Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
edzulis
15. May 2020, 23:37 #2501

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

E61 535d vel uz desas E92 M3

video otrajaa daljaa

https://www.youtube.com/watch?v=l-PqYgfeIgw
Offline
Staris
16. May 2020, 13:38 #2502

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tas jau nav stock 535d, lai varētu iet un bļaustīties - es ar 535d izkožu M3
Man čomam ir Audi A80 ar TA un viņš visas M sērijas izceltu. Ā nu jā, motors nav stock
Offline
Kaross
16. May 2020, 14:22 #2503

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kur teikts, ka nav stock? LAbi sačipots, tas arī viss.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
16. May 2020, 15:06 #2504

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

čipots un ar koriģētu izplūdi sen vairs nav stock. Tāpēc arī man personīgi tas nerada nekādu pārsteigumu, ka tūnēts biturbo var noskriet atmosfērnieku. Nav tur ko lauzt šķēpus. Katram jau savs skatījums par to
Offline
Kaross
16. May 2020, 15:10 #2505

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāda nu kuram izpratne par to stock. Mašīna ir stock, dzinējs stock. Vienkārši sačipots. Sačipo M3, tāpat viņš nenoskries to 535D.
Ja auto uzstāda hibrid turbinas vēl sazinko un iegulda pāris tūkstošus, tad to var nosaukt: sen vairs nav stock, bet ne jau uzlabojumu 200e vērtībā. Liekās bērnišķīgi ja kaut ko tādu uzskata par pārbūvi vai tamlīdzīgi.

Jebkurā gadījumā rēcīgi. Nopērk nopistu M3, samaina divus motorus un beigās tāpat papis kaut kādam parastam 535D. Es domāju, ka pēc tam viņš mājās spilvenā raudāja.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 May 2020, 15:15:05 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
16. May 2020, 15:57 #2506

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Šajā video pierādās tikai tas cik veiksmīgi var saregulēt 535d, lai tas būtu tik pat ātrs vai ātrāks par stock(?) m3. Par to nav nekādu šaubu. Bet tas nevienā brīdī nepasaka, ka 535d ir ātrāks par m3. Nopietnos testos neviens nesalīdzina jebkādā veidā modificētus auto, jo tas nav objektīvi. Tomēr ir tā paļāvība uz to, ka visi spēlē pēc vieniem noteikumiem. Kā jau pats teici - arī M3 var saregulēt tā, ka rītdiena nav plānota. Un ko tad pēc tam varēs visi līksmot, ka dīzelis sūds? Neko neiet?
Atzīstu, es esmu vienkārši pa daudz piekasījies tur, kur nevajadzēja piekasīties. Būtu edzulis pateicis, ka labi čipots 535d piesmej m3, tad es neko nepostētu vispār
Offline
zebra
16. May 2020, 17:46 #2507

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1995

Braucu ar: tavu mammu


16 May 2020, 15:10:09 @Kaross rakstīja:
Kāda nu kuram izpratne par to stock. Mašīna ir stock, dzinējs stock. Vienkārši sačipots. Sačipo M3, tāpat viņš nenoskries to 535D.
Ja auto uzstāda hibrid turbinas vēl sazinko un iegulda pāris tūkstošus, tad to var nosaukt: sen vairs nav stock, bet ne jau uzlabojumu 200e vērtībā. Liekās bērnišķīgi ja kaut ko tādu uzskata par pārbūvi vai tamlīdzīgi.

Jebkurā gadījumā rēcīgi. Nopērk nopistu M3, samaina divus motorus un beigās tāpat papis kaut kādam parastam 535D. Es domāju, ka pēc tam viņš mājās spilvenā raudāja.

Bērnišķīgi ir domāt tā kā domā Tu.

Līdzīgi būtu, piemēram, noskriet E30 M3 un teikt, ka dīzelis labāks. Katram M/S/RS/AMG auto ir savs šarms, kas nav un nekad nebūs nevienam dīzelim.

Bet darbojies, Tavs lauciņš ir izgriezt DPF, izņemt EGR un uzlikt kādu cita sagatavotu softu.
Offline
ATB
16. May 2020, 18:11 #2508

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Offline
Kaross
16. May 2020, 20:42 #2509

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

O.k. Profesors. Laikam man tos softus taisiji, ka tik labi zini. Paldies.
Es te nerunāju par šarmu. Ja auto ir ātrāks, tad auto ir atraks. Punkts.

@staris es nekur neteicu, ka M3 var saregulet. Vari regulēt cik gribi, tur neko neizspiedisi vairāk bez papildus pūtes.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 16 May 2020, 20:45:22 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Staris
16. May 2020, 21:46 #2510

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Sorry, pārlasījos. Izlasīju, ka sačipo m3 un viņš noskries 535d
Atvainojos.
Offline
janzi
19. May 2020, 19:29 #2511

Kopš: 30. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1506

Braucu ar: D Power

Kur var ccc aizvest saremontēt? Kadas cenas tagad apm?
Offline
Jonjis
19. May 2020, 21:42 #2512

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1472

Braucu ar:

Varu to izdarīt, bet jāsaprot, kas pa dzelzi un problēma kāda. Atraksti PM ar sīkāku info, VIN.

-----------------
BMW CCC,CIC,NBT,Evo remonts
Custom FSC (arī MGU), CarPlay.
ID4>ID5/6 hw+sw
Offline
skriba
22. May 2020, 21:13 #2513

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d

varbūt šeit ir kāds no latgales puses vai arī kāds kam ir bijusi darīšana ar iestādi SIA ''Luxus Lpg'' kas sniedz dažādus retaurācijas pakalpojumus(reikas,turbīnas, spararati utt), mož var sniegt kādas atsauksmes par viņiem un viņu darbiem?
Offline
depo
22. May 2020, 21:20 #2514

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Spararatus profesionāli un ar garantiju restaurē šeit.

Arī sajūgus pārkniedē un reikas restaurē. Labas cenas, ātrs serviss. Ar kurjeru nosūtīju, ar kurjeru savācu.

[ Šo ziņu laboja depo, 22 May 2020, 21:20:41 ]

Offline
ATB
23. May 2020, 13:35 #2515

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.

Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.

2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?

Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.

[ Šo ziņu laboja ATB, 23 May 2020, 13:51:57 ]

Offline
abyss
23. May 2020, 16:24 #2516

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8249

Braucu ar: e39 523

Gribi mīkstāku braucienu liec augstākas? riepas
Offline
ATB
23. May 2020, 16:59 #2517

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ir jau

225/55r17

#džips
Offline
sys9291
23. May 2020, 21:52 #2518

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

nu amortizatori parasti ir atbilstoši atsperēm - pie sport atsperēm parastie nestrādās korekti, kā arī nekalpos ilgi...
Offline
goldza
23. May 2020, 23:44 #2519

Kopš: 13. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


23 May 2020, 13:35:01 @ATB rakstīja:
E61 535d 07.
Pēc VIN auto piekare ir:
Sports Suspension Setting
Situācija:
Šodien servisā pamanīju, ka viens no amortizatoriem aizmugurē jau kādu laiku puņķojas.

Man ir pāris jautājumi:
1. Kuri ir labākie aftermarket ražotāji? Bilstein? KYB? Sachs? vai kāds cits? Un cik aptuveni maksā OEM?
edit: Par cenām atradu pats - autospares.lv piedāvā OEM par aptuveni 230€/gab. Sachs (kas pēc ārzemju forumiem spriežot ir OE ražotājs) - 130€/gab. sporta piekarei un 101€/gab. parastajai. Tas ir bez atlaidēm - vitrīnas cena.

2. Cik ļoti atšķiras stock vs sport suspension piekares, brauciena kvalitātes ziņā? Vai ir iespējams downgradot no sport uz stock suspension un kuras detaļas tieši būtu jāmaina, un vai vispār to ir vērts darīt?
3. Ja maina arī priekšējos amortizatorus, tad jāmaina arī atsperes jo esošās atsperes nevarēs sapārot ar stock amortizatoriem?

Lieta tāda, ka brauciena laikā man vairāk patiktu izbaudīt komfortu/mīkstāku braucienu nekā vairāk uz kartinga tendētas sajūtas.

1.bilstein un sachs ir ok,KYB personīgi neiesaku slikta pieredze, oem cenu eparts.lv redzēsi.
2.sport piekarei citas atsperes, lai pārtaisītu uz stock vajag stock atsperes priekšā un aizmugurē ar kompi jāmaina gaisa spilveniem augstums;
3.Amortizātorus vari atstāt esošos , vienīgi jautājums cik ilgi dzīvos ar stock atsperēm!


Offline
kurils
24. May 2020, 02:50 #2520

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 774

Braucu ar:

kyb amortizatori ir dirsaa cieti. neiesaku. par citiem aftermarketiem nav info

oem m suspension ar 225/50r17michelin(atceraties ka mishaam ir ljoti miksti borti) diezko komfortabli riigaa parvietoties. planoju pariet uz r19 bet ir miizaks ka bus ljoti pretiga brauksana

[ Šo ziņu laboja kurils, 24 May 2020, 02:50:30 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo