Autors | Ziņojums |
edzulis | 15. May 2020, 23:37 |
#2501
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| E61 535d vel uz desas E92 M3
video otrajaa daljaa
https://www.youtube.com/watch?v=l-PqYgfeIgw |
Offline | |
|
Staris | 16. May 2020, 13:38 |
#2502
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tas jau nav stock 535d, lai varētu iet un bļaustīties - es ar 535d izkožu M3
Man čomam ir Audi A80 ar TA un viņš visas M sērijas izceltu. Ā nu jā, motors nav stock |
Offline | |
|
Kaross | 16. May 2020, 14:22 |
#2503
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kur teikts, ka nav stock? LAbi sačipots, tas arī viss.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Staris | 16. May 2020, 15:06 |
#2504
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| čipots un ar koriģētu izplūdi sen vairs nav stock. Tāpēc arī man personīgi tas nerada nekādu pārsteigumu, ka tūnēts biturbo var noskriet atmosfērnieku. Nav tur ko lauzt šķēpus. Katram jau savs skatījums par to |
Offline | |
|
Kaross | 16. May 2020, 15:10 |
#2505
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāda nu kuram izpratne par to stock. Mašīna ir stock, dzinējs stock. Vienkārši sačipots. Sačipo M3, tāpat viņš nenoskries to 535D.
Ja auto uzstāda hibrid turbinas vēl sazinko un iegulda pāris tūkstošus, tad to var nosaukt: sen vairs nav stock, bet ne jau uzlabojumu 200e vērtībā. Liekās bērnišķīgi ja kaut ko tādu uzskata par pārbūvi vai tamlīdzīgi.
Jebkurā gadījumā rēcīgi. Nopērk nopistu M3, samaina divus motorus un beigās tāpat papis kaut kādam parastam 535D. Es domāju, ka pēc tam viņš mājās spilvenā raudāja.[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 May 2020, 15:15:05 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Staris | 16. May 2020, 15:57 |
#2506
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Šajā video pierādās tikai tas cik veiksmīgi var saregulēt 535d, lai tas būtu tik pat ātrs vai ātrāks par stock(?) m3. Par to nav nekādu šaubu. Bet tas nevienā brīdī nepasaka, ka 535d ir ātrāks par m3. Nopietnos testos neviens nesalīdzina jebkādā veidā modificētus auto, jo tas nav objektīvi. Tomēr ir tā paļāvība uz to, ka visi spēlē pēc vieniem noteikumiem. Kā jau pats teici - arī M3 var saregulēt tā, ka rītdiena nav plānota. Un ko tad pēc tam varēs visi līksmot, ka dīzelis sūds? Neko neiet?
Atzīstu, es esmu vienkārši pa daudz piekasījies tur, kur nevajadzēja piekasīties. Būtu edzulis pateicis, ka labi čipots 535d piesmej m3, tad es neko nepostētu vispār |
Offline | |
|
zebra | 16. May 2020, 17:46 |
#2507
|
|
Kopš: 13. Aug 2009
Ziņojumi: 1995
Braucu ar: tavu mammu
|
16 May 2020, 15:10:09 @Kaross rakstīja:
Kāda nu kuram izpratne par to stock. Mašīna ir stock, dzinējs stock. Vienkārši sačipots. Sačipo M3, tāpat viņš nenoskries to 535D.
Ja auto uzstāda hibrid turbinas vēl sazinko un iegulda pāris tūkstošus, tad to var nosaukt: sen vairs nav stock, bet ne jau uzlabojumu 200e vērtībā. Liekās bērnišķīgi ja kaut ko tādu uzskata par pārbūvi vai tamlīdzīgi.
Jebkurā gadījumā rēcīgi. Nopērk nopistu M3, samaina divus motorus un beigās tāpat papis kaut kādam parastam 535D. Es domāju, ka pēc tam viņš mājās spilvenā raudāja.
Bērnišķīgi ir domāt tā kā domā Tu.
Līdzīgi būtu, piemēram, noskriet E30 M3 un teikt, ka dīzelis labāks. Katram M/S/RS/AMG auto ir savs šarms, kas nav un nekad nebūs nevienam dīzelim.
Bet darbojies, Tavs lauciņš ir izgriezt DPF, izņemt EGR un uzlikt kādu cita sagatavotu softu. |
Offline | |
|
ATB | 16. May 2020, 18:11 |
#2508
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| |
Offline | |
|
|
Kaross | 16. May 2020, 20:42 |
#2509
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| O.k. Profesors. Laikam man tos softus taisiji, ka tik labi zini. Paldies.
Es te nerunāju par šarmu. Ja auto ir ātrāks, tad auto ir atraks. Punkts.
@staris es nekur neteicu, ka M3 var saregulet. Vari regulēt cik gribi, tur neko neizspiedisi vairāk bez papildus pūtes.[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 May 2020, 20:45:22 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Staris | 16. May 2020, 21:46 |
#2510
|
|
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Sorry, pārlasījos. Izlasīju, ka sačipo m3 un viņš noskries 535d
Atvainojos. |
Offline | |
|
janzi | 19. May 2020, 19:29 |
#2511
|
|
Kopš: 30. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1506
Braucu ar: D Power
| Kur var ccc aizvest saremontēt? Kadas cenas tagad apm? |
Offline | |
|
Jonjis | 19. May 2020, 21:42 |
#2512
|
|
Kopš: 06. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1472
Braucu ar:
| Varu to izdarīt, bet jāsaprot, kas pa dzelzi un problēma kāda. Atraksti PM ar sīkāku info, VIN.
----------------- BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw |
Offline | |
|
skriba | 22. May 2020, 21:13 |
#2513
|
|
Kopš: 16. Feb 2017
Ziņojumi: 31
Braucu ar: BMW e60 525d
| varbūt šeit ir kāds no latgales puses vai arī kāds kam ir bijusi darīšana ar iestādi SIA ''Luxus Lpg'' kas sniedz dažādus retaurācijas pakalpojumus(reikas,turbīnas, spararati utt), mož var sniegt kādas atsauksmes par viņiem un viņu darbiem? |
Offline | |
|
depo | 22. May 2020, 21:20 |
#2514
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Spararatus profesionāli un ar garantiju restaurē šeit.
Arī sajūgus pārkniedē un reikas restaurē. Labas cenas, ātrs serviss. Ar kurjeru nosūtīju, ar kurjeru savācu.[ Šo ziņu laboja depo, 22 May 2020, 21:20:41 ] |
Offline | |
|
ATB | 23. May 2020, 13:35 |
#2515
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.
Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.
2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?
Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.[ Šo ziņu laboja ATB, 23 May 2020, 13:51:57 ] |
Offline | |
|
abyss | 23. May 2020, 16:24 |
#2516
|
|
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8249
Braucu ar: e39 523
| Gribi mīkstāku braucienu liec augstākas? riepas |
Offline | |
|
|
ATB | 23. May 2020, 16:59 |
#2517
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Ir jau
225/55r17
#džips |
Offline | |
|
sys9291 | 23. May 2020, 21:52 |
#2518
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| nu amortizatori parasti ir atbilstoši atsperēm - pie sport atsperēm parastie nestrādās korekti, kā arī nekalpos ilgi... |
Offline | |
|
goldza | 23. May 2020, 23:44 |
#2519
|
|
Kopš: 13. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
|
23 May 2020, 13:35:01 @ATB rakstīja:
E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.
Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.
2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?
Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.
1.bilstein un sachs ir ok,KYB personīgi neiesaku slikta pieredze, oem cenu eparts.lv redzēsi.
2.sport piekarei citas atsperes, lai pārtaisītu uz stock vajag stock atsperes priekšā un aizmugurē ar kompi jāmaina gaisa spilveniem augstums;
3.Amortizātorus vari atstāt esošos , vienīgi jautājums cik ilgi dzīvos ar stock atsperēm!
|
Offline | |
|
kurils | 24. May 2020, 02:50 |
#2520
|
|
Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 774
Braucu ar:
| kyb amortizatori ir dirsaa cieti. neiesaku. par citiem aftermarketiem nav info
oem m suspension ar 225/50r17michelin(atceraties ka mishaam ir ljoti miksti borti) diezko komfortabli riigaa parvietoties. planoju pariet uz r19 bet ir miizaks ka bus ljoti pretiga brauksana [ Šo ziņu laboja kurils, 24 May 2020, 02:50:30 ] |
Offline | |
|