Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Sormis
02. Mar 2015, 18:34 #25101

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Piedāvājiet e65 vai e53 benzīns vai benzīns/gāze līdz 6k eur
ss.lv zinu
Offline
vectra
02. Mar 2015, 19:11 #25102

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro


01 Mar 2015, 13:48:56 Dimon32 rakstīja:

01 Mar 2015, 00:53:20 PASSATizhi rakstīja:
man šķiet tas ir r5 dzinējs, kurš tajos gados ir mega sūds.

Jā, uz Touaregiem R5 tie 2.5TDI bija. Kas tur par problēmām?


01 Mar 2015, 02:19:04 Dece rakstīja:
Pašam īpašumā bij 4.2 un 5.0V10,nebij ne vainas.
2.5tdi ir par maz
3.2.lai ikdienā brauktu ok
3.6.labāk par 3.2 dinamikas ziņā
3.0tdi bez pneimo manuprāt labākais no touareg dinamikas/patēriņa un izmaksu ziņā
5.0 V10 Ja nav nelaimes ģimenē un to gribi,tad pērc tik nost.
Iesaku 3.0tdi+chip bez pneimo
Dimon linkā norādītais ir zaļā nevis pelēkā krāsā..tālākpārdošana nereāli grūta

Touareg man patīk labāk nekā E53 Tā jau skatītos E53...

benzīnnieki rij nejēgā, patēriņa ziņā jau labāk V10 TDI benzīns/gāze variants pagaidām netiek izskatīts

tāpēc no dīzeļvariantiem ir 2.5, 3.0 un 5.0 TDI

par 3.0 neko sliktu neesmu dzirdējis. ar 3.0 raķete arī nebūs, tāpēc jaudas ziņā arī 2.5 apmierinās kādas tad ir problēmas ar 2.5 un 5.0?

P.S. visi V10 ir ar pneimopiekari, bet to ir kur saremontēt ja nu kas, tātad ja būs ar pneimo arī nekas traks

Tas v10 tdi iet labi, bet rij nenormali, pofig ka dizelis, tapoat saliet nevar, un tadam traktora dizeli ari neliesi. Nemaz nerunajot par to v10 uztureshanu. Tas motors ir domats tadam , kursh var atljauties tadu jaunu, un pajaat par visu parejo, ieskaitot pneimo piekares. kur saplishanas gadijuma, letak bus nopirkt velvienu tadu tuaregu
Offline
ervuha
02. Mar 2015, 19:13 #25103

Kopš: 28. May 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 580

Braucu ar:


02 Mar 2015, 09:28:02 Dimon32 rakstīja:

tāpēc no dīzeļvariantiem ir 2.5, 3.0 un 5.0 TDI

par 3.0 neko sliktu neesmu dzirdējis. ar 3.0 raķete arī nebūs, tāpēc jaudas ziņā arī 2.5 apmierinās kādas tad ir problēmas ar 2.5 un 5.0?

P.S. visi V10 ir ar pneimopiekari, bet to ir kur saremontēt ja nu kas, tātad ja būs ar pneimo arī nekas traks



Bija ģimenē viens 2006.g. 2,5TDI tomāts ar pneimo. Nopirkām 2009.g. no vienīgā saimnieka ar oem 130tk km uz tāfeles un pie 160tk km sākās tādas problēmas, ka gribējās to auto norakt zemē... Motoram plīsa viss, kas varēja saplīst. Negāja uz priekšu vispār, neskatoties pat uz uzstādīto čipu. Pneimo piekare bija murgs, jo ziemā braukāji aptuveni šādi
, ja aizsalst ciet viens vārstiņš, tad uzmet gļuku visai aizmugurei. Parkošanās sensori arī bira nost viens pēc otra, cena jaunam gb. ap 50eur. Kondicionieris kādas 4x visā tā laikā nosprāga. Un visam saldajā ēdienā braucot uz līdzena ceļa izšāva labos sānu airbagus. Piebildīšu, ka auto jauns bijis pirkts LV, piederējis uzņēmumam, kur visas apkopes veiktas pie dīlera. Un mēs arī naudu nežēlojām tai miskatei. Āmen, ka tikām vaļā no tā mēsla un lai Dievs dod veselību tam nabaga Liepājniekam, kas tagad ar to sūdu vizinās...

[ Šo ziņu laboja ervuha, 02 Mar 2015, 19:14:29 ]

Offline
wearefine
02. Mar 2015, 19:17 #25104

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53


02 Mar 2015, 19:11:55 vectra rakstīja:

01 Mar 2015, 13:48:56 Dimon32 rakstīja:

01 Mar 2015, 00:53:20 PASSATizhi rakstīja:
man šķiet tas ir r5 dzinējs, kurš tajos gados ir mega sūds.

Jā, uz Touaregiem R5 tie 2.5TDI bija. Kas tur par problēmām?


01 Mar 2015, 02:19:04 Dece rakstīja:
Pašam īpašumā bij 4.2 un 5.0V10,nebij ne vainas.
2.5tdi ir par maz
3.2.lai ikdienā brauktu ok
3.6.labāk par 3.2 dinamikas ziņā
3.0tdi bez pneimo manuprāt labākais no touareg dinamikas/patēriņa un izmaksu ziņā
5.0 V10 Ja nav nelaimes ģimenē un to gribi,tad pērc tik nost.
Iesaku 3.0tdi+chip bez pneimo
Dimon linkā norādītais ir zaļā nevis pelēkā krāsā..tālākpārdošana nereāli grūta

Touareg man patīk labāk nekā E53 Tā jau skatītos E53...

benzīnnieki rij nejēgā, patēriņa ziņā jau labāk V10 TDI benzīns/gāze variants pagaidām netiek izskatīts

tāpēc no dīzeļvariantiem ir 2.5, 3.0 un 5.0 TDI

par 3.0 neko sliktu neesmu dzirdējis. ar 3.0 raķete arī nebūs, tāpēc jaudas ziņā arī 2.5 apmierinās kādas tad ir problēmas ar 2.5 un 5.0?

P.S. visi V10 ir ar pneimopiekari, bet to ir kur saremontēt ja nu kas, tātad ja būs ar pneimo arī nekas traks

Tas v10 tdi iet labi, bet rij nenormali, pofig ka dizelis, tapoat saliet nevar, un tadam traktora dizeli ari neliesi. Nemaz nerunajot par to v10 uztureshanu. Tas motors ir domats tadam , kursh var atljauties tadu jaunu, un pajaat par visu parejo, ieskaitot pneimo piekares. kur saplishanas gadijuma, letak bus nopirkt velvienu tadu tuaregu


Ikdienā tiek ekspluatēts V10 5.0TDI, vidējais - 13-14l nekur sev neatsakot. Remonta izmaksas? Grūti teikt vai tas ir problemātisks dzinējs.. Noskrējiens >200000km, pagaidām ir ticis mainīts tikai AC kompresors, tiesa lai nomainīt ir jāņem dzinējs ārā. Iet ļoti smuki pat nečipots
Offline
vectra
02. Mar 2015, 19:59 #25105

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro


02 Mar 2015, 19:17:55 wearefine rakstīja:

02 Mar 2015, 19:11:55 vectra rakstīja:

01 Mar 2015, 13:48:56 Dimon32 rakstīja:

01 Mar 2015, 00:53:20 PASSATizhi rakstīja:
man šķiet tas ir r5 dzinējs, kurš tajos gados ir mega sūds.

Jā, uz Touaregiem R5 tie 2.5TDI bija. Kas tur par problēmām?


01 Mar 2015, 02:19:04 Dece rakstīja:
Pašam īpašumā bij 4.2 un 5.0V10,nebij ne vainas.
2.5tdi ir par maz
3.2.lai ikdienā brauktu ok
3.6.labāk par 3.2 dinamikas ziņā
3.0tdi bez pneimo manuprāt labākais no touareg dinamikas/patēriņa un izmaksu ziņā
5.0 V10 Ja nav nelaimes ģimenē un to gribi,tad pērc tik nost.
Iesaku 3.0tdi+chip bez pneimo
Dimon linkā norādītais ir zaļā nevis pelēkā krāsā..tālākpārdošana nereāli grūta

Touareg man patīk labāk nekā E53 Tā jau skatītos E53...

benzīnnieki rij nejēgā, patēriņa ziņā jau labāk V10 TDI benzīns/gāze variants pagaidām netiek izskatīts

tāpēc no dīzeļvariantiem ir 2.5, 3.0 un 5.0 TDI

par 3.0 neko sliktu neesmu dzirdējis. ar 3.0 raķete arī nebūs, tāpēc jaudas ziņā arī 2.5 apmierinās kādas tad ir problēmas ar 2.5 un 5.0?

P.S. visi V10 ir ar pneimopiekari, bet to ir kur saremontēt ja nu kas, tātad ja būs ar pneimo arī nekas traks

Tas v10 tdi iet labi, bet rij nenormali, pofig ka dizelis, tapoat saliet nevar, un tadam traktora dizeli ari neliesi. Nemaz nerunajot par to v10 uztureshanu. Tas motors ir domats tadam , kursh var atljauties tadu jaunu, un pajaat par visu parejo, ieskaitot pneimo piekares. kur saplishanas gadijuma, letak bus nopirkt velvienu tadu tuaregu


Ikdienā tiek ekspluatēts V10 5.0TDI, vidējais - 13-14l nekur sev neatsakot. Remonta izmaksas? Grūti teikt vai tas ir problemātisks dzinējs.. Noskrējiens >200000km, pagaidām ir ticis mainīts tikai AC kompresors, tiesa lai nomainīt ir jāņem dzinējs ārā. Iet ļoti smuki pat nečipots

sk tavs 5.0 un 2,5 tonnigais ed tik pat cik 530d neko neatsakot lol laikam taa ir , jo lielaks un smagaaks vaagjis jo reali dziive mazaak eed
Offline
wearefine
02. Mar 2015, 20:03 #25106

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53

Netici? Gaidu uz testdrive
Offline
artys
02. Mar 2015, 20:45 #25107

Kopš: 10. May 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 11258

Braucu ar: E30 cabrio, E53

Tiem, kas domā pirkt auto, kas atvests no Dānijas:

http://www.nummerplade.net/

varat apstīties pēc VIN nr tehnisko apskašu datus un noskrējienu

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi, konsultācijas
Offline
IELEJAM
02. Mar 2015, 21:09 #25108

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Reģistrēts 2003. gadā, pēc VIN 2004. gada modelis, sludinājumā 2005. gads. Tas tik ir mārketinga triks

[ Šo ziņu laboja IELEJAM, 02 Mar 2015, 21:09:40 ]

Offline
fleix
02. Mar 2015, 21:30 #25109

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Pēc stāvokļa noteikti kā 2015 gada. Tie perekupi jūk prātā
Offline
Gliemiezis
02. Mar 2015, 21:37 #25110

Kopš: 02. Feb 2015

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW

Iespejams kads jau skatijas šo ekseplaru ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxccc.html

Offline
vectra
02. Mar 2015, 21:48 #25111

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro


02 Mar 2015, 21:37:31 Gliemiezis rakstīja:
Iespejams kads jau skatijas šo ekseplaru ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxccc.html



visiem e60 tik lielas skjirbas starp bamperiem un paarejo mashinu?
Offline
daticho
02. Mar 2015, 21:49 #25112

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Kad nepiedava dzit uz servisu, slikti.
Kad piedava, slikti!!!

jebal dauņi pilna Riga, kaut jus novemtos naktī un kaķis piedirstu kurpes!!!!
Offline
Justs_Ozolins
02. Mar 2015, 21:52 #25113

Kopš: 28. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E53, LC150


02 Mar 2015, 21:09:18 IELEJAM rakstīja:
Reģistrēts 2003. gadā, pēc VIN 2004. gada modelis, sludinājumā 2005. gads. Tas tik ir mārketinga triks


šie mēsli ir jānoliek pie sienas un jānomētā ar akmeņiem
pateicoties šie aktritumiem, tiek bojāts tirgus!
Offline
PowerBMW
02. Mar 2015, 21:56 #25114

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


02 Mar 2015, 21:37:31 Gliemiezis rakstīja:
Iespejams kads jau skatijas šo ekseplaru ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxccc.html



tomēr līdz mogo
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8905
Offline
sn
02. Mar 2015, 22:05 #25115

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879723

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

ahahahahaha, tagad jāgaida ssā arī PowerBMW pārlikto Getzu

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
Dimon32
02. Mar 2015, 22:06 #25116

Kopš: 06. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1822

Braucu ar: BMW 525i


02 Mar 2015, 19:13:19 ervuha rakstīja:

Bija ģimenē viens 2006.g. 2,5TDI tomāts ar pneimo. Nopirkām 2009.g. no vienīgā saimnieka ar oem 130tk km uz tāfeles un pie 160tk km sākās tādas problēmas, ka gribējās to auto norakt zemē... Motoram plīsa viss, kas varēja saplīst. Negāja uz priekšu vispār, neskatoties pat uz uzstādīto čipu. Pneimo piekare bija murgs, jo ziemā braukāji aptuveni šādi [img]http://i44.photobucket.com/albums/f5/RDAWG146/l...4c5d23b.jpg[/img , ja aizsalst ciet viens vārstiņš, tad uzmet gļuku visai aizmugurei. Parkošanās sensori arī bira nost viens pēc otra, cena jaunam gb. ap 50eur. Kondicionieris kādas 4x visā tā laikā nosprāga. Un visam saldajā ēdienā braucot uz līdzena ceļa izšāva labos sānu airbagus. Piebildīšu, ka auto jauns bijis pirkts LV, piederējis uzņēmumam, kur visas apkopes veiktas pie dīlera. Un mēs arī naudu nežēlojām tai miskatei. Āmen, ka tikām vaļā no tā mēsla un lai Dievs dod veselību tam nabaga Liepājniekam, kas tagad ar to sūdu vizinās...


Par 3.0tdi arī šāda veida atsauksmes var atrast neatrodu īpaši daudz par 2.5tdi problēmām... par 5.0 problēmām arī daudz neatrodu... varbūt kāds var iemest kādus linkus kur palasīt? vai arī kādi motori (tieši 3 burtu kodi) tika likti touaregos?

karoč laikam ir jāņem pofig kāds touareg dīzelis lai tik komplektācija, stāvoklis un cena atbilstu
Offline
einaars
02. Mar 2015, 22:11 #25117

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

kāds var pakomentēt cik slikts vai gluzi pretēji ir Renault Laguna sakot no 2010 gada 1,5 un 2,0 dizeļi.?
Offline
dainiiz
02. Mar 2015, 22:38 #25118

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Tuaregiem reaalaakais variants ir 3.0tdi.
2.5 ir pd motoots- gausaaks eed vairaak cita uzbuuve motooram. Galvas viniem skiist, maksaa 1200eur apmainaa pret veco. Sprauslas birst, bloki plaisaa, izdilst utt.
Man pasam ir taads motoors multivanaa, pagaidaam bez prob,bet viss var gadiities.

3.0 cr dzineejs, eed mazaak iet labaak, klusaaks.

V10 kosmosa aparaats, kameer viss ok tikmeer labi.

Viss maksaa tam v10 kosmosu, un viss palielam savs.

Bija nesen viens v10 ar pazudusu cil, iisti pat just mevareeja ne gaitas ne skanas zinaa, rezultaats gilze sadilusi, remonts kosmoss.

Viss jau ir izteikts cenaa. Var skaidri redzeet ka leetaakie ir v10, tad 2.5 manuaalas kaarbas, un tikai tad saakas 3.0tdi.

Bendziins dzipam ir tas pats kas smagajai masiinai bendz dzineejs.

2.5 eed ap 13 -14pilseetaa
3.0 ap12-13 iet nipraak kaa 2.5
5.0 ap 16 un uz augshu- bet lidmasiina.




Offline
vectra
02. Mar 2015, 22:39 #25119

Kopš: 05. Jan 2015

Ziņojumi: 279

Braucu ar: 1.8T sport quattro


02 Mar 2015, 22:11:48 einaars rakstīja:
kāds var pakomentēt cik slikts vai gluzi pretēji ir Renault Laguna sakot no 2010 gada 1,5 un 2,0 dizeļi.?

nezinu, bet gan jau kadu laiku ripos normali, gads samera svaigs. Kadaas cenaas?
Offline
Gliemiezis
02. Mar 2015, 22:45 #25120

Kopš: 02. Feb 2015

Ziņojumi: 71

Braucu ar: BMW


02 Mar 2015, 21:56:23 PowerBMW rakstīja:

02 Mar 2015, 21:37:31 Gliemiezis rakstīja:
Iespejams kads jau skatijas šo ekseplaru ?

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxccc.html



tomēr līdz mogo
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8905


Ble tads konstruktors man ne ipaši patik , kaut ari tru viss dabojas ik skatos SS a vispar pagaidam nav normals sedans ar M paku pec 2006 gada

[ Šo ziņu laboja Gliemiezis, 02 Mar 2015, 23:01:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo