Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
10. Oct 2013, 23:39 #2512

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu bet tak katram savs.
jebkurā gadījumā, atbildot uz bertona sākotnējo jaut. - 1. tev neviens neliek kļūt par pilotu, nu točna, ir arī citas iespējas dzīvē; 2. piloti ir vieni no apmierinātākajiem ar savu darbu no visu profesiju pārstāvjiem, cik nu vien gadījies satikt'n'runāt.

[ Šo ziņu laboja arizah, 10 Oct 2013, 23:42:34 ]

Offline
shmurger
10. Oct 2013, 23:40 #2513

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

Pats saproti,ko raksti,algotāj?
Offline
labaiss
11. Oct 2013, 00:00 #2514

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


10 Oct 2013, 23:45:27 user rakstīja:

10 Oct 2013, 23:40:40 shmurger rakstīja:
Pats saproti,ko raksti,algotāj?


ļoti labi saprotu slinkums garāk rakstīt, jo tas tāpat nevienu neinteresē un nav vērts..

bet nu būtība tāda - ir lietas, kuras vari darīt, algot citus.. dzīvot normalu dzīvi, baudīt brīvību cik nu tīk.. ir profesijas, kurās nav variantu, pelni to pašu naudu, bet pašam vien viss jādara.. tomēr nav vērts par to te runāt tagad


Par aviolīniju/komērcpārvadājumu pilotu jau nekļūst tie, kas grib piķi pelnīt un ''rukāt''. Kļūst tie, kuriem patīk tas darbs un tas, kas tur jādara !
''mākslinieks'' nav atbilstoša īpašība pilotiem, tāpēc tādi tur praktiski nav
Offline
labaiss
11. Oct 2013, 00:46 #2515

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

aaaa , ja tā ''kaimiņiene'' šo uzzinātu, tad viņai pēc kautkādiem ''powera'' standartiem vajadzētu pakārties. Noziedziniece
NU UN?
Offline
Driver
11. Oct 2013, 00:53 #2516

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

a kur cepiens, wtf?
tas tik lashmaizites, nevis kads izvilka cibriku, lai parautu duree

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Vienradzis
11. Oct 2013, 01:00 #2517

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

Cik es sapratu bertonam pašam ir garlaicīgi un viņš tāpēc piepišas pilotiem un fočē blakussēdētāja paiku! Un hobijs viņam pilotēt lidmašīnu tikai neļauj!

[ Šo ziņu laboja Vienradzis, 11 Oct 2013, 01:01:10 ]

Offline
RVR
11. Oct 2013, 07:51 #2518

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22294

Braucu ar: RVR

Nu kāds varbūt sēžot lidmašīnā arī sev matus krāso vai zobus labo - tas jau nenozīmē, ka tā ir tāda ikdienišķa parādība

Kaut kā te viens ir baigi ieciklējies uz visādām aero-desmaizēm/lašmaizēm, utt.
Aizej un paēd lidostā, tad nebūs jālūr uz citu maizēm un jānīd par to, cik viss ir slikti
Offline
JDS
11. Oct 2013, 07:56 #2519

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Oct 2013, 00:04:19 user rakstīja:
YEAH! nopirku tikko biļetes uz abu dhabi, Air baltic sāk lidot! tikai 6h ceļā un esi galā!

izrādās šodien mega akcija - gandrīz nokavēju! 2 cilvēkiem biļete turp-atpakaļ - tikai Ls 450 ahujeķ!

Norweigianam tas pats tik no Stokholmas 160ls
Offline
shmurger
11. Oct 2013, 08:01 #2520

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


11 Oct 2013, 07:51:04 91 rakstīja:
Nu kāds varbūt sēžot lidmašīnā arī sev matus krāso vai zobus labo - tas jau nenozīmē, ka tā ir tāda ikdienišķa parādība

Kaut kā te viens ir baigi ieciklējies uz visādām aero-desmaizēm/lašmaizēm, utt.
Aizej un paēd lidostā, tad nebūs jālūr uz citu maizēm un jānīd par to, cik viss ir slikti
var izrādīt klaju nicinājumu pret sviestmaižu ēdājiem un ēst melnos ikrus ar karoti, tā lai visi redz.
Offline
kamikadzemk
11. Oct 2013, 09:20 #2521

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


11 Oct 2013, 00:45:19 bertons rakstīja:

10 Oct 2013, 22:46:17 arizah rakstīja:
Un kur jūs visi tik pārliecināti par to bezdarbību?


esmu noskatiijies vairaakas pilotseye.tv seerijas + personiigi paziistu vairaakus pilotus - saakot no cesnu, beidzot ar A340 un B777. baigi nu vinji tur sviist autopilotam potenciometrus grozot, ar ATC chalojot un dokumentaaciju aizpildot.

Vispār jau visi, kuri sēž birojā un spaida klaviatūru, īpaši nesvīst. Atšķirība tikai tajā, ka piloti (arī ATC) atbild par cilvēku dzīvībām un viņiem ir jāsadzīvo ar savu pieņemto/nepieņemto lēmumu sekām visu mūžu. Zemāk viens piemērs par sekām, kuru gan jau, ka lielākā daļa zina.

Midair collision

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
11. Oct 2013, 09:41 #2522

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43



un vispār berton, nepamanīju, īsti kurā brīdī diskusija pārslēdzās uz svīšanu, man liekas mēs par citu lietu runājām
nejau visiem interesantums saistās ar svīšanu, zinu divas profesijas, kurās baigi svīst - vieni sēž kaut kur Čīlē vai Čeļabinskā dziļi šahtā kamēr viņus izlaīž ārā, otri uzstājas televizorā dažādos vācu kanālos pēc pusnakts. kurā no profesijām īsti nodarbināts bertons, bet spriežot pēc biežajiem airBerlin reportiem

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 09:41:59 ]

Offline
Vienradzis
11. Oct 2013, 10:47 #2523

Kopš: 21. Mar 2013

Ziņojumi: 2194

Braucu ar:

Nevajag izlikties! 70% no atsauksmeem tajaa lapaa noteikti pats rakstiiji!
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:07 #2524

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Oct 2013, 10:32:42 user rakstīja:
bet ko dara, ja tuvumā nav nevienas citas lidostas? piemēram uz kaut kādas salas okeānā un ir migla, vējš? tak nosēžas tāpat, pareizi?


Neviens nesēžas zem minimumiem, nu vismaz oficiāli ja nav alternate, tad nemaz neceļās gaisā. Flightplanā vienmēr būs viens vai vairāki alternate (gan destination alternate, gan en-route alternate), kuri ir zinaami jau pirms celshanaas gaisaa, un kuriem ir par pakāpi augstāki minimumi. Un ariii degviela, protams, tiek iepildiita vissliktaakajam scenaarijam.

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Oct 2013, 11:08:38 ]

Offline
kamikadzemk
11. Oct 2013, 11:24 #2525

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.

Elementāri...flyLAL nosēdās zem oficiālā minimuma, ja pilots pats to neatzīst un viss norit gludi, tad to nav iespējams pierādīt Jebkurā gadījumā, tāda veida triki ir uz katra pilota personīgās sirdsapziņas, jo viņi pieņem lēmumu. Dispečers tikai nodod informāciju par redzamību un mākoņu augstumu.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:34 #2526

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Oct 2013, 11:16:53 bertons rakstīja:
Reiz uz Riigu vienlaiciigi approachojaas kkaadas 7-8 BT ljotenes un 1 flyLAL. Deelj miglas visas BT lidmashiinas tika forwardeetas uz LT, bet flyLAL noseedaas RIX. Cietais rieksts.


Konkrētā gadījumā var pastāvēt daudz nianses, bet iesp. vienk. LOLs paholdoja pusstundu jn sagaidīja miglu kamēr tā izklīst, bet baltikiem nebija extra fuels tik daudz... Bet par "get there whatever it takes" principu ir runāts daudz un tas nav un nebūs nekāds varonības rādītājs civilajā aviācijā. Tā arii ir galvenā Krievijas aviokompaniju problēma un antirekorda sakne.
Offline
arizah
11. Oct 2013, 11:43 #2527

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Whatever, pienjem ka baltikam arī tas nav izdevīgi tevi vest uz kaunju un atpakaļ, tā ka gan jau viņi to ir apsvēruši arī bez tevis lieku reizi. Ja uz pilotiem nav spiediena no kompaanijas puses, kas liek seesties zem minimumiem, tad tas ir tikai pozitīvs rādītājs.

Polijas prezidents arī nedivertoja.
Offline
e34
11. Oct 2013, 19:25 #2528

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4016

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Kā rets aviopasažieris secinu, ka ekonomiskās klases komforts iekš 747-8 un 747-4 ir sūdīgāks kā iekš mazā A319-100,vismaz kāju vietas ziņā.

Vispār Lufthansa ir ok, labas, mīkstas piezemēšanās, ļoti labs serviss long un short haulos, stuartes gan mēdz vienā mirklī palikt kā pūķi, ja kautkas nepatīk
Offline
Yussi
13. Oct 2013, 13:33 #2529

Kopš: 01. Mar 2012

Ziņojumi: 79

Braucu ar:

kāpēc pie Uzbeku lidmashinas dezhuree pazharnieki (RIX lidostu domaaju)? kaut kadas standarta proceduras?
Offline
kamikadzemk
13. Oct 2013, 13:37 #2530

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Uzbekam ir regulāri reisi no Taškentas uz Ņujorku, Rīgā viņš uzpildās un uzņem vēl papildus pasažierus. Ja notiek degvielas uzpilde gaisa kuģim tad, kad tajā atrodas pasažieri, ugunsdzēsēju tieša klātbūtne ir obligāta Arī Smartlynxam tā ir pierasta lieta.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
arizah
13. Oct 2013, 22:25 #2531

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


13 Oct 2013, 11:54:20 bertons rakstīja:
eeeem http://www.dailymail.co.uk/news/article-2224660...ge-aircraft.html


rakstu arī lasīji vai tikai virsrakstu?

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Oct 2013, 22:26:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo