu būt. Domāju, ka mierīgi var likt, galvenais izvēlēties labu svaru un kārtīgi visu salikt.


viena tante teica, ka čaļi šitā kloķeni pārlauzuši kaut kādam jaunajam opelim.
Offline
josi
21. Jan 2015, 11:29 #25123

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


21 Jan 2015, 00:15:39 Mixxx2005 rakstīja:
Ko spečuki saka par Ebaya diagnostikas kabeli + inpa ,lai nodiagnosticētu e46?

Savam priekam INPA un tas K+DCAN kabelis priekš E46 ir normāls risinājums, Carsoft būs labāks tikai priekš vecākiem auto bez OBD interfeisa kā E32/E34/E36.

INPA var uzlikt vienā vakarā un apgūt vēl pāris vakaros, ja vien nedomā arī sākt nodarboties ar advancētām lietām kā ECU kodēšanu vai softa updeitošanu.

Manuprāt līdzīgā cenā tie INPA kabeļi arī SS tirgojas, vismaz varēsi samainīt ja nestrādās.
Offline
ledusskapis-
21. Jan 2015, 14:07 #25124

Kopš: 19. Jun 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: VW golf2 & Kia Ceed

Kur Rīgā/Latvijā nodarbojas ar organisko stiklu gravēšanu? Vajag nelielu gabalu sikla ar iegravētu uzrakstu
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 14:16 #25125

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


21 Jan 2015, 11:03:04 Mixxx2005 rakstīja:

21 Jan 2015, 10:48:26 funkyasshit rakstīja:

21 Jan 2015, 10:16:39 Siipols rakstīja:
Vajag ātru atbildi no kāda,kurš reali parbaudijis

Kādi mīnusi,ja dubultmasas spararata vietā uzmet svaigam dīzelim parasto spararatu ?????

vibrācija uzsakot???


Vibrācija tukšgaitā, kā arī uzsākot cirtieni varētu būt. Domāju, ka mierīgi var likt, galvenais izvēlēties labu svaru un kārtīgi visu salikt.


viena tante teica, ka čaļi šitā kloķeni pārlauzuši kaut kādam jaunajam opelim.


Ko tādu dzirdu pirmo reizi.
Viena oficiāla tante teica, ka CC Passat no 2014 gada pie spararata maiņas nāk vienmasnieks, bet neesmu vēl ticis pārbaudīt info.
Cerams no tāda sūda kā DMF ari citi atvadīsies, jo šobrīd AT un manuāļa remonts ar neko neatšķiras izmaksas cenās.
Offline
IngusSeflers
21. Jan 2015, 14:41 #25126

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia

Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 21 Jan 2015, 14:42:02 ]

Offline
Krekers
21. Jan 2015, 17:33 #25127

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Tas tāpēc, ka AT brauc kāmēr iztiepjas, un kad vairs nekust uz priekšu, tad ir spiesti remontēt. MT, savukārt, ar to nopisto DMF kaut vai ar diskomfortu, bet ir iespējams ceļu turpiāt. Un lielākā daļa kapiķpisēju izvēlas ignorēt faktu, ka mašīnai ātrumi pretīgi slēdzas.

Tapēc tādā ziņā funkyasshit bija taisnība par remonta izmaksām. Es sev arī nākamo tikai tomātu ņemu, nah visus raustošos štepseļus ar DMF problēmām.
Offline
funkyasshit
21. Jan 2015, 17:42 #25128

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Manuālim sākot slīdēt sajūgam, kā jau kārtīgs vidusmēra lietotājs, brauks, kamēr vairs nevarēs pabraukt, līdz ar to būs bojāts DMF. Cenrādis pēc grosauto: 600E LuK DMF + 300E Sachs sajūga komplekts. Tās ir 900E detaļās. Tas bija pirmās cenas, kuras atradu, visticamāk ir lētāki varianti, bet neaizmirsīsim, ka normāls cilvēks pie sajūga maiņas, kad kārba ir noņemta, nomainīs gan visus blīvslēgus, gan eļļu, kā arī kardāna demferi un iespējams reduktora blīves ar eļļu pie viena, lai tajā mezglā var vispār vairs nelīst.. Cik daudzi ko tādu darītu? Es nezinu tiešām, jo cipars galā var pārsniegt vismaz pusi mašīnas vērtības, beigās sanāk tikai - lol nau vērc.
Pērkam lietotu DMF, lietotu sajūgu un gerai. Pabraucam un kā jau tas pienākas, nogrūžam kādam citam, jo nezinam, cik tur ilgi un kā tas viss ies.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 21 Jan 2015, 17:47:52 ]

Offline
IngusSeflers
21. Jan 2015, 18:09 #25129

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia

90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 21 Jan 2015, 18:09:48 ]

Offline
uldens1
21. Jan 2015, 18:13 #25130

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Offline
IngusSeflers
21. Jan 2015, 18:22 #25131

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
Offline
tirgonis
21. Jan 2015, 18:48 #25132

Kopš: 01. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 492

Braucu ar: E53

Kādreiz ss.lv varēja redzēt cik konkrētā persona ielikusi sludinājumus, tagad tāda opcija ir piejama, man nerāda vairāk?
Offline
jims
21. Jan 2015, 20:27 #25133

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC

mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi?
Offline
uldens1
21. Jan 2015, 20:28 #25134

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto
Offline
Digital
21. Jan 2015, 20:29 #25135

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


21 Jan 2015, 20:27:17 jims rakstīja:
mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi?


Jap aizvietojas plug&play.
Offline
Maa
21. Jan 2015, 20:54 #25136

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"


21 Jan 2015, 20:29:13 Digital rakstīja:

21 Jan 2015, 20:27:17 jims rakstīja:
mk3 un mk4 navi bloki ir ar vienādiem štekeriem un savstarpēji maināmi?


Jap aizvietojas plug&play.

Nem mk4 te viens pa170 tirgoja
Offline
kkas
21. Jan 2015, 21:03 #25137

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


21 Jan 2015, 18:09:00 IngusSeflers rakstīja:
90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās



man jau pa kkādiem 6 gadiem 4 auto automātu. viss gerai
Offline
IngusSeflers
21. Jan 2015, 21:31 #25138

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 Jan 2015, 20:28:57 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto
Piekrītu,sajūtas ir savadākas uz jaunu DMF,bet jau pēc 50tkm ir tieši tapat kā pie 150tkm... laikam jāsecina,ka tie kakas iet tikai kādi 50tkm. Tad kāja jau pierod un var braukt arī ar pusizjātu vēl pus mūžu.
P.S. diskusiju es iesāku par kārbām un to ka spararatam ar karbu sakara nav.
Offline
IngusSeflers
21. Jan 2015, 21:41 #25139

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


21 Jan 2015, 21:03:19 kkas rakstīja:

21 Jan 2015, 18:09:00 IngusSeflers rakstīja:
90% AT ar noskrējienu virs 150tkm ir ar defektiem,sākot ar slīdošiem hidrotransformātoriem un beidzot ar nekorektu solenoidu darbību. To protams neviens vidusmēra auto īpašnieks nezin un/vai nemana!
DSG kārbas vispār no rūpnīcas nāk gļukainas defaultā un apkopes ik pēc 60tkm kuras arī nav pa lēto un tās arī ir sajūgtas ar DMF
Par komfortu protams jautajumu nav,bet uzturēt automātu ir dārgāk kā manuāli...tas nav tikai mans novērojums,bet gan tas ko māca skolās



man jau pa kkādiem 6 gadiem 4 auto automātu. viss gerai
Vot tur jau tā sāls! 6os gados 4 auto!!! tā Jūs tur viens otram viņus smerējat pusizjātus Pasaki to kādam fricim,teiks,ka letiņi ir bagādākie eiropā!!! 4os gados 1,tā ir jābrauc! Un tad jau saksi domāt,rēķināt un izvertēt
Offline
Locis
21. Jan 2015, 21:50 #25140

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


21 Jan 2015, 21:31:54 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2015, 20:28:57 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 18:22:04 IngusSeflers rakstīja:

21 Jan 2015, 18:13:09 uldens1 rakstīja:

21 Jan 2015, 14:41:03 IngusSeflers rakstīja:
Tas ka DMF ir kaka un nevienam nevajadzīga,tam es piekrītu, bet to AT vs MT tu pārspīlē!
Pirmkārt procentuāli AT ir mazāk kā MT,bet servisos biežā sastop AT. Otrkārt, DMF un 'Hidromufta'nav transmisijas detaļas, bet gan dzinējs/sajūgs.

kapec tev liekas ka DMF ir nevajadzigs??
Mūžiņš viniem īss un cena
Braukt ar pussapistu DMF ir pretīgāk kā SMF
tas jā,bet plusi vinam ir daudz ja salidzina ar parasto
Piekrītu,sajūtas ir savadākas uz jaunu DMF,bet jau pēc 50tkm ir tieši tapat kā pie 150tkm... laikam jāsecina,ka tie kakas iet tikai kādi 50tkm. Tad kāja jau pierod un var braukt arī ar pusizjātu vēl pus mūžu.
P.S. diskusiju es iesāku par kārbām un to ka spararatam ar karbu sakara nav.

Jāremontē abi,tāpēc jāizvēlas ērtāko.

Zvanīju vienreiz tiem,kas restaurē jeb pārtaisa dmf par smf. Viņi paši neieteica tā darīt dīzelim. Kaut kādiem vw tdi pēc tam kārbas grabot.. Es tā arī neatceros,kādos gadījumos,tad derēja tā pārtaisīšana. Lielam busam luk dmf maksāja ar atlaidēm 230 ls ar pvn,neredzujēgu filozofēt,jo tāpats vismaz savus 100k varēs aizmirst..

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Jan 2015, 21:50:56 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo